Eisprong gehad en nu wachten maar!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happy83, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh lekker happy! ik zou wel ffies lekker er tussenuit willen! wel jammer dat t zo dicht is maar wel lekker warm iig :)

verder lijkt t mij ook wel leuk om te wachten tot de bevalling maar ik moet zeggen dat ik dit toch ook wel erg leuk vind hoor! vooral met winkelen voor de kleine :) kan nu echt leuke stoere dingen meenemen ipv te denken ja maar als t een meisje/jongen is dan vind ik dit weer niet zo leuk.. dus dat bevalt me prima :D

verders heb ik mn mond al heerlijk voorbij gepraat :S mn ouders wilde het liefst niet weten wat het is dus ik aan de echo mevrouw (geen idee hoe je dat noemt haha) gevraagd of ze ook wat foto's wil maken waar t echt niet op te zien is. zij dat gedaan dus ik die trots aan mn ouders laten zien.. zit ik een dag later bij mn ma op de thee vertel ik dat een vriendin de foto's had zitten kijken en die duidelijke piemel die erop stond maar niet zag haha toen lag mn moeder helemaal in de scheur.. ze vind t ergens jammer maar zei ook al dat ze het ook wel leuk vind om te weten en zich al af had gevraagd hoelang ik t voor me ging houden aangezien ik nog al een lekkere flapuit ben..

maar goed mn pa weet nog van niets haha kijken hoelang ik t bij hem nog stil hou..

2. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Oh wat heerlijk happy!! Lekker genieten daar in het zonnetje :)

Haha elleinad, wat wen bak! Ik zou precies hetzelfde hebben!!!
    Ben benieuwd hoelang je het voor je pa verborgen houdt!

3. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha ja ik ook!! :D we zullen zien

4. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Hee dames,

Gisteren weer een echo gehad. Had hem eigenlijk voor volgende week di staan, maar had weer een ontzettende bloeding met stolsels :(
    Mocht gelijk maar de vk heen om het hartje te luisteren, konden ze hem niet vinden via de doptone :( wat wen spanning en tranen heeft me dat weer gekost gisteren.. En was helemaal alleen manlief was aan het werk en kon niet weg, normaal altijd behalve nu!
    Gelukkig mocht ik gelijk voor een echo en die was helemaal goed zoals jullie op de foto zien :) mooi gegroeid! Termijn is vastgesteld en klopt precies met wat ik dacht. 4 januari uitgerekend!!
    Ik heb nu gelukkig wel een verklaring voor al die bloedingen.. Er zit een hematoom achter mijn placenta. Volgens mij kan het verder geen kwaad, dus maak me er maar niet druk om. Maar ik vind het vooral fijn dat ik nu wen verklaring heb voor de vele bloedingen!!

Hoe gaat het met jullie? Lekker aan het genieten van het getrappel in jullie buik? Voelde je het nu eerder happy.. Zeggen ze dat de kans groter is bij een tweede.. En wanneer hebben jullie de 20 weken echo?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,4 KB
      Weergaven:
      4
  5. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje zeg!! Wat een gedoe! Gelukkig is alles goed maar oh wat sal je geschrokken zijn! En dan ook alleen lijkt me helemaal niets!!
    Mooie foto is t wel! En nu weet je de echte datum!! :D hoop dat je ni echt niet meer zo hoeft te schrikken en voor de rest lekker kan genieten! T is echt heel erg gegund!!

Hier inderdaad veel getrappel. T wordt steeds sterker! Vriendlief kan t helaas nog steeds voelen! Dat vind ik wel echt heel jammer! Verder behoorlijke bandenpijn! De vk had me er al voor gewaarschuwd omdat ik nogal sterke buikspieren heb pfoe nou ik merk t goed nu. Maar ja das tot nu toe alles waar ik last van heb gehad dus ik mag niet klagen van mezelf!! Ik geniet volop! En groei heel snel!! Je kan er echt niet meer omheen en lijkt zo s avonds wel 1 of 2 maanden verder dan ik eigenlijk ben! Haha

Nou ik duik lekker mn bedje in! Druk weekend! Truste!

6. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    He mijn reactie is niet doorgekomen via mijn mobiel.
    Bepster, Wat super dat je echo ook goed bleek te zijn. Zal behoorlijk spannend zijn geweest voor jullie.
    Wij hebben vrijdag de 20 weken echo gehad. Alles zat erop en eraan dus we zijn helemaal happy! Nog steeds een verrassing wat het wordt. Onze dochter zegt wel steeds dat het een jongentje wordt. Nog een aantal maanden wachten en dan weten we het.
    Verder gaat hier alles goed. Al ben ik de afgelopen dagen heel moe. Ook wordt ik soms wat stijf in mijn bekken. Moet donderdag naar bekkenfysio voor bekkenbodemspieren spieren. Zijn niet zo sterk meer waardoor ik soms urine verlies heb. Dan ook maar even vragen naar bekken.

Mooi ik ga lekker vroeg mijn nest in

7. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Wat super dat alles goed was happy! Altijd fijn als de 20 weken echo voor zover het kan goed is:)

Ja ben ook heel blij dat onze spruit het goed doet.. Wat schrikken joh, maar idd nu hebben we er wel een verklaring voor!

Ah lastig bekken.. Heb er nu al heel veel kast van. En dan vooral 's nachts! Eergisteren voor het eerst bij de fysio geweest en die heeft een test gedaan.. J kan scoren van 0-5, 0 is niks en 5 is ernstig.. Ik scoorde 4 :-/ bij mijn dochter ook heel erg gehad.. Met 22 weken was ik al afgekeurd door de abo helaas voor mijn werk.. Nu ook aangepast werken, zie het nog niet zitten om nu al te moeten stoppen. Kijken of ik dat volhoud. Wordt nu elke week ook ingetapet !
    Hoop dat jij er niet al te veel kast van krijgt happy!
    hoe is het met jou elleinad?

8. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @happy: top zeg dat je 20 weken echo goed was!! Toch weer een geruststelling!

Balen dat jullie zo n last van je bekken hebben zeg! Hopen dat de fysio een beetje helpt en kan me goed voorstellen dat je nu nog niet wilt stoppen bepster!

Hier gaat alles goed! Heb zo mn dagen dat ik erg moe ben maar dan heb ik de dag er voor te veel gedaan. Heb ook al een paar harde buiken gehad dus de vk heeft me toch wel zeer duidelijk gemaakt dat ik toch wat rustiger aan moet doen! Gelukkig zitten alle eindvoorstellingen van de dansscholen waar ik les geef er nu op dus kan dat nu ook :)
    En we hebben vanavond de 20 weken echo! Vind t echt heel spannend! In een ander topic waar ik meeklets had een zus van iemand vorige week te horen dat t kindje een hartafwijking heeft, er een urine leider niet goed is waardoor er urine terug stroomt naar de nieren en het misschien down heeft! Dat maakte me toch wel even wat meer bewust van t feit dat t ook anders kan dan dat alles gewoon goed is zeg maar! Maar oke we gaan van t positieve uit en t lijkt me ook wel dat als er iets ergs was ze t wel met de pret echo had gezien en er dan misschien al meer onderzoek naar had gedaan.
    Maar ik houd jullie op de hoogte!! :)

9. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay!

Nou de echo gehad hoor! Alles zag er goed uit alleen kon ze t hartje niet helemaal goed zien omdat meneer geen zin had om goed te gaan liggen haha nu dinsdag nog een keer daarvoor. Maar ze zei wel al dat wat ze kon er goed uit zag maar ze het voor de zekerheid nog even echt goed wil bekijken. :) toch wel prettig vind ik!

Nou nu ga ik lekker op tijd mn bedje in want ben erg moe vandaag!

10. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Super dat jou echo ook goed was. Jammer dat je terug moet komen maar beter twee keer en weten dat het goed zit. En natuurlijk altijd leuk om de kleine vent weer te zien.
    Gaat hier goed. Na een paar dagen erg moe te zijn voel ik me nu weer paar dagen beter. Bij ons in de buurt is feest de komende dagen. Vandaag ff over markt gegaan en dat ging heel goed. 'S middags wel ff op bed gelegen.

11. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Super dat je echo goed was, elleinad, maar idd jammer aan de ene kant dat je terug moet komen. Al is een extra echo om ff te spieken nooit verkeerd hihi!

Ik heb morgen de wekelijkse controle, ben heel benieuwd of ze nu het hartje wel kunnen horen.. Geen bloeding meer gehad sinds vorige week vrijdag, zou het dan eindelijk rustig worden?

Wat gaat het toch allemaal snel zeg.. Jullie gewoon al weer op de helft :) leukhoor! Wil wel weer een keer buiken zien :):)

12. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Happy wat fijn dat t beter gaat!
    Wat betreft t terug komen is t niet zo erg hoor! We mogen idd nog een keer naar onze kerel kijken en ze heeft sowieso al gezien dat t wel goed zit maar ze wil het graag ook oo de foto hebben en dat lukte niet en daarom wilde ze graag dat we nog even terug komen.

Hoop dat ze t hartje kunnen horen vandaag bepster!! :D en ik zal weer s een foto maken van mn buik! Hij is echt gigantisch!! Haha

13. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    En hoe waren jullie afspraken. Hebben ze de hartjes goed kunnen bekijken/luisteren. Ik vind dat iedere keer toch weer fijn om te horen. Voel de kleine wel volop bewegen maar als je het hartje dan ook weer echt hoort is dar toch fijn

14. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Hee :)

Bij mij was hij goed te horen, gelukkig ook meteen toen de doptone erop werd gezet!! Erg fijn :)
    Heb ook een week nu al geen bloedingen gehad gelukkig!!
    Over twee en halve week de pretecho! Ben heel benieuwd wat we krijgen :) denk heel sterk een meisje!!

15. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay!!

Ja! Alles was helemaal goed te zien nu en zit echt 100% op de goede plek! :D echt een heerlijk gevoel!

Wat lekker ook bepster dat t bij jou nu ook goed te horen was!

T is idd toch wel een fijne bevestiging happy t hartje horen en zien! Ik voel de kleine ook steeds meer en steeds sterker maar toch.. Haha

En bepster: ik ben benieuwd!! Ik was er ook van overtuigd dat t een meid was maar t is echt overduidelijk een ventje! :D

Hoe gaat t met jullie hormonen? Hier echt heel erg last ervan! Steeds chagerijnig, irriteer me aan alles word boos van t feit dat de babykamer nog niet af is terwijl t nergens op slaat want we hebben nig tijd zat!! Ben t alleen thuis zitten ook echt zat! Mn vriend werkt natuurlijk gewoon overdag en ik vooral 's avonds en vriendinnen werken ook allemaal overdag dus ik zit maar een beetje thuis me te irriteren aan alles om me heen!
    Als jullie tips hebben.. Graag!!
    (En sorry voor mn geklaag!!)

16. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!!

Speciaal voor jou bepster een buik update! Haha ik vind m voor 20 weken echt gigantisch!! :D

17. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Sorry dak nog niet gereageerd heb op je vorige bericht. Ben heel erg druk!! Hormonen is een drama soms haha.. Kan soms om alles huilen en ben volens mij voor manlief ook niet altijd lief!
    Waarom zot je thuis elleinad? Ik zat met suus vanaf 22 weken thuis.. Heb er best lang over gedaan voor ik een beetje wist wat ik elke dag moest doen! Snap je helemaal dat je je verveeld!!

Maar wat heb je een mooie buik :-D ik zou morgen ff een foto van mijn buik erop zetten, ga nu slapen! Moe :-/ was 6 dagen aan het werk en toen beviel mijn voorkeurs gezin.. Dus gelijk aan 1 stuk door 8 dagen er achteraan! Nog tm di! Maar wel heel leuk om bij bekenden te kramen :)

Fijn weekend meiden!!

18. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    He dames,

Hier ook een foto van mijn buik. Foto is niet heel duidelijk want licht kwam door raam naar binnen

Bijgevoegde bestanden:

19. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Hee dames,

Mooie buiken zeg :-D hier ook een buik van mij!
    Gaat zoveel sneller als bij de eerste..
    Ik heb een idee dat ik de kleine soms voel, maar dat lijk me toch wel heel vroeg?! Maar het was gelijk herkenning van mijn dochter! Voelde jij het ook al niet heel vroeg happy?

Vandaag weer controle gehad bij de vk. We hebben echt een hele eigenwijze ;) weer was het hartje niet via de doptone te horen :-/
    Maar gelukkig was er nog een andere vk en die heeft het voor elkaar gekregen haha!

Hoe voel je je elleinad? Het is me ff ontschoten waarom je thuis zit?! Vakantie?! Vermaak je je al wat beter?

20. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Vorige was niet goed gegaan met foto laden..
    Nog een keer proberen ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,1 KB
      Weergaven:
      9

Deel Deze Pagina