Oh balen zeg. Ben bang dat je dan inderdaad op je ongi moet wachten. Ik heb het bij de vorige keer ook een keer gehad. Drie weken overtijd. Ik ga nu temperaturen deze maand. Als je temperatuur omhoog gaat weet je tenminste zeker dat je eisprong is geweest. Vorige keer was ik na twee maanden zwanger. Moet je 'ochtends voor je van bed gaan temp meten. Veel succes nog
Zo nou ongi gearriveerd hoor! Denk dat er een toch een beetje te veel mee bezig ben geweest deze maand.. Mn dokter heeft wel eens verteld dat dit invloed kan hebben op wanneer je ongi wordt.. Tempen is ook wel een goed idee ja! Das ook gewoon gratis!! Maar hoeveel moet je temp dan omhoog gaan? En gaat ie pas omhoog als je ei geweest is of wanneer je je ei bijna hebt? Misschien gaan we dat wel eerst proberen dan! Ik vind die ovutesten zo n gedoe meteen temp opnemen is zo gedaan
Sorry voor mijn late reactie. Fff paar dagen niet op internet geweest. Nou ja niet op deze pagina. Fff er niet te veel mee bezig zijn. Fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. We gaan gewoon weer voor de komende maand. Ik was er zo niet mee bezig dat ik mijn eisprong bijna vergat. Had echt in mijn hoofd zitten dat deze volgende week pas is, maar heb nu al paar dagen last van steken in onderbuik. Voor zekerheid ok ovu test gebruikt maar geen streepjes dus misschien moet ie toch nog komen. Temp kun je makkelijk bijhouden bij fertillityfriend. Kun je naast je temp ook andere dingen bij houden als type afscheiding. Programma berekend zelf eisprong. Vond ik toen wel erg makkelijk. Moet zeggen dat ik temperaturen weer vergeten ben deze maand. Morgen toch meter ff nadat bed leggen.
hey!! nou jij dacht dat je laat was haha ik kan er ook wat van zoals je ziet! wel op de site gezeten maar op de een of andere manier niet je bericht gezien :S heel apart sorry! zie dat je nu alweer over 7 dagen kan testen! spannend hoor! heb je al ergens last van? hier gaat t rustig. ik voel me wel apart nog steeds wat ik ook voor mn ongi had en mn borsten zijn ook groter ( vriend zegt t ook) maar goed ik ben echt goed en naar ongi geweest dus t zal wel wat anders zijn. verder was tempen niet zo mijn ding ben ik achter haha ik vergat t elke ochtend. ik ben iemand die zodra mn wekken gaat meteen mn bed uit springt en dan was ik alweer een uur verder als ik dacht aan het tempen.. dus nu zijn we toch maar aan de ovutesten begonnen ik heb nu van zwanger & kids 25 voor 15,- euro dus dat vond ik nog wel te doen. heb gister de eerste gedaan en was een heeeell licht streepje dus zal nog wel even duren voor ik mn ei heb. zo heel verhaal maar dat komt omdat ik zo lang niets getypt heb hier haha hou je me op de hoogte hoe t gaat bij jou? heb je trouwens al een idee wanneer je wilt gaan testen als je niet ongi word?
He hoi, Inderdaad was het even geleden. Moet zeggen dat ik nu even wou kijken op mijn banner. Kan ik zien hoever ik ook al weer was. Vorige keer wat later ongi dus weet niet precies hoever ik ben. Denk dat ik eisprong vorige week maandag heb gehad. Ik denk dus dat ik wacht met testen tot volgende week woensdag/donderdag. Dan weet ik zeker dat ik niet te vroeg ben. Tot nu niet veel last. Wat gevoelige borsten en dan met name tepels waar ik anders niet zoveel last van heb. Wil er nog niet te veel mee bezig zijn, anders maak ik mezelf weer helemaal gek. Ik zou ook wakker tempen maar ook ik vergat het steeds. Heb de ovu testen er ook maar bij gepakt. Rare was dat ik donderdag al last kreeg van steken maar dat ik uiteindelijk pas zondag/maandag posi test had. Jij begint dus nu weer met test. Tip, stop niet te snel met testen. Ik heb een keer gehad dat ik twee strepen had (teststreep wel iets lichter dan controle streep) en daarna weer weg was. Dacht dus dat ik eisprong had. Werd steeds niet zwanger dus toen een keer door getest. Wat bleek nou, twee tot drie dagen daarna als nog dikke teststreep en dus de eisprong later was. Veel succes met testen en klussen
Hmm wat blijft het toch balen he dat onzekere! Hoop voor je dat t een goed teken is dat je tepels pijn doen!! Dank je voor de tip! Ik heb vandaag wel echt een knaller! De teststreep stond er bijna eerder dan de controle streep haha en is ook echt donker! Maar ik ga zeker nog even doortesten! Ik heb er nog een stuk 20 liggen nu dus dat kan makkelijk Dit zijn mn testen tot nu toe:
oh dat is zeker een knal test. Volgens mij kun je wel aan de klus haha. De eisprong vind dan toch plaats over 24 tot 48 uur? Je weet nu in ieder geval zeker wanneer je eisprong ongeveer is, dus dat geeft voor over twee weken ook weer wat meer zekerheid. Hier nog steeds niet aan de hand. Heb geen pijnlijke borsten meer. Overige 'klachten' zijn hetzelfde als voorgaande maanden dus vrees eerlijk gezegt het ergste. Weekend nog maar even afwachten.
Haha ja goeie he! Ben erg blij met wat meer duidelijkheid!! Geeft me een stuk mee rust moet ik zeggen! Hoop t niet voor je dat je ongi wordt!! Wel gek je borsten nu ineens niet meer pijn doen! Of heb je dat vaker gehad? Bij is dat eigenlijk elke maand pas 1 of 2 dagen nadat ik ongi ben geworden weg
He Elleinad! Heb me vanmorgen niet kunnen inhouden. Was nog steeds niet ongi en ook geen tekenen. Zo nu en dan wel lichte krampjes, maar voelde ook mijn darmen. En wat kwam er uit de test: een donkere streep en een licht streep. TWEE DUS!!! KAN HET NIET GELOVEN MAAR VOLGENS MIJ BEN IK ZWANGER!!! voelt zo raar. Wil voor de zekerheid overmorgen nog een test doen, maar we zagen toch echt twee streepjes. Kan het nog niet bevatten hoor.
Waaauuuwww!!!! Gefeliciteerd meid!!! Wat een fantastisch nieuws!! Heb je een foto van de test? Vind ik leuk Super goed zeg!!! Ben echt heeell blij voor je!!
Ik heb geprobeerd om em erop te krijgen maar lukt niet. Lijkt of beveiliging niet goed staat ofzo. Maar wil straks ook geen virussen
Haha nee snap ik maar dat komt nog vast nog wel! Mijn nod is over een week dus ben erg benieuwd! Ben momenteel echt een brok chagrijn! Mn vriend moet t echt ontzien maar ik man dr niets aan doen. Dan reageer ik en daarna besef ik dat t eigenlijk niet zo lief was. Heb gister ook de hele dag hele vreemde borrels in mn buik gehad. T zat heel laag en als ik mn hand op mn buik legde dan kon ik t ook voelen dus dat zullen mn darmen wel zijn geweest. Hoop dat t een positief teken is. @goudvis03: wat leuk dat je reageert!! Hoe is t met je?
Hmm ik kon t weer niet laten hoor. 4 dagen voor nod getest zie jij wat? ( ik ook elke keer met mn zogenaamde streepjes)
He Eleinad, ik zie eigenlijk niks.....sorry....Wacht nog ff joh! Met mij gaat het vandaag niet zo, ik had dezelfde test als jij en nog geen half uur later licht roze bloedverlies. Ik baal zo. We hebben nu een nieuwe afspraak: we gaan volgende maand om de dag of elke dag aan de knuffel. Kan ons t schelen een keer. Kijken wat dat uithaalt. Inmiddels ook in het ziekenhuis voor div onderzoekjes. Vind het echt niet leuk en denk vaak na over mn grens hierin. Maar dat is nog niet aan de orde. Ik wil graag weten of er iets mis is. Het was fijn te weten dat ik een goede eisprong heb en mn man ok is. Ik ben altijd erg zwaar ongesteld, zie er echt tegenop. Zoveel pijn, ook daarom wil ik onderzocht worden. Soms zit ik dagen niet op het forum, ik wil niet dat het weer een te grote obsessie wordt. Maar erg fijn om soms je hart te luchten en te zien hoe het met jullie gaat. Fijne zondag!!