Haha zo herkenbaar Eleinad! Ja ik had het vorige maand ook en toen een hele zware ongi, toen ben ik naar de dokter gegaan. Meteen verwezen naar gyn, daar ga ik volgende wk heen. Wil gewoon weten wat er met mijn lijf is. Zware ongi zit in de familie, maar wil na een jaar proberen ook duidelijkheid. Al zie ik MMM niet zitten. Nog maar niet aan denken. Heel veel succes! Ik ben net klaar met werken, dus nu lekker slapen...
Oh fijn dat je dan volgende week naar gyn. Kan! Idd wat duidelijkheid En als t in de familie zit is t misschien wat logischer maar hoeft te betekenen dat je cyclus dan ook ineens anders is toch? Even hopen dat ze hier een verklaring voor heeft! En MMM idd nog even niet aan denken joh! Een jaar is gemiddeld toch dus er is nog steeds kans dat je zwanger wordt! En daarbij je bent nog steeds niet ongi!!! Geen bloed is goed!!! Jij succes!!
dus nog steeds geen rode monsters bij jullie. Spannend hoor. Wat zou het geweldig zijn dat het nu eindelijk een keertje postitief is. Succes met wachten!!
Hier nog steeds niets.. Was vanmiddag heel even een klein beetje misselijk maar kan ook komen door de chocolade die ik had gegeten ( al was t niet zoveel..) haha ik ga mogen ochtend testen! En wat betreft t stressen goudvis ben ik daar bij mezelf ook heel bang voor! Maar weet t niet dus zie morgen wel wat is is.. Ga jij morgen ook weer testen of wacht jenog even?
Tjee Eleinad.....ja hier ook niks....beetje krampjes en wit/heel lichtgelig afscheiding (ja sorry hoor). Optie 1: Zit steeds te denken als ik morgen ongi wordt, pas donderdag 29/11 eisprong gehad....of lange LF door stress Optie 2: Zwanger. .... durf het niet te hopen Optie 3: Overtijd door stress en cyclus op zn gat. Zit te twijfelen met die test of morgenochtend of vrijdagochtend... Denk vrijdag. Ik kan me niet voorstellen dat er morgen wel wat te zien is.....en misschien word ik het donderdag wel alsnog..... Maar ja alleen thuis....word moeilijk. Overdag testen niet handig he of savonds? Ervaring meiden? Zo zie je ik pieker er goed op los haha. Vanmiddag wel lekker gewerkt, maar die onzekerheid gaat me nu opbreken...
Testen is het beste met ochtend urine. Is de urine het meest geconcentreerd. Als je echt zekerheid wil, zou ik je adviseren om vrijdag pas te testen. Maar dat is vanaf mijn kant natuurlijk makkelijk gezegd. Succes met volhouden.
Dankje Happy! Ik heb dezelfde mening. Ik ga wachten tot vrijdag, heb ook nog maar 1 test in huis en wil hem niet zomaar gebruiken. Pffff ellende dit. Bovendien is mijn man er morgen niet en vrijdagochtend wel.
Goed zo. Nu even twee relaxte nachten gaan maken, want je hebt de beslissing genomen om vrijdag te testen. Probeer het van je af te zetten (ja, lekker makkelijk praten heb ik) en probeer te ontspannen. Op die manier houdt je lichaam je ook wat minder voor de gek. Succes met wachten!
Ja balen he Goudvis! Goed dat je wacht tot vrijdag! En idd wat happy zegt nu proberen te ontspannen Ik ben wel zo stom geweest om vandaag een test te doen maar natuurlijk negatief.. Ik zit echt te twijfelen of jk de dokter zal bellen.. Hoop dan dat ze een bloedtest wil doen en ik dan duidelijkheid hebwant als die negatief is weet is zeker dat ik niet zwanger ben natuurlijk... Ik zit ook echt met dezelfde dingen als jij goudvis! En mn vriend zit me nu ook nog eens gek te maken omdat hij er nu ineens ook in begint te geloven hij zegt dat ik t ene moment zo vrolijk ben als wat en dan ineens chagerijnig ben en daar heeft ie ook gelijk in maar ik denk dat t komt door de stress.. Momenteel ben ik er echt even helemaal klaar mee! Ben 7 dagen overtijd!! Ik wil echt gewoon weten waar ik aan toe ben! Denken jullie dat ik de ha al kan bellen of is dat te vroeg? Ik weet echt ff niet meer wat ik moet en kan wel janken!!
O Eleinad wat vervelend dit joh! Ik word er ook niet goed van, maar weet niet eens hoeveel ik overtijd ben door dat wazige gedoe. Ben je wel eens vaker overtijd geweest? En ben je nagegaan of je een later ei gehad kan hebben? Als ik jou was zou ik het even loslaten en ook proberen te ontspannen. Ikzelf ga zo mijn haar verven, de was doen en thuis werken. Hopelijk komt er een vriendin op de koffie als het doorgaat. Je zou ook de arts kunnen bellen en de situatie uitleggen. Je zit ook net voor t wknd. Maar ik heb ook wel eens gehoord dat vrouwen die echt net zwanger zijn het niet eens aan hun bloed te zien was. Dat zullen wel uitzonderingen zijn. Doe waar je je fijn bij voelt, maar laat je niet gek maken joh. Ik denk maar zo, vroeger was deze techniek er niet en moesten vrouwen afwachten en nu in Afrika ook. Slaat misschien nergens op maar we moeten proberen nuchter te blijven en er vandaag ff in berusten. Fijn dat we dit kunnen delen.
Ja je hebt helemaal gelijk! Maar ik kan echt niet goed tegen stress dus wordt knettergek van mezelf nu.. Ben vanmorgen idd lekker naar een vriendin geweest zij is ook de enige die ik verteld heb dat we bezig zijn en heb het er met haar ook even over gehad. Ze is momenteel zelf zwanger van de tweede en zei idd ook joh probeer t los te laten dus dat ben ik nu maar aan t proberen al probeer ik dat de hele week al.. Ik ben nog niet eerder overtijd geweest en denk wel mn ei gevonden te hebben door slijm en veel zin ( haha sorry) ik nu heb ik toch nog wel meer en anders slijm dan normaal en dat m tepels zo gevoelig zijn is ook nieuw!! Er zijn dus best dingen waarvan ik kan denken dat ik zwanger ben maar ja t kan ook komen doordat ik ongi moet worden.. Ik heb besloten de ha mog maar even niet te bellen t voelt zo overdreven om dat nu te doen haha en je hebt idd helemaal gelijk vroeg moest t ook zo en in afrika nog steeds dus als ze t daar kunnen kunnen wij t ook toch!! Ik vinf t ook super fijn dat we t kunnen delen want we begrijpen mekaar ook super goed zo! We moeten nog even volhouden! En geen bloed is goed probeer ik mezelf te blijven vertellen!!
Ja geen bloed is goed haha! Goed dat je de huisarts nog niet belt. Ik ga morgenochtend testen of zaterdagochtend, kijk even hoe ik me voel. Zo maf dit. Ik voel echt niks aan mn borsten, heb beetje pijn onderrug en soms beetje misselijk maar echt heel licht. Net wat je zegt, kan ook ongi zijn. Vanmiddag ging het lekker met werken en betrapte me erop dat ik het even vergeten was joepie! Ik merk mn ei ook aan meer zin hebben, en vochtiger zijn. Plus dat ik die steekjes had de 23e.......wel een hele lange Luteale fase dan...... Wie weet houden we het onbewust tegen, maar wel raar want echt ik heb genoeg andere dingen aan mijn hoofd en ben er niet continu mee bezig, maar ja het onderbewuste heb je niet in de hand. Ik ga zo lekker koken mmmm. Morgenavond heb ik een etentje: vraagje aan alle girls hoe doen jullie dat nu met wijn? Ga me echt niet klemzuipen maar 2 kan toch wel nu? Heb er van de week 1 op en die smaakte niet eens zo eigenlijk...
Hee dames, Wat een verhalen weer Maar wel balen dat jullie allebei nog geen duidelijkheid hebben! Wel goed idd dat er nog geen bloed is!! Ben benieuwd! Ik drink gewoon mijn wijntjes! De vk heeft mij ooit verteld dat de eerste 6 welen van de zwangerschap een baby nog een vruchtzak heeft en daar nog niks van mee krijgt. Na de 6 weken wordt het een navelstreng en dan pas gaan ze ook daarvan mee krijgen! Heel veel mensen weten ook pas dat ze zwanger zijn met 5 of 6 weken! Gewoon lekker een wijntje drinken
Haha ja das lastig he! Ik heb idd ook gehoord dat t geen kwaad kan tot 6 weken dus heb van t weekend ook lekker een drankje gedaan. Zou je idd niet klemzuipen Wel grappig hoor! Ik wilde eigenlijk niet drinken maar salsa dansen en drink normaal daarvoor altijd iets met die vriendin om een beetje moed in te drinken nu ging ik aan de cola en haar reactie: jemig ben je zwanger ofzo!! Ik ging gewoon hard lachen en zei dat ik og even rustig aan wilde doen en toen later toch maar wel wat gedronken maar gewoon omdat ik er zin in had en niet om te laten merken dat ik niet zwanger was wel grappig dat je dan meteen zo n reactie krijgt! Wordt nog wat als ik echt zwanger ben haha Wel lekker goudvis dat ff uit eten gaat! Heerlijk als je jezelf drop betrapt er even lekker niet aan gedacht te hebben!! Heb ik gelukkig ook af en toe haha
Nou weet je wanneer je er ook niet aan denkt, als je per ongeluk hebt uitgezoomd met je browser en je niet weet hoe terug te gaan grrrrrrr Net half uur zitten klooien. Maar alles weer ok. Ja even afleiding morgen inderdaad. Hier nog geen spoor het wordt nu echt heel gek dit.... Iedereen fijne avond, ik ga aan de studie. Na gtst dan. Volgt iemand dit? Leuk met een zwangere Nina
Huh ik wou die smiley in mijn bericht en nu staat hij voor het topic onderwerp. SORRRRY MEIDEN! Geloof dat computers en ik vandaag niet samen gaan. Is dat een symptoom? Lol. Word er soms wat melig van...
Whahaha nou als dat een symptoom is ben ik mn hele leven al zwanger hoor!!! Maar altijd fijn beetje afleiding Ik kijk gtst niet zit ne de finale van expeditie robinson te kijken omdat vriendlief dat graag wil kijken Wat voor een studie doe?
Aha expeditie Robinson en wie heeft er gewonnen? Ben net klaar voor vandaag, heb echt mega koppijn. Nu even Lord of the Rings aan. Ik doe de lerarenopleiding. Spannende nacht komt er weer aan, ik hoop dat ik net zo lekker slaap als gisteren, als een blok weer, ik kan wel de hele dag slapen.
Oh wat leuk!! Ik heb ook nog heel erg zitten twijfelen maar vond 8jaar opleidingen doen wel genoeg voor nu even haha hoelang moet je nog? Nou de winnaar wordt volgende week pas bekent :s erg flauw! Wat fijn dat jiji lekker slaapt haha ik slaap echt voor geen meter! En kan daardoor dan ook de hele dag slapen haha