haai meiden! ik heb even raad nodig.. ik ben nu 2 dagen overtijd, en ik durf totaal niet meer te testen. afgelopen vrijdag heb ik negatief getest. Op mijn NOD dag gister en zondag had ik een heeel klein beetje bruin verlies.. wat nou helemaal weg is sinds gister middag. Het is nuwat wittig slijm. hebben jullie hier ervaring mee? of zeggen jullie morgen test halen!!! ben zo bang dat ik weer teleurgesteld wordt ondanks dat ik 2 dagen overtijdben, en mijn borsten kwa pijn niet minder wordt. Vorige week maandag begon het al met ontzettend gevoelige tepels. ben zo onzeker en ook wel een klein beetje gestressed. vannochtend was ik ook wat licht beroerd en me maag rommelt aan alle kanten. Help!!!! liefs xxx
Een test is helaas het enige hulpmiddel dat je duidelijkheid kan geven. Kan me voorstellen dat je niet meer durft te testen uit angst voor weer teleurstelling. Zou toch nog een test wagen meid! Ik duim voor je dat deze positief zal zijn!
Ik weet niet of je normaal regelmatig bent? Ik snap dat je gestrest bent na die nega test vrijdag maar toen was je nogniet overtijd dus dat zegt niks! Je bent twee dagen overtijd, ik zou testen morgen ochtend. Dus hup, hup naar de drogist! Ik hoop voor je dat het raak mag wezen. Liefs
het ligt er een beetje aan of je heel erg regelmatig ongesteld bent of niet. Als je dat wel ben zou ik er een testje aan wagen en is die negatief.......balen maar dat weet je wel wat meer is die positief dan is het juichen geblazen!
meiden.. nou ik ben dus wel regelmatig ongesteld.. dus daar ligt 't m niet aan. maarja we zijn al 18 maanden bezig en elke maand was het zo'n teleurstelling dat ik er eerlijk gezegd niet op durf te hopen dat het nu echt zover is! aangezien de tekens er wel zijn! liefs xxx
Kan me heel goed voorstellen dat je niet durft. Je kunt afwachten, maar stel dat je wel een positieve test hebt... dan zit je nog een paar dagen voor niets in onzekerheid!
Ik snap het wel ben je in die 18 maanden al eerder overtijd geweest dan? Ik hoop het echt voor je dat het raak is, lijkt me verschrikkelijk dat lange wachten. Als jeje er ongemakkelijk bij voelt dan wacht je nog ff toch? Maar het zegt wel veel als je zo regelmatig bent. Liefs
Ik zou gewoon morgen ochtend weer testen... Dan weet je wat meer. Hoop t echt voor je!!!!! Het zou ook kunnen dat je zo zit te stressen dat je daarom niet ongesteld word, maar later (dat probleem heb ik dus meestal en zodra ik negatief test, kom ik op 1 of andere manier tot rust en word ik ongesteld) Balen!!!!:x Succes Liefs F
lady's zo super gestressed benik niet dat ik mijn ongesteldheid kan rekken geheh heb dit nog nooit eerder gehad dat ik op mijn nod een klein beetje bruin had nog niet eens een behoorlijke druppen in een :S en dat het dan oppeens weg is en de volgende dag wit slijm want ALTIJD serieus waar ALTIJD als ik ongesteld ga worden heb ik een paar dagen VOOR mijn NOD al bruin verlies en weet ik dat ik ongesteld wordt. dus had me er al bij neergelegd dat ik niet zwanger zou zijn. daarom heb ik nu me twijfels wel of niet?
Tjah, de manier om erachter te komen is toch te testen Het verandert er toch niets aan of je wel of niet zwanger bent, alleen dat je het dan wellicht weet. Want ook als je negatief test kun je wel zwanger zijn maar te vroeg getest hebben
Nouja.. meiden.. dan zit er niks anders op dan morgen vroeg een test te halen.. de drogist is hier om de hoek dus denk dan maar een clearblue.. mocht die positief zijn, schaf ik daarna nog een digitale aan om me vriend mee te verassen HEEEEEEEL hard voor me duimen meiden zal het nodig hebben liefs xxx
Sluit me bij de andere dames aan, klinkt positief allemaal. Helaas kan je er maar op 1 manier achter komen en dat is testen. En dat beetje bruin kan van een innesteling komen, had ik ook toen ik zwanger werd. En dan zou het kunnen kloppen dat je vrijdag negatief testte... Dus ik zou zeggen: testen.
wordt nu toch wel een beetje zenuwachtig mijn gevoel zegt echter dat ik in verwachting ben ondanks dat ik mezelf tegenspreek :S * duim duim * xxx
nou me kleine meid ligt te slapen vandaar dat ik m nu niet haal. maar meiden geduld is een schone zaak en wie weet wordt het goed beloond morgen ochtend!! laten we het hopen iig!!!
Spannend!! En idd knap zeg dat je tot morgen kan wachten Ik zit nu al de dagen af te tellen (ook niet goed) Heeel veel succes! Ik duim voor je....
spannend meid....deze keer wist ik ook al dat ik zwanger was...moest helaas wachten tot ik 9 dagen overtijd was ik mijn antwoord kreeg... Ik ga heel hard voor je duimen!!