Eisprong gehad en nu wachten maar!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happy83, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay!

Hoe is t hier? Weet je al wat over een echo?

2. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    He hoi,

Sorry dat ik zo laat reageer. Hier zijn de kwaaltjes ook steeds erger. Ik ben me toch een partij misselijk. Heb nog niet hoeven overgeven maar heeft niet veel gescheelt. Helpt wel dat ik iets eet, maar tja kan moeilijk de hele dag door eten. Misselijkheid was eerst voornamelijk 's avonds maar nu ook overdag en vooral 's ochtends. Had er de vorige keer ook erg veel last van. vooral met tandenpoetsen. Gisteren dacht ik dat ik eerst wel kon eten en dan poetsen. Nou dat gaat dus niet meer. op een haar na kwam het ontbijt er uit. Ik moest in etappes poetsen. Vanochtend direct toen ik van bed ging poetsen en dat ging goed gelukkig. Verder best behoorlijk moe en mijn buik begint dus al een klein beetje te groeien. Ik hoop dat ik het nog even vol kan houden met zeggen. Maar wil ook niet dat ze er achterkomen doordat ze mijn buik zien.
    Ik heb 10 april de eerste afspraak bij de VK en heb nog geen afspraak voor echo gemaakt. Ik zou eerst nog wachten tot eerste gesprek bij VK, maar kan toch misschien beter bellen. Weet niet hoe druk ze het daar hebben.
    Nou ik zal naar mijn kleine meid. Die stond net heerlijk te kreunen dus die zal de broek wel vol hebben. Hoop dat ik dat hou met mijn misselijkheid haha

We horen!

3. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    He!

Wat balen joh dat je zo misselijk bent! Ook echt met tanden poetsen:S lijkt me heel naar!!

Spannend 10 april! Geen idee hoe t zit met drukte en hoever van tevoren je moet bellen voor een afspraak..

Enuh hoe ging t met je dochter?? ;) zou nog wat worden als je dat niet meer hebben kan zeg :S hoop t niet voor je!

Hier zijn de kwaaltjes echt minder aan t worden.. Misselijk bijna niet meer. Alleen nog snel moe en erg gevoelige borsten!! Verder wat steekjes af en toe maar niet echt heel vaak ofzo ik vind t prima gaan zo haha :D

4. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Nou vanmorgen ging het lekker. Mijn dochter sliep gelukkig uit tot 8:15. Ik snel tandenpoetsen voordat ze wakker werd. DAcht heb ik dat maar weer gehad. Toen hebben we nog even op bed gelegen voor de tv. Daarna mijn dochter in de kleren. Nou ja kleren werd al zo misselijk dat ik dacht, laten we maar een pyama ochtend doen. Snel eten. Ik heb 's ochtends altijd cornflakes met melk maar mijn dochter wil dit ook altijd hebben. Ik wacht dan altijd totdat ze haar brood op heeft. Hoeft ze anders niet meer. Ik werd zo misselijk dus dacht neem even een slokje optimel. Nou toen was het raak hoor. Dat kwam er binnen no time weer uit. Sta je dan te kotsen bij het aanrecht. Mijn dochter zat zielig naar me te kijken en roepen.
    Ik geloof dat ik maar crackers mee naar bed neem, met een pot jam. Eet ik dat 's ochtends in de hoop dat ik wat minder misselijk ben. Nou ja, het is voor het goede doel moeten we maar denken.

Gelukkig dat het bij jou wat afneemt. Kun je weer volop genieten!

5. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee!! Dat is balen zeg!! En dan ook nog je dochter die je zo aan gaat zitten kijken.. T is inderdaad voor een goed doel maar fijn is t zeker niet!! Hoop voor dat de crackers helpen meid!!

En wat mij betreft ze zeggen dat t vanaf de 6 weken echt op gang gaat komen he dus ben heeeelll benieuwd hoe ik t volgende week doe.. Jij zit natuurlijk al 2 weken verder

6. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Nou ben nog wel hele dag misselijk, maar gelukkig niet meer overgegeven. Heb vanmorgen cracker op bed genomen en dat hielp geloof ik wel. Dus straks ook maar crackers mee naar bed. Moet morgen weer werken. Hoop dat ik het vol kan houden.

7. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh gelukkig! Goed idee idd om ze mee naar bed te nemen ga ik onthouden!! Ik ben nu ook weer behoorlijk misselijk :S
    Succes op je werk!!

8. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Hier gaat het sinds een paar dagen weer redelijk met de misselijkheid. Dacht vanmorgen wel gewoon ontbijt beneden te kunnen eten. Ik dus tandenpoetsen ging het weer mis. Moest ik weer overgeven. kwam gelukkig niets uit maar wel vervelend. Zit sinds gisteren onder de roze kleine jeukende stipjes. Man lief heeft even gegoogled en waarschijnlijk zijn het hormoon plekjes die tot einde toe blijven zitten. Zal vandaag VK even een mailtje sturen.

9. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Hee dames,

was ik weer :)
    Moet toch ff mijn verhaal kwijt..
    Even in het kort hoe het de vorige maand is gegaan.. Maandag 25-02-13 werd ik (voor mijn gevoel) ongi.. Nou ik ben wel gewend van de vorige maanden dat het bij mij altijd eerst een paar dagen bruinig en weinig is... Maar het duurde nu wel heel lang, meestal was het max 3 dagen en dan begon de "echte menstruatie". 1 Maart brak het echt door, hevig buikpijn en behoorlijk bloeden. Lekker, die dag gingen mijn man en ik een weekendje weg naar Antwerpen.. maar goed het zij zo haha..
    Nu begon bij mij de twijfel toe te slaan, wanneer moet ik nou twee weken verder rekenen voor de vruchtbare dag? Vanaf 25-02-13 of vanaf 01-03-13??? Dus we hebben van 09-03-13 tm 17-03-13 om de dag maar geklust.. Ik dacht dan hou ik vanaf de 25ste 2 weken verder aan, maar ook vanaf 01-03-13 twee weken.. Heb overigens geen ovu testen gebruikt..

Nu is het allemaal een beetje vaag deze week.. Afgelopen zaterdag had ik met afvegen ineens roze op het wc papiertje zitten en in de wc lag ook wat.. Later die dag nog een keer en zondag ook 1 keer. Daarna niet meer. Maandag zou, volgens mijn 28 dagen cyclus mijn nod dag zijn, maar 's ochtends werd ik wakker en voelde al aan mijn buik dat de menstruatie eraan zat te komen.. Nou niet dus.. Het is een beetje hetzelfde als afgelopen zaterdag en zondag. Af en toe een beetje met afvegen, klein beetje in mijn maandverbandje, maar eigenlijk niet noemenswaardig. En al helemaal niet te vergelijken met de vorige maand en die maanden ervoor. Het bruine vloei was dan veel meer, moest dan al echt mini tampons gaan gebruiken..
    Gisteren was mijn slijm (sorry voor de details) ineens weer helder van kleur en vandaag is het de ene keer helder en de andere keer roze.. Geen buikpijn helemaal niks.. Dus vanmorgen er maar eens een test tergenaan gegooid, was toch benieuwd! Maar helaas negatief! Nu wacht ik maar tot vrijdag, misschien dat het dan weer doorbreekt net zoals de vorige maand.. Maar goed de test kan natuurlijk ook nog negatief zijn ivm te vroeg testen.. Vanaf wanneer zouden jullie twee weken (ongeveer natuurlijk) verder tellen? Vanaf die maandag of vanaf de dag dat je echt buikpijn hebt, krampen en veel donker rood bloed??

Pff wordt soms zo onzeker van mijn lijf! Nu iig de ovulatietesten in huis, mocht het vrijdag toch nog doorbreken kan ik ze voor de neiuwe ronde gaan gebruiken.. Al vind ik klussen omdat het moet helemaal niet zo heel leuk :-/ Haha!

Hoe gaat het met jullie? Lees dat jullie behoorlijk misselijk zijn?? Hopelijk gaat dat snel weg..

Liefs xx

10. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    He hoi,

Klinkt erg onzeker allemaal. Ik wil je niet teveel hoop geven maar bij mijn eerste had ik ook roze slijm. Ik was toen dus zwanger. Maar hoeft natuurlijk niet. Zou wel heel leuk zijn als we allemaal zwanger blijken te zijn. Goudvis dan natuurlijk ook nog. Maar nog niet te voorbarig eerst vrijdag maar afwachten. Ik vond het ook altijd heel moeilijk om de juiste dag te bepalen. Deed zelfde als jou. Extra lang klussen. Ga voor je duimen!

Hier gaat het redelijk. Mijn misselijikheid gaat iets beter gelukkig. Hopen dat dit zo door blijft gaan. Ben nog wel erg moe.
    Wij zitten nu een lang weekend in Drenthe. Heerlijk er even tussen uit. Oh ja heb ook een afspraak voor 1e echo. 17 april mag het eindelijk zijn. Kan niet wachten!

Fijne feestdagen!

11. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bepsterdorien: jeetje lekker weer zeg die onduidelijkheid. Ik heb daar geen idee van hoe je dat zou moeten berekenen sorry. Ik denk dat je wel goed hebt gedaan om wat langer door te klussen dan zit je sowieso goed toch. En wat betreft t "moeten" klussen met ovutesten vond ik t heel erg meevallen. Nadat ik die positest had vond ik t zo leuk en werd ik zo enthousiast dat t geen moeten weer was hoor haha je weet dan namelijk zeker dat je in de periode van je ei zit en dat wist ik eerder nooit omdat ik onregelmatig was.. Maar goed hopen dat je die gewoon niet nodig hebt! En je binnekort een mooie test vast mag houden!! Mn duimen draaien voor je!!

@happy: gelukkig dat het beter gaat met je misselijkheid! En lekker even een weekend weg!! Even lekker tot rust komen!

@hier: bij mij word de misselijkheid steeds erger eigenlijk :S ik werd vanmorgen om 06:00 uur echt heel misselijkheid wakker. Dus ik eruit om een rijstewafel te eten want die helpen gelukkig wel en toen nog even kunnen slapen. Helaas toen weer super misselijk wakker geworden :S ik had een banaan naast mn bed gelegd want normaal krijg ik dat lekker makkelijk weg smorgens maar nu werkte t alleen maar tegen :S ik vond t ook echt super vies!! Haha echt gek! Maar goed maar weer een rijstenwafel gepakt en daarna een broodje gesmeerd en nu gaat t wel oke.

Ik kreeg trouwens hier ergens anders op t forum de tip om wijnballen te eten tegen de misselijkheid! Ik dacht nou dat lijkt me echt niets maja toch maar proberen en t werkt best wel! Dus misschien bij jou ook wel happy!

12. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Hee dames,

Ga er maar vanuit dat dit een soort van menstruatie was.
    Vanmorgen nog weer getest en die was negatief. Heb af en toe wel wat bruinige vloed, maar meer dan dat is het niet.
    Vandaag een tampon in gehad en die heb ik wel 4 uur laten zitten denk ik. Hij was amper verkleurt!

Gelukkig as do donderdag naar de gyn!!

Fijne paasdagen :)

Spreek jullie gauw!

Xx

13. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm balen meid! Hopelijk kan je gyn. Je vertellen hoe dit kan want t is niet leuk!

Jij ook fijne paas en rustig aan!

14. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    He allemaal.

Hoe gaat het bij jullie? Bepster, is je ongi nog helemaal doorgebroken of zit je nog steeds in onzekerheid? Hoop dat de gynaecoloog je morgen wat zekerheid kan geven want dit is niet om te doen.

Elleinad, hoe voel jij je? Ben je nog steeds misselijk of neemt het weer wat af. Hier gaat het redelijk. Wel bijna hele dag misselijk maar is te doen op smoment. Kan geen grote porties eten maar moet meer kleinere.We hebben afgelopen weekend onze ouders het grote nieuws verteld. Ze waren helemaal blij. Kon het niet langer voor me houden. Was nu nog verrassing voor ze. De rest vertellen we het na de echo. Dan weten we zeker dat het goed is.

Ik ga weer verder mijn dochter zal zo wel wakker worden

15. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Hier gaat t momenteel echt sh*t!! Ik hoop maar dat een griepje is wat ik te pakken heb want houd al een paar dagen niets binnen.. Zelfs geen water :S heb besloten dat als t morgen niet over is ik de ha even bel want ik val ook best wel af wat me niet echt goed lijkt.

Gelukkig gaat t wat beter bij jou! En leuk dat jullie t je ouders verteld hebben! Wij konden t ook echt niet meer voor ons houden hoor haha :)

16. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Hee dames,

Vandaag bij de gyn geweest. Ff een echo laten maken en moest vertellen hoe mijn cyclus er de laatste maanden ut had gezien.
    Doordat ik zo weinig ongesteld was en niet veel pijn heb vermoed hij dat mijn endometriose stil ligt! Dat is een hele fijne gedachte natuurlijk. Ook omdat ik 3x spontaan zwanger ben geweest acht hij de kans groot dat het binnen nu en een half jaar moet lukken. Moest geen ovu testen gebruiken want dat was geld verspilling.. Laat ik ze net in huis hebben haha ;) maar we moeten vanaf dag 8 om de dag gaan klussen als we dat willen!

We zullen zien :) ben er met een goed gevoel weg gegaan, helemaal gezien de endometriose die nu stil ligt en niks meer is geworden!
    Als ik in de herfst nog niet zwanger ben, wordt ik doorverwezen voor allerlei onderzoeken en mogen we naar de feriliteit kliniek! Maar hoop dat het niet zo ver komt!
    Hij had er iig alle vertrouwen in!! En dat heb ik bu ook weer :)

Liefs x

17. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey bester!

Wat heerlijk meid!! Eindelijk duidelijkheid! En weer wat vertrouwen!
    Nu vanaf dag 8 lekker gezellig maken :)

18. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    @bepster,
    Goed om te horen dat je endo stil ligt. Dan nu lekker genieten van het goede nieuws en dan komt die kleine vast snel.

@elleinad,
    Balluh zeg dat je niks meer bij jullie houden. Ben je nog naar de ha geweest. Je moet natuurlijk ook niet uitdrogen. Nou weet ik dat je best wel wat mag afvallen maar uitdrogen natuurlijk niet. Hoop dat je snel opknapt.

Hier gaat het wel redelijk. Ben nog wel misselijk maar is te doen. 'S ochtends moet ik rustig aan doen. Als ik teveel doe moet ik overgeven bij tandenpoetsen. Vanochtend ook weer maar als ik daarna weer snel wat eet gaat het beter.
    Woensdag intake bij vk en dan volgende week echo. Heb er erg veel zin in

19. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Hier gaat het gelukkig wel weer! Ik denk dat t toch echt een griepje is geweest gelukkig. De ha niet meer gebeld want voelde me vrijdag wel al iets beter en hield gelukkig weer wat binnen :)

Gelukkig gaat t bij jou ook wel oke! Wel balen dat je af en toe nog zo misselijk bent! Hoop voor dat t snel over is! En spannend he de verloskundige! Wij gaan vrijdag! Ik kan ook echt niet wachten! En al helemaal niet op de echo maar daar moeten we nu nog even 2,5 week op wachten die hebben wij de 24e pas.. Haha

20. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Wij mogen inderdaad woensdag al. Al moet je het eerste gesprek bij de VK niet veel van voorstellen hoor. Het is voornamelijk een hele vragenlijst die je in moet vullen. Of je ook ziektes in de familie hebt enz. En natuurlijk over je eigen gezondheid en dat van je partner. Maar is toch altijd spannend. Helaas kunnen ze de hartslag nog niet meten. Dat doen ze pas bij de volgende bezoek. Tenminste dat was bij mijn eerste zo. Wat ik nu wel heb, is dat het nu echt begint te worden. Nu is het nog iets van ons tweeen maar straks krijg je controles enz.

Deel Deze Pagina