Ja ik vind t ook heel fijn dat we ongeveer gelijk lopen! En te horen hoe t bij jou gaat haha ik vind t super spannend allemaal! Haha maar wie weet was je misselijkheid toch van een innesteling maar ja een kilo chocolade letters wordt je maag ook niet echt blj van denk ik maar wel terecht in je situatie Ik zie inderdaad ook allemaal mensen zwanger worden en kan t niet zo goed hebben ben echt ontzettend jaloers!! Haha maar gun het ze natuurlijk ook van harte hoop dat wij deze maand ook zo gelukkig mogen zijn Ik heb nog niet getest want heb net pas tijd gehad nieuwe testen te halen. Denk je dat het zin heeft om vanavond nog te testen of zal ik maar tot morgen ochtend wachten? Ik heb sinds gister een beetje last van mn tepels maar dat had ik ook altijd toen ik aan de pil was nog dus hoeft niets te zeggen nadat ik met de pil gestopt was had ik alleen aan de zijkant van mn borsten pijn. Verder af en toe wat steekjes dus ben erg benieuwd wat de test zal zeggen Ik hoop echt dat t onze maand mag zijn!!!
Gister zeker misselijk van snoep haha! Maar vorige week 2 dagen misselijk ik dacht griep masr wie weet.....innesteling? Meid, test wanneer je wil, zo persoonlijk. Ik wacht af, ongi komt soms later....28-30 dgn cyclus....pfff spannend
Ja das waar maar s avonds is je plas vaak minder geconsentreerd toch? En ik weet mn cyclus ook niet echt zeker.. 42-38-32-30 en nu ?? Ik ben van 30 uitgegaan en twee dagen terug was t negetief maar denk dat ik nu nog even ga plassen en dan gewoon even een tijd niets drink en niet plas en dan ga testen
Waah Elleinad spannend dus. Ik ben heel benieuwd. Hier is de ongi bijna alweer voorbij. Man lief zei al dat ie er weer zin in heeft dus we kunnen er straks weer voor gaan. Maar dan moeten die rode monsters wel weg zijn hoor! Hoop voor jullie beiden dat het raak is. Dat zou echt helemaal fantastisch zijn. Hoe zat het ook alweer. Was het voor jullie de eerste? @ Bepsterdorien, jij had al een kleine toch? Volgens mij is die even oud als mijn dochter. Is van juni 2011. Ze was vorige week ziek, maar nu weer helemaal de oude. Heerlijk om te zien hoe vrolijk ze weer is. Vanmiddag snowboots voor haar gekocht. Zo stoer dat ze nu loopt! Meiden succes met wachten en we spreken elkaar weer snel.
Ja super spannend! T is onze eerste inderdaad! Ik laat wel even weten al ik weer getest heb maar twijfel heel erg of ik niet moet wachten tot morgen ochtend Fijn dat je rode duivels weer bijna weg zijn! En die snownoots zullen wel schattig zijn dat ze dat al hebben in die maat zeg! Lekker voor dr kan ze gewoon lekker door banjeren!
Hmm toch maar een test gedaan maar helaas negatief maar goed rode duivels zijn er ook nog niet dus houd nog hoop!
Spannend goudvis!! Ben beneiuwd wanneer je een test gaat doen en of het raak is Idd happy, heb ook een dochter van 2011! ze is van november. Hebben net haar eerste verjaardag gevierd! Leuk he, zijn al echt van die dametjes zo! Suus loopt alleen langs de tafel en bank. Verder nog niet. Ze kruipt nog veel te snel, dus ben beneiuwd wanneer ze voor het eerst de eerste stapjes zet Lijkt me wel heel bijzonder.. Maar wat zal het snoezig staan idd die snowboots Balen elleinad, dat de test nog negatief is Maar geen bloed is goed!! Ga heel hard voor je duimen dat je deze week een mooie test aan ons kan laten zien!!! Ik ga lekker slapen nu! Morgen weer een lange dag in een druk gezin. Nog tot maandag, dan weer lekker een week vrij! Wat doen jullie eigenlijk voor werk, happy, goudvis en elleinad?? Vind het echt leuk zo met elkaar Liefs xx
@Elleinad, Balen dat de test negatief is. Ik hoop voor je dat je over twee dagen alsnog een posi test hebt. Ik werk op de kwaliteitsafdeling van een zuivel fabriek. Wij maken babyvoeding! Ik moet er voor zorgen dat iedereen zich aan de regels houd en op die manier veilig poeder kan maken voor onze kleine klantjes.
Ja idd balen maar nog steeds geen rode monsters dus ik blijf positief! Ik werk al dansdocent en ben groepsleidster op de naschoolse opvang en kinderdagverblijf. erg leuk maar op dit moment soms wel wat confronterend hoor.
Ja meiden is zeker leuk dit zo Ik geef les in het voortgezet onderwijs, grote kids dus. En ik ga voor een eerste.....ik vind het echt rot dat het nog niet is gelukt, hoop het zo dit keer....zo voor het einde van het jaar... Ik voel nog steeds niks. Net had ik een heeeeeel klein beetje bruinige afscheiding. Heb ik wel eens vaker. Bepster en Happy, hadden jullie een beetje afscheiding of verlies toen jullie zwanger bleken? En al symptomen? Ik merk echt niks namelijk, dus denk t zal wel weer niet..... Ben alleen heel erg moe, bed niet uit te branden ook al slaap ik 9 uur... Vanavond the Voice kijken? Zoooooo spannend Eleinad, je weet t niet he, ff afwachten en opnieuw testen. Ik had dat vorige maand. Bye ladies!!!!
Ik had bij mijn eerst ook altijd last van bruinverlies. Totdat ik zwanger werd. Toen had ik een beetje witte/roze afscheiding. Toen had ik direct zo'n gevoel van he dit zou wel eens raak kunnen zijn. En ja hoor direct duidelijke test op NOD. Daarom was ik deze ronde ook zo hoopvol omdat ik nu helemaal geen bruinverlies had. Maar dat zegt dus ook niet zoveel. En ja, vanavond weer voice kijken. Wie gaat het winnen?
Denk Leona of Barbara.... Twas echt enorm weinig bruin verlies....1 drupje...nu niks meer. Maar kvoel ook niks, geen krampje of iets alleen supermoe en hangerig... pfffff spannend
Pfff spannend bij jou ook goudvis!! Ga je morgen testen? Pf wacht je tot na je nod? Ik zat o de voice te kijken maar vind t even te lang duren vandaag dus heb nu harry potter op staan wilde vriendlief graag kijken Nou goudvis ik duim voor je! Oh en leona moet winnen vind ik
Jaaaa Leona is cool! Nee test pas maandag of dins, niet eens in huis hihi. Zal je zien t wknd ongi....pfff duimen
Haha ja he! Ja ik had eigenlijk ook gewoon geen nieuwe moet halen dan kan je ook verleid worden hoop dat je maandag een mooie test vast mag houden!!!
He meiden, Weten jullie wel zeker dat je een kleine wilt hebben? Ik zat vanmorgen om 6:15 al op de bank met mijn dochter. Ze weet niet meer wat uitslapen is. Zucht dat is toch veel te vroeg op zaterdagochtend! Goudvis, Goed van je dat je nog even gaat wachten. Heb je ook niet last van de teleurstelling van een negatieve test.
Hee dames, wat een leuk werk doet iedereen En zo verschillend ook allemaal!! Kan me heel goed voorstellen elleinad dat het confronterend kan zijn!!! Ik heb dat ook met mijn werk. Ik ben en bij de bevalling en daarna in een kraamweek met een pasgeboren baby, soms is dat net ff iets te veel! Heb gisteren niet de voice gezien jammer genoeg. Hadden met de schoonfamilie nog sinterklaas. Zijn allemaal goed verwent! Goudvis, ik had bij mijn dochter helemaal geen symptomen tot 9 weken. Geen buikpijn, geen rare afscheiding, geen gevoelige borsten.. Pas met 9 weken werd ik een beetje misselijk en kreeg ik last van mijn baarmoeder die uitrekte.Daar waar ik de eerste 20 weken nergens last van heb gehad, had ik de laatste 20 weken wel. Ontzettend last van mijn bekken Was met 22 weken al thuis en afgekeurddoor de arboarts voor mijn werk als kraamverzorgster Dus je weet maar nooit, het kan alle kanten uitgaan!! Ben heel benieuwd als je de test gaat doen volgende week Spannend hoor!!! En elleinad, al weer getest?? Hopelijk ook nog geen rode monsters aanwezig? Bij mij zijn de rode monsters nu bijna weg Maar heb besloten dat ik er niet meer meer bezig ga. Ik zie wel wanneer manlief en ik gaan klussen en wanneer ik zwanger wordt.. Zit er een beetje doorheen op dit moment Te veel met mijn hoofd daar mee bezig! Zit nu ook in de ziekte wet voor de laatste weken van dit jaar. Gisteren gezin afgesloten, maar trok het gewoon ff niet meer met al die pasgeboren baby's Ff weer tot rust komenen het zwanger worden een beetje loslaten!! Sorry dat ik ff mijn "gal" spuug bij jullie! Moest het gewoon ff kwijt! Komt misschien heel raar over voor degene die nog geen kindje hebben. Ik heb er iig 1 is misschien jullie gedachte! Hopelijk kwets ik hier niemand mee. Maar heb er zo'n druk voor mijn gevoel achter zitten door die stomme endometriose! De kans van zwanger worden wordt alleen maar moeilijker zei de gyn laatst Dus hopelijk is er nog een lief klein babytje aan ons gegund en voor Suus een broertje of een zusje.. Zo nu zou ik ophouden met jullie lastig te vallen met mijn gevoel Oh is die van jou altijd zo vroeg wakker, Happy? Die van mij is echt een uitslaper.. Heerlijk! Fijn weekend allemaal
Nou debsterdorien lekker spugen hoor! Als jet kwijt moet moet je t kwijt en daar zijn we ook voor toch! Ik kan me heel goed voorstellen dat je er even doorheen en vind t eigenlijk super knap dat je ook nog met kleintjes werkt!! Ik vind mijn werk al confronterend maar jij ziet ze ook echt geboren worden! Wel lekker dat je nu even paar weken rust heb! Lekker van genieten! Wat betreft vroeg opstaan geen probleem hoor happy ik kan eigenlik elke dag uitslapen omdat ik meestal pas om 14:30 begin met werken maar lig altijd al om 6 uur wakker haha zou blij zijn als ik eens een keer wat te doen heb zo vroeg Hier nog geen rode monsters.. Tepels zijn wel echt gevoelig nu. Nog niet getest want was toch best wel teleurgesteld na de vorige negatieve dus durf nu niet zo goed meer. Wel heb ik steeds een heel roosig ( geen idee hoe je dat schrijft oeps!) hoofd of eigenlijk mn wangen haha weet niet wat dit betekend..even afwachten nog maar Bij jou ook nog niets zag ik goudvis! Geen bloed geeft moed he! Ff volhouden tot maandag!