Eisprong gehad en nu wachten maar!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happy83, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke ik heb ingegeven ik heb de dokter gebeld. Zat hier alleen op de bank en dacht ik doe t gewoon misschien kan ze me een beetje gerust stellen. Nu moet ik alsnog t weekend wachten want ze wil maandag een test bij haar doen met ochtendurine natuurlijk.. Naja goed nu heb ik wel iets om naar uit te kijken. Hopen dat ik net ongi wordt van t weekend want dan schaam ik me dood hahaha

2. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    he kletskousen. NOg steeds geen duidelijkheid dus...
    En Elleinad, je hoeft je echt niet te schamen hoor. De HA begrijpt heus wel hoe spannend deze tijden zijn. Ik ben bij mijn eerste een keer 3 weken over tijd geweest. Ik werd helemaal gek. Steeds negatieve testen en uiteindelijk ook bij HA getest. Was toen ook negatief. Een paar dagen daarna brak de ongi alsnog door. Bleek toch dat ik nog steeds aan het ontpillen was. Ik had daarvoor wel een aantal maanden een regelmatige cyclus maar toch was mijn lichaam nog niet volledig ontpilt blijkbaar.
    @Goudvis, jij zou vandaag toch gaan testen? Heb jij dit al gedaan of wacht je nog even.
    Heel veel sterkte dames met dit lange wachten. ik hoop dat jullie binnenkort snel duidelijkheid krijgen en dan het liefst door twee streepjes!!

3. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das Lief happy dank je :D

Ik hoop dat t niet ontpillen is want ik merk dat ik er op de een of andere manier al een beetje vanuit ga dat ik zwanger ben :S moet ik echt niet doen! Maar t lukt echt niet meer.. Ik heb gelukkig geen testen meer in huis en ga ze ook gewoon niet halen dan kan ik dat ook niet meer doen iig en dan zie ik maandag wel hoop twee mooie streepjes van de dokter te krijgen :D

En idd goudvis! Of toch voor morgen gegaan??

4. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Hee dames,

Ik lees mee, maar reageer vanaaf ff!
    Ben vandaag oppas centrale ;) twee nichtjes (2,5 en 9) hier in huis en het oudste nichtje blijft onverwacht slapen haha!

Maar balen dat er nog steeds geen duidelijkheid is.
    En idd wat happy zegt, de ha hoef je je niet voor te schamen!

Vanavond ff een wat uitgebreidere versie:)

Liefs en denk aan jullie

5. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

Hee meiden,

Heb vanochtend weer negatief getest, gek mijn bericht is blijkbaar niet doorgekomen vanmorgen....
    Ik zit er best doorheen. Ben nu een weekend weg ivm werk van mijn man, even afleiding dus. Vanmiddag 1 druppel rood bloed, dus ziet er naar uit dat het komt.
    Heb echt geen idee waarom de laatste 2 maanden na 14 maanden zonder pil en regelmaat zo raar verlopen.
    Dinsdag gyn, ga alles eruit gooien en vragen.
    Vanavond ga ik aan de wijn. Ben dr goed klaar mee dit geneuzel.
    Iedereen succes en heel fijn wknd.
    Eleinad goed dat je de dokter hebt gebeld, ik zeg ACTIE!!!
    Knuffels van mij

6. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    He balen goudvis!! Maar als t nog niet doorzet kan t nog steeds toch!

Heerlijk dat je een weekendje weg gaat! En idd lekker aan de wijn meid! Zolang je niet positest kan t geen kwaad! En kan me heel goed voorstellen dat je daar echt zin in hebt!

Fijne avond! Al is het een beetje laat en fijn weekend!!

7. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Hopelijk kan je een beetje relaxen dit weekend goudvis!

En elleinad, super dat je zo snel naar de ha kan! En ik ga heel hard voor je duimen dat je dan twee mooie strepen op de test hebt staan:)

Succes en voor iedereen een fijn weekend!

Liefs

8. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja das zeker fijn debsterdorien! Ik vraag me alleen af waarkm de test daar wel ineens posi zou zijn zeg maar dus ben echt een beetje terughoudend! Gelukkig is mn vriend lekker vrij dus die kan mee en dat vind ik wel erg leuk! Dat mocht ie wel posi zijn dat hij t ook gelijk ziet haha ben zo benieuwd naar zn reactie als t posi is!! Maar goed even afwachten nog maar.. Ik heb lekker geen testen meer gehaald zodat ik echt tot maandag moet wachten :D

9. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oohh meiden ik weet dat ik ontzettend veel klets hier maar ik moet t echt ff allemaal kwijt!

Vandaag heerlijk vrije dag voor t eerste in tijden op zaterdag! Nu ben ik lekker op jacht gegaan naar kerstkostuums voor mn dansmeiden en de primark ongeveer leeg gekocht :D top dag dus want ben eigenlijk al die tijd al niet bezig geweest met het feit dat ik 9!!! Dagen overtijd ben.. Nu kwam ik thuis en dacht zal maar weer eens even op t forum kijken en toen bedacht ik ineens dat ik eigenlijk al de hele dag hoofdpijn heb en steeds boertjes moet laten beetje raar gevoel in mn maag..

T kan natuurlijk zijn dat ik een griepje te pakken heb maar als ik me niet vergis kan dit ook optreden als je zwanger bent toch??? Zou het dan ook al kunnen dat ik hier last van heb of zou dat wel een beetje vroeg zijn?

Hoor t graag van jullie want jullie zagen t aan mn test.. Ik ben erg goed in mezelf knettergek maken!! :D

10. goudvis03

Ik hoop het Eleinad dat het symptomen zijn, maar weet je die ellendige symptomen (ikzelf heb vermoeidheid, hoofdpijn, licht misselijk) kunnen ook voor ongi zijn.
    Hoop ik natuurlijk niet voor jou!!!!!!!!!!!!!!
    Maar je weet het gewoon niet is allemaal zooooo dubbel!

Ik ontspan zeker, maar voel me ook gaar en beroerd. Ik heb ook rare dingen, droge branderige ogen en licht benauwd. Vandaag 1 druppel rood bloed. Dit samen met die negatieve testen zal wel resulteren in flinke ongi morgen of maandag....dat zou mijn laatste hoop wegnemen maar wel duidelijk.

Ben t zo beu dit, zo hoeft t voor mij niet meer bah. Klinkt gek maar heb vaak het gevoel dat ik misschien wel een bevruchting heb, maar het niet blijft zitten en dan zo heftig ongi word. Zal het dinsdag wel allemaal vragen aan de gyn.

Sorry dat ik zo negatief ben, vind er zo gewoon geen zak meer aan en dan al dat blije kerstgedoe. Weet heus dat je geduldig moet zijn, maar dacht na een jaar zal t toch wel? En nu zit ik toch in die kutfase dat ik naar de arts moet. Ik ga lekker douchen en naar bed zo.

11. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik vind dat als je een jaar bezig bent je wel al heel veel geduld hebt gehad hoor goudvis! En dan krijg je nu ook nog eens twee keer achter elkaar die rare cyclus!! Ik vind dat je echt wel ff negatied mag doen!! Zeker in deze periode wat je zegt!
    Ik hoop voor jou ook dat t niet van je ongi is want ik gun t je zo onwijs!!

Wij zijn nog maar 4 maandjes bezig dus is niet gek dat t niet lukt maar er staat gem. Een jaar voor dus voor jullie is t gewoon echt k*t!!

Nou geniet nog ffies van je weekend! En een hele dikke knuffel van mij!

12. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    och meiden wat is het toch vervelend om geen duidelijkheid te hebben. Ik begrijp jullie helemaal. Ik had daar bij mijn eerste ook zo'n last van. Hoe langer het duurde hoe chagerijniger ik werd. Dat mag heus wel! En ik had toen ook, als ik volgende maand niet zwanger ben dan wil ik naar gyn. Gelukkig kwam het bij ons niet zover. Nu zijn we in de 5e maand bezig, maar ook dan baal ik behoorlijk.
    Wij komen weer in de fase dat mijn eisprong er aan komt dus zijn lekker aan het klussen. Normaal heb ik best veel pijn met eisprong, maar nu helemaal nog niet. Wel wat afscheiding en gevoelige tepels. Zou eerst gaan temperaturen, maar toch nog niet gedaan. Wacht de komende dagen nog wel af. Niet te veel mee bezig zijn, helpt denk ik toch het beste.

Veel succes met wachten en duim voor jullie!

13. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Hè dames!

Wat balen zeg dat er nog geen duidelijkheid is!
    Ook ik snap het heel goed! En het is heel normaal dat je er doorheen zit goudvis. Hopelijk nog wel een leuk weekendje gehad?
    Ik gun het jullie allemaal zo! Het is voor mij nu iets dragelijker omdat we al een fantastische dochter hebben, maar ik had hetzelfde toen wij voor de eerste bezig waren. Moet zeggen dat ik nu ook soms wel chaggie ben hoor als ik weer ongi wordt! Zitten nu in maand 8..

Ook een dikke knuffel van deze kant!!
    Ik zit nu ook in mijn vruchtbare dagen als het goed is. Dus wij zijn ook weer aan jet klus. Al heb ik er niet zo zin in, zot echt niet lekker in mijn vel! Net iets te veel van alles geweest afgelopen jaar :(
    Heb as di een afspraak bij een maatschappelijk werker! Hopelijk kan hij mij helpen.

Xx

14. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    @ Bepsterdorien,
    Het is natuurlijk ook niet niks, wat je allemaal hebt meegemaakt. Ik ken het probleem van niet lekker in je vel zitten. Ik heb begin januari een afspraak staan. Het jaar duurt net iets te lang. Gelukkig hoef ik nog maar 1 weekje te werken en dan heb ik vakantie. Nou ja, ik hoef alleen maandag's te werken die weken. Daar ben ik ook echt even aan toe. Onze vruchtbare dagen komen er ook aan. Ik heb ook niet altijd zin, maar wil er natuurlijk wel voor blijven gaan. Ik probeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn.

15. goudvis03

Gister zijn de duivels weer overtuigend en pijnlijk doorgekomen :( :(
    Vroeg naar bed, tot morgen als ik hopelijk wat vrolijker ben....sorry

16. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat balen goudvis!! En dan ook echt terwijl je lekker een weekendje weg bent :S echt shit zeg! Nou lekker jezelf verwennen nu! Veel chocolade eten gelukkig is er genoeg aan kerstrotzooi!
    Hoop echt voor je dat de gyn je wat duidelijkheid kan geven dan want dit echt niet leuk meer!! Knuf voor jou!

17. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hallo dames,

Ik ben hier nieuw. Wel al een oude gebruiker van het forum in 2009. Inmiddels na het stoppen met de pil twee keer een mooie cyclus van 28 dagen gehad.
    Vorige week zondag enorme pijn van eisprong gehad. Ik voelde dit voor ik zwanger werd van mijn dochter ook altijd.
    Sinds vandaag menstruatie-achtige kwaaltjes. Vind het weer zo spannend allemaal.

18. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Jij ook bij D maatschappelijkwerker happy? Hoe voel jij je precies?
    Ik word al nerveus wakker en zit alleen maar te piekeren waar dat rot enorm vandaan komt! Mijn man staat natuurlijk het dichts bij me, dus ik maak mezelf helemaal de kop gek of het niet onze relatie is :(
    Terwijl ik zeker weet dat dat niet zo is. Ik heb momenten op wen dag dat ik me weer ff goed en normaal voel en dan kan ik ook weer normaal denken en relativeren :) en dat zijn gelukkig de momenten dat ik bij mezelf denk van: waarom maak je je kop toch zo gek! Het os spanning in je lijf en dat voelt niet fijn en dat moet eruit. Heeft niks met mijn man te maken. Dan heb ik zelfs weer van die kleine vlindertjes naar mijn man :) nou dat zegt genoeg. Maar toch zit ik op de 1 of andere manier nu in zo'n negatieve circel en blijf ik erin hangen omdat hij het dichts bij mij staat.. Heel vervelend!
    Maar goed, morgen heb ik hulp en ik hoop dat hij mij kan helpen om alle stress en spanning eruit te krijgen!!

Oh wat balen goudvis!! Sterkte ermee en hopelijk heb je er niet al te veel last van?!

Knuffel

19. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden zoals gedacht was de test bij de ha ook negatief.. De assistent gaat nu even overleggen met de dokter en ik moet vanmiddag even terug bellen.. Ben erg benieuwd of die zeurpiet een bloedtest gaat doen jullie horen het wel van me als ik meer weet ga me nu eerst even volproppen met chocolade :D

20. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Hè balen elleinad! Hopelijk een bloedtest.
    Toch raar dat je nog steeds niet ongi bent.
    Of misschien een echo?? Dat ze aan je baarmoederslijmvlies kunnen zien hoe en wat..
    Succes!!

Deel Deze Pagina