ik heb de opdracht gekregen om het piekeren te beperken tot 3 a 4 keer per dag. Ik moet dan half uurtje 'inplannen' wanneer ik mag piekeren. Op andere tijdstippen moet je denken. Even niet piekeren, dat mag dan en dan weer. Zou moeten helpen. Weet niet of het me gaat lukken maar kan het altijd proberen. Elleinad, Wel heftige beslissing, maar aan de andere kant een kans van je leven. Maar je vriend moet er inderdaad wel achter staan, anders komt het tussen je in te staan en dat is ook weer niet de bedoeling. Misschien ook verstandig om eerst goed uit te zoeken wat het precies gaat inhouden. Hoe lang, wanneer enz.
Oh dat lijkt me best een gek idee om je piekeren in te plannen! Haha maar ik ga m wel onthouden want ik heb wel eens van die weken dat ik veel moet doen en dan ga ik ook lopen stressen dus wel een goeie!! Hoop dat t je helpt! En ik ben idd nu aan het uitzoeken wat t precies inhoud allemaal. Mn vriend heeft gister niet zelf bedacht dat t zou betekenen dat we mleten wachten moet onze kinderwens en heb t m nog maar even niet verteld eerst even uitzoeken wat t allemaal inhoud want als ik langer dan ee maand moet wil ik denk ik toch niet dus hoef ik ook niet onnodig stress te veroorzaken
Hmm nou ik ben er al uit hoor. De reis gaat m helaas niet worden, het zou in de zomer moeten plaats vinden wat ook nog betekent dat ik niet met mn vriend op vakantie kan wat we de afgelopen drie jaar ook al niet zijn geweest. Daarnaast zou ik nog 3 weken workshops moeten geven naast de lessen die ik in zimbabwe zou gaan geven en daar heb ik helemaal geen tijd voor. Daarnaast moet ik ook nog eens t ticket zelf betalen wat neerkomt op zo'n 1100-1500 euro en op t moment bewaren dat geld toch liever ergens anders voor. Nou met deze info was de keuze gelukkig wel snel gemaakt als zal ik nog wel even moeten slikken als ik zie dat zij gaan maar goed wie weet heb ik dan wel een prachtig ukje in mn buik Zo jullie weer even op de hoogte.. Fijn weekend verder!!
Dan is de keuze inderdaad snel gemaakt. Het is ook fijn om met je eigen vriend op vakantie te kunnen en natuurlijk dat jullie kunnen gaan voor het ukje. Als je tot de zomer zou moeten wachten, is dat ook niks. Hier is de ongi gelukkig weer voorbij, maar ben bang dat ik nu de griep ga krijgen. Mijn man is al vanaf woensdag avond ziek. De griep heeft hem behoorlijk te pakken. Ik kon vannacht niet slapen en zwetend wakker. Ook heb ik heel veel spierpijn, maar dat kan ook komen doordat ik sinds 2 jaar weer heb gevolleybalt. Pittige training gehad en dat voel ik dus nu. Hoop dat het allemaal een beetje mee gaat vallen. Onze dochter is lekker een dagje naar pake en beppe, dus dan kan ik zo lekker op bed kruipen.
grr heb net ff potje zitten janken. Mijn zusje, man en zoon kwamen langs met het grote nieuws dat ze 10 weken zwanger zijn. Nu ik me zo beroerd voel door de griep kan ik dit "leuke" nieuws er echt niet bij hebben. Gelukkig zijn ze direct weer weg gegaan want ze wilden niet ziek worden. Mijn man heeft me direct lief opgevangen, want die had dit wel verwacht. zucht....
Ja dat is inderdaad wel lekker ja en die beeb willen we toch ook wel erg graag dus ik denk dat ik ook wel spijt zou krijgen als we nu zouden beslissen om te wachten. Ben blij met de keuze zo dus helemaal top! Balen dag je man al vanaf woensdag ziek is! Hier hebben wij ook allebei al de griep hehad :S hoop voor je dat t hierbij blijft en dat de spierpijn van t volleyballen is! Wat je zegt vanavond lekker optijd je bedje in kruipen en dan hopen dat je je morgen beter voelt!
Goeie keus dan idd elleinad!! Wa balen happy, kan me voorstellen dat je een potje hebt zitten janken!! Ik moet jullie teleurstellen dames, ik ga kappen met het forum! Het gaat te veel mijn leven beheersen en we hebben net de keus gemaakt om tijdelijk weer ff aan de pil te gaan. Ik heb te veel last van homoon schommelingen waardoor ik echt kut in mijn vel zit en dit wordt er niet beter op; het hele zwanger gebeuren. Het lijkt wel of ik nu elke keer dat ik weer ongi ben weer wat meer in de put raak! Op advies van de ha (een bekende van ons dus kon mooi overleggen vandaag) alles ff stop gezet en weer aan de pil. Ben jong (26) dus nog tijd zat voor een tweede!! En daarbuiten wil ik ook niet graag zwanger zijn als ik me zo rot en gestrest voel Ik lees net als goudvis nog wel mee, maar zal verder niet meer reageren..! Bedankt voor al jullie lieve reacties en en alle leuke gesprekken met jullie! Ik hoop heel gauw op een baby voor jullie!!! Veel liefs Dorien
He dorien wat jammer! Maar snap t heel goed! T is inderdaad ook niet de bedoeling dat je je zo rot voelt! Ik hoop dat je je snel beter voelt! Jj ook bedankt voor alle mooie en lieve woorden en de leuke verhalen!
He bepster, Jammer dat je het even rustig aan moet doen, maar begrijp het wel. Het moet je leven natuurlijk niet gaan beheersen. En zoals je zelf al aangeeft, je bent nog jong dus je hebt nog een hele tijd voor je. Ontzettend bedankt voor je lieve woorden. Ik hoop dat je snel weer een beetje beter voelt
he eillanad, ik zie dat bij jou de spannende dagen er weer aan zitten te komen. heb je er een beetje een goed gevoel bij. je zal nu nog wel geen symptonen hebben. Ik knap gelukkig weer een beetje op. De griep had me ff behoorlijk te pakken. Nu nog wel een heel vol hoofd. Ben even bij HA langs geweest en zij dat ik er verder niet zo heel veel aan kon doen. Veel neussprayen. Het is virus en dat moet vanzelf over gaan. Maar wel vervelend.
Hay happy!! Ja t wordt idd weer spannend we hebben deze maand besloten om echt om de dag te klussen totdat ik mn nod denk te hebben. Dus ben erg benieuwd! Ik ben eigenlijk echt heel rusitg omdat ik me niet echt gefocusd heb op wanneer mn ei zou zijn al denk ik m wel gevoeld te hebben voor t eerst maar ik weet gewoon deze maand allemaal niet zo wanneer wat enzo haha we hebben samen besloten te gaan testen op mn verjaardag de 31e tenzij ik daarvoor ongi word. Duurt dus nog wel even haha Balen van de griep! Ik heb m ook gehad en voelde me er idd goed beroerd van! Gelukkig knap je weer een beetje op! Volgens mij zijn we trouwens nog maar met ze tweeen over he haha naja die echt schrijven dan
Ja haha, inderdaad we zijn nog maar met z'n tweeen actief. Nou ja de anderen lezen mee en ik hoop dat we binnenkort een berichtje krijgen dat er iemand zwanger is. Dat zou natuurlijk super zijn. Wachten tot de 31e, jeetje dat duurt nog wel heel lang. Dat je dat zo lang kunt volhouden. Zou natuurlijk wel een fantastisch verjaardag kado zijn
Ja t zou zeker leuk zijn als we snel een berichtje hebben dat iemand zwanger is. En ik wil wachten tot de 31e omdat ik dan de 42 dagen over ben en dat is tot nu toe mn langste cyclus geweest. Dus hoo dat als ik die datum in mn hoofd hou ik mezelf niet zo gek ga zitten maken. Want t kan dus ook zo zijn dat ik nu pas ergens mn ei heb en ik weer zo n lange cyclus heb. Maar ben na vorige maand die negatieve. Testen echt heel erg zat dus hoop ze op deze manier deze maand niet te hoeven zien En daarbij zou ik t wel heel speciaal vinden als ik op mn verjaardag een positest heb
Kan me voorstellen dat je niet steeds die negatieve testen wilt. Vind ik ook altijd zo confronterend. Bij ons zit de eisprong er weer aan te komen. Ben er nog niet echt mee bezig. Hoop zo dat het binnenkort een keer raak is. Gisteren naar alles is familie geweest. Leuke film. Maar vooral dat nummer van racoon vind ik fantastisch.
Oke dus wel aan de klus haha hoop ook dat t binnenkort een keer raak is Bij jullie! Wel lekker dat je er nog niet zo mee bezig Ja t nr van racoon is echt super! Maar vond de film ook echt top! Vond je m niet af en toen een beetje confronterend? Dat had ik wel hoor dat ik dacht jemig! Ik hoop nu toch wel heel erg dat wij via de natuurlijke weg zwanger mogen raken want ik weet niet of ik dit wel kan!! En heb erdoor erg veel respect gekregen voor degene die wel op die manier bezig zijn om zwanger te worden! Maar goed dat waren maar stukjes want er zat gelukkig ook meer dan genoeg humor in haha Hier zijn wij nog steeds om de dag aan de klus haha mn vriend zei al dat ie dit elke maand wel wil doen maar ik hoop toch dat t gewoon deze maand al werkt we gaan nu lekker een paar daagjes naar landal. Echt zin in even lekker er tussenuit! Als t dan ook nog gaat sneeuwen helemaal top haha. Nou succes met klussen en mn duimen draaien voor je dat t raak mag zijn deze maand!
Oh heerlijk ff naar Landal. Dat gaan wij deze zomer waarschijnlijk ook doen. Willen naar Hellendoornse berg. Mijn man is gek van fietsen en dat ligt vlak bij berg (je). En dan in speciale kinderbungalow. Allemaal hele leuke dingen voor onze dochter. Heb er zo'n zin in. Succes ook voor jou. Hoop dat je niet ongi wordt en dat het vele klussen zijn doel heeft berijkt. Zou natuurlijk fantastisch zijn. Hoeveelste ronde zitten jullie? Ik inmiddels in de 6e ronde. Hoop dat het niet zolang duurt als bij de eerste. Daar was ik ronde 11 pas zwanger.
Oh lekker!! Ja wij roepen al heel Lang dat als we een kleintje hebben we hier ook een keertje heen willen haha kijkt me zo lekker idd! Dus kan me voorstellen dat je sr nu al zin in hebt! Ik hoop ook echt Zo hard dat t vele klussen zin heeft heeft gehad haha maar ja even afwachten nog wij zitten nu on de 5e ronde maar zou t ook echt wel Heel graag binnenkort willen hoor! Lijkt me helemaal niets om nu nog 6rondes te moeten wachten! Pfff maar ja geduld is een schone zaak haha
Jeetje wat is t hier heerlijk zeg!! Er ligt echt heel veel sneeuw zeker wel 15 cm en t is echt prachtif zo tussen alle bomen in! logt er bij jou ook veel sneeuw happy? Ik kan je dit park in ieder geval wel echt aan bevelen! T is t vennebos en echt helemaal top! Haha
Oh nou maak je me jaloers. Ik zou er ook wel even tussen uit willen. Ga em zeker noteren. Volgens mij zijn we wel eens bij vennerbos geweest, maar weet ik niet zeker. Hier ligt geen sneeuw. Nou ja, misschien 2 mm beetje witte waas maar praktisch niks. Ach dan hebben we ook de overlast er niet van. IJs wordt wel steeds dikker dus de eerste ijsbanen gaan open. Ik ben zelf niet zo'n fanatieke schaatster, maar misschien ga ik wel even met mijn dochter. Met de slee, vind ze vast super. Zie dat je morgen kunt testen. Heb je al voor tekenen voor Ongi of nog nergens last van. Ik zit nu midden in mijn vruchtbare periode. Mijn buik rommeld. Ik heb deze keer geen ovu testen gebruikt en ben er minimaal mee bezig. Hopelijk dat dat helpt. Lekker klussen en dan zien we over een paar weken wel wat het wordt. Een hele fijne vakantie en tot horens