Eisprong gehad en nu wachten maar!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happy83, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat ontzettend balen meid!! Is het ook echt doorgezet? Dikke knuffel!! Om de dag of elke dag is inderdaad te proberen toch! T kan Iig geen kwaad! Wat betreft onderzoeken kan ik me heel goed voorstellen dat je daarin twijfelt hoever je t wilt laten gaan t lijkt mij dat t dan zo n grote rol in je leven gaat krijgen en ook niet bepaald op een leuke manier denk ik.. Tenzij je snel zwanger bent natuurlijk. Ik denk dat je goed naar eigen gevoel moet luisteren daarin maar dat kan ook heel moeilijk zijn!

Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!! Heb je na die ene test nog getest of niet? Misschien anders als je ongi niet echt doorzet morgen ochtend nog eens testen en kijken of ie donkderder is? Of cb proberen?

Enuh ik moet idd gewoon wachten maar ben daar zoals je elke maand wel merkt niet zo n ster in.:)

Verder gewoon lekker je hart luchten hier!!daar zijn we voor!!:D

2. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    He goudvis,
    Leuk dat je nog mee leest en bedankt voor de felicitaties. Hier is het besef een beetje geland. Vooral raar om niet ongi te worden. Ben deze week extreem moe geweest maar gaat nu de laatste twee dagen weer super. Soms kleine steekjes onderin maar zal daar allemaal wel moeten wennen op zwangerschap.
    Balen dat het bij jullie nog steeds niet wil. Onderzoeken lijken me inderdaad vervelend maar als het goed is geeft het jullie straks wel duidelijkheid en misschien geeft dat juist weer meer rust.

@elleinad,
    Wil je niet teveel hoop geen maar die tweede foto zie ik misschien ook wel licht verkleuring. Over twee dagen nog een keer testen. Dan zou hcg verdubbeld moeten zijn. Zou echt fantastisch zijn!

3. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha jemig wat stom van mij!!! Happy ik dacht dat jij t bericht vAn goudvis had getyped!! Gelukkig gaat bij jou alles goed!!

Maakt mn verhaal niet minder gemeend!! Echt balen goudvis! En heel leuk dat even meekletst weer!!

4. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Je gaat t niet geloven maar volgens mij is mn test donkerder vandaag!
    Zie je m hierop??

5. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke hierna ben ik klaar met stalken haha maar ik wilde nog even vertellen dat ik een clear blue test heb gedaan en dat ie 1-2 zwanger zei!!! Jeejjj :D haha

6. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Wauw van harte gefeliciteerd!!!!!!!
    Wat zullen jullie blij zijn. En wat leuk dat we beide tegelijk zwanger zijn.

7. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja we zijn super blij! En dat zei ik idd ook al tegen mn vriend! Echt bizar! We zijn een beetje met zn tweeen over hier van t groepje ( al lezen ze nog wel mee ) en dan zijn we ook nog allebei in dezelfde maand zwanger!! Echt heel grappig!

Is t bij jou al een beetje doorgedrongen? Ik vind t nog erg wennen! Merk nu wel allemaal gekke dingen aan mn lijf.. Heb steeds hele rode wangen en ze gloeien echt haha en moest vandaag veel plassen maar ja misschien veel gedronken..

Hebben jullie t al verteld aan iemand?

8. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Hee happy en elleinad,

Wat lees ik hier super nieuws van jullie beide! Ik lees net als goudvis ook mee af en toe :)
    Gefeliciteerd beide en wat leuk ook, samen!!

Hier gaat het een heel stuk beter!! Ben wel gestopt met de pil, want ik kreeg er hele rare hormoon schommelingen van en voelde me er niet happy bij. Dus deze maand weer begonnen voor een baby :D Zit nu in mijn vruchtbare dagen, dus druk aan de klus hihi ;)

Ik lees met jullie mee maar zal niet continu reageren!!

En goudvis, ook leuk dat jij nog mee leest! Maar vervelend dat het zo loopt.. Hoop nog steeds dat wij ook snel een mooie test kunnen laten zien!! Knuffel voor jou!!

En ook een knuffel voor jullie meiden, echt super nieuws!!! :D

9. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay bebsterdorien!

Bedankt!

Wat leuk dat je ook even reageert! En goed om te horen dat t een stuk beter gaat!!

Spannend bij hou nu zie ik! Succes en zal duimen dat t raak mag zijn voor je!! Ook een knuffel voor jou :D

10. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

Eleinad, vet gaaaaaf! Gefeliciteerd meid! Geniet ervan!

Hier flink ongi, dus kilo chocola hier in huis. Eind van de maand samenlevingstest nr 2 en volgende maand HSG. We zien wel, het komt zo het komt denk ik maar.
    Ben superblij met nieuwe baan en studie, daar stort ik me dan maar op.

Liefs

11. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Hee goudvis,

Wat is een samenlevingstest en hsg? Balen dat je flink ongesteld bent.. Maar chocola doet vaak wonderen..!!
    Heb nu net mijn vruchtbare dagen achter de rug.
    Kan het allemaal wat meer los laten gelukkig..
    Succes met alles goudvis!! We spreken elkaar vast nog wel eens hier. Ik lees steeds wel mee :)

Liefs

12. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

Hai Bepster,

Samenlevingstest is een uitstrijkje dat ze onderzoeken op levende zaadcellen nadat je de avond ervoor gemeenschap hebt gehad. Kan zijn dat mijn slijm niet goed is. Voorgaande onderzoeken, bloed en mijn man is ok.
    HSG is een baarmoederfoto voor evt verklevingen. Wil graag een check ook vanwege zware menstruatie.
    Kan het gelukkig ook wat loslaten, ik ben nu weer even wat meer op het forum maar puur omdat het leuk is. Zijn van die fases.
    Soms ben ik er ook weken klaar mee.
    Jij ook veel sterkte en geluk en wellicht tot een ander topic.
    Eleinad en Happy: veel geluk en gezondheid en tot.....:)

13. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @goudvis: bedankt! En jeetje wat een gedoe zeg! Kan me heelgoed voorstellen dar je twijfelt hoever je hierin wilt gaan! En balen hoor dat je zo ongi bent geworden!! Maar zoals bepster ook al zegt: chocolade doet soms wonderen :D

@bepsterdorien: mooi dat je het beter los kan laten is vast een stuk lekkerder voor jezelf! Even die wachtdagen door! Voor je t weet is t weer voorbij!

14. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Thanx voor de uitleg, Goudvis! Kan me heel goed voorstellen dat je dat wilt weten allemaal.. Spannend voor jullie!! Ja ben nu ook ff weer wat meer op het forum, maar kan ook zo weer een week niet zijn.. Maar miste het gekletst met jullie alle 3 wel!! Vandaar dat ik nu af en toe toch maar weer mee ga kletsen.. Zolang het niet zo'n obsessie voor mij wordt als vorig jaar ;)

15. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Idd Elleinad, ff die wachtdagen door! Zal jullie tegen die tijd wel ff laten weten of ik ongi ben of dat het misshcien wel gelukt is!
    Maar lees in je banner dat jij het voor het eerst ovu testen hebt gebruikt.. En resultaat; Zwanger :D Misschien moet ik ze voor de volgende maand ook maar eens aanschaffen!!
    Hoe voel je je verder?? Al wat kwaaltjes of nog niks?

En jij dan happy? Hoe voel jij je?

Liefs

16. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja klopt! Ik had echt een hele dikke knaller en t resultaat was idd zwanger :D
    Dus misschien werkt t bij jou ook? Je kan t altijd proberen toch? Als t niet bevalt kan je altijd weer overgaan op zonder. Ik had die van zwanger en kids.

Kwaaltjes heb ik wel al een beetje ja! Als ik niet optijd eet word ik erg misselijk maar wel anders dan normaal misselijk ofzo. Verder erg moe en moet toch wel wat vaker plassen. Volgens mij ben ik ook tegen mn vriend niet altijd even lief haha oeps!! Maar hij maakt soms gewoon een beetje stomme op opmerkingen.. Maar dus een aardige lijst dus al dus ben benieuwd wat de rest nog gaat brengen! Vind t nu wel leuk eigenlijk dat ik goed merk dat ik toch echt zwanger ben! :D

Succes meiden enuh ik hoor t graag hoor als jullie wat weten :D

17. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    He meiden,

Wat leuk dat jullie ook weer mee gaan kletsen Goudvis en bepsterdorien. Hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn. De onderzoeken in het ziekenhuis lijken me inderdaad erg vervelend, maar de onzekerheid is dat ook en die gaat hiermee waarschijnlijk wel weg. Ik hoop dat je het dan kunt loslaten en spontaan zwanger wordt. Zoals jullie weten zat ik ook een tijdje niet lekker in mijn vel. Loop nu bij een psych verpleegkundige en merk echt dat ik beter in mijn vel zit. Vorige maand had ik echt sinds lange tijd het gevoel weer even dat ik gelukkig was. En prompt was ik zwanger. Denk dat je psych zeker invloed heeft op het wel of niet zwanger worden. Goed dus dat jullie beide het weer wat meer los kunnen laten.
    Hier ook een paar kwaaltjes. Eigenlijk wel gelijk met die van Elleinad. Ook erg moe. Ik ben nu vaak 's avonds misselijk. warm eten smaakt me totaal niet. Was al niet zo'n goede warm eter. Heb veel liever stuk brood ofzo. Maar ja, moet natuurlijk wel gezond eten! Verder gaat het tot nu toe super. Begin het nu echt te beseffen en zou het wel van de daken willen schreeuwen maar we willen wachten tot de echo. Dan weet je zeker of het goed is. Hebben we bij de vorige ook gedaan. Was ook super om de echo te kunnen laten zien. Maar voor mijn gevoel duurt het nu wel erg lang. We zitten nog maar op 6 weken dus zijn pas net over de helft. Maar ach, is ook wel weer heel speciaal om dit samen met mijn man te beleven.
    Heb jij het al verteld Elleinad?

18. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay!!

Ja wij hebben t verteld! Haha we konden t allebij echt niet meer voor os houden dus onze ouders en broers en zussen weten t maar de rst moet toch echt even wachten hoor. Ik vind die echo ook nog zo verweg klinken! Wij hebben 24 april eerste echo en 12 april intake bij de verloskundige..

Goed dat je weer lekkerder in je vel zit! Toch fijn dat je dan hulp bent gaan zoeken! En ik denk ook zeker dat de psych invloed heeft op het zwanger worden!

19. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Jeetje jij hebt alle afspraken al staan. Ik heb de vk nog niet eens gebeld. Eerste afspraak is met 8 weken dus heb nog ff. Ik denk dat ik woensdag even ga bellen. Wij hebben het nog aan niemand vertelt. Best moeilijk om voor ons te houden. Maar weet ook niet of ik het kan volhouden tot de echo. Ik begin namelijk al te groeien. Had al een klein buikje over gehouden van vorige keer maar nu is mijn buik echt al wat opgezet. Dus moet er maar wat om denken met wat ik ga dragen.
    Verder gaat alles super. Ben wel moe maar gelukkig nog niet heel misselijk. Maar dat kan nog komen natuurlijk want is nog vroeg.

20. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja erg he! Ik kon niet meer wachten en wilde weten tot wanneer ik moest wachten voor de echo enzo :D

Knap dat jullie t nog niet verteld hebben hoor!! Word wel lastig idd als je nu al een buikje krijgt haha maar ja das ook wel weer leuk toch?

Hier qua kwaaltjes word t nu weer wat minder.. Eerst veel last van misselijkheid als ik te lang niets at:S maar nu niet meer. Wel last van maagzuur vandaag en veel plassen en minder eetlust haha ik vind t wel fijn want ik merk wel echt dat ik zwanger ben! :D ik teken voor de rest van de 9 maanden zo! :D

Deel Deze Pagina