Dit weekend.. Als ik het kan volhouden haha! Ga nu ook elke keer naar het toilet om te kijken of er echt niks is, maar nog steeds helemaal niet! Terwijl ik dit al sinds vorig jaar september heb.. Zo'n aanloopje tot het echt doorbreekt! Ben benieuwd hoop het zo, maar andere kant durf ik ook niet te hopen..
nee kan ik me voorstellen! maar.. geen bloed is goed! en helemaal als je normaal altijd zo stipt bent ben erg benieuwd!!
Hee dames, Vanmorgen toch een test gedaan en ik zie heel ergens in de verte een tweede streepje.. Whaaa ben helemaal hyper de pieper..!!! Nou denk ik dat mijn nod dit weekend is, maar ben wel blij verrast met dit. Ik heb namelijk de afgelopen maanden best nog wat testen van kruidvat 2v5 gedaan en die waren allemaal omo wit!! Het is wel een tuur test en krijg hem dan ook niet op de foto, maar zal van het weekend nog een keer testen!! Al ben ik nog steeds bang dat mij. Lijf me voor de gek houdt en ik gewoon ongesteld wordt! Maar nog helemaal niks te bekennen hier :-D Spannend ben heel benieuwd hoe dit afloopt.. Hopelijk kan ik jullie een duidelijke test laten zien dit weekend!! Liefs en een fijne dag!!
Ooohhh spannend!!! Bij mi begon ie ook super licht! Zo licht ook dat ik m niet op de foto kreeg en dat was 4 dagen voor mn nod.. Ik hoop t zo voor je!! Ben erg benieuwd naar je volgende test!! Hier vanavond de eerste echo! Ik stress me helemaal rot!! Haha geen idee wat ik ervan moet/kan verwachten en hopen natuurlijk dat alles goed is en t er gewoon 1 is haha. Ik laat t jullie vanavond weten!
Oh wat spannend elleinad!! Lekker op je af laten komen, zo bijzonder om je kleine hummeltje voor het eerst te zien!! Heb hem er net nog ff bijgepakt, maar staan toch echt twee strepen hihi!! Ben zo benieuw als ik dit weekend weer ga testen! Zodra het op foto te zien is, zet ik hem erop! Ben benieuwd hoe je echo was elleinad!! Veel plezier vanavond Liefs
Wauw Bepsterdorien dit zou echt fantastisch zijn. En volgens mij is een strep toch echt een teken dat je zwanger bent. Ook al is deze zo licht. En als je normale voortekenen weg blijven, zou ik ook enorm gaan hopen. Hoop echt voor jullie dat je zwanger bent. Dat kunnen jullie wel gebruiken naar de lange tijden van onzekerheden. @ Elleinad, En, hoe was de echo! Leuk hé om je kleine voor het eerst te zien. Ik vond dat zo bijzonder. Bij mijn eerste sprongen de tranen me in de ogen. Zo klein, maar al echt de vormen van een klein mensje. Hier gaat alles weer goed. Mijn dochter is eindelijk weer opgeknapt. Wat een verschil zeg. Normaal is ze een vrolijke pittige tante. Afgelopen week was ze zo suf als wat. Wat op je schoot hangen. Maar nu is ze er weer helemaal. Vandaag heerlijk buiten gespeeld. Ik wacht met spanning op jullie nieuws!
Ja joh dat zou zeker fantastisch zijn!! Heb behoorlijk zere boobies en moet veel plassen.. Maar goed wacht nog ff met spanning dit weekend af! Wat fijn dat je dochter weer beter is! Niks aan hè? Als ze ziek zijn? En elleinad??? Hoe was je echo??
Ooohh wat was dat fantastisch zeg!! Haha ik heb echt een big smile liggen kijken en kon geen zinnig woord meer uitbrengen!! Vriendlief kreeg idd tranen in de ogen echt zoo mooi!! Hartje zien kloppen en alles zag er goed uit!! T is er gelukkig gewoon 1!! Daar zijn we ook erg blij mee!! We hebben gelijk maar even een afspraak gemaakt voor de pret echo voor t geslacht en ook voor de 20 weken echo al is die nu met 19 weken kan nu al niet meer wachten tot we weer naar de mini mogen staren We hebben ook ( vind ik dan) een hele mooie foto meegekregen!! Dit is m Enuh depster: ik ben t met happy eens eigenlijk.. Een streep is een streep en die kan alleen komen door hcg! wat trouwens elke twee dagen verdubbelt toch ik testte drie dagen voor nod met een super lichte streep al positief met clear blue hoop dat je die ook snel in handen hebt!!! En happy: heerlijk dat je meisje zich weer goed voelt en t weer beter gaat bij jullie!!
Mooie echo foto elleinad!! Hier slecht nieuws.. Denk dat ik een miskraam krijg Vanmorgen een test gedaan en die was wel donkerder dan de eerste, maar heb ook bloedverlies met stolsels.. Naar absoluut geen buikpijn..?? Heel vaag!! Mss toch volgende week de vk ff bellen wat ik hier mee moet, of zou dat stom zijn? Bah kan wel janken
Oh das vervelend meid! Ik heb echt geen idee wanneer je hiervoor normaal de vk belt maar als jij dat wilt doe je dat toch gewoon!! Je kan altijd informatie vragen en kijken wat zij je adviseren! Daar zijn ze voor toch!? Is t veel? en kan t niet oud zijn? Hoop echt voor je dat t goed gaat!! Dikke knuffel!!
Ik zou de vk bellen. Al is het maar om je gerust te stellen. Oud bloed kan maar volgens mij zijn er ook mensen die wel menstruatie lijken te hebben. Streep betekent toch echt dat je zwanger bent. Hoop echt voor je dat je geen miskraam krijgt hoor! Rustig aan in ieder geval
Hee dames, Ik hoop dat het goed gegaan is met de foto uploaden! Vanmorgen nog een clear blue digi gedaan had ik toch nog thuis. Hier heb je (volgens mij) best wat hcg voor nodig! Maar er staat hartstikke zwanger... :-D Dus weet niet zo goed wat ik nu moet denken.. Os het nu wel goed of niet goed, de tijd zal het leren! Mss toch maar wel de vk bellen en uitleggen hoe en wat? Fijne dag allebei
Ja dat staat er zeker! ik zou lekker de vk bellen! T hoeft idd niets te zijn een vriendin van mij kwam er pas na 3 maanden achter dat ze zwanger was omdat ze gewoon ongi werd!! En volgens mij heb je idd voor cb ook best wat hcg nodig!
Idd ga dan maar gewoon bellen morgenvroeg! Wie weer sturen ze me wel met 6 weken door naar de gyn! Lees zoveel verhalen op dit forum Dat meiden met 6 weken al voor een echo naar de gyn mogen!! Ik ben aan de ene kant heel blij nu, maar aan de andere kant zit er toch die twijfel dat ik niet weet wat ik er mee moet. Aangezien ik ook wel een paar mini stolseltjes ben verloren :-/ maar voor de rest eigenlijk alleen oud bloed in mijn beleving. Is nog helemaal niet helder geweest..
Ik houd jullie zeker op de hoogte! Vanmorgen na het lekkere ontbijt die manlief had klaargemaakt, kwam les er weer uit :-s Bah wat is spugen vies.. Maar goed ik weet niet of het nou met "de zwangerschap" heeft te maken of iets anders.. Das wel een nadeel nu dak zo onzeker ben.. Maar goed ga er nu maar vanuit dat het raak os. Ook aangezien ik bijna tot niks vloei.. Af en toe met afvegen oud bloed! SPANNEND!!
Ohh sorry hoor dames, was ik weer Maar ben er helemaal vol van! Zou het dan toch zo zijn?? Als ik alles op een rijtje zet heb ik alleen vrijdag een klein (maar dan heel klein) stolseltje verloren en voor de rest alleen bruinverlies.. Hele zere borsten en vanmorgen misselijk en overgegeven :-/ En vanmorgen dus de clearblue test gedaan waar hè normaal (volgens mij) toch best wat hcg van in je lijf moet hebben..!! De kv 2v5 zijn gevoeliger toch? Pff vind het zo spannend allemaal!! Ik ga straks ook maar gewoon mijn banner aanpassen hihi En morgen maar ff de vk bellen! Ben benieuwd wat zij er over te zeggen heeft Fijne Avond dames
Oeg balen van de misselijkheid! Maar wel een goed teken!! Aangezien je je banner hebt aangepast ga ik je feleciteren!! Dus: GEFELICITEERD!!!!!! hopelijk kan je vk je morgen gerust stellen en waarschijnlijk door je verleden krijg je toch wel snel een echo ook toch? Enuh lekker berichtjes plaatsen hoor! Vind ik alleen maar gezellig haha word helemaal vrolijk van je
Ik ken deze vk ook erg goed ivm mijn werk.. En met mijn dochter heb ik ook met 7 wkn een echo gehad. Ga er dus eigenlijk wel vanuit! Vind het nog wel allemaal spannend hoor.. Gaan er morgen mee maken met de misselijkheid, hoop niet zoals vanmorgen! Slaap lekker alvast