Nou bep ( hihi tante bep leuke naam voor je) das geen lastigvallen, daar zijn we voor hoor! Sterkte meid!! o meiden stond voor jruidvat maar heb ze niet gekocht hihi. Heb net ieniminie geel/witte afscheiding. Nu zat ik te denken, ik ben best lang ongi geweest, is je nod dan ook later? Heb wel 23e denk ik ei gevoeld dus volgens mij is er niks veranderd...we zullen zien...
Haha super goed dat je t niet gedaan hebt! Dan kan je ook niet verleid worden! Ik zou niet weten eigenlijk of je nod dan later is maar ik denk t niet toch omdat je rekend vanaf de dag dat je ongi word. Maar geen idee
Nou, ik had een hele lange aanloopperiode met lichtrose verlies. Pas na 5 dgn echt heftig ongi, vandaar dat ik toen hoop kreeg maar de HA zei dat dag 1 gewoon eerste dag lichtroze is ook al is t licht. Zette alleen niet snel door, kan ook hele vroege vmk geweest zijn en geen effect op cyclus.... Fijne avond!
Hihi tante Bep idd Maar lief van jullie! Was iig ook ff fijn om het op te schrijven! Maar goed dat je niks gekocht hebt, goudvis!! Ik heb sinds mijn miskraam van afgelopen april ook een lange aanloop periode.. Eerste 3 dagen ietsepietsie bruinig verlies, dg 4 en 5 heftig menstrueren en dan de laatste dagen weer ietsepietsie bruinig wat over gaat naar heldere afscheiding! Heb ik nooit zo gehad! Vind het spannend voor jullie dames! Ven benieuwd wat de testen zeggen volgende week Fijne avond!! Liefs x
Pffff nou net weergetest maar weer negatief! echt niet leuk zeg! Ik loop hier toch een partij te chagerijnen door het huis sinds donderdag zelfs mn vriend zei vanmorgen. Nou ik hoop alleen al da ie positief is omdat jij dat hopelijk weer wat vrolijker wordt.. Lekker dan Ik ben hier echt niet zo geschikt voor geloof ik Mn telpels doen echt pijn ondertussen en de rest van borsten niet.. Vind ik echt vreemd want normaal is het preced andersom verder af en toe een steekje onderin maar weet niet echt wat ok daarvan moet denken. Hoe heb je dit volgehouden vorige maand goudvis haha Nou ja maar weer een paar dagen wachten denk ik en dan weer testen als er nog geen monsters zijn
Nou ik heb uiteindelijk 2 x getest omdat die aanloopperiode zo lang was. Hele tijd heeeeel lichtrose. Ben bang dat nod daarom nu later is..Ik vind het gewoon megawazig wat dag 1 cyclus is. Dokter zei allereerste dag verlies, hoe licht ook. Heb vermoedelijk 23e ei gevoeld, beetje spierpijnachtige pijn. Sterkte, lastig he die emoties pfff. Ik kan me bijna nergens anders op focussen.
Ja is ook lastig! Wel fijn dat je denkt je ei gevoeld te hebben dan heb je nog een beetje houvast. Ik kan me inderdaad ook echt nergens anders op focussen. Ben gister wel gezellig met vriendinnen wat gaan drinken dus dat was wel even fijn. En nu ga ik lekker met vriendlief een kerstboom uitzoeken en misschien ook gewoon meteen opzetten Vanavond ga ik naar de film dus is de dag ook weer vol alleen morgen zie ik tegenop dan ben ik vrij en de hele alleen thuis :s denk dat ik maar mn hele huis schoon maken ofzo
Ja schoonmaken helpt! Ik heb gister de boom neergezet, gezellig met de kruiwagen gehaald. Verder lekker nieuwe recepten gemaakt, dat leidt ook af! Niet naar alles is familie gaan, gaat over moeilink zwanger worden etc. Ik was er donderdag, balen! Zat gewoon te janken toen er bij Carice n echo werd gedaan...
Haha top dan ga ik dat lekker doen morgen! En nu idd lekker de boom optuigen wij gaan m dan wel met de auto halen want t is een beetje te ver anders. Goeie tip van alles is familie want ik wilde er wel heen maar dan wacht ik nog wel even
Idd, goeie tips goudvis!! Zo doe ik het ook. En schoonmaken werkt bij mij super!!! En voordeel is dat je je huis weer op en top hebt Wij hebben dit jaar geen boom in ons kleine monstertje van 1.. Ik denk dat ik na 1 dag al geen bal meer in de boom heb hihi! Heb andere versieringen! Alles is familie heb ik ook gezien en vond hem ook erg confronterend. Idd ook zitten huilen bij het stukje met carice! Veel plezier met de boom optuigen elleinad! Hopelijk kan je je gedachten een beetje verzetten!!! Knuffel
Zo wat hebben jullie zitten kleppen. Gezellig hoor. Balen dat er nog steeds geen duidelijkheid is. En Bepsterdorien. Geen probleem hoor dat je je hart bij ons lucht. Daar zijn we voor. Wij hebben vandaag kerstmarkt en de winkels zijn open. Het zonnetje is gelukkig weer gaan schijnen dus hopen dat wij straks ook de stad nog ff in kunnen. Heel veel succes nog met wachten. En als het nog een keer nodig is om je hart te luchten dan gewoon doen! @Bepsterdorien, Hoe ben je er eigenlijk achter gekomen dat je endometriose hebt?
Dat is lief En ook zeker fijn!! Ik heb afgelopen april een mk gehad en ik bleef maar buikpijn houden. Afspraak genaakt bij de ha en die heeft onderzoeken gedaan. Mijn buik was onderin bij aanraking erg gevoelig. Werd doorverwezen maarde gyn en die deden een echo en toen zagen ze twee grote cysten. 1 van 5 cm en 1 van 3,5 cm. 3 cm is de grens. Na nog twee echo's waren ze niet kleiner geworden en moest ik een week later onder het mes. Spannende operatie, want ik had er op beide eierstokken 1! Was nog maar de vraag of de cysten weg gehaald konden worden zonder de eierstokken maar gelukkig bleek bij de operatie dat de cysten al bijna zo goed als weg waren en hebben ze niks gedaan. Wel hebben ze dus op die manier de endometriose ontdekt! Verklaart mijn jaren lange buikpijn ook!! Kreeg als advies mee dat het beste was om weer zwanger te worden. En omdat het steeds moeilijker wordt door die endometriose en omdat door een zwangerschap de endometriose over kan gaan! En we willen graag een tweede, dus vandaar nu weer bezig. Anders had ik er iets langer tijd tussen willen hebben. Naja en de kans op een mk is ook groter bij endometriose.. We zullen zien hoe het allemaal loopt! Soms moeilijk en confronterend! Helemaal toen de gyn zei dat mijn dochter een wondertje is..
jeetje wat een verhaal. Kan me voorstellen dat het je nu allemaal te veel wordt. Is niet zomaar wat, wat je hebt meegemaakt. Ik hoop voor je dat nu je het wat meer los laat, dat het dan toch raak mag zijn.
Dank je wel debsterdorien! En jeetje wat een verhaal idd! kan me heel goed voorstellen dat je dan af en toe even je hart moet luchten!! Nou lekker doen hoor!
Het was een erg roerig jaar!! Vanaf dat mijn dochter vorig jaar geboren is.. Lange bevalling (24uur) Toen ze 2 weken oud was, is ze bijna gestikt in haar eigen overgeefsel. Heb haar moeten reanimeren. Gelukkig is alles goed gegaan!! Toen voor mij ineens zwanger waar ik aan moest wennen, daarna dus de mk en de operatie niet veel later met na de tijd de mededeling dat het lastig is om zwanger te worden en suus dus een wonder is En heb tot afgelopen oktober 28 uur gewerkt wat best veel is in de kraamzorg. 8 dagen werken en 3 of soms 4 dagen vrij! Gelukkig nu ouderschapsverlof opgenomen en werk nu 20 uur. 8 dagen werken en 9 dagen vrij Afgelopen vrijdag gebeurde er nog weer wat (in de schoonfam) en dat was ff de druppel.. Ben echt op! Gelukkig heb ik een hele lieve manager die dat snapt! Dus januari zien we wel weer verder! En heb ook een hele lieve man en ouders en vriendinnen ie me nu ff goed steunen! En ook erg fijn dat ik het ff aan jullie kan vertellen.. Door alle drukte van afgelopen jaar heb ik het niet heel echt verwerkt!! Ik ga zo lekker slapen! Alvast welterusten voor jullie!!
Jeetje Bepsterdorien, Wat een verhaal. Hoeveel kan en mag een mens mee maken. Tijd om naar jezelf te gaan luisteren. Ik heb deze zomer een burn-out gehad wegens veel te hoge werkdruk op het werk. Ben toen echt met mezelf bezig geweest via therapie (best pittig want je komt je zelf erg tegen) maar dat heeft wel gewerkt. Ik ben nu een stuk rustiger. Heb natuurlijk niet zoveel mee gemaakt dan bij jou maar weet wel dat je jezelf op de eerste plaats moet zetten want als jij je goed voelt, voelt de rest van je gezin/familie/vrienden dat ook. Kortom, denk goed om jezelf!
Ja inderdaad, zo belangrijk om om jezelf te denken. Ik heb er een handje van dat niet genoeg te doen, altijd maar iedereen willen pleasen en geen gedoe willen. Toen mn vader plots overleed, ben ik erg veranderd. Het kan zomaar over zijn dus neem het ervan en das ook voor jezelf zorgen Nog niks hier, ik haal strax testen voor morgenochtend, moet vanmiddag ook werken. Ik durf niet te hopen omdat ik niet zeker over die NOD ben, ik zou nu 3 dagen overtijd kunnen zijn of dit zou mn NOD kunnen zijn. Toch zou het bij een ei 23nov nu wel tijd voor ongi moeten zijn. Ik voel alleen heel licht kramp, maar das meer van mn darmen. En ik slaap veel (donkere dagen voor kerst?) Verder nergens last van, nog geeneens afscheiding. We zien wel, kan alle kanten op en wil niet op een rose wolk gaan zitten. Eleinad, hoe is t bij jou? Druk aan de poets? Iedereen een fijne dag.
Helemaal gelijk happy! Ik ben mezelf ook een keer goed tegen gekomen omdat ik t andere graag makkelijk maak maar heb er zeker van geleerd! Spannend bij jou dus ook nog goudvis! Hier ook nog steeds niets ga morgen maar weer testen denk ik ik wil ook niet te veel op een rose wolk vaan zitten maar kost wel erg veel moeite momenteel! Schoonmaken helpt zeer goed!! en heb de kerstboom ook maar even voor vandaag bewaard zodat ik niet stil hoef te zitten (behalve nu voor een broodje ) Ben erg benieuwd naar je testen morgen goudvis!! Ik duim voor je!!!
oh spannend goudvis en elleinad. Wat zou het mooi zijn dat jullie een posi test hebben. Dan gaan bepster en ik gewoon voor de volgende maand en zijn we bijna allemaal tegelijk zwanger!! Nou je we moeten maar zien. Ik zit vandaag thuis. Ben hondsberoerd. Ook erg druk gehad de afgelopen tijd. Mijn dochter is bij mijn ouders dus ook echt een dag je rustig aan. Hoop dat ik snel weer op knap. Succes morgen met testen en ben heel benieuwd wat het gaat worden!