Hee happy, Dat meen je niet? Dat is balen misschien blijft het hierbij.. Wanneer is je nod precies? Do toch? Hoer nog steeds niks aan de hand.. Wordt er wel een beetje nerveus van. Ben bang om negatief te testen Maar goed we zullen zien! Fijne avond dames Xx
Allereerst voor jullie allemaal een heel gelukkig en gezond 2013 gewenst. Was het een beetje gezellig bij jullie. Bij ons wel. We hadden de dochter bij pake en beppe en zelf lagen we rond half 4 op bed. Vanmorgen heerlijk uitgeslapen en gaan zo de kleine meid weer ophalen. @bepsterdorien, Oeh dan wordt het voor jou wel erg spannend dus. Zou fantastisch zijn zo in het nieuwe jaar. Mijn ongi is nog niet echt doorgebroken, maar verlies nog steeds wel een beetje bloed dus zal in de loop van de dag wel pijnlijk worden. Mijn NOD is donderdag, maar dan reken ik vanaf mijn eisprong die ik meende ook op een donderdag had. Mijn LF is vaak 14 dagen dus vandaar NOD weer op donderdag, maar kan natuurlijk ook iets eerder.
Ook vanuit enschede een heel gelukkig nieuwjaar voor jullie!!! Wij hebben het ook heel gezellig gehad! Wat een luxe dat je jullie dochter uit logeren had! Wij hebben haar mee genomen. We waren rond een uurtje of 3 thuis! Helaas is vannacht de ongi doorgebroken ben er echt sip van! Maar goed, nieuwe rondes nieuwe kansen! Het enige wat ik me nu afvraag, hoe moet ik het nu bekijken? Afgelopen vrijdag begon het met rozige afscheiding en gisterenavond laat dus echt door gebroken. Wanneer is het begin van mijn menstruatie?? Pff zit er ff helemaal doorheen. Dacht dat het echt beter ging met mijn gevoel, maar niet dus bah wat kan een mens zich kut voelen. Heb een idee dat mijn hormonen het versterken ofzo Gaan zo ff lekker een stuk wandelen als de kleine meis weer wakker is! Fijne dag allemaal!! Xx
Hey! Van mij voor jullie ook de beste wensen!! Dat het maar ons jaar mag worden! Hier een gezellige avond gehad ook mn huis is gelukkig heel gebleven haha wel laat geworden dus ben nu ook echt pas een uurtje wakker maar ja t is toch nieuwjaarsdag dus kan toch verder vrij weinig doen.. Zo maar even bij de ouders langs He wat lees een nare dingen!! Echt balen meiden ook echt dat t precies zo rond de jaarswisseling komt dan! Kan me goed voorstellen dat jullie flink balen!! Hoop dat de avond zelf jullie een beetje heeft kunnen afleiden! Hier denk ik gister voor t eerst mn eisprong gevoeld te hebben maar weet t ook niet zeker! Had ineens best pijnlijke steek aan de rechteronderkant van mn buik.. Hield eventjes aan. En toen was t weg.. Aangezien we deze. Maand besloten hebben om de twee te klussen hadden we gisterochtend geklust dus hoop dat het helpt!! Nou fijne dag vandaag!
Oh balen dat het bij jou ook is doorgebroken. Hier nog geen pijn maar zal morgen wel komen. Vind het ook altijd zo moeilijk om je eerste dag te berekenen. Ik ging meestal uit van de dag dat het echt doorbrak, maar als ik naar vorig maand kijk, moet ik twee dagen eerder rekenen. Ik had toen al een klein beetje bloed verlies en het klopt precies met 30 dagen dat ik gisteren ongi had moeten worden. Maar eisprong was later dus ging uit van 14 dagen naar eisprong. @elleinad, Ik voel mijn eisprong altijd meerdere dagen steken in mijn onderbuik. Hierdoor weet ik nooit precies wanneer de eisprong is. Wij klussen dan gewoon wat vaker dan moet je altijd een keer raak zitten. Gisteren weer allemaal nieuwe zwangeren. Jeetje vond het toch wel moeilijk om dat allemaal aan te horen. Maar ja, laten we maar zo denken, ons tijd komt nog wel. Oh ja Bepsterdorien, Ga je wel eens onder de zonnebank? Ik weet dat het niet goed is voor je zeggen ze, maar ik knap er 's winters wel altijd van op. Ik ga morgen denk ik ook voor het eerst weer een kuurtje nemen. 1x per week naar de DA. Deed me voorgaande jaren altijd wel goed en doordat je een kleurtje krijgt, zie je er beter uit en voel je je ook beter. Misschien dat het jou ook helpt.
Oke das wel een goeie om te onthouden dan happy dank je! En nieuwe zwangeren zijn idd lastig! Erg leuk voor hun maar wat minder voor degene die t ook graag willen :S maar wat je zegt is helemaal waar! Onze tijd komt nog!
Ik heb dat idd nog nooit gedaan, maar misschien wel een idee om eens te proberen Goeie tip! Fijne dag allemaal!
Ik heb een beetje een stomme vraag Iedereen heeft t hier over om de twee dagen toch? Of elke twee dagen of iets in die richting.. Nou zijn wij dwt nu dus aan t proberen maar is t nou dat je de ene dag niet klust en de volgende dag wel of moeten er steeds twee dagen niet tussen zitten?? Anders is onze moeite straks sowieso voor niets haha Hoor erg graag hoe jullie hier over denken
om de dag dus zoals jij al zegt de ene dag wel, de andere dag niet. tenminste zo heb ik het altijd begrepen
Geen probleem daar zijn we voor. Ik zie dat vandaag je vruchtbare dag is. Veel plezier dan . Ik kom net terug van de zonnebank. Heerlijk even. Volgende week woensdag weer. Doet me echt goed altijd. Vanmiddag gesprek met maatschaplijk werkster. Op naar een vernieuwde Happy haha
Haha ja dat heb ik maar even ingevuld op mn banner maar heb eigenlijk geen idee hoor daarom hebben we ook besloten deze maand om de dag te doen Lekker zonnebank! Ik las t al laatst dat je t tegen bester zei en toen dacht ik al ooh zou wel lekker zijn!! Maar ja had vandaag een fotoshoot dus durfde niet want straks verbrand ik haha Succes vanmiddag bij de maatschappelijk werkster!! Hoop dat ze je kan helpen!
Ik moet het dan ook maar eens proberen, de zonnebank! Ik hoor het wel van meer mensen idd Hoe was het bij de maatschappelijkwerker happy? Ik heb volgende week mijn eerste afspraak bij de haptonoom Ben vanmorgen in een gezinnetje begonnen; bij een voetballer! (Niet heel bekend hoor, maar een keer wat anders een bekend persoon)!!
Oh leuk! Welke voetballer is t? Mn vriend is helemaal gek van voetbal haha zal ik m ff lekker jaloers maken En de zonnebank doet mij idd ook wel eens goed hoor dus zou t gewoon doen! Ik krijg net gewoon de vraag of ik mee wil werken aan een uitwisselings project met dansers uit zimbabwe!! Wauw zeg!! Ben echt ff helemaal verbaasd! Wil dat al heel lang dus moet maar even kijken of dat allemaal te doen is nu! echt super gaaf!
Haha ik kende hem niet hoor, maar zag het aan de foto's die aan de muur hangen. Hij zit bij Twente (het tweede) en is nu verhuurd aan go ahead eagels vertelde hij! Hij is nog heel jong, 20 jaar, maar over een paar jaar kan ik wel zeggen; hee daar heb ik gekraamd hij heet quincy promes (?) haha! Wat een gave uitdaging joh, Zimbabwe!! Ben benieuwd wat je gaat doen.. Als je dit altijd al hebt willen doen, zeg ik doen! Nu kan het nog.. Straks met en kindje doe je het niet denk ik! Maar goed, kan me ook voorstellen dat je met je kinderwens verder wilt gaan.. Lastige keus lijkt mij!
WAuw zimbadwe. Das een unieke kans. Ben het met bepster eens dat als je dit altijd graag gewilt heb, je zo'n kans echt moet pakken. Is het dan de bedoeling dat jij daar ook heen gaat? of krijg je alleen de dansers uit zimbadwe over de vloer. Mijn gesprek ging goed vanmiddag. Ga met haar aan de gang om er voor te zorgen dat ik weer wat meer kan genieten. Dat ik weer wat beter in mijn vel kom. Ook met mijn man afgesproken dat we iedere maand iets leuks gaan doen met z'n tweeen. Oh daar komt mijn bezoek. Snel afsluiten want die hoeft nog niets van mijn kinderwens te weten.
Fijn om te lezen happy!! Ik kan ook niet wachten tot ik volgende week naar de haptonoom kan! Ik wil ook weer lekker in mijn vel zitten! Heb jij dat ook, doordat je niet lekker in je vel zit, je overal over gaat piekeren?? Ik wel, heel naar! En idd, mijn man en ik hebben ook afgesproken dat we meer samen met zijn tweeën gaan doen! Ff weer alleen zonder kind. Is er het eerste jaar dat we suus hebben niet echt van gekomen! Best een inpakt he, een kleine krijgen? Fijne avond dames
Fijn happy dat t gesprek goed was! En als ie bij t tweede speelt zal n vriend m wel niet kennen tenminste voor alsnog niet maar jij hebt idd wel bij m gekraamt En t is idd een erg lastige keus! Ik ga dan echt naar zimbabwe toe maar weet ook nog niet voor hoelang.. En ik twijfel ontzettend omdat we onze kinderwens al vrij lang hebben uitgesteld door mijn dansopleiding en dan zouden we nu weer voor mij de wens moeten verschuiven.. Ik durf t niet eens tegen mn vriend te zeggen dat we dan zouden moeten wachten met een kleintje ik denk dat ie echt gek wordt! Maar ja t is idd waarschijnlijk wel de laatste kans om zoiets te doen.. Echt heel lastig maar ga t er vanavond toch maar even over hebben met vriendlief kijken wat hij zegt als ik vertel dat ik de kans heb en of ie ook meteen bedenkt dat het waarschijnlijk betekent dat we onze kinderwens nog even moet uitstellen.. Al wordt ik echt al verdrietig als ik eraan moet denken! Ben trouwens de hele dag al emotioneel geen idee waar dat nou weer vandaan komt.. Haha