Eisprong gehad en nu wachten maar!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happy83, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk al die reacties!!

Ik heb nu 3 dagen last van menstruatie krampjes en zeuderig gevoel in liezen, gister hele dag hoofdpijn en ben om 21.00 uur gaan slapen! Ik hoooop zo voor ons allemaal dat het raak is!! :)

Succes meiden en fijn weekend!! Op naar de 2 strepen met zijn allen! :D Liefs xxx

2. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Spannend allemaal he!! Ik heb vanmorgen last gehad (en nu nog een beetje) van krampjes onderin mijn buik.. Misschien innestellig? En veel last van waterige afscheiding???
    Ik hoop zo dat het raak is bij ons en natuurlijk bij jullie allemaal :-D

3. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

Hihi inderdaad spannend!
    Maar ben wel beetje in de war, had ma/di beetje kramp en gister een soort kriebelgevoel en temp 0.2 gestegen, maar nu is ie weer 0.1 lager.
    Dit had ik de laatste 2 maanden ook echt raar, eerst een stijging van 0.2-0.4 en dan 1 dag een terugval om vervolgens goed door te stijgen....mmm? Herkenbaar bij iemand?
    Als jullie niet tempen groot gelijk, is helemaal niet zo leuk al dat gedoe, ik doe het puur zodat de dokter me niet eerst gaat terugsturen om 3 mnd te tempen, mocht ik gaan.
    Succes girls!

4. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hallo meiden,

Ik zit ook op het wachtbankje.. dinsdag en woensdag positieve ovulatietest gehad. Zat, zon, maa, din, woedag geklust.. haha had namelijk verwacht dat mn eisprong zondag zou zijn.
    10 sept een curettage gehad na een ma, was 10 wk zwanger maar hartje was gestopt met 7.2 wk. Daarna gelijk weer een goede cyclus van 27 dgn.
    Het heeft toen 6mnd geduurt voordat ik zwanger was.
    Hoop echt voor ons allemaal dat we snel een positieve zw.test hebben!

Mijn nod is rond 6 nov.

Liefs MS

5. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Ik ben bij mijn eerste in de 11 maand zwanger geworden. Ik was toen ook 27. Wat zou het grappig zijn dat bij jou hetzelfde gebeurd:)

6. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Mijn temperatuurcurve kan ik me niet meer zo goed herinneren. Wat ik wel had bij mijn eerste, is dat ik een aantal dagen een tweede streep had bij de ovu test. Net iets lichter dan de test streep maar wel duidelijk zichtbaar. Na twee dagen was de streep weer helemaal weg dus dacht ik steeds dat ik mijn eisprong had gehad. Bij de 10e en 11e maand ben ik naast de ovu testen ook gaan temperaturen. Wat bleek dat na die twee strepen en dan weer geen strepen, kreeg ik een paar dagen toch echt de duidelijke donkere strepen. Temperatuur ging daarna ook pas echt omhoog. Dus ben vorige keren denk ik te vroeg gestopt met klussen.
    Het kan dus best dat dit zelfde ook gebeurd met je temperatuur.

7. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Hoii meiden!! Ik schuif hier ook aan, ik ben denise :p 25 jaar oud en heb een zoontje van 5 jaar. Nu ben ik samen met mijn vriend bezig voor een 2e, zijn eerste (ookal beschouwd hij mijn zoontje als de zijne). Ik heb op 10 nov mijn nod, heb me wel voorgenomen er iets minder mee bezig te zijn..maar vind het gezellig om me bij jullie aan te sluiten en gezellig mee te kletsen!! :D

8. MamsVanRobin

Dat herken ik, ik was ook zo misselijk toen ik van mijn zoontje zwanger was...als ik ook maar iets te eten rook werd ik hondsberoerd..weet niet tot welke week dit geduurd heeft..maar weet wel dat toen ik verder was in mijn zwangerschap ik weer zo misselijk en beroerd werd maar dan als ik bij iemand in de auto zat :( ik kon er gewoon echt niet tegen en werd helemaal onpasselijk. En wat je zegt...dat je denkt dat je iets voelt maar dat het eigenlijk tussen je oren zit..omdat je het zo graag wilt..ook dat herken ik!! Je gaat zo op je lichaam letten..om gek van te worden..terwijl het net zo goed ongi symtomen kunnen zijn...of dat je van de spanning niet lekker wordt..want dat wachten is me wat zeg!!! Pff wat duren de weken dan lang :p Ik heb mezelf wel voorgenomen er minder mee bezig te zijn dan de vorige keer want wat kan een mens zichzelf gek maken hahaha :D en wie weet hoelang het nog gaat duren..want er staat gemiddeld een jaar voor...en bij me andere zwangerschappen duurde het volgens mij elke keer een maand of 6-8..maar dat zegt ook niks over deze keer natuurlijk..wie weet duurt het nog veel langer.

9. Lissy777

Lissy777 Lid

14 mei 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zag ergens waterige afscheiding... Dat had ik vanochtend, voelde het zo lopen (sorry!haha ) normaal heb ik dat alleen als me ei er aan komt!

Met temperaturen heb ik geen ervaring..

@manoukspoort: wat vreselijk wat jullie hebben meegemaakt... Hopelijk ook voor jouw positieve test meid!

10. MamsVanRobin

Wat ontzettend naar van je miskraam :(, hoop dat je het een plekje kan geven. Gelukkig heb je nu wel een mooie cyclus gehad van 27 dgn en een positieve ovutest!! Nu weer afwachten en hopen op 2 mooie streepjes!! Heel veel succes duze ronde!!

11. Holadiee

Holadiee Bekend lid

4 jun 2012
    551
    141
    43
    Nederland
    Ik hoop het van harte!!
    Ben je nu weer bezig? Hoe lang al?

12. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Wij gaan inderdaad nu voor ons tweede spruit. Ik ben in augustus gestopt met de pil maar hebben toen nog 'veilig' geklust. Wou al wel die hormonen rotzooi uit mijn lichaam. We zouden nog wat langer wachten maar dat lukte ons beide niet meer ;). Dus nu zijn we met ons tweede ronde bezig. Vorige keer ben ik in 11e maand pas zwanger geraakt. Hopen nu wat sneller.:):p

13. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Ola Dames,

ik sluit me gezellig bij jullie aan. Ik ben 22 jaar en wij zijn bezig vor onze 1e. 2 jaar geleden een ongeplande maar gewenste zwangerschap, helaas een mk met 6,5 week. Vanaf april gestopt met de pil, altijd een regelmatige cylcus gehad en ook nooit last van krampjes of dingen. Als ik ongesteld moest worden had ik ook nooit last van krampen oid. Nu deze paar dagen last van zoveel dingen dat ik gek wordt denk ik !!!! Dus ik wacht lekker met jullie mee, vanochtend op 6 dpo / 7 dagen voor NOD een testje gedaan, maar natuurlijk was die negatief. Althans er verscheen een heel licht tuurstreepje, maar die was na een anderhalf uur verdwenen, beschouw hem dus als negatief.

Hoe is het met jullie "symptoompjes"?

14. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Wat leuk om het zo van iedereen te lezen!
    Ik zit op 4dpo en heb wat "menstruatiekrampjes". Ook veel afscheiding (sorry voor de details). Soms waterig en soms dikke witte klodders.
    Verder nog helemaal niks eigenlijk! Ik heb dit nooit voor een menstruatie, dus ben benieuwd hoe het op mijn nod zal zijn. Die is 6 november!

15. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend he! Leuk dat we allemaal zo met elkaar mee kunnen leven!
    Die afscheiding is bij iedereen zo verschillend he, is er iets specifieks waar je iets zou kunnen afleiden daaraan dan? Hier iets minder dan normaal, maar ja... zegt dat iets? haha
    wacht wacht wacht.... nog 5 daagjes tot nod :D

16. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Ik zou het niet weten met afscheiding! Maar ik hoor en lees er zo vaak wat over hihi! Ik nog 11 dagen tot nod! Jij dus bijna seentjuh!! Ik
    Moet nog ff wat langer geduld hebben :s

17. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik ook niet haha :D
    Ons zoontje was een welkome verrassing, dus dit is ook voor het eerst dat ik er echt mee bezig ben en uitkijk naar mijn nod. Bij alle kleine dingetjes vraag ik me al af of het een 'teken' is of dat het gewoon 'normaal' is. Pff wat een ellende dat wachten :)

maar geduld loont zeggen ze meestal *positive vibe* ;)

18. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    @Seentjuh
    volgens mij ben jij een van de eersten. Kun je het nog een beetje volhouden met wachten???? Hoop op positieve berichten!

19. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    vind het wel erg moeilijk moet ik zeggen! ach ja... heb gewoon het gevoel dat het raak is, dus als het niet zo blijkt te zijn, dan is dat wel een klap denk ik. Heb man al ingelicht dat als ik negatief test en ongi wordt, ik dan heel de dag ga brullen whahaha

20. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou.. Afgelopen dinsdag mijn eisprong gehad en flink wezen klussen.. nu heb ik sinds vanochtend eerst links bij me onderbuik steken en vervolgens later op de dag rechts bij me onderbui krampen.. Ook sinds vandaag steeds lichtjes misselijk zodra ik wat heb gegeten en wat licht in me hoofd..
    Is het echt mogelijk dat ik al zo snel symptonen kan voelen als ik zwanger ben?

Deel Deze Pagina