Wieh!! Mijn rode monster zijn ook verdwenen en heb echt zin om ee voor te gaan deze ronde whahah klinkt lekker fout maar was een beetje depri vorige twee rondes omdat ik met mn stomme kop dacht dat ik nu wel. Al zwanger zou zijn haha oeps maar nu weet ik dat t natuurlijk helemaal niet erg is dat ik t nog niet ben dus gaan we weer vol goede moet aan de slag haha
Hahahahaha goed zo Elleinad!!! Positive thinking!! Ik ga er ook weer voor Dit wordt hopelijk onze ronde!!! xx
He Dames, Ik heb mijn training weer achter de rug dus van mijn kant ook weer eens een reactie. @Goudvis, ik begrijp dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Vervelend hé als je niet weet waar je aan toe bent. Ik heb dat ook wel eens gehad. Ben een keer 3 weken over tijd geweest en maar steeds negatief testen. Klinkt raar maar ik was op een gegeven moment gewoon blij dat ik weer ongi werd. Kon ik weer opnieuw beginnen en weet je weer waar je aan toe bent. Ik verwacht komend weekend mijn eisprong dus wij gaan er ook voor. Ik ben er door mijn training niet echt mee bezig geweest dus voelt allemaal heel anders aan. Vorige maand had ik paar dagen voor eisprong al heel erg krampjes. Nu helemaal nog niet. Kan natuurlijk nog komen maar ik denk dat als je er heel erg mee bezig bent, dat je dan ook van alles denkt te voelen. Je legt op alle slakken zout zeg maar. @Ingie, Ik hoop dat je jullie kindje op de echo goed mag bewonderen en dat hij/zij deze keer blijft plakken.
Ik hoop ook dat het onze ronde word depsterdorien en natuurlijk ook voor de andere meiden!! @happy83: wat voor training doe je als ik vragen mag? En kan je eigenlijk gewoon lekker blijven sporten?? Ik turn namelijk maar vraag me soms toch echt af of dit geen invloed kan hebben op het zwanger worden? Daarnaast ben ik ook dansdocent dus ik sport wel echt onwijs veel zeg maar haha was ff benieuwd
Dat is wel grappig dat je dat vraagt elleinad! Ik ben bij mijn huisarts geweest voor een aantal zalen. Toen kregen we er ook over mijn zwanger worden. Ik ben fanatiek hardloper (3x in de week 5km) en hij adviseerde om het echt te gaan minderen. Het kan invloed hebben op e zwanger worden! Bijna al je energie gaat dan naar het sporten, terwijl je juist die energie nodig hebt om zwanger te worden! Dit was overigens bij mijn dochter. Ik ben toen helemaal gestopt en de 2e rode na stoppen met sporten was het raak Of er er nou echt mee te maken heeft head weet ik natuurlijk niet, maar baat het niet dan schaat het niet!! Ik ben de vorige ronde ook maar weer gestopt met hardlopen, dus ben benieuwd!!!
Girlz, vanmorgen wederom negatief getest. Ik bloed zeer licht (helemaal met normaal vergeleken) en dat inmiddels al 8 dagen na NOD. Heb wel iets roder bloed en hoofdpijn. Morgen ga ik naar de huisarts, met mn tempkaartjes van 3 mnd. Wil even mn hart luchten.....zucht....
@goudvis: jeetje zeg! Nou hoop dat de ha je inderdaad beetje gerust kan stellen en duidelijkheid kan geven!! Succes morgen! @debsterdorien: haha wat grappig! Ik baal dr alleen wel een beetje van want ben net lekker bezig met trainen en tja lesgeven is mn werk dus daar kan ik sowieso niet omheen.. Nou ik wacht t nog maar even af mocht t nou echt niet lukken kan ik altijd nog stoppen haha bedankt voor je info!!
Hoi meiden, De echo zag er goed uit! Ongeveer 6 en een halve week( was niet precies te meten, omdat het nog zo klein was) zwanger en het hartje klopte al! Ben zo opgelucht nu weer wachten tot 7 dec dan de termijn echo.
Gaaaf! Hier vet ongi....maar kop op, ha was fijn. In dec naar gyn. Kvoel me opgelucht en kan weer kappen met piekeren en leven
@ingie! Wauw wat super joh!! Lekker van genieten idd!! @goudvis: he balen!! Maar wel eindelijkheid! Idd weer lekker leven nu. Toch maar goed dat je dan nog ffies naar ha bent gegaan als t so oogelucht heeft! Ik ga dubbel zo hard mn duimen laten draaien voor een mooie posi test voor je volgende ronde!!!
Oh grapje zie nu dat mn zinniet helemaal klopt :S eindelijk duidelijkheid moest t zijn ipv eindelijkheid :S
@ Elleinad, Ik had niet een training in de vorm van sport, maar in de vorm van cursus. Was een training/cursus over leading self. Ging je kijken naar je sterke en zwakke eigenschappen en daarnaast over het managen van je eigen tijd. Heb de training gevolgd ivm mijn werk. We zaten in een congrescentrum midden in het bos. Waren drukke dagen maar ook best veel vrije tijd. En het was mooi weer, dus ik heb een paar keer heerlijk een bos wandeling gemaakt. Mijn dochter was de afgelopen weken niet helemaal fit (5e ziekte) en was erg kruiperig. Ik vond het dus wel lekker om even tijd voor mezelf te hebben. Heb mijn hoofd heerlijk leeg kunnen maken. En dit weekend heb ik ergens mijn eisprong. Heb dit keer geen testen gedaan. Ik heb er ook veel minder last van. Lijkt er op dat nu ik er minder mee bezig ben, ik ook niet veel 'symptonen' voel. Zou je geest je lichaam dan zo beinvloeden???
Oke wat leuk zo n cursus! Wel balen dat je dochter ziek is! Maar idd wel lekker tijd voor jezelf! Ik denk dat je geest je lichaam zo kan beinvloeden hoor! maar wel lekker dat je er nu wat minder mee bezig bent toch! Duim duim dat dit onze ronde wordt!! Ik heb deze week ook mn eisprong. As t goed is
Ja hoor!!!! Net ff een kopje thee gedaan bij mn beste vriendin ( ken dr al vanaf mn zesde haha) verteld ze ff dat ze zwanger is!!! Jemig zeg!! Super leuk voor haar natuurlijk maar raak in eerste ronde en nergens last van!! Pffff t gevolg is dat zei nu weet dat wij bezig zijn met zwanger worden kon t echt niet meer voor me houden! En ben echt super jaloers!! Zo ik moest t even van me af schrijven echt een heel dubbel gevoel!
Hee elleinad, Kan me voorstellen dat je jaloers bent! Ik heb ook een paar vriendinnen die meteen zwanger zijn zonder klachten oid! Volgens mij heb ik gisteren mijn eisprong gehad.. Maar weet het niet zeker! Het voelde in elk geval wel zo. Alleen denk dat het niks wordt deze ronde! Mijn man ligt al vanaf zaterdag ziek in bed met hoge koorts dus alleen vorige week do geklust Naja we zien het wel! Ga trouwens met mijn dochter ook een posi test met maar 1 x klussen toen! Maar goed we zullen zien..
Haha echt he!! Ik gun t haar natuurlijk onwijs!! Maar dan denk goh zou toch leuk zijn als ik dat ook had nou mag ik absoluut niet klagen want we zitten pas in de 4e ronde dus dat gaat opzich allemaal prima! Maar toch Balen van je man! Hopen dat ie snel opknapt!! Voor beide Enuh je ziet t dus bij je dochter alles kan haha. Hopen dat je nu ook snel posi mag testen haha stiekem hopen op een laat ei Mijn ei is ook ergens deze week volgens mij rond donderdag maar ben nog niet heel erg regelmatig ongi geweest dus ik zie t wel
Ik ken dat gevoel Elleinad. Mijn broer en schoonzusje hebben een aantal weken geleden verteld dat ze zwanger zijn. Erg leuk voor ze natuurlijk, maar vond het ook wel een beetje dubbel. Ik heb volgens mij het weekend mijn eisprong gehad. Heb nu al een paar dagen erg veel steken in mijn onderbuik, maar dat had ik de vorige keer ook erg. Het is nu een kwestie van afwachten....
Ja lastig he happy! Je bent wel blij voor ze maar t liefst had ik t zelf ook willen vertellen natuurlijk maar goed Nu komt t leuke wachten inderdaad weer :S ik heb als t goed is morgen mn eisprong dus druk aan de klus en dan ook weer afwachten... Mn duimen draaien!!