Eisprong gehad en nu wachten maar!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happy83, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat hoop ik ook :D en spannend he de finale!! Ik heb het opgenomen haha had geen tijd om te kijken maar wil het echt zien :D

2. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    ik denk wel dat de winnaar terecht is. maar zal nog maar niet verklappen wie het is geworden.
    Ik was vandaag lang niet fit. Denk gisteren mijn eisprong gehad, maar voel het altijd wel een paar dagen. Steken in mijn zei en rommeldende darmen. Toch gek dat je darmen daar ook op reageren. Hoop dat ik het morgen weer wat minder voel. Hebben we een gezellig feestje. Mijn dochter gaat een nachtje uit logeren bij Pake en Beppe (opa en oma) dus we kunnen zondag lekker uitslapen. Hoop dat ik dat ook kan, want meestal wordt ik alsnog vroeg wakker.

3. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha too dat je t niet verklapt want ik heb nog geen tijd gehad! Ik ben de hele week al bezig om kostuums te naaien voor mn dansmeiden die morgen moeten optreden :S ben dr wel een beetje klaar nu haha

En lekker hoor dat jullie kunnen uitslapen!! Ik ken t idd dat je dan alsnog vroeg wakker bent erg balen maar ja je kan dan wel lekker blijven liggen en op je gemak opstarten dus dat is ook lekker toch!! Maar hoop voor je dat je lekker uitslaapt :D

Veel plezier op t feest!!

4. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Hee dames!

Lees alles mee hoor, maar heel weinig tijd om te reageren! Glazenhuis is zo tof, dat we er veel zijn!!
    En mijn bete vriendinnetje is over gekomen uit China! Ze is geëmigreerd 3 jaar geleden.

Ik heb robinson ook nog niet gezien, maar weet helaas al wie wennen heeft! Veel mensen hadden he op fb staan bij mij :-|

Fijn weekend dames :)

Liefs x

5. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Uitgeslapen tot 10 uur. Das toch best lekker. Vorig weekend was madam half 6 al wakker dus dan is dit beter. Hoop voor mijn schoonouders dat ze vandaag zelf ook heeft uitgeslapen, anders moesten die ook zo vroeg van bed. Ik was inderdaad wel vroeg wakker maar heb me omgedraaid en ook nog in slaap gevallen.
    Zometeen mijn kleine meid maar weer ophalen. Vind het dan ook wel weer erg fijn dat ze weer lekker thuis rond huppelt.
    Hoe is het verder bij jullie. Aan het wachten op eisprong of op de wachtstoel om te testen. Ik dat laatste maar heb nog hele tijd te gaan dus heb nog nergens last van.

Fijne zondag!

6. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh das fijn 10 uur! Kon ik dat maar haha en hebben je ouders nog een beetje uit kunnen slapen?

Hier aan t wachten op mn eisprong... Rode monsters zijn weg dus dat is prettig! Heb er best wel even last van gehad qua krampen enzo dus ben blij dat het weg is!

Spannend bij jou! 8 dag nog zie ik.. Wanneer wil je gaan testen? Voor je nod al of ga je wachten?

7. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Bedoeling is om gewoon te wachten tot NOD volgende week zondag want eisprong was iets later. Ik hoop dat ik het zolang kan volhouden. Vandaag begon het alweer te rommelen in mijn buik en darmen. Dacht gelijk zou het innesteling zijn. Maar daar heb ik anders ook wel last van dus mag niet teveel hopen van mezelf. Nu lekker de feestdagen in en dan zien we daarna wel wat het nieuwe jaar zal brengen.

Voor iedereen een fijne kerstdagen en een heel gelukkig, gezond en streeprijk 2013!

8. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja wel lekker dat je de kerst dagen ertussen hebt opzich want dan ben je wel lekker ergens anders mee bezig! En dan zijn die laatste paar dagen hopelijk ook zo om!

Van mij ook voor iedereen hele fijne kerstdagen! En idd een gezond mooi en vooralstreeprijk 2013!!! ( vond m wel mooi dus pik m even :D) en happy mn duimen draaien voor je hoor!!!

9. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Hee dames!!

Heb alles mee gelezen hoor :)
    Hier ook op het wachtbankje. Volgende week di nod!
    Spannend dus..
    Vandaag vertelde mijn ware vriendinnetje dat ze weer zwanger is.. Heel blij voor haar, maar voelde toch een steek van jaloezie :-s

Wat een feest hier in enschede met dat glazenhuis! Gekkenwerk, maar o zo leuk en gezellig!!!

Ik wens jullie ook hele fijne dagen en idd Eem streeprijk 2013 hihi!!

Liefs x

10. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Ware is beste haha

11. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debsterdorien: ik ken t gevoel helemaal!! Mijn beste vriendin is nu 4 maanden en echt zwanger geworden toen wij net begonnen maar pas na 3 maanden verteld en toen was ik net ongi geworden(derde ronde dus) ik was ergens heel blij voor ze natuurlijk wat jij ook zegt maar ik was zoooo jaloers!! Dus is helemaal niet gek hoor dat je dat hebt!!

Ik heb t nu weer nu ze een buikje begint te krijgen! Maar aan de andere kant zou t wel super leuk zijn als wij nu ook de komende ronde zwanger mogen worden want dan zijn we niet alleen samen zwanger een deel maar ook zitten onze kids dan heel dicht bij elkaar waardoor ze het misschien wel erg gezellig kunnen krijgen :D die gedachte helpt mij erg om het gewoon leuk te vinden!!

En wat toppers daar in dat enschede zeg!! Echt een super bedrag is er op gehaald!! Kane voorstellen dat t gezellig was zo zag t er ook echt uit!!! :D

12. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    De eerste kindje van mijn beste vriendinnetje en mij schelen 9 maand, vlak voor zij beviel had ik een posi test de vorige keer! Maar idd het zou ook zo leuk zijn om samen zwanger te zijn!! Al heb ik daar niet veel aan, want ze is geemigreerd naar Shanghai voor 3 jaar geleden..

Ik moet as maandag of dinsdag ongi worden! Heb heel erg last van mijn onderbuik, erg het gevoel dat de ongi er snel aan komt. Maar verder helemaal geen symptomen! En dat had ik alle andere maanden wel.. Ben benieuwd volgende week. Heb me voor genomen dat ik ook niet eerder ga testen. Ik zie het wel en als ik 2 dagen overtijd ben doe ik een test! Zit dan net met oud&nieuw een mooier begin van 2013 zou er toch niet zijn!!

xx

13. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    @bepsterdorien,
    Spannend hoor. Hoop dat het wachten wil lukken. Ik moet volgende week donderdag ongi worden. Ook helemaal geen symptonen. Was vanmorgen alleen ontzettend misselijk maar dat ben ik de afgelopen maand steeds heel erg. Eten gehad en dan is het weer goed. Wat dat nou weer is. Daarom dacht ik de vorige keer dat het raak was, maar helaas.

Hoop inderdaad dat 2013 voor ons allen super mag starten!! (ik denk doe er maar twee streeptjes achter, misschien dat het helpt;))

14. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debsterdorien: oh haha ja das jammer wel leuk dat ze hier is dan met de feestdagen!!

En ik hoop ook dat die streepjes helpen happy!! :D haha

Succes met wachten meiden!!

15. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Hee dames,

Ff een vraagje he; Wie van jullie is bekend met de pillen van de etos; multi zwanger worden? Mijn vriendinnetje heeft er ineens een hele regelmatige cylus van, maar ze bevorderen ook de vruchtbaarheid..

Liefs x

16. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    ik ben er niet bekend mee. Ik heb ze wel eens gehaald geloof ik, maar daarvan moest je er twee per dag slikken. En lui dat ik ben, ik heb al moeite om me aan 1x per dag te houden (met de pil had ik dat nooit, raar hé) dus ik ben weer aan de pillen van davitamon gegaan. Hoef je maar 1x per dag te slikken.

17. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm nee ik heb er ook geen ervaring mee.. Ik slik nu gravitamon maar vergeet ze ook regelmaltig haha terwijl ik dat ook nooit had met de pil idd :p maar ja die zat in mn avondritueel voor ik slapen ging en deze moer ik tijdens of na een maaltijd innemen dus dat gaat niet :D haha maar ben erg benieuwd naar de werking ervan want dan wil ik ze ook wel hebben :p

18. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Ik ga ze vanmiddag maar eens open denk ik! Zo maar eens ff lekker naar buiten met Suus!
    Ben ook benieuwd, bij mijn vriendinnetje heeft het iig goed effect op haar cyclus. Zolang ik haar ken weet ik dat ze heel onregelmatig ongi is, en nu met de pillen telkens 28 dagen! Voor mijn cyclus hoef ik het niet te doen, maar voor de vruchtbaarheid.., Wie weet :-D

19. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Dat zou mooi zijn als het werkte, maar vraag me toch af of dat echt zo is. Dan zou iedereen dat toch voorschrijven. Maar je kunt het altijd proberen. Mocht je toch duidelijk effect zien dan hou ik me alsnog aanbevelen.

20. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha hier t zelfde happy :D dat idee had ik ook maar wat je zegt als t werkt doe ik graag mee!! dus bepsterdorien hou ons op de hoogte!! maar misschien probeer ik t ook wel gewoon want na de afgelopen maand zou ik het niet erg vinden als ik vanaf nu gewoon altijd 28 dagen heb :p

Deel Deze Pagina