Jeetje maar een burnout is ook niet niks happy.. Ben je er weer helemaal over heen? En alweer aan het werk? Ik moet idd nu ook naar mijn lijf gaan luisteren. Mijn grens is bereikt iig.. Zo kan ik niet verder, anders ben ik idd bang dat ik ook in een burnout terecht kom! Ik ben idd ook iemand die mensen het graag naar hun zin wil maken.. En me druk kan maken om anderen.. Moet ik niet meer doen, doen ze ook niet om mij... (alleen de mensen die heel dicht bij mij staan gelukkig) Spannend goudvis en elleinad!! Ben benieuwd of jullie mooie testen hebben! Dan gaan wij happy idd voor de volgende maand
Ik heb ook eens een burn out gehad/ overspannen was ik. Echt heel erg is dat, was ook van het werk, ik werkte wel 50u in de wk en dan thuis nog doen (dochter van mijn man woont bij ons) pfff. Ik weet nog dat ik soms al kapot van stofzuigen was. Heb vanmiddag testen gehaald, dus moet er morgenochtend aan geloven. Ik durf niet te hopen. Was vanmiddag heel even wagenziek in de auto, wel maf want ik reed zelf (wel rustig overigens hihi) Dan ga je hopen, maar misschien word ik hier mega in de maling genomen. Hopelijk morgen duidelijkheid in de zin van neg. test (hoop t niet :x) of ongi.... Iedereen fijne avond!
oeh spannend. Ik wacht je bericht morgen af! Wat zou het mooi zijn dat jullie nu toch een posi test in handen hebben. Hoop zo voor jullie dat het raak is deze maand!
Jeetje wat balen zeg al die burnouts! Bewijst maar weer dat je zuinig moet zijn met jezelf! Ik zit hier momenteel tegen een zenuwinzinking aan te hangen geloof ik haha maak mezelf echt helemaal gek! Ene moment ben ik ervan overtuigt dat ik zwanger ben andere moment helemaal depressief omdat ik zeker weet dat mn ongi gewoon later is.. Ik hoop echt dat ik morgen of een positieve test heb of ongi wordt want wordt hier echt knettergek van!!! Ik hou echt van structuur en weet erg graaagg waar ik aan toe en nu heb ik dat helemaal niet! Daar bovenop zit mn vriend me lekker gek te maken en te plagen omdat ik er zo mee bezig ben ondertussen gaat ie me over zitten halen om weer een test te doen terwijl dat helemaal geen zin heeft.. Net gelukkig heerlijk een uurtje lesgegeven met top kids! Dus dat was wel lekker Zoo.. Sorry hiervoor maar moest t ff kwijt en aangezien vriendlief t allemaal niet zo serieus neemt op t moment maar even hier Ik laat morgen ochtend even horen wat de test zegt Goudvis succes morgen!!!!
Tjonge lijkt wel of ik mn eigen verhaal lees van Eleinad. Stemminswisselingen, structuur, lesgegeven. Alleen mijn man praat er weinig over om t geen drama te maken, want ja nu n jaar bezig..... Net negatief getest. Ik had echt een goed voorgevoel, maar das nu bam weg en plaats voor onbegrip...heb niet eens afscheiding. Ik snap er geen zak van! Jaar lang 28 of 29 daagse cyclus en laatste 2 mnd dit geneuzel. Tussen de oren? Ik heb genoeg afleiding.... Baal er zo van, ben er ff klaar mee. Sorry girls, maar wil of bloed zien of 2 strepen! Ff potje janken.
Hay goudvis! Nou ik dat snap ik heel goed!! Ik net ook weer negatief getest en kan al janken en dan zit ik pas in ronde 4... Echt gek dat je inderdaad nu ineens een andere cyclus hebt als je steeds zo regelmatig was. Maar goed geen bloed is goed toch misschien maak je later hcg aan en test je over een paar dagen toch nog positief! Hoop t echt voor je! We moeten nog ffies geduld hebben!
Ja zit niks anders op. Lig nog depri in mn bed maar ga er nu uit en poetsen, boodschappen doen. Afleiding..... Wou zo graag zekerheid....nu nog vaag. Het gekke is dat ik beetje misselijk was en n goed voorgevoel had. Maar die test was spierwit! Sterkte he !!
Balen hoor! Poetsen helpt erg goed!! Heeft me gister echt goed gedaan maar helaas heb ik nu niets meer te poetsen haha Wel een vraag over mn test.. Ik was ervan overtuigt meteen ligte streep te zien maar mn vriend zag m niet dus dacht na zal wel niet. Nu ging ik net weer kijken en zie m dus weer! Nu weet ik dat t nu dik buiten de tijd is dus t ook een indroog streep kan zijn maar ben ff benieuwd wat jullie denken. Heb geprobeerd m op de foto te zetten maar is niet echt gelukt.. Ik zie m zeg wel duidelijker dan dat ie op de foto staat. Pfff ik wordt echt gek momenteel!!!
Sorry maar zie echt niks....misschien door de foto....maar later dan 5 min is niet geldig zegt de bijsluiter. Je hebt dezelfde als ik hihi
Ja klopt maar omdat ik er eigenlijk meteen al van overtuigd was dat ik t zag heb ik toch hoop haha over een paar dagen maar testen
Hee dames, Wat vervelend allemaak Zo onzeker dit! Ook voor jullie geld, spuug lekker je gal!! Is heerlijk kan ik jullie vertellen Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen! Elleinad ik zie ook niks helaas Had graag willen zeggen dat ik wat zou zien, maar helaas Succes met de dag doorkomen, kan me voorstellen dat jullie hier depri van worden..
Ja vind t ook echt klote, zit nu allemaal te rekenen dat door die lange ongi, mn eisprong wellicht later was en misschien pas morgen NOD.... Net wat gegeten en blijf licht misselijk. Ik word er niet goed van. Ben het zoooo beu. Beslis je een jaar terug dat je het wil samen, en nu is het weer kerst. Wat een ellende. Daar komt bij dat mijn man al kids heeft en ik me dus echt voel falen, weet dat ik dat niet zo moet voelen maar is wel zo. Ik kan geregeld mama zijn maar er zit niks van mezelf bij. Ik zou echt graag een lotgenoot vinden in die situatie, misschien nieuw topic openen? Ik ga de computer maar ns uitzetten, pfff is ook niks als je vrij bent zeg en maar piekeren. Bep en Happy: voelden jullie je toendertijd zwanger? Ik heb dat nl wel een beetje en nooit eerder gehad. Ik had ook dromen erover, maar ja is nogal logisch als het in je kop zit. Fijn dat ik hier mn gezever kwijtkon, verder kan ik het met niemand behalve manlief delen....
Ja ik weet hoe je je voelt goudvis Bij mijn dochter ook 10 maand over gedaan en we zijn nu weer 7 maand verder.. En iedereen om mij heen wordt maar zwanger zonder enige moeite.. Kids van je man zijn leuk, maar het is niet van jou! Je wilt zelf een zwangerschap en bevalling mee maken en je wilt zelf zo'n klein hummeltje bij je hebben wat van jou vlees en bloed is! Ik snap heel goed dat je daar van baalt en dat je lijf zo gek doet ineens Lekker je gevoel blijven opschrijven! is alleen maar goed en wij vinden het niet erg!! De eerste weken voelde ik mij helemaal niet zwanger. Ik had meer het gevoel dat ik aan het liegen was tegen mensen.. Ik merkte helemaal niks! Tot de kwaaltjes met 9 weken een beetje begonnen te komen, maar die waren ook zo weer verdwenen! Probeer je gedachten ff te verzetten!! Misschien ff lekker naar buiten?? Hier is het prachtig weer..!
Och wat spannend is dit zeg!. Ik vind het al spannend laat staan hoe het voor jullie is. Ik kan uit de test ook geen lijn maken, maar dat vind ik altijd erg moeilijk van een foto. Hoe moeilijk het ook is, je moet nog twee dagen wachten. Iedere 2 dagen verdubbeld de HCG dus als je zwanger bent, moet je het donderdag echt kunnen zien. Wat betreft zwanger voelen, ik heb dat in het begin ook niet gevoeld. Had alleen wat rozige afscheiding wat ik anders nooit had. Ik ben later (denk vanaf 6/7/8 weken, weet niet meer precies) ontzettend ziek geworden. Stond bijna iedere ochtend over te geven. Hoefde mijn tandenborstel maar in mijn mond te houden of het was raak. Ook gevoelige borsten, maar dat voelde ik dus pas na een aantal weken. succes meiden en lucht je hart hier maar lekker hoor!
Klopt Bepster, je wilt toch iets van jezelf. En hij ook van ons twee. Ik had nooit gedacht dat ik er zo lang over zou doen als het al lukt. Aan de andere kant, en dat is heel maf, wist ik als kind of tiener al dat er iets niet goed was, ik weet dat dit heel gek klinkt maar soort voorgevoel dat het nog wel eens lastig kan worden. Nu past dat bij mijn hele leven, gaat nooit echt normaal op allerlei gebied. Dank voor de tip! Ben naar buiten gegaan, auto gewassen en ga zo wat lekkers maken voor mij en mn stiefdochter. Nog geen spoor van ongi of afscheiding, klein beetje onderrugkramp... ik hoop niet dat het er morgenochtend is. Als ik morgen ongi wordt heb ik toch 2 wkn daarvoor mn ei gehad? 28e? Vind zo maf dacht de 23e echt wat te voelen... Toch zou het kunnen kloppen want de 14e zette mijn ongi echt goed door; ik heb van 8 tot 14 heel licht roze verlies gehad, wel de hele dag door....het brak maar niet door... Lang he? Tja wat kies je dan als dag 1? Jullie een idee of advies? Hihi en zo maar speculeren, gek word je ervan. Het kan alle kanten op nog. Eetze girlz!! En bedankt voor het lezen
@Goudvis, Ik weet ook nooit zo goed welke dag ik als dag 1 moet tellen. Ik doe meestal wanneer de ongi echt goed doorbreekt. Maar lees ook wel dat je vanaf de eerste dag van bruin/roze/rood verlies moet tellen. Ik snap er niets meer van. Hoop zo dat het allemaal meevalt en je morgen of overmorgen een positest in handen hebt.
Bedankt Happy! Ik weet het ook echt niet meer, heb echt dagen rose verlies gehad voor het echte rode de 14e, 15e. En steken de 23e gevoeld. Door die tegenstrijdige info weet ik niet of ik nu moet accepteren dat ik gewoon nog op tijd ben of mag hopen omdat ik overtijd ben.... Kan werkelijk niks anders dan afwachten. Ik doe het vrijdag nogmaals of donderdag als ik het niet meer hou....maar beter ochtendurine denk ik. Morgen misschien te snel want hij was spierwit vandaag?
Kan t me heel goed voorstellen goudvis! Die onzekerheid is echt balen en vorige maand had je t ook al! Ik zou ook echt niet weten wat je als eerste dag moet rekenen misschien toch maar van de laatste uitgaan dat je nod morgen is misschien is de teleurstelling dan minder als je morgen ongi wordt? Maar hoop natuurlijk gewoon dat je een mooie test hebt donderdag! Ik heb hier de hele tijd een vreemde kriebel in buik alsof ik heel zenuwachtig ben echt raar maar zou ook best kunnen dat ik t ben haha wil zooo graag weten wat t is erg fijn trouwens dat jullie naar mn test hebben gekeken en gewoon lekker eerlijk waren!! Moest weer even met twee benen op de grond komen te staan haha maar dat ben ik nu! Dat gevoel wat jij hebt goudvis heb ik ook! T voelt gewoon zo anders dan de vorige maanden maar ja dat hoeft natuurlijk niets te zeggen.. Succes de komende twee dagen in ieder geval! Ik ga donderdag weer testen en als ie negatief misschien de ha even bellen wat zij adviseerd.. Ik kan echt niet omgaan met die spanning namelijk t ene moment ben echt onwijs chagerijnig en kan niemand wat goed doen en t volgende moment loop ik rond te huppelen als een kleuter die net een ijsje of een nieuwe pop heeft gekregen haha