Eisprong gehad en nu wachten maar!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happy83, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bepster mn zus heeft erg annorexia gehad. Ze wil graag een kindje maar slikt nog medicijnen waar ze niet zonder kan en dr vriend wil wachten omdat ie vind dat hij er nog niet klaar voor is. Praten is denk ik niet een echt een optie want ze is momenteel erg met zichzelf bezig en vind dat zij altijd gelijk heeft zeg maar.. Beetje vervelend maar ja ik denk dat ik toch ook maar gewoon mn ding ga doen en anders is met mn ma bespreken dat ik t ook leuk zou vinden om hun eens te zien zonder dat zij er is..maar ja t ligt een beetje lastig allemaal haha

Fijn dat t bloedverlies minder word!! En spannend je echo!!! Paar daagjes wachten nog!! Dan weet je hopelijk eindelijk zeker dat t goed zit want je symptomen zeggen opzich ook wel genoeg ;) maar ja helemaal zekerheid door en echo zou toch ook wel fijn zijn!!

2. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Jee wat heftig elleinad!! Kan me voorstellen dat je er ff klaar mee bent. Jij bent ook belangrijk en jij wil natuuijk ook je verhaal doen!! Nu snap ik idd dat praten geen zin heeft.. Lastig hoor! Misschien ff negeren? En idd aan je moeder zeggen dat je hun ook wel eens alleen wilt zien.. Hoop dat je eruit komt en dat je gewoon lekker je verhaal kan doen bij je ouders en je zus en zwager als je dat wil!

Hier iets minder leuk nieuws, niet wat betreft de zwangerschap. Doe gaat volgens mij wel goed. Niet of nauwelijks bloedverlies en vandaag heel erg misselijk geweest :( maar goed vind het enerzijds wel fijn dat ik dat was, dan weet ik iig dat het (inmijnbeleving) goed zit :)
    Maar vandaag te horen gekregen dat mijn opa op sterven ligt.. Ben benieuwd wanneer hij komt te overlijden..

Succes allemaal en tot gauw!!

3. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jeetje!! Sterkte dan zeg!!
    Gelukkig gaat de zwangerschap goed :)

Hier besloten binnenkort maar even met mn ouders te gaan praten er over kijken wat zij zeggen..:)
    Verder hebben we gister voor t eerst t hartje van onze uk gehoord :D echt een prachtig moment!!

4. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey!!

hoe gaat t hier??

5. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Hee :)

Hier alles goed, sinds vorige week zondag geen bloedingen meer gehad gelukkig! Morgen om 11 uur echo!
    Helaas is mijn opa overleden, woe hebben we de crematie! Voor hem is het beter zo, hij wou zelf niet meer verder.. Nu is hij weer bij mij oma!

Wel raar, toen mijn oma overleed twee jaar geleden, was ik zwanger van suus en nu ben ik zwanger van ons tweede wonder..

Heb je al een gesprek met je ouders geha elleinad?

6. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    gecondoleerd bepster! wel vreemd idd dat je bij beide zwanger was.

super fijn dat je geen bloedingen meer gehad hebt!! en spannend morgen!! laat je t even weten als je m gehad hebt??

hier nog niet gekletst.. nog even geen tijd voor gevonden en moet mezelf er ook nog even goed toe zetten want ik ben nooit zo n held met dat soort dingen. maar komt goed! :)

7. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Jaaaaaaa, goeie echo!! Hartje horen kloppen <3

8. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yes!! Fantastisch joh!! Eindelijk duidelijkheid!! Nu dubbel genieten na al die stress!!! :D

9. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Nou idd!! Ben zo blij :)
    Wil het wel van de dagen schreeuwen hihi
    Nu 25 juni volgende echo omdat ze niet helemaal goed konden bepalen wat het termijn was! Zoals ze kon meten was het 6.3 weken, maar dat kan helemaal niet. Dan moet ik al positief getest hebben met 2,5/3 weken.. Dus ga er vanuit dat ik met 11 weken weer vooruit gezet wordt! Had ik toen met suus ook.

Hoe gaat het bij jullie??

10. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    @bepster, als eerste nog gecondoleerd met je opa. Hopen dat jullie hem morgen een mooi afscheid kunnen geven.
    En dan natuurlijk gefeliciteerd met de echo. Wat geweldig nieuws zeg. Eindelijk wat meer rust. Nu nog wachten op 11 weken echo en dan kunnen jullie helemaal met gerust hart de zwangerschap in.

Hier alles zijn gangetje. Ik voel me steeds minder moe. Volgende week mogen we weer voor controle.

Verder druk bezig geweest met kleine meid. Ze had oorontsteking. Was behoorlijk ziek. Gelukkig is oor nu goed doorgebroken.

11. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey!

hoe is t hier?
    hier gaat t prima! ik voel me ondertussen top en ben heerlijk aan t genieten haha :D
    bepster heb je nog bloedverlies gehad? hoop t niet!!

hier hebben wij de kinderwagen besteld! echt super blij mee! ook al veel leuke cadeautjes gehad echt top! :D

@happy: groeit jou ook al zo? ik heb echt al een hele toeter! haha
    @bepster: merk jij al iets aan je buik?

kijk is mijn buik!! :$ ( vind m echt gigantisch! )

12. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Wauw, mooie buik elleinad!! Hier gaat alles goed. Geen bloedverlies meer gehad gelukkig!! Mijn buik merk ik zeker al wat aan.. Door de darmen die verschuiven heb ik al wel wen buikje.. Denk nog niet eens echt mijn baarmoeder. Al weet ik niet hoe snel die omhoog trekt bij een tweede.. Voel me verder goed, wel erg moe. Misselijkheid valt mee, af en toe een beetje weeïg!

Fijn dat jij je ook zo goed voelt :) ik had rond 15/16 weken ook al zo'n buik met suus!
    Wat voor kinderwagen hebben jullie besteld?

En odd happy, hoe gaat het bij jou? Ook al mooi aan het groeien? Ik plaats nog geen foto van mijn buik hoor, nu lijkt het vooral alsof ik heel veel vet heb haha ;)

13. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dank je! En goed om te horen dat jij bij je dochter rond deze tijd ook al zo n buik had! Ik maakte me toch wel een beetje zorgen hoe ik er met 40 weken bij ga lopen met dit tempo!

Fijn dat je je wel goed voelt en niet zo vaak misselijk bent! Ik was in t begin ook echt heel erg moe! Vond dat best wel vervelend! Hopelijk ben je dr snel vanaf!

De wagen die we besteld hebben is de maxi cosi mura plus 4 en dan in de kleur walnut brown. :D zijn er super blij mee en kan niet wachten tot ik er mee mag lopen :D

En betreft t lijken te veel aan vet te hebben heb ik dat idee ook wel erg vooral smorgens want t zijn bij mij ook echt mn darmen aangezien bij de vorige controle mn baarmoeder echt nog niet groot en dat was twee weken geleden. Haha durf ook niet echt te showen met mn buik nog alleen als ik s avonds ergens heen ga want dan is ie zoals op de foto :D

Hebben jullie t al aan iemand verteld bepster?

14. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Ja die vermoeidheid vind ik ook vervelend.. Helemaal met mijn werk. Moet nu alleen morgen nog werke, maar dan heb ik er 9 dagen en 64 uur opzitten.. PFf.. Gelukkig wel 9 dagen vrij! Het kan best al hoor met je baarmoeder.. Dat gaat zo ineens en aangezien het twee weken geleden was.. Je het al wel zo'n buik vind ik!! Zal eens een poging doen om een foto van mijn buik te maken.. Zul je zien dat het echt wen vetbuik lijkt hihi!

Ja hebben het aan de ouders en broers en zussen verteld en hele goeie vrienden. Kon het niet voor me houden haha!

Ik ga zo ff een tukkie doen, tot gauw!!

15. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Dit is mijn buik(je).. Voor 8.3 vind ik hem al best ruim.
    Normaal heb ik een redelijk platte buik, mss dat je daarom zo'n verschil ziet. En niet mijn eerste zwangerschap natuurlijk!
    Naja ben benieuwd hoe het verloopt haha.. Met mijn dochter maar 8 kg aangekomen, dat is weinig..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,9 KB
      Weergaven:
      9
  16. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Jeetje dames wat al een buiken! Leuk hoor. Die van mij is ook al flink gegroeid maar of die al zo groot is kan ik moeilijk inschatten. Zal eens kijken of ik ook zo'n mooie foto kan maken. Al moet ik er wel bij zeggen dat ik niet zo'n mooi figuurtje heb als jij elleinad van het dansen. Mijn buik was al niet meer zo super strak.
    Verder gaat alles goed hier. Moet morgen weer voor controle. Had eigenlijk woensdag afspraak staan maar ik was te laat. Moest er om 16:15 zijn maar had zelf half uur later in gedichten. Toen ik half 5 mijn kaart pakte zag ik dat ik te laat was. Dom!!! Gelukkig kon ik morgen al terecht.

17. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Hij is vast wel groter dan die van mij happy :)
    Zo'n figuurtje als elleinad heb ik idd ook niet (helaas) maar was na de zwangerschap best wel weer in shape.. Merk jij happy dat het groeien ook sneller gaat an je buik? Hoor het gelukkig wel van meer meiden hihi!

Leuk leuk, ff hartje weer horen! Als het goed is, moet ze nu ook al van buitenaf wat kunnen voelen toch?
    Ik heb 10 juni weer een afspraak..!

Gisteren schreef ik nog heel dapper dat ik bijna niet misselijk ben.. Nou vandaag echt op en af :-/ heel naar gevoel! En dan die vermoeidheid.. Maar goed dat hebben we er natuurlijk allemaal voor over hihi ;)

18. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Hier is de foto van mijn buik. Is toch groter dan ik dacht. Je ziet het ook bij mij. Ik weet niet meer zo goed hoe ik groeide bij de eerste maar heb inderdaad wel het idee dat het nu sneller gaat.
    Morgen inderdaad hartje weer horen. Altijd erg leuk om te horen! En ik heb nog geen afspraak voor de 20 weken echo. Zal ik ook eens om bellen. zo spannend!

Bijgevoegde bestanden:

19. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha nou ik vind m mooi hoor depster!! mijn is genomen na een langen dag ´savonds laat dus hij is ook echt niet altijd zo als dat ie op de foto is hoor! smorgens al helemaal niet dan heb ik zo´n "vet" buikje. durf er ook nog niet echt mee te pronken ;)
    pittig trouwens wat je achter de rug hebt! hoop dat je een beetje bij hebt kunnen slapen vanmiddag want kan me voorstellen dat je daar moe van word!!
    wat betreft vertellen konden wij ook echt ons mond niet meer houden hoor haha mn vriend heeft meteen zn moeder laten komen na de echte posi test van cb en die avond zijn we ook naar mn ouders geweest. diezelfde week ook mn beste vriendin verteld en voor en mn zus, broertje en mn vriend zn broertje. voor de rest wilde we het voor ons houden tot de 12 weken maar tijden de paaslunch ging t er ineens over wie er van onze vrienden de eerst volgende zou zijn met een kleintje en toen konden we het niet meer voor ons houden. :) echt heel leuk!!

@happy: dat hadden wij de eerste keer met de afspraak haha ik baalde als eens stekker want ik dacht nee! dan moeten we weer wachten tot we eindelijk de eerste afspraak hebben maar gelukkig zei ze "kom maar langs ik prop jullie er wel even tussen dan loop ik maar wat uit. de eerste afspraak is veel te spannend" haha het stelde natuurlijk geen bal voor maar we waren wel blij dat we mochten komen :D fijn bij jou ook dat je morgen weer terecht kan.

gaan jullie vriend/man trouwens elke afspraak mee? of alleen de eerste paar en daarna ga je zelf?

ik voel me wel een beetje de beginneling tussen jullie hoor :) haha maar ja kan ik mooi al mn vragen aan jullie stellen ;)

oh en bepster 8 kg is inderdaad niet veel! netjes hoor! ik hoop dat ik dat ook heb! :D

20. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooi happy!! idd ook al duidelijk zichtbaar! :D

Deel Deze Pagina