Eisprong gehad en nu wachten maar!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happy83, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Ik nog steeds niet aan de klus! Alleen vorige week donderdag..
    Manlief ligt met hoge koorts en een longontsteking op bed helaas!
    Voor mij dus al nieuwe rondes nieuwe kansen!

Spannend elleinad! Hoop voor je dat het raak is en ook voor jou happy!!

2. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aahh jeetje longontsteking ook echt! Das wel balen zeg! Zal die wel veel last van hebben :S

Idd spannend! Vandaag volgens mij mn eisprong dus klusserklus :p

3. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    @Elleinad
    Dat wordt vandaag dus weer leuk klussen! Hopelijk dat het voor jullie deze ronde ook gaat lukken.

@Bepsterdorien
    Wat vervelend voor je man. Het belangrijkste is nu dat ie snel weer opknapt. Misschien hebben jullie geluk en is het bij 1x klussen raak.

Wij (voor namelijk ik want ben er wat meer mee bezig dan mijn man) zitten op het wachtbankje. Ik zou komend weekend mijn innesteling kunnen hebben. Tot nu toe heb ik alleen wat last van rommelende darmen maar daar heb ik de vorige keren ook veel last van gehad. We gaan het wel zien....

4. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @happy: ja idd haha en spannend hoor! Ik ben er ook elke keer veel meer mee bezig dan mn vriend! Hij wil niet eens weten wanneer mn ei is of ik ongi zou moetem worden haha hij zegt: dan ga ik alleen maar daar aan denken :p ja naja dat doe ik dus eigenlijk wel haha dus snap je helemaal!

Hou je ons op de hoogte!!:D

5. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    he dames,

Ik heb dit keer wat meer wittige afscheiding. Ik kan het me niet goed herrineren of ik dit anders ook zo had. Ook last van moeilijke stoelgang. Ik heb anders wel last van rommelende darmen maar dit is anders. Wil nog niet te veel hoop hebben maar ....
    Gewoon nog een week wachten maak ik mezelf maar wijs. Maar is wel moeilijk!

6. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

Ja das zeker moeilijk! Maar zet m op!
    Wij nu om de dag lief voor elkaar want geen id wanneer eisprong is. Snap er niks van na die lange cyclus laatst. Tempen doe ik ook ff niet, even rust. Maar voor mn gevoel had ik gister eisprong, veel afscheiding, zin in jeweetwel en vrijdag soort spierpijn rechtsonder, voelt dat zo? Pfff we zien wel dames. Successsssss!!!!!!

7. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh ja moeilijk hoor happy! Ffies volhouden nog!!

Goudvis ik geef je groot gelijk!! Proberen niet te veel aan te denken helemaal na die domper die je hebt gehad!

Hier ook niet helemaal zeker wanneer mn eisprong is.. Had berekend dat t donderdag zou zijn dus al vanaf zondag (vorige week) om de dag aan de klus maar heb het idee dat ie niet donderdag is geweest maar gister.. Dus nog maar even door klussen haha ben benieuwd ik zie t wel heb momenteel ook helemaal geen afscheiding ofzo of gevoelige borsten wat ik normaal wel heb tijdens de periode dat mn eisprong kan zijn.. Dus afwachten... Haha

Mn duimen draaien nog steeds voor jullie meiden!!

8. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Pfff dat stomme gewacht ook haha! Zou leuk zijn als we nou eens allemaal een mooie test kunnen showen :)

Ik moet volgende week di ingesteld worden. En dan op naar de nieuwe ronde!! Mijn man is echt ziek geweest, nu nog thuis. Maar stiekem baal ik wel een beetje dat dat net in mijn vruchtbare dagen viel :-| haha maar goed niks aan te doen!

Xx

9. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden kunnen jullie me helpen?

Ik kom er niet helemaal uit of ik mn eisprong al gehad heb! Ik gebruik geen ovutesten dus is sowieso wel lastig te vinden natuurlijk maar normaal heb ik vrij snel na mn eisprong gevoelige borsten en altijd een paar dagen veel slijm (sorry!)

Nu heb ik volgens mijn berekeningen afgelopen donderdag mn eisprong moeten hebben maar heb nog helemaal niet de bovenstaande dingen:S zal t dan gewoon anders lopen deze maand of zal ik mn ei nog niet gehad hebben??

We klussen nu al 2 weken om de dag maar vind t met wat meer spontaniteit toch een stuk leuker moet ik zeggen haha

10. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    He Elleinad

Als je de afgelopen maanden gewoon een normale cyclus zo hebben, dan zou ik hier nu ook vanuit gaan. De symptonen hoeven niet iedere keer hetzelfde te zijn. Is bij mij niet het geval. Ik ben er deze maand niet zo mee bezig geweest. Ik heb bijvoorbeeld nu geen ovu test gedaan maar gewoon om de dag geklust. Ik had nu veel minder last van mijn eisprong dan normaal. Ik zou zeggen hou het vooral leuk. Dus vertrouw op je lichaam en je ziet het wel of je over een dikke week een posi test in je handen hebt of helaas weer ongi.

Zelf heb ik altijd een paar dagen voor mijn ongi last van bruinverlies. Nu helemaal niet! Heb wel een beetje wittige afscheiding (ook sorry) wat ik normaal dan weer nooit heb. Ik heb stiekum hoop dat..... Ik wil vrijdag pas testen omdat ik slecht tegen negatieve testen kan. Maar wachten wordt nu wel spannend. Oh ja en ik heb ook zo vaak een rare smaak in de mond.

11. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke nou dat stelt me wel een beetje gerust haha ik ben er deze maand ook wel een heel stuk minder mee bezig dus misschien dat dit t is idd! Ga ik maar vanuit dan :) dank je wel!

Spannend bij jou! Ik ken t van de negatieve testen! Ik had vorige maand zo erg t gevoel dat ik zwanger was dat ik wel 8 testen heb gedaan :S allemaal negatief en dat voelt echt niet leuk!! Dus snap helemaal dat je nog niet wilt testen! Ik zal hard voor duimen want t zou idd wel kunnen als je zo kijkt waar je " last" van hebt
    Laat t je t even weten als je gestest hebt!? Ben erg benieuwd!!

12. goudvis03

Nou ik zou t dit keer ook niet weten, want ik temp niet meer. Aan de ene kant wel relaxed maar toch ben je benieuwd he...
    Ik had donderdag en vrijdag steken rechts dus ik dacht nou das mooi, maar ja maandag weer even en vandaag ook :$ Ikke nie meer snap.....Wel ziekjes geweest gisteren, iets verkeerds op of zo denk ik....
    Ik ga ook tzt pas laat testen, dat gedoe van afgelopen maand wil ik niet nog eens. Toch heb ik goede hoop deze keer, best apart...
    Spannend Happy 83! Hou ons op de hoogte he!

13. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die steekjes heb ik dus hetzelfde! Ik snap dr ook niks meer van maar merk wel dat ik veel rustiger ben en er veel minder mee bezig ben dan de afgelopen maanden dus dat is wel fijn!! Ik hoop nu eindelijk vol te houden te wachten met testen tot mn nod of liever zelfs nog de dag erna :D

Duimen draaien weer meiden! Hoop op mooie testen voor iedereen!!
    En voor debsterdorien dat je snel ongi wordt en dan volgende ronde een mooie test hebt :D

14. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Ik hoop ook voor jullie op mooie testen!!
    En dat vind ik lief van je elleinad :)
    Ik hoop ook snel ongi te worden en dan op naar de volgende ronde :)

15. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Ik heb me vanmorgen niet in kunnen houden en heb getest. Negatief.:x
    Balluh dus maar heb toch echt het gevoel dat ik wel zwanger ben. Ik heb nog steeds geen bruinverlies en dat heb ik altijd. Ook heb ik de afgelopen maanden een regelmatige cyclus. Ik ben alle keren op donderdag ongi geworden. En dan voelde ik het de woensdags al aankomen. Nu dus helemaal niet. Ik ga nu pas zaterdag weer testen. Dan ga ik Sinterklaas vieren op mijn werk. Hopelijk heeft de sint voor mij ook een leuk cadeautje. (ik ben met een ini mini cadeautje al helemaal happy:p)

Ik hou jullie op de hoogte!

16. goudvis03

Balen Happy! Maar misschien was het nog te vroeg? En ben je zaterdag pas echt happy....ik hoop het echt voor je!
    Hoe weet je het zo zeker joh? Door geen bruinverlies te hebben? Of voel je meer? Ik voel nl niks behalve winderig (sorry) rommelende darmen, witte afscheiding en heel moe (maar ja net griep gehad).
    Maar deze dingen kunnen ook sowieso na eisprong zijn...pfff. Ik weet ook niet wanneer die was want ik heb niet getempt, had er geen zin meer in.
    Ik heb hoop omdat we 2 weken om de dag geknuffeld hebben. Dan zou het niet kunnen missen zou je denken he? ;)
    Succes met wachten en we duimen he!

17. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( balen happy!! Hopelijk heb je idd zaterdag wel een heel mooi cadeautje :D

@goudvis: spannend hoor!! Je zou idd denken dat t niet mis zou kunnen zijn!

Hier voel ik momenteel helemaal niets.. Ik ben ook wel lekker druk dus ook geen tijd om er echt mee bezig te zijn en dat bevalt me heerlijk moet ik zeggen :D zoals t nu gaat denk ik voor t eerste te kunnen gaan wachten tot mn nod met testen haha maar wie weet veranderd t nog.. K vind t toch ook wel vreemd dat ik helemaal niets voel want normal heb ik altijd wle nu ong. Last van mn borsten ook toen ik de pil slikte en nu helemaal niets maar goed donderdag is mn nod dus ik over leef het wel :D

Mn duimen draaien voor jullie!!

18. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Balen happy :( heb je al een test gedaan vandaag? Hoop echt voor je dat er raak is!! Een mooier Sint kadootje zou er niet zijn :)

Wanneer ga je of kan je testen goudvis? Ben benieuwd! Spannend allemaal weer :)

Ik ben er ook niet zo mee bezig deze ronde elleinad. Natuurlijk ook doordat manlief ziek was en ik de kans zeer klein acht dat ik zwanger ben haha. Maar wil er sowieso niet zoveel meer mee bezig zijn.
    Vind het leuk om hier nog met jullie contact te hebben, maar doe niet meer aan het bijhouden van zo'n app op de telefoon en in mijn beleving "geforceerd" klussen. In mijn opleiding voor kraamverzorgster hebben we natuurlijk les gehad van een verloskundige. Wij doe namelijk ook de bevalling erbij. En zij zei altijd; zolang het te veel in je hoofd zit, zit er niet in je buik. En ik geloof daar wel in! Ben er dus nu echt aan er loslaten (wel moeilijk hoor). Ook mijn ideaal beeld van zoveel tijd zou ik graag tussen de kids willen hebben etc probeer ik los te laten, maar ook het om de dag klussen. Ik zie wel wanneer het gebeurd :) naja en dan heb je idd die symptomen nog.. Mijn lijf kan me aardig voor de gek houden helaas, dus ook daar kan ik bij mijzel niet van op aan.
    Zie dat het een heel verhaal is geworden hihi :)

Fijne Sint allemaal!! En hopelijk allemaal mooie testen!!!

19. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    He hoi,

Vanmorgen tot onze grote teleurstelling weer een negatieve test. Ik had echt verwacht dat ik zwanger zou zijn.... Ik heb nog helemaal geen tekenen van ongi. Geen oud bloed wat ik anders altijd wel heb. Geen hormoon pukkels. Geen echte ongi krampen. Ik voel het beneden wel eens rommelen maar dit zijn andere krampjes dan bij ongi. Vanmiddag maar ff naar kv voor nieuwe testen. Maandag maar weer ff proberen.....

20. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    He wat balen happy :(
    Had zo gehoopt dat het raak was!!
    Ik ga voor je duimen..!!

Knuffel!