Jemig happy echt vervelend die onzekerheid!! Maar ergens wel positief natuurlijk want geen ongi is toch positief en als je ook nergens last van hebt.. Alleen die testen zijn dan erg jammer!! @debsterdorien: ja ik heb dus precjes t zelfde op t moment!! Ben dr helemaal niet mee bezig en vind t heerlijk!! Vnd t wel supee leuk om hier met jullie te kletsen! en hoop voor je dag t toch misschien deze maand nog raak is !! Hier nog steeds t zelfde.. Nergens last van.. Ik snap t niet echt meer dus laat t maar over me heen komen. Nog steeds geen pijnlijke borsten of ongi krampjes, vreetbuien en de rest wat ik nu normaal wel allemaal zou hebben haha. Wel nog steeds wat meer slijm dus heb ook geen idee of ik mn ei uberhaupt al gehad heb maar goed.. Ik kan doderdag testen dus dan gooi ik er meer 1 tegenaan en dan zie ik t wel
Ik kan pas de 10 e of later testen, geen id na die gek lange cyclus afgelopen maand pfff ook wel tien dagen , al dan niet licht, gebloed... Ik voel totaal niks, eigenlijk is het net als andere maanden. Wat wel apart is, is dat ik vorige week 1 dag beroerd was, ik denk net na ei. Maar was wellicht n griepvirusje of zo. Hoe is het nu happy?
Nou ik hoef morgen niet meer te testen.... Het rode monster is toch nog langsgekomen. Heb normaal ontzettend pijn de eerst dag. Heb ik nu gelukkig nog niet. Maar dat zal vannacht of morgen nog wel komen. Balluh natuurlijk want had stiekum wel de hoop dat het dit keer raak zou zijn. Nou ja, kop er voor en op naar de volgende ronde. Misschien hebben we dan 1 januari wel een heel leuk nieuw jaars cadeautje
Ah nee he Happy! Jammer meid en ja duimen voor 2013! Soms hoop ik dat ik misschien niet lekker was vanwege evt zwangerschap of innesteling. Maar ja, moet met beide benen op de grond blijven....zucht
Owh balen happy! Ga voor je duimen voor 1 januari!! Want dat zou idd wel een heel mooi kado zijn!! Ik hoop t voor je goudvis!! Mn duimen draaien voor je! Hier zijn mn borsten wel wat gevoelliger ondertussen dus denk dat ik gewoon ongi ga worden donderdag maar ff afwachten..
Hee allemaal! Wat een gebeurtenissen allemaal weer.. BLen happy Hoer zijn ook de rode monsters aangekomen. Nu hopen dat het snel voorbij is en dat we snel weer aan de slag kunnen Hoe gaat het nu bij jullie goudvis, elleinad en happy?
Ja balen debsterdorien maar gelukkig wist je dat de kans erg groot was dua hoop dat dit t wat minder erg maakt! Hier nog steeda t Zelfde.. Klein beetje gevoelige borsten en af en roe wat ongi steekjes :S de steekjes heb jk volgens mij nog niet eerder gehad en mn borsten doen minder pijn dan normaal maar ka dat zegt helaas niets.. Ik hoop dat ik wachten met testen tot donderdag haha
Ben benieuwd elleinad!! Ik ben idd niet teleurgesteld! Ik wist idd dy de man 99.9 % zou zijn haha! Was ook wel ff lekker zo een maandje er niet mee bezig te zijn!! Een heel stuk rustiger...! Nu gaan we er weer volop mee bezig! Alleen wil ik er ook niet te veel mee bezig zijn.. Ik hoop dat 2013 mijn jaar wordt En natuurlijk ook voor die van jullie!!!
haha ja idd wel lekker rustig een maandje niet zo stressen haha ga voor je duimen hoor dat januari gewoon jou maand mag worden! ik heb super stom vanmorgen toch een test gedaan. eigenlijk omdat mn vriend er dan bij kon zijn en we het morgen met sinterklaas aan mn ouders en zus en broertje konden vertellen maar omo wit! donderdag nu maar echt even afwachten hoe is t bij jou goudvis? voel je al wat?
He meiden, Leuk dat we zo contact hebben. Ik voel niks, behalve dat ik vreselijk moe ben en smorgens mijn bed niet uit te branden. En ik heb een ontstoken talgklier of zoiets denk ik onder mn oksel, echt mega groot en het doet pijn. Nooit eerder gehad, ja ik geloof een keer in mijn lies. Ik weer googlen daarop pfff word moe van mezelf. Vorige week had ik 1 dag griep, ik weet dat het heerst maar kan me toch weer niet bedwingen om te denken of het ermee te maken had. Ik hoop het zo joh, maar ik voel me niet anders of zwanger of zo. Borsten ook normaal, ik denk dat het niks wordt anders zou ik toch iets moeten merken???? Iedereen een knuffel!
@ Bepsterdorien, Helaas dat je toch ongi bent geworden, maar dit keer was de kans ook maar heel klein natuurlijk. Maar toch blijf je hoop houden. @Eillenad en Goudvis, Spannend hoor. Nog een paar dagen wachten en dan weten jullie het. Het zou toch mooi zijn dat er één van dit groepje zwanger is. en anders gaan we er met z'n allen in 2013 tegenaan! Hier gaat het goed. Ongi is nu echt doorgebroken vandaag. Had de eerste dagen alleen wat oud bloed en helemaal geen krampen. Had stiekum nog een beetje hoop maar die was vanmorgen weer helemaal weg. Heb ontzettende de krampen altijd de eerste dag. Vandaag ook. Gelukkig kon ik ibu slikken en was het redelijk snel weer over. Heel veel sterkte met wachten allemaal en tot horens
@goudvis: nou als ik zo een beetje rondlees hier merk ok dat veel dames geen klachten hebben in tegenstelling tot eerdere maanden en dan juist die maand zwanger blijken te zijn! Dus geef de hoop niet op!! @happy: oei balen dat je zo n kramp hebt! Gelukkig helpt je ibu! Hier net ook goeie steken :S hoop stiekem dat het een late innesteling is haha maar goed moet t even weer wat loslaten want ben er wel weer erg mee bezig nu ff afwachten tot donderdag
Ik vind dit contact ook leuk zo met jullie!! Ai die krampen ken ik.. Niet fijn happy, maar wel fijn dat je de ibu werkt. Lekker kruikje helpt mij ook altijd nog wel en chocolaaaa Slaap lekker allemaal en vanuit hier ook een knuffel voor iedereen!
Jaaaa chocolaaaaaa. Fijne bijkomstigheid deze maand dat er zoveel Sint snoep is, heb flink wat ingeslagen en ga mezelf morgen goed verwennen. @happy hoop dat je krampen zijn gezakt. @Eleinad haha ik ben er ook weer teveel mee bezig, ach dan houd je tenminsten hoop he
Ik vind t ook super leuk!! En idd goudvis haha naja nog een paar dagen dan weten we hopelijk meer hopelijk positief!!
haha de chocoletter die ik zondag heb gekregen is inderdaad al op. mmm heerlijk in deze tijd. Ik heb gelukkig niet zoveel kramp meer. Alleen eerste dag soms 2e ook nog maar daarna niet meer. Vind het ook erg leuk om zo met jullie te kletsen. Ben je niet alleen met het wachten.
Haha ja zeker heerlijk al die chocolade!! Ik moet zeggen dat t zelfs fijn is als ik niet ongi ben haha dat wachten!! Pfff echt top Wel fijn dat je krampen minder zijn!!
Oeps! Vandaag mn nod dus ik wilde weer gaan testen omdat het ook twee dagen geleden is heb ik geen testen meer liggen :S haha Nou dan maar even tot morgen wachten en hopen dat de rode monster weg blijven Goudvis hoe is t bij jou??
O jee Eleinad, dan maar ff snel naar Kruidvat? Leuk dat je vraagt hoe het gaat. Ben je tenminste niet alleen met dit hele gedoe.... Ik merk helemaal niks. Ik ben wel erg moe, maar dat wijt ik aan mn baan en tijd van het jaar. Ik merk niks aan mn borsten (merk ik sowieso nooit wat aan), niet misselijk behalve gister van een kilo chocoletter en marsepein. Mn tv ging stuk, was alleen ook nog en toen moest ik getroost worden. Ik zie allemaal bekende celebrities zwanger worden en dat vind ik wel moeilijk. Maar goed het is nog geen 8 dec of later (geen id wat nod wordt) dus moet maar hoop houden......zucht