ja idd wel balen maar ik was er gelukkig niet heel erg vanuit gegaan dat ie daar wel ineens positief zou zijn.. ik hoop nu wel een beetje op een bloedtest want ja dat geeft gewoon echt duidelijkheid lijkt mij. vind t ook echt vreemd dat ik nog steeds niet ongi ben maar ergens ook wel heel erg leuk want stiekem hoop ik toch dat er zo'n klein beebje in mij aan t groeien is ff wachten nog tot ik ha weer kan bellen over wat ze besloten hebben..
@Goudvis, Balen hoor dat de ongi toch is doorgebroken. Maar aan de andere kant heb je gelukkig nu wel duidelijkheid. Kop omhoog en op naar de volgende ronde. Misschien dat de feestdagen je lekker afleiding geven en er daardoor wat minder mee bezig bent. @Annie, Welkom, leuk dat je mee leest. Ben je al lang bezig? Spannend he om er weer voor te gaan. Hebben jullie al kinderen? @Elleinad (wat heb je toch een moeilijke naam) Ballen dat ook daar de test negatief was. Heel vreemd dat je toch ook niet ongi bent. Hoop echt voor je dat je snel duidelijkheid krijgt. Heb het zelf ook een keer gehad, en weet nog goed hoe vervelend het is.
@Bepsterdorien, Ik zit ook best in de negatieve cirkel. Mijn man zit er ook behoorlijk doorheen en die heeft binnenkort een afspraak bij een psycholoog. Ik probeer hem steeds maar op te beuren, maar ondertussen wordt het mij wat te veel. Ik heb zelf 3 januari een afspraak met maatschappelijk werkster. Hopelijk kan zij mij wat advies geven. Ik heb 's winters altijd wel een dip maar kom er nu wel heel moeilijk uit. Begin overal aan te twijfelen. Mijn relatie, soms wordt mijn dochter me zelfs even te veel. Ik denk dat ik woensdag ook maar weer eens begin met zonnebank kuurtje. DAt doet me ook altijd wel goed.
@happy83: Zeker weer erg spannend! In september gestopt met de pil, dus nog niet heel lang bezig. Vorige zwangerschappen wel snel gegaan, dus hoop dat we dat geluk nu weer hebben. Jij zit nu precies in je klusperiode zo te zien, dus hup ....
Hahaha t is mn naam maar dan omgekeerd dus je kan ook danielle zeggen hoor al t andere wat ik als naam kon bedenken was al bezet Maar ja ik weet t ook ffies allemaal niet meer.. Ik merk dat ik t wel wat meer los kan laten op t moment maar als k in mn lessen dan de buikspieren mee doe denk ik toch.. Goh als ik wel zwanger ben is dit niet echt goed haha ik heb met twee lessen mn buikspieren mee gedaan en zat net ffies lekker op de bank en kreeg echt best wel pijnlijke steken :S nog niet eerder gehad dus wie weet..
Ik snap je helemaal happy!! Ik twijfel ook overal aan, terwijl dat nergens op slaat. Want als ik me lekker voel heb ik dat niet en kan ik alles aan (wat volens mij ook logisch is). Maar ik herken het idd ook met mijn dochter, dat wordt me soms ook iets te veel! Ik heb wel vaker ff een tijdje dat ik me niet lekker voel, maar dan weet ik ook dat ik er zo weer uit ben. Maar dit voelt anders.. Vandaardat ik aan de bel heb getrokken! Ben dus benieuwd hoe het morgen gaat! Vind het wel fijn om te lezen dat ik dit niet alleen heb.. Denk met dot soort dingen namelijk altijd dat ik de enige ben! Welkom Annie!! Leuk dat je mee komt kletsen! Spannend weer he? Hoe gaat het met jou goudvis? De teleurstelling een beetje te boven?? Wanneer ga je ook alweer naar de gyn? Hoop voor je dat er duidelijkheid komt! Elleinad, grappig jou naam omgekeerd zo had ik het nog niet bekeken hihi! Wanneer moet je een bloedtest doen?? Fijne avond dames Knuffel!!
Nou ik krijg nog geen bloedtest voorlopig :S ik moest vanmiddag terug bellen en ze wil dat ik volgende week nog een keer gewoon zelf een test doe en dan als die nog negatief is en ik nog niet ongi ben moet ik na oud en nieuw maar is terug bellen.. Ik dacht echt: hoe denkt ze in godsnaam dat ik dat ga uithouden als ik dan nog steeds niet ongi ben maar ja dat heb ik maar niet gezegd haha ben gelukkig lekker opgevrolijkt door de leuke en gezellige dans meiden!
Waha Eleinad is omgekeerde van je naam, en ik maar denken dat het islamitisch was wat een mop! Minder leuk is je neg uitslag en reactie dat je het na oud en nieuw maar moet uitzingen pffffff. Ik hoop dat je posi test!! Meiden, zit er een beetje doorheen. Daarom schrijf ik misschien soms wat minder, maar lees wel mee Ik wil er minder mee bezig gaan zijn en hoop dat de natuur zijn gang gaat. Morgen naar de gyn. Ik ga omdat ik zo heftig en raar ongi ben, ik heb absoluut geen zin in bepaalde stappen, dat zie ik niet zitten al die stress, ja misschien medicijnen, maar ja wat dan denk dat ik wel eisprong heb namelijk. Heb hier ook totaal geen verstand van, misschien zijn er wel 120 oorzaken of is er niks mis met me en is iedereen anders. Toch ga ik met een dubbel gevoel. Wil duidelijkheid maar baal ook dat dit weer zo moet. Kan ook nooit eens normaal en soepel gaan. Iedereen een knuffel
Hahaha islamitisch en ik hoop idd ook dat ik snel wat weet want tot na oud en nieuw weet ik niet hoe ik dat moet gaan doen maar goed.. Ik zie wel denk ik ook ergens Ik snap goed dat je er ff doorheen zit hoor.. De gyn toch zo n stap die liever niet maakt als je niet zwanger bent. Maar misschien kan ze je juist gerust stellen. Dat hoop ik iig voor je! Succes vandaag!
Het was een erge opluchting bij de gyn, viel reuze mee. Echo gehad, zag er goed uit ze heeft me nog inwendig onderzocht was ook goed (zo ver kon zien) Volgend jaar bloedprikken en met partner terugkomen. Ik heb rust gevonden, dat het nu loopt en wil wat afstand nemen. Hoop niet dat jullie het verkeerd begrijpen, want ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat, maar het is beter voor me met internet te stoppen en het forum. Het ging mijn leven best beheersen en ik wil het leven gaan nemen zo het komt. Ik wens jullie echt het allerbeste!!!!!!!!!!!
He fijn goudvisdat t je rust geeft!! Wel erg jammer dat je hier niet meer mee zal kletsen maar ik begrijp t heel goed!! Als t je leven beheerst is het niet goed! Bedankt voor de lieve woorden en steun die altijd klaar had!! En ik wens jullie ook t allerbeste!! Dat jullie maar snel zwanger mogen raken!!
Wat fijn goudvis!!! Ik snap heel goed dat je wilt stoppen, als het je leven gaat beheersen is het niet goed! Wel jammer hoor, vond het altijd erg gezellig!! Bedankt ook van mij voor je steun en lieve woorden! Veel succes met alles en ik hoop voor jullie op een mooie baby in 2013 Veel liefs!!
@Goudvis. Goed van je dat je dit besluit hebt genomen. Ga lekker relaxt het jaar 2013 in en probeer het een beetje los te laten. Hopelijk wordt en dan toch nog een fantastisch jaar voor jullie. Bedankt voor de gezelligheid en wie weet zien we je over een tijd weer terug (met hopelijk fantastisch nieuws!) @Elleinad, Grappig bedacht die naam. Was ik ook niet opgekomen. Mooie naam heb je trouwens. Ontzettend vervelend dat je nu zo lang moet wachten. Lijkt me heel moeilijk. Gelukkig komen de feestdagen er aan en heb je afleiding.
Bepsterdorien, hoe was je gesprek vandaag. Heeft het je al wat geholpen? Ben heel benieuwd hoe het gaat. Hopelijk gaat het je wat helpen en kun je alles weer een beetje in positieve zin gaan zien. Als wij positief zijn, wordt iets anders dat misschien ook wel En als je iets kwijt wil, gewoon erop zetten. We helpen elkaar er wel doorheen! Dikke Tut (kus) zoals we in Friesland zeggen
Lieve meiden, wat een lieve reacties dit zeg. Ik verdwijn niet helemaal, zal echt nog wel lezen hoe het met jullie gaat want veel te nieuwsgierig, maar niet meer dagelijks en ook niet zo vaak als voorheen reageren en rapporteren zeg maar hihi. Gewoon iets relaxter. Maar wilde het jullie wel mededelen dat jullie niet denken van daar horen we ook niks meer van! Nogmaals het allerbeste met het zwanger worden maar ook op het werk en met maatschappelijk werk. Knuffel
Hee happy, Heb een heel fijn gesprek gehad met veel tips en adviezen! Ook kan ik weer wat ster relativeren en voel ik me sinds gisteren of al weer een stuk happy-er! Ik ben door verwezen naar een haptotherapeut! Ben benieuwd! Wat lief dat je er aan denkt en ik ga zeker mijn verhaal doen als ik er weer ff door heen zit! Hoe gat het met jou verder? Bij jou is de thuis situatie ook niet heel fijn dan he? Maar fijn dat jullie ook allebei hulp krijgen!! Knuffel uit enschede!! Goudvis leuk dat je wel mee blijft lezen!! Komt helemaal goed met jullie Ik ben deze week (denk ik) iets minder actief. Glazen huis hier in enschede en we zijn er maar druk mee met zijn allen! Woon op 10 min lopen van het centrum, dus ga wel ff een paar keer kijken Welterusten allemaal!! Liefs x
Nou meiden ik ben van de onzekerheid af maar helaas iet positief.. Ben ongi geworden gister avond. Gelukkig was ik na de test van de ha al heel erg geen beseffen dag de kans we klein was dag ik nog zwanger zou zijn en ook door wat ze zei toen dus de domper was niet zo groot als ik had gedacht vnd t heerlijk dat kk niet de feestdagen in hoef met die onzekerheid en zelfs nu niet ongi zal zijn rond ee feest dagen @goudvis leuk dat me wel mee blijft lezen!! @ debsterdorien: leuk zeg dat t glazenhuis bij jullie staat! Zat toevallig net een stukje te kijken haha fijn ook dat je gesprek prettig was! En hopen dat de haptotheurapeut je ook verder kan helpen!
Ah glazen huis vlak bij jullie. Bij ons op het werk leeft het ook heel erg. Mijn werkgever is een van de hoofdsponsors. Daarnaast zijn we allemaal acties aan het uitvoeren zodat we namens al het personeel ook nog een gigantische cheque kunnen geven. Maandag ga ik met mijn collega kwarktaarten maken. Erg leuk en super doel natuurlijk. Ik had vandaag twee streepjes. Helaas nog niet op de juiste test. Ovu-test was positief dus vanmiddag direct maar ff geklust. Nu maar hopen dat de kleine zwemmers hun best gaan doen. Kwam ik vandaag na 6 weken weer eens bij de cesar therapeut. Wat zag ik? Een dikke buik. Zucht ook zij al zwanger. Ook hebben we een gevoel dat mijn zusje zwanger is. Ze heeft nog niets gezegd, maar hebben zo'n gevoel. Zou ik wel ff slikken vinden, want haar zoon is 5 maand jonger dan die van mij. Zij wel dan weer snel zwanger... Ook slecht nieuws gekregen vandaag. Mijn broer en vriendin hadden maandag 20 weken echo. Blijkt de kleine een hazenlip te hebben. Vandaag uitgebreidere echo. Blijkt het een dubbele hazelip te zijn. Das wel een domper hoor. Ging zo goed met haar en de zwangerschap. Gelukkig kunnen ze er tegenwoordig veel aan doen. Positieve van vandaag was wel, dat man lief zij dat hij zich lekker voelde. Ik dacht Yes, dan gaan we de goede kant op. Hij is net begonnen met 4 jarige HBO studie en viel hem nogal zwaar. De lesstof viel wel mee, maar omdat hij al op zijn 17e is gaan werken, heeft hij nooit geleerd hoe hij moet rapporteren. En aangezien hij een perfectionist is, zat ie behoorlijk in de dip. Maar gelukkig ziet hij het weer helemaal zitten. Voor mij ook een druk minder, als hij weer beter in zijn vel zit. Zo heel verhaal van gemaakt. Ik ga mijn kerstkaarten even schrijven. Ben alweer aan de late kant!
Oh das mooi happy die posi ovutest!! Ik zit ook erg te twijfelen of ik s zal gaan proberen haha Balen van die kleine van je zus! Maar wat je zegt ze kunnen er tegenwoordig heel veel aan doen en dan zie je zo als niets meer van maar balen dat die kleine en je zus en haar man dat allemaal moeten ondergaan dan!! Enuh altijd fijn als je man zegt dat ie lekker in zn vel zit!! Wie weet heeft t invloed op zn zwemmers deze maand
Elleinad, Gelukkig dat je nu duidelijkheid hebt. Kun je lekker ontspannen de feestdagen in en dan er weer voor gaan. Ik hoop dat we allebei een posi test hebben over 14 dagen. Jij een posi ovu ik die andere Ik hou het kort vanavond. Ga lekker languit op de bank naar finale expeditie robinson kijken.