Hee dames, Heb vanmorgen de vk gebeld en ze vertelde me dat bruine bloed oud is en niet erg is.. Zolang ik er geen krampen bij heb en het helder wordt en zoals een menstruatie. Dus ben wel iets gerustgesteld. 17 mei intake vl en 21 mei echo :d Spannend!!! Nog 3 weken wachten hihi
Super joh! Toch wel lekker dat je ffies gebeld hebt dan! Nu lekker proberen te genieten! Hoe ging t met de misselijkheid vanmorgen?
He bepsterdorien. Van harte gefeliciteerd!!!!!!!! Super dat het bij jou nu ook eindelijk raak is. En inderdaad probeer er zoveel mogelijk van te genieten. Hoop inderdaad dat je niet zo misselijk blijft. Iets mee naar bed nemen en voordat je van bed gaat wat eten. Hier gaat alles super. Ben steeds minder misselijk. Morgen weer naar vk en dan horen we het hartje als het goed is. Zo zin in!
Dank jullie wel Al durf ik het nog niet te geloven en heb ik nog wel steeds oid bloed wat ik verlies.. en gisterennacht helderrood. Maar dat kwam zo uit het niets en was ook zo weer over. Denk (en hoop) dat dat een vaatje/adertje is geweest!! Met de misselijkheid gaat het goed. Heb ik bij suus ook niet echt gehad. Was net afgelopen zondag ff haha! Maar verder niet meer gehad. Wel gevoelige borsten en moeilijk naar de wc kunnen of juist ineens darmkramp en dan heel snel naar de wc moeten haha! Hadden jullie ook een beetje buikpijn en steekjes in de liezen? Dat heb ik wel geregeld! Volgens mij had ik dat bij suus ook, maar weet het niet meer zeker. Nog 3 weken en dan echo haha Hebben jullie al gekeken welke kraamzorg jullie nemen? Wel Naviva nemen hè als die in jullie gebied zit hihi ff mijn werk promoten!!
Vandaag nog eens getest en dit is het resultaat!! Lijkt mij toch dat als het mis is, ik niet zo'n knaller heb.. Hij is zoveel meer duidelijker dan vorige week
@happy: oh leuk!! Ik kan echt niet wAchten tot wij t hartje mogen horen veel plezier!! Laat je ffies weten hoe t was?? @bepster: jeetje das echt een goede knaller!! Lijkt me ook niet dát je zo n knaller hebt als t niet goed zit nee. Gelukkig niet meer misselijk geweest ook haha das wel prettig! Qua steekjes heb ik dat in t begin heel erg gehad! Af en toe ook best een beetje naar dat ik dacht.. Ooohh nee wat is dit dan!? Maar alles goed tot nu toe lees hier ook veel op t forum dat meer meiden er last van hebben
Hee dames! Helaas is het toch een mk geworden Vannacht buikpijn, rugpijn en veel bloedverlies! 3e mk.. Waar zou het aan liggen..??
Oh meid! Wat balen!! Hele dikke knuffel! Ik heb echt geen idee waar t aan kan liggen sorry misschien dat de vk je daar meer over kan vertellen? Heel veel sterkte de komende tijd!! En hier lekker van je af schrijven als je daar zin in hebt he!!
Oh bepster, wat verschrikkelijk voor jullie dat jullie de beeb alweer hebben verloren. Heel veel sterkte de komende tijd. Vraag een onderzoek aan in het ziekenhuis. Misschien dat ze de oorzaak kunnen vinden. Volgens mij heb je daar na 3 mk recht op. En inderdaad je hart lekker blijven luchten bij ons als je dat graag wil Dikke tut zoals wij in Friesland altijd zeggen.
Dank jullie wel lieve dames!! Morgen ga ik ff de vk bellen om te vragen voor een echo. Ff kijken of alles goed weg is! En dan maar hopen dak snel weer zwanger ben.. Het schijnt na bevalling en mk dat je wel vruchtbaar bent!! Fijne zondag! Liefs
hey! bepster hoe gaat t nu? had je de vk al gesproken? ik lees idd wel vaker hier op t forum dat je erg vruchtbaar schijnt te zijn naar een bevalling of miskraam. hoop voor je dat t snel weer raak mag zijn en jullie dan een mooi plakbeeb hebben @hier: vandaag de twaalf weken voorbij had gehoopt dat t me wat rust zou geven maar merk dat ik nog steeds bij elk steekje denk"aahh wat is dit!!" ga dr maar vanuit dat t er allemaal bij hoort hoe is met jou happy? helemaal geen misselijkheid meer gehad?
Hee Vk is gisteren bij mij thuis geweest (das een voordeel hè, dat ik veel met ze werk!) ze heeft me nog een test gedaan en die heb ik gelijk gedaan.. Nog positiever dan vorige week ??? Snap er niks meer van! De vk ook niet. De vk zei wel: na een mk kan je een hele Tijs nog positief testen, maar ze worden wel steeds lichter.. En niet zoals deze donkerder. Zal zo ff een foto uploaden. De bovenste twee zijn van vorige week en de onderste van gisterenavond. Vloei ook de ene keer wel en de andere keer weer een tijd niet. Morgen heb ik een echo en dan weten we of het nu mis is of niet. Maar ga er wel vanuit hoor.. Al heeft de vk dat niet. Ze vind het absoluut geen mk verhaal ?!?! Dus jullie snappen dat ik zo langzaam aan gek aan het worden ben.. Gelukkig dus morgen een echo!! Ik hou jullie op de hoogte Kan me helemaal voorstellen dat je nu nog bij elk steekje denkt haha wat is dit. Had ik bij suus toen ook! Pas vanaf er moment dat ik haar kon voelen was ik een heel stuk geruster!
Jeetje zeg!! Nog steeds geen duidelijkheid dus!! Fijn dat je morgen een echo mag doen! Dan weet je hopelijk wat!! Zal duimen voor je dat er gewoon een mooie plakbeeb zit en je lijf een beetje gek aan t doen is! Die test is wel echt veel duidelijker ja!
Hee dames, Vanmorgen weer een test gedaan ng steeds een ontzettende knaller.. Je zou toch denken dat als het de afgelopen dagen mis was gegaan hij niet meer zo knal was. Krijg nu toch een beetje hoop.. Maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet. Beeje zelfbescherming denk ik.. Pff ben heel zenuwachtig!! Ik hou jullie op de hoogte! Hier onder de foto van alle 4 de testen!
Om 15.00 uur!! Manlief kan helaas niet mee.. Kon op zo korte termijn geen vrij krijgen :-/ nu gaat een vriendinnetje met me mee! Ben ik iig niet alleen..
Echo gehad en weet nog niks meer... Ze kon heel duidelijk een zwangerschapsring zien, maar het formaat klopte niet met het aantal weken dat ik zwanger zou zijn... Dus of het wordt een mk Of ik heb het niet goed met mijn cyclus.. Dit klinkt voor mij het meest logisch.. Of het is een bbz.. Maar dat dacht ze toch eigenlijk ook niet echt, omdat ik daar de symptomen niet van had. (Gelukkig) Wat betreft mijn cyclus: ik word altijd na 28 dagen op maandag een soort van ongesteld. Het is meer een aanloop met wat bruinig naar de daadwerkelijke dag dat het doorbreekt. Laatst nog aan de gym gevraagd vanaf wanneer ik dan mag zeggen dat mijn menstruatie echt begint en daar kon hij geen antwoord opgeven ??? Het begon dus met wat rozig/bruinig op maandag 25 maart en het brak pas echt door op zondag 31 maart.. Dus als ik vanaf de 31ste tel ipv de 25ste, dan ben ik nu 5 weken en 2 dagen zwanger en dan klopt het wel met die ring! Want dan is er niet meer te zien dan dat. Nu dus 21 mei weer een echo om te kijken of er dan al meer te zien is. Dat moet haast wel met 7 weken zwangerschap. Aangezien mijn testen steeds donkerder worden en ik best wel wat kwaaltjes heb.. Maar goed dat bloed wil ik natuurlijk niet zien :-0 dus hoop dat het of zo blijft aanmodderen of dat het hele aal stopt! Ik moet dus jammer genoeg nog ff geduld hebben helaas! Hoe gaat get met jullie? Worden de kwaaltjes al wat minder? Xxx