Hmm ja zoiets had ik al begrepen ja maar toch vind ik t spannend idd! Nu wordt t toch wat echter zoals je zegt en daarna is t nog maar 1,5 week wachten tot de echo en dus hopelijk een mooi hartje haha T word wel heel spannend nu allemaal vind ik maar ook wel echt heel erg leuk
Nou gesprek ging goed. De vk die bij de bevalling van onze dochter was had dienst dus dat was helemaal super. Nu gaat het allemaal weer beginnen. Volgende week woensdag echo. Vind het wel spannend worden.
Oh wat leuk!! En nog maar een weekje tot je echo! Spannend hoor! En idd t gaat nu echt een beetje beginnen haha dat gevoel heb ik ook Wij hebben morgen ons eerste gesprek. Ben heel benieuwd of ik de dame die we krijgen wat vind want dat hoop ik wel
En hoe ging je gesprek. Wordt nu echt hé. Hoe gaat het verder met je? Wordt de misselijkheid al weer minder. Als ik hele dag wat blijf eten gaat het wel redelijk. Blijf wel misselijk maar is te doen. Nog wel moe steeds maar dan kruip ik middags ff op bed.
Hay! Ja was erg leuk en fijn!! Wordt idd echt nu! T gaat verder heel goed met me! Ik heb een behoorlijke griep te pakken gehad denk ik want ik heb nu nergens meer last van ik ben wel erg moe en de verloskundige gaf ook al aan dat ik niet zo eigenwijs moet zijn en gewoon even moet even rusten als ik zo moe ben. Ik vind dat erg moeilijk want ik ben echt iemand die t liefst de hele dag bezig is. Tijdens mn dansopleiding was ik ook eigenlijk altijd zo moe als ik nu ben dus voor mij is t niet heel gek zeg maar en dan voel ik me een aansteller als ik dan ga liggen maar ik moet me daar gewoon even over zetten want t is nu gewoon nodig om genoeg te rusten haha Gelukkig gaat t bij jou ook wat beter en is t te doen zo! En idd lekker rusten tussendoor! Hopen dat die 12 weken snel voorbij zijn haha
Het is inderdaad belangrijk om voldoende rust te nemen. Je hebt het niet zo in de gaten, maar je lichaam is hard aan het werk. Als het goed is worden we na de 12 weken weer wat fitter. Ik ben daar ook wel aan toe. Lig nu alleen's avonds zo vroeg op bed omdat ik zo ontzettend moe ben. Niks aan en ook niet zo gezellig voor manlief. Morgen hebben we de echo. Heb er zo'n zin in. Maar vind het ook erg spannend. Nu veel meer als het bij de eerste. Ben er nu misschien wat bewuster mee bezig ofzo. We zitten al steeds te grappen als het maar geen tweeling is. Bij ons op de buurt zijn er namelijk net twee geboren. Precies op de hoek met ons. Zou wel griezelig toevallig zijn. Maar ga er niet van uit want zit niet in de familie ofzo. Begin jij al te groeien? Ik wel. Kan echt niet meer strak shirt aan want dan zie je het direct. Heb nu steeds ruim zittende blouse aan zodat je mijn buik niet ziet.
Ja kloppt! Ik ga ook wel optijd naar bed idd! Spannend hoor de echo! Zou heel goed kunnen dat je er nu meer mee bezig bent toch! Ook omdat je nu wat kan vergelijken met hoe t met de eerste ging misschien. Qua tweeling hebben wij hier precies t zelfde haha ik zit echt te duimen dat t er 1 is want ik heb een vreemd voorgevoel haha maar dat zegt niets natuurlijk.. We hebben wel een lichtelijk probleem hier als t er twee zijn want we wonen nu in een appartement en hebben maar 1 klein kamertje over haha maar goed dat zien we dan wel weer Heel veel succes morgen!! Geniet er lekker van! En laat even horen hoe t ging!?
Oh! En qua buik begin ik we te groeien ja :S is dat normaal? Ik kan ook bijna geen gewonen broeken maar aan.. T voelt niet prettig en ben al twee cupmaten groter!! :O ik denk dat mn buik vooral nog wel darmen zijn maar t is wel groot al haha
Echo was helemaal super! Zit gelukkig maar ééntje in. Toen ze het apparaat erop zette zagen we de kleine spruit direct en ze zei ook direct een kloppend hartje te kunnen zien. Alles zat erop en er aan. We waren helemaal blij!!!! Vanmorgen mijn broer en vriendin vertelt. Straks langs zus, zwager en schoonouders. Lastste weten het al maar ff echo laten zien. Oh ja de uitgerekende datum klopt precies met berekening. Ben 10 nov uitgerekend. Nu hopen dat bij jullie de echo ook goed is. Wanneer moest je ook alweer?
Wat super leuk happy!! Nogmaals gefeliciteerd Nu is het helemaal echt he? Geniet er lekker van! Ik moet volgende week ongi worden.. (Daar ga ik maar vanuit) maar hoop jullie natuurlijk een mooie test te kunnen laten zien :-D
Jaaa!! Super! Gefeliciteerd!!! Wat een heerlijk moment moet dat zijn geweest!! En leuk dat je nu lekker kan vertellen enzo haha grappig ook dat de datum precies klopt!! Wij moeten volgende week. Woensdag avond. Vind t wel spannend worden nu t dichterbij komt hoor t word zo echt allemaal hoop ook zo n mooie echo als jullie te krijgen dan Lekker genieten!!
JA begint nu echt te worden. Komend weekend zouden we het onze vrienden vertellen. Hoop dat dit nog door kan gaan. Onze dochter is namelijk ziek. Sinds gisteren steeds overgeven en hoge koorts. Zelfs drinken houdt ze maar beperkt binnen. Ging vanmiddag goed maar net weer alles er uit gegooid. Is zo zielig. Hoop dat ze vannacht toch doorslaapt. Afgelopen nacht moest ze om het uur kokhalzen/overgeven. Niet veel slaap gehad dus. Maar ach daar moet ik maar weer aan wennen. Bepster, hoop echt dat jij volgende week ook posi test hebt. Zal aan je denken.
Ah das sneu! Ik heb m ook gehad :S was bij mij 1 dagecht overgeven en daarna hield ik wel weer wat binnen gelukkig hoop dat t bij je dochter ook snel beter gaat!! Zou toch wel erg leuk zijn als jullie t kunnen vertellen van t weekend haha
Nou het heeft wel doorgezet. Ze is al paar dagen ziek. Overgeven en diarree. Ging vandaag weer beter maar vanmiddag toch weer paar keer overgegeven. Ze is zo zielig. Wou dat ik het over kon nemen. Nou ja mijn man dan want kan het zelf ook niet gebruiken met de kleine op komst.
Jeetje nog steeds zeg!! Vervelend en zielig idd!! Hopen dat ze niemand aan steekt want jij kan t zeker niet gebruiken nu nee! Ik zit vandaag een beetje in een dip!! Gister waren we bij mn ouders langs gegaan en toen vertelde mn moeder dat allebei. Oma's kanker hebben!! :S de een heeft al eens borstkanker gehad en is daar nooit helemaal goed uitgekomen en dat is nu weer terug :S de ander heeft darmkanker met waarschijnlijk flinke uitzaaiingen.. T zijn allebei dames op leeftijd natuurlijk maar jeetje zeg dit komt wel even aan! Helemaal als je moeder dan zegt: " ja oma wilde eerst niets eraan doen maar toen bedacht ze zich dat ze overgrootoma gaat worden en zei ze dat ze gaat vechten en alles op alles zet om te zorgen dt ze kleine nog een keer vast kan houden" ook voor mn ma is dit heftig want een half jaar geleden is dr vader (mn opa dus ) ook al overleden. Daarnaast hebben ze net een nieuw huis gekocht, moet mn moeder eigenlijk twee nieuwe heupen naar die krijgt niet omdat ze dr te jong vinden... (Belachelijk!!!) en wij verwachten natuurlijk ons ukje!! Pffff t kwam echt even aan als bom en moest t even ergens kwijt dus vandaar dat ik dit hier even opschrijf. Woensdag hebben de echo.. Spannend!! Hopen dat alles is!! Hopelijk is jullie meisje snel weer beter!!
Hee happy en elleinad, Happy, is je dochter alweer beter? Zielig hè, als ze zo ziek zijn! Mijn dochter was heel erg verkouden vorige week. En ook aan de diarree. Zo zielig, gelijk haar billen tot bloedend toe kapot gaat nu gelukkig de betere kant weer op! Nog lekker aan het nagenieten van je mooie echo? En elleinad, wat een verhaal!! Jeetje kan me voorstellen dat je er ff van in een dip zit!! En gewoon hè hart luchten hoor!! Sterkte de komende tijd!! Ik ben altijd heel stipt met wanneer het begint met de menstruatie (of bij mij begint het altijd met bruine afscheiding een paar dagen en dan breekt het door) dat is altijd meteen maandag morgen! Maar nu nog steeds niks.. Heel veel licht slijm!! Maar durf niet te hopen!!
Dank je wel bepster! En spannend joh!! Zou wel echt fantastisch zijn natuurlijk!! Wanneer wil je gaan testen mochten de duivels weg blijven?