Nou ik heb getest hoor en helaas geen leuk verjaardagscadeautje echt omowit gewoon! Ik snap ee helemaal niets van! Echt een domper. Ik probeer mezelf nu voor te houden dat t goed is dat ik nog niet ongi ben maar ben er echt ff klaar mee! Dacht deze maand expres lang te wachten en dan pas te testen als er nog niet was en dan krijg je dit...
Och meid wat ontzettend k*t. Ik ging er stiekem ook wel een beetje van uit dat het bij jou raak zou zijn. Je was zo lang overtijd. Hopen dat je over een paar dagen alsnog positief test. Maar eerst wil ik je nog feliciteren met je verjaardag. Hoop dat je er toch nog een gezellige dag van hebt kunnen maken. In ieder geval een hele gezellige avond en hoop dat je binnenkort alsnog goed nieuws hebt.
Dank je wel vind t wel fijn om te lezen dat jij dr ook een beetje vanuit ging en dat ik niet mezelf helemaal gek zit te maken... Gister ochtend was echt ff niet leuk maar gelukkog kwam savonds mn broer een langs en was gezellig dus was nog wel een leuke dag Denk dat ik morgen weer ga testen en hoop gewoom Heel hard dat mn pendel dan klopt haha je hoort t van me! Hoe is t bij jou? Is t echt doorgebroken?
Hier gaat het ook zo raar. Had woensdag middag een drup bloed dus dacht natuurlijk k*t dus toch niet. Daarna geen bloed meer gezien. Gister middag toch getest want was zo onzeker. Negatief. Nu nog steeds geen ongi te bekennen. Snap er niks meer van.
Oeh spannend dus nog!! Misschien heb je een late innesteling gehad en daarvan een druppel bloed! Zou wel kunnen dat je dan nu nog negatief test omdat t te vroeg is... Zoo dat wordt dus nog spannend bij ons! Wanneer wil je weer gaan testen als je niet ongi wordt? Ik wik proberen toch wel echt tot maandag te wachten eigenlijk maar weet niet of t lukken gaat Hou je me op de hoogte!?
Die had ik niet tot vanmorgen. Ongi doorgebroken:x Heb weer behoorlijk last van krampen. Gelukkig helpt ibuprofen daar erg goed tegen. Hoe gaat het nu bij jou? Nog steeds geen ongi? Hoop dat je het kunt volhouden tot maandag
Oohh nee! Wat balen zeg! Gelukkig dat ibuprofen helpt! En lekker jezelf verwennen he dat helpt bij ook altijd erg goed haha lekker shoppen of oo de bank met een film en lekker warme chocolademelk ofzo Hier begin ik toch weer wat hoop te krijgen mn tepels en borsten deden de afgelopen dagen behoorlijk pijn.. Normaal heb ik dit een paar dagen voor ik ongi word dus zag de bui al hangen.. Maar sinds vanmorgen is t weer minder op de een of andere manier ben ik er echt heel rustig onder deze maand t voelt een beetje alsof t allemaal wel goed zit zeg maar daarom lukt t me ook heel goed om te wachten met testen. Mn vriend zei vanmorgen ookal dat ik zo lekker rustig ben deze maand haha als ik meer weet hoor je t van me
oh spannend hoor. Wat zou het fantastisch voor jullie zijn. Hou je in de gaten vanaf hier. Wij gaan er gewoon de komende maand weer tegenaan. En dan zien we wel wat dat ons brengt.
Ja zeker spannend! Helaas is dat inderdaad t enige wat je kan doen. Zal duimen voor jullie komende maand!
Oke misschien een beetje stomme vraag maar telt misselijkheid door honger ook als symptoom? Ik heb dit al een hele tijd niet gehad maar vroeger had ik het wel vaker. Als ik dan te lang wachtte met eten werd ik misselijk soms tot overgeven aan toe. Nu heb ik de afgelopen twee dagen dit 's ochtends gehad maar niet echt aandacht aan besteed omdat ik t vroeger ook in de ochtend had maar vandaag had ik ook in de middag... Dat heb ik echt nog nooit gehad Was ff benieuwd wat jij ervan denkt?
Hey! Nou ik weet t nog niet echt hoor.. Lijkt wel wat te zien maar of t de goede kleur is... Ik vraag t. Me af heb de foto ook geupload zie jij wat?
Sorry maar ik zie het ook nog niet. Vind het altijd moeilijk om te zien. Maar wel goed teken dat je nog steeds niet ongi bent. Overmorgen nog maar eens testen. Heg verdubbeld om de twee dagen. En die ochtendmisselijkheid zou best kunnen hoor. Ik had het toen later. Bij 6 weken geloof ik maar kan ook nog wel later zijn. Was toen echt honds beroerd. Vooral bij tandenpoetsen ging het mis. Nou ik hoop dat je de onzekerheid nog even kunt volhouden en dan woensdag nog een keer testen. Spannend hoor! Ik kijk er naar uit
Haha ja nee dr was ook niets op te zien hoor ik heb mezelf weer s lekker gek zitten maken Maar ik ben niet echt heel erg beroerd hoor alleen een beetje gek gevoel/misselijk achtig in mn maag en als ik dan wat eet is het weg gelukkig maar goed ik zal nog even geduld moeten hebben. Heb wel t gevoel dat er veel gebeurd in mn buik maar ja dat kan ook weer zijn omdat ik ongi ga worden Hoe gaat t bij jou met de krampen? Wordt t alweer beetje minder?
he hoi, Hier is mijn ongi weer zo goed als over. Dus we kunnen er straks weer voor gaan zeg maar. Hoe is het bij jou? ik dach net, misschien heeft ze al getest! Ben zo benieuwd. Laat je het snel horen?
Oh gelukkig! Nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik heb niet mee getest en wil dat eigenlijk voorlopig nog maar even niet doen. Ik denk zondag of maandag pas weer. Ik hou op de hoogte!
Haha nou t lukte mij eerst ook niet hoor maar vorig maand zat ik in tzelfde schuitje en toen testte ik om de dag maar ja elke keer die negatieve testen werd ik ook echt niet blij van dus denk dat t daarom nu ook wel beter gaat
Hmm.. Nou vanmorgen weer getest maar weer negatief nu maar wachten op mn ongi denk ik.. Ik heb zo t vermoeden dat ik rond mn nod( wat is dacht dat ie was dan) mn ei gehad heb en toen hebben niet echt geklust omdat we er echt ff klaar mee waren haha maar goed op ongi wachten en dan door naar de volgende ronde! We hebben besloten met ovu testen te gaan proberen omdst ik zo onregelmatig ben dus hoop dat dit helpt!