Eisprong gehad en nu wachten maar!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happy83, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha oh jeej sorry! Nou ik ben ondertussen ook weer in de bewoonde wereld en moest gister meteen ook weer werken dat was wel een beetje jammer maar goed ook wel
    Leuk want ga nu met de kids naar de eindvoorstelling toe werken dus dat is wel heel leuk om te doen!

Hier bij mij thuis ligt ook niet echt veel sneeuw wat ik idd ook niet zo erg vind ivm overlast

Qua testen klopt mn banner niet denk ik.. Ik ga iig nog niet testen want heb geen idee wanneer me ei is geweest maar ga maar uit van de langste cyclus die ik gehad heb dan ben sowieso niet te vroeg dus wacht nu nog een weekje met testen. Ik ben er echt heel rustig onder deze maand dus dat is echt heerlijk! Mn vriend zei gister alleen ineens " deze maand is t raak schat ik weet t zeker" haha dus daardoor nu weer een beetje op dingen aan letten maar probeer t uit mn hoofd te zetten en dat lukt wel aardig

Spannend bij jou idd lekker genieten van elkaar en er zo min mogelijk mee bezig zijn ik denk toch dat dat t beste werkt. Hoop echt dat dit onze maand mag zijn!! :D

2. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Mooi dat het weekje weg geslaagd is. En werken is dan toch ook wel weer leuk. Helemaal als je zo'n leuk doel hebt met de kids.
    Wij zijn gisteren heerlijk met z'n tweetjes uit eten geweest. Met een kleine ben je toch veel minder samen dus was wel erg geslaagd.
    Hier is de sneeuw inmiddels ook gevallen. Iets minder dan verwacht maar toch 3a4 cm. En de verwachting is dat er nog meer gaat komen. Ben benieuwd.

Verder hier alles zijn gangentje. Heb nog geen symptonen maar dat kan ook nog niet. Als het goed is, heb ik eind volgende week NOD.
    Hoop voor je dat het bij jou ook rustig is, en dat het zoals je vriend al zegt ons maand wordt!

3. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh lekker!! Kan me goedvoorstellen dat je daar met zo n kleintje idd niet echt meer aan toe komt.
    Werken was ook wel leuk hoor moet zeggen dat ik na 2 uur in de auto te hebben gezeten t ook wel lekker vond om even te bewegen haha

Nou hier heeft het ook goed doorgesneeuwd dat we thuis kwamen lag er hier ong. 4-5 cm denk ik en nu zeker 20 cm!! Leuk en mooi maar de kleine straatjes is met de auto echt bijna niet door heen te komen dus dat is wel lastig.maar ja.. Ik stap lekker op de fiets en scheur ervandoor dus komt helemaal goed haha.

Mooi dat t zn gangetje gaat bij je! Ik wil ook volgend weekend gaan testen denk ik. Wanneer ga jij testen of wacht je eerst af of je niet ongi word? Ik begin nu het idee te krijgen dat ik wel gewon ongi ga worden :S regelmatig wat steekjes en borsten worden gevoelig en dat heb ik altijd ong. Een week voor ik ongi ga worden. Wel elke maand net een beetje anders maar komt toch telkens weer op t zelfde neer.
    Naja we zien t wel ben er nog erg nuchter onder gelukkig maar denk wel dat ik heel erg baal alst deze maand niet raak is door alle moeite die we ervoor gedaan hebben

4. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Ik wacht sowieso tot volgende week donderdag. Ik heb een vrij regelmatige cyclus en meestal wordt ik rond de donderdag ongi. Ik zie het dan wel. Ik ben er ook nog niet zoveel mee bezig. Stiekum denk je er natuurlijk wel aan, maar beheerst niet mijn dag zeg maar.

We kunnen dus rond dezelfde tijd testen. Wat zou het mooi zijn als we beide posi testen!

5. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat leuk!! Das mn verjaardag :D die donderdag haha zou wel heel leuk zijn al we dan allebij posi testen idd!

Ik ben dr ook idd niet meer de hele dag mee bezig wat je zegt denk er wel af en toe aan maar nog helemaal geen testedrang ofzo :p erg prettig vind ik t!

6. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Nou dan gaan we voor volgende week donderdag. Nog even geduld dus.

7. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja leuk spannend! Ik begin alleen volgens mij wat ongi symptonen te krijgen dus zie t niet al posi in maar goed dr is nog niets dus wie weet..

8. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Oh jee dat zou niet zo leuk zijn. Nou maar hopen dat het meevalt. Zo lang er nog geen rode monsters zijn is alles nog goed.

9. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee idd! Zolang er niets is kan t ook nog van een zwangerschap komen haha dus wie weet..

10. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Nog steeds niets aan de hand? Hier ook niet maar dat verwachtte ik ook nog niet. Soms rommelt het wel dus dan ben ik bang dat het weer niet raak. Moet gewoon nog ff geduld hebben en er niet teveel mee bezig zijn.

11. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay!

Nee hier ook nog steeds niets gelukkig! Maar afscheiding die ik naar mijn idee nog niet eerder heb gehad (sorry!) maar weet niet zo goed wat ik ervan moet denken dus denk dat ik er maar niet meer aan moet denken ;)

Rommelen kan ook een goed teken zijn toch :D dan blijven we gewoon lekker positief haha ffies geduld nog! Testdrang begint wel te komen bij mij hoor! Maar die vier dagen kom ik nog wel door ik ga gewoon geen testen halen tot woensdsg eind van de middag :)

12. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Dat van die testdrang begint hier stiekum ook wel een beetje te komen. Maar moet toch echt wachten tot donderdag, want wordt meestal op donderdag ongi. Als het dan nog niet het geval is ga ik misschien wel testen. Zou super zijn als we gelijk op gaan!

13. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm ja ik wil ook echt wel wachten tot donderdag hoor! Maar wij kunnen dat! Ik denk gewoon even aan al die testen van vorige maand en dat dat echt niet leuk was! En dan lukt t wel weer haha. Ik zou dinsdag op dag 42 van mn cyclus zitten en dat is t langst wat ik tot nu gehad heb dus als er dan donderdag nog niets is ben ik wel echt hoopvol!

Heb jij een regelmatige cyclus?( weet ffies niet meer of we t daar wel is over gehad hebben) naja donderdag wordt gewoon onze dag!!:D

14. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    He hoi,

Spannend hé dat wachten. Ik heb best wel regelmatige cyclus. Meestal wordt ik op donderdag ongi. Vorige ronde al op dinsdag (2 dagen beetje bruinverlies/bloed (sorry)) dus vandaar dat mijn banner al aangeeft dat ik kan testen. Donderdags zette het echt door, dus wil nu ook wachten tot donderdag. Tot op heden nog niets te bekennnen. Ook geen bruinverlies en dat heb ik meestal wel. Vind het ook wel een beetje spannend, maar we gaan het wel zien. Soms denk ik wel een beetje krampjes te voelen dus ben ik bang dat ongi er aan komt, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet het geval te zijn. Gewoon wachten print ik me maar in.

Bij jou ook nog niets?

15. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oowwhhh!! Hier ook nog niets!! Ik maak mezelf wel echt een beetje gek volgens mij! Ik probeer steeds te blijven zeggen dat ik gewoon ongi ga worden maar er blijft zo n stemmetje in mn hoofd dat roept dat ik zwanger ben :S en nu ben ik vandaag ook nog niet ongi geworden.. Vandaag met lesgeven had ik t idee dat mn borsten bijna uit mn sportbh vielen :O en voel me gewoon gek!

Zo even mn geklaag druit gegooit sorry hoor! Maar zelfs mn vriend zit me momenteel over te halen om al te testen terwijl hij normaalde rust zelve is..

Spannend bij jou ook!! Klinkt positief!! Kan jij jezelf nog een beetje kn bedwang houden?? Die krampjes kunnen natuurlijk ook een goed teken zijn!

16. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    haha, ik heb precies hetzelfde. Heb ook het gevoel dat ik zwanger ben. Nog helemaal niets van ongi te bekennen terwijl ik anders altijd bruinverlies (sorry) heb. heb ook ff mijn baarmoedermond gevoeld en die is veel harder. Zou vanmorgen bijna testen, maar moest om kwart voor 6 al naar toilet en had toen geen zin om te wachten. Dus nu echt morgen.... Vind het wel spannend.
    2 of 3 maand terug dacht ik ook dat ik zwanger was, want had toen ook andere symptonen dan normaal dus kan ook nog heel anders uitlopen.

Veel succes nog met wachten

17. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja echt heel spannend!! Ik heb gewoon nog maar geen test in huis gehaald dus word ook echt morgen :D word wel vroeg want mn vriend moet om 07:00 beginnen met werken en vind t wel zo leuk om t samen te doen

T hoeft idd ook helemaal niets te zeggen das ook wat t zo spannend maakt vind ik haha maar probeer positief en wel nuchter te blijven en mezelf niet helemaal knettergek te maken tis nog maar 1 dagje en ik heb wel lekker veel te doen vandaag dus dat is wel fijn

Nou succes vandaag! En we horen t morgen van mekaar :D

18. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik stond net op t punt om al te gaan testen. Heb ze gehaald voor morgen ochtend maar dacht ach ik heb er toch twee..

Denk je dat ie al positief kan zijn als ik nu zou testen?

19. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Ik zou als ik jou proberen te wachten tot morgen ochtend want dan is de concentratie hcg het hoogst. Is even moeilijk maar nog maar een nachtje slapen. Hier is de test helaas niet meer nodig. Vanmiddag wat bloedverlies. Zal morgen wel echt doorbreken. Baal enorm. Volgende maand er maar weer tegen aan. Maar nu heb ik het even gehad.

Hoop zo dat het bij jullie wel raak is. Laat je het morgen weten!

20. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah nee!! Wat balen joh!! T klonk allemaal zo positief bij je!! Snap heel goed dat je er even door heen zit! Lekker op de bank kruipen met en leuke film of serie en lekker chocola eten of iets in die richting!

Heb nog niet getest dus je hoort t morgen al voel ik me nu wel lullig als ik wel zwanger zou zijn

Dikke knuf voor jou!

Deel Deze Pagina