Ik ben er ook nog wel huiverig voor, maar goed mijn vriendinnetje is helemaal voor haha! En die was dus met twee keer zwanger, terwijl ze bij de eerste hulp hebben gehad van de gyn :-O Maar goed heb ze nog niet, het regende hier ineens zo hard, dat ik de deur niet meer ben uit gegaan haha! Morgen nieuwe rondes nieuwe kansen.. Pff zit me wel te verbijten om niet te testen Heb er nog 1 in huis liggen namelijk.. Maar di is mijn nod (of maandag zoals de vorige keer) dus dat moet ik toch kunnen wachten... :-/
Oeh nee ffies wachten joh! haha geef m aan je man en zeg dat hij m pas maandag of dinsdag terug mag geven als ie negatief is omdat je net even te vroeg bent is t zo'n teleurstelling! En groot gelijk dat je niet meer de deur uit bent gegaan hier regende t ook echt heel hard dus ik ben ook lekker niet meer weggegaan zelfs geen boodschappen gedaan maar lekker eten besteld
Bepster, probeer je inderdaad nog even in te houden. Is nu echt nog te vroeg. En wat zou het mooi zijn als je op nieuwjaarsdag een posi test in handen hebt. Ik moet nog wachten tot donderdag. Is voor mijn gevoel nog een heel eind weg. Duurt zo lang.... Ik had gisteren wat steken in mijn buik en was een beetje beroerd, warm. Maar toen ben ik heerlijk even in bad gegaan en gaat nu weer prima. Dan denk je stiekum, zou dat innestelling zijn? maar mag van mezelf niet te veel er over na denken want dan ben ik er veel te veel mee bezig. Kreeg gister middag een mailtje dat de twee uit mijn zwangerschapsclubje de tweede verwacht. zucht ik wil ook!
Ohw happy ook nog even volhouden!! met oud en nieuw is het zo weer donderdag! Maar dat wachten blijft een hel!!! En das altijd een beetje balen he als je dan van iemand hoort dat ze zwanger zijn maar onze beurt komt ook!! Hopelijk deze ronde!!
Vind het moeilijk om te wachten, maar goed, beter an wel! Balen of niet happy, ken het gevoel :s maar idd wat elleinad zegt, onze tijd komt ook! 2013 wordt ons jaar Ik had gisteren ineens bij afvegen rozige afscheiding. Daarna niks meer.. Nog nooit eerder gehad?? Is het bij jullie ook zulk lekker weer?? Het lijkt wel lente!!
@Bepsterdorien, Toen ik roze afscheiding had was ik zwanger van mijn dochter! Ik had het ook nog niet eerder gehad weet ik nog. Spannend hoor zou echt fantastisch nieuws zijn zo aan het begin van het jaar. Hier is het ook super weer. Zodra onze kleine spruit wakker wordt, gaan we zo nog even gezellig met z'n drieen de stad in. Wat mij betreft mag dit weer nog wel een aantal dagen aanhouden. En wat betreft wachten. Dat gaat wel lukken denk ik. Blijft moeilijk maar kan zo slecht tegen die teleurstelling van een negatieve test dus dat wil ik absoluut voorkomen.
Oeh wat spannend debster!! Ik duim voor je!! T klinkt wel positief in ieder geval!! Wat betreft t weer was t hier ook echt heerlijk ben lekker een stuk gaan wandelen met de hond van mn schoonmoeder. Helemaal top mag van mij ook nog even zo blijven inderdaad Ik ga vanavond naar alles is familie. Heeft 1 van jullie die gezien? Hij schijnt nogal confronterend te zijn als je zwanger wilt worden haha maar ik zie t wel hoop dat ie een beetje leuk is Fijne avond!!
@Bepster, Ja dat had ik toen een paar dagen voor NOD. Ik heb toen ook eerder getest geloof ik, omdat ik eigenlijk wel zeker was dat ik zwanger was. Maar moet dat hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn. Wil je niet blij maken met een dooie mus. Maar zou natuurlijk wel fantastisch zijn. @Eilleinad, Ik heb de film niet gezien, maar heb wel gehoord dat het over baby's krijgen gaat. Wel een super titelsong van de film. Racoon met oceaan! Ik heb wat rommelende onderbuik maar had ik vorige maand ook. Dus zegt nog niets. Gewoon nog even geduld dus.
Nou vind ik het wel spannend worden.. Het is vanaaf weer een beetje begonnen.. Af en toe met afvegen een veegje en dan weer normaal. Dus ben benieuwd! Maar heb wel de voor buikpijn zeg maar, dus denk dat ik gewoon ongi wordt! Ik heb de film gezien, vond hem idd wel confronterend. Jijden elleinad? Voor de rest vond ik het een super film!!! Xx
Hmm ja ik vond sommige stukjes wel confronterend maar ik denk omdat wij nog niet zo lang bezig zijn dat het daarom wel meeviel. Ik kan me wel heel goed voorstellen dat als je echt tegen die medice molen aan zit te hangen dat je deze film niet zo goed kan hebben!! Maar vond t wel echt een top film!! Hele goede combi tussen t serieuze en de humor
Hahaha vond het gewoon jammer dat de film afgelopen was! Zo leuk vond ik hem :-D Ik vond hem ook erg leuk! De volgende film waar ik naar toe ga is 1 of andere costa film haha. Wij gaan altijd naar zo'n lady's night! Nu al wat meer ongi buikpijn en iets meer met afvegen rose/bruinig.. Dus ga er maar vanuit dat ik ongi wordt :s
Hmm balen van je ongi! Hoop voor je dat t niet zo is! Enuh als je naar alles kan op ibiza ofzo gaat! Laat even weten hoe die was haha wil er ook graag heen! voorstukjes zien er erg grappig uit! Leuk ook die lady's nights! Heb dat nog nooit gedaan maar is wel een idee inderdaad! Haha
Balen bepster, maar je weet maar nooit. Je kan ook gewoon ongi tekenen hebben als je zwanger bent. Leuk, dat die film zo goed is. Misschien moet ik er toch ook maar een keertje heen. Ik heb alleen de film alles is liefde nog niet gezien dus weet niet of ik dan ook een voorstuk mis.
Nee hoor, dan mis je absoluut niks als je die film niet gezien hebt Dus gewoon heen gaan!! Ja lady's night doen we altijd met de vriendinnen!! Zo leuk, eerst een hapje eten en dan naar de film en als afsluiting een goodiebag :-D We wachten af, weet ook niet meer hoe ik dat toen bij suus had! Net had ik weer niks en nu ook geen buikpijn! Ik heb dit alleen nog nooit gehad voor mijn nod!
oeh blijft spannend dus. Gewoon nog even wachten met testen tot dinsdag. Dan weet je zeker dat je overtijd bent en heb je minder kans op teleurstelling van negatieve test. Ook kan dan de ongi al zijn doorgebroken al hopen we dat natuurlijk niet. Ik moet die film dan toch maar eens bekijken. Ben zo lang niet meer in de bios geweest. Duim voor je bepsterdorien. Hopelijk begint het jaar super voor je!
Dan blijft het inderdaad echt nog even spannend debster! Ik duim ook voor je hoor!! En happy ik heb alles is liefde ook niet gezien en snapte t gewoon hoor! Echt een topper!!
Goedemorgen dames. Ik moet helaas zo nog even aan het werk. Ga maar een half dagje dus die is straks vast snel voorbij. Keek ik vanmorgen naar filmpje op telegraaf, begint het met filmpje van D-reizen. Ik dacht; Leuk vakantie. Waar begint het mee!!! Een zwangerschapstest Ja... Dus vakantie maar in eigen lang doorbrengen. Nou mooi is dat.
Whahaha echt happy? Nou lekker dan ..:s Het is nog niet doorgebroken, en vandaag is mijn nod denk ik.. Maar ga woe pas testen als er niks geen rode monsters komen. Vannacht een hele grote brand hier op het meubelplein.. Schrok wakker van de sirenes! Veel afgefikt! Ik moet morgen weer op wacht voor een babytje! Ben benieuwd of er wat komt op 1 januari Ik wil jullie een fijne jaarwisseling wensen en een top 2013!! xxx
He dames, Ben een beetje sipjes. Mijn jaar eindigt niet zo fijn. Ik had net wat bloed bij afvegen dus denk dat die kl*te ongi er aan zit te komen. Baluh dus. Nou dan maar het nieuwe jaar er maar weer tegen aan. Voor jullie natuurlijk wel een hele gezellige avond en alvast een super 2013 gewenst!