Ziet er goed uit hoor die buiken. We doen allemaal goed ons best. Hier alles goed. Vandaag weer tante geworden. Mijn zusje is bevallen na heftige bevalling door zwangerschapsvergiftiging. Gelukkig gaat nu redelijk met ze. Wij hebben nu heerlijk vakantie. Vrijdag ff weekje naar landal. Zo'n zin in. Na vakantie hoef ik nog maar 8 weekjes te werken en dan alweer verlof. Wat gaat de tijd snel
Wat super leuk!! Gefeliciteerd gaat alles goed met papa, mama en de kleine? En is het een jongen of meisje? Jee maar heftig hoor, een zwangerschapsvergoftiging!! Is ze eerder ingeleid? Hebben jullie al namen elleinad en happy? Meisje is voor ons zoo makkelijk, maar jongensnamen :-/ hadden we toen met suus ook! Maar goed als mijn gevoel klopt hebben we mazzel haha.. Hoeven we alleen maar voor een meisje verder te denken. Heerlijk Eg vakantie!! Wij moeten nog 6 weken werken maar goed dat houdt voor mij maar 3 weken in! Werk 8 dagen en ben er 8 dagen vrij!! En als het zo blijft gaan met mijn bekken lig ik er al wel eerder uit helaas Mijn verlof begint geloof ik ergens in de week dat mijn dochter jarig is (20 nov). Fijne vakantie happy geniet er lekker van!! Wanneer heb jij vakantie elleinad? Groetjes en een fijn weekend!
Het is een jongen geworden. Ze is inderdaad te vroeg bevallen. Ging helemaal mis. Bloedwaarden in eens drastisch te hoog. Tijdens bevalling is ze zelfs nog in shock beland. Ze had geluk dar het tweede was en dat hij klein was wat anders had het wel heel slecht af kunnen lopen voor beide. Vandaag geeft ze twee zakken bloed gekregen want lichaam maakt rode bloedcellen kapot. Ze hopen dat ze nu de goede kant weer op gaat. Zet je wel weer ff terug op aarde hoor. Dacht altijd die bevalling die ik wel weer ff maar kan dus ook anders gaan. Vakantie hier is super. Mooi huisje. Vermaken ons prima en ook nog geweldig weer! Wat wil je nog meer.
Hey!! Sorry dar ik een tijdje niet reageerde! Was een weekje als leiding naar een zomerkamp! Echt top maar wel zwaar hoor! Maar wat een mooie buiken zeg! We groeien goed allemaal! echt leuk om te zien! Wat betreft vakantie moet ik nog een aantal weekje wachten de eerste week van augustus willen we een last minute boeken.waar heen weten we nog ffies niet wel spannend! We gaan woensdag overleggen metde verloskundige En ik zit veel thuis omdat ik dansles geef en dat wilde combineren met werken in de kinderopvang maar omdat dit helemaal leegloopt kan ik helaas bijna niet werken met mn 0 uren contract.. Gelukkig heb ik de komende tijd wel het een en ander te doen maar hoop ook dat ik de komende weken wel wat meer kan werken. Nu de vakantie begonnen is gaan de danslessen ook niet doo dus als ik niet in de kinderopvang kan werken heb ik gewoon geen inkopen @happy: heerlijk zeg even naar landal! Ik kan niet wachten tot we ook lekker weg gaan! Wij willen naar landal gaan in januari ongeveer als de kleine er is! We gaan best vaak omdat we het lekker vinden en ik was altijd erg jaloers op de stelletje de heerlijk met hun kleine uk aan t zwemmen waren enzo haha dat wil ik ook!!! Verder gaat alles hier goed! Ben nog een beetje aan t bijkomen van de kamp week maar verder voel ik me top!!
Hey! Hoe is t hier? Bij ons gaat alles goed! Heb t idee dat de kleine man weer een groeispeurtje aan t maken is! Vandaag erg veel last van banden,buikspieren en onderrug! Gelukkig heeft vriendlief net even lekker gemasseerd! Dat hielp wel! Had even een vraagje aan jullie: we zijn bezig met namen en we hebben een naam gevonden die we allebei erg leuk vinden maar twijfelen of t niet te veel op de achternaam lijkt..wat vinden jullie ervan? Hij zou dan Mats Martens gaan heten. Mt evt. Een tweede naam ertussen maar ja die noemt ie natuurlijk niet als ie gaat solliciteren of iets... Ben benieuwd wat jullie vinden @happy: is t weekje lekker? @bepster: hoe gaat t met je bekken? Fijn weekend!!
Hee Vervelend gevoel hè.. Maar goed het hoort er bij en het is een goed teken Hier alles goed, bloedingen niet tot nauwelijks meer gelukkig. En mijn bekken... Om me ff kort uit te drukken: kut Zit sinds afgelopen donderdag in de ziektewet en mag tot na de bevalling niet meer werken helaas.. Bij de eerste zwangerschap heel erg mee gezeten dat ik er zo vroeg uit lag, maar heb nu de knop omgezet.. Ga er goed van genieten met dochterlief en als manlief vrij is natuurlijk ook met hem moet nog lang genoeg werken. Gelukkig ben ik normaal nooit ziek of wat. Dus alleen nog maar in de ziektewet gezeten met mijn bekken wat 2 x. Zwangerschapsgerelateerd is.. Volgens mij voel ik de kleine vrouw (denken we nog steeds zwaar overtuigd :-D maandagmorgen pretecho hihi) af en toe al fladderen :-D Helemaal leuk wat ook erg fijn om dat gevoel weer te hebben!! Ik vind Mats Martens zeker wel kunnen!! Niet gek of raar, en eigenlijk vind ik de achternaam er niet veel van weg hebben! Leuke naam, Mats!!! Wij zijn ook al druk aan het denken.. Jongens wil voor geen meter, maar dat hadden we met Suus ook! Meisje gaat een stuk makkelijker De jongens namen tot nu toe: - Teun Haha das niet veel hè? En nu komt het, een collega van manlief, kennis van ons. komt ook veel hier thuis, is 4 weken verder dan mij en krijgt een jongen.. En zij zei al dat ze waarschijnlijk Teun gaan doen!! Dussss.... Dan wordt het echt nog ff zoeken als het toch een jongen blijkt! Meisjesnamen: -Fien - jet - Eef - Saar - lot Dus ben benieuwd maandag wat het wordt, kunnen we concreet gaan zoeken hihi!! Idd happy, lekker weekje gehad? Of zijn jullie er nog steeds lekker? Xx
he hoi, We zijn weer terug van het heerlijke weekje weg. Wat hebben we het geweldig gehad. Super park en huisje. We hadden een speciale kinderbungalow geboekt. Hier zat allemaal dingen voor kids bij. hek om de tuin. trampoline, glijbaan, zandbak(schelp), speelkamer met speelgoed. Alles goed beveiligd. Helemaal super. En natuurlijk ook erg getroffen met het weer. We zijn veel op het park geweest bij de speeltuin en zwembad en ook nog naar kinderboerderij. Kleine meid vond het helemaal geweldig! Nu nog twee weekjes thuis. Met dit weer komt dat ook helemaal goed. We gaan deze week eens naar de spulletjes voor de kleine spruit kijken. Wil boeken halen voor kaartjes. Namen zijn we nog niet helemaal uit. De jongens naam wordt waarschijnlijk dezelfde als bij onze dochter. Maar meisjes naam vinden we zo moeilijk. Ik hoop dat we in de boeken met geboortekaartjes ook nog een leuke tegenkomen. Mats Martens kan inderdaad wel hoor. Ik snap de twijfel maar is niet helemaal dezelfde zoals bijvoorbeeld die hockeyer (schrijf je dat wel zo) Taeke Taekema. Dat vind ik altijd wel raar klinken. Als het bijv Marten Martens zou worden, zou ik wel twijfels hebben. En wat betreft Teun, als jullie dat nou een mooie naam vinden en je collega toevallig ook. nou en! Hebben jullie privé ook veel contact. En wie zegt dat jullie voor altijd collega's blijven. Gewoon doen waar je zelf het beste gevoel bij hebben. Het is en blijft jullie kind. Verder gaat het hier super. Heb de laatst dagen wel wat een 'zware' buik. Net of heb ik teveel gegeten. Wordt er wel een beetje moe door, maar tja het is natuurlijk ook heel warm. Woensdag weer voor controle. Heb er wel zin in. Na het drama met mijn zus, is voor mij de controle extra belangrijk geworden. even een bevestiging of het goed blijft gaan. Hoe gaat het slapen bij jullie. Ik heb moeite om in slaap te vallen. Ben moe maar tegelijk ook klaar wakker. Had ik bij de vorige zwangerschap ook heel veel last van. Lag ik uren te woelen in bed. Gelukkig slaapt mijn man wel door en heeft hij nog niet zoveel last van me. Ik kan ook niet meer lekker op mijn buik slapen dus dat helpt ook niet mee. Ach gewoon maar doorzetten.
@bepster: wat balen joh! Idd proberen lekker te genieten! Maar kan me voorstellen dat dit moeilijk is! Wat betreft naam ben ik het wel met happy eens. T is een collega en geen goede vriendin want dan zou ik t al heel anders vinden. Misschien anders een keer met haar bespreken? Maar ja dan weet ze wel welke naam jullie leuk vinden weet niet of je dit erg vind? Meiden namen vind ik erg leuk allemaal! Toevallig heette mn oppaskindjes van een paar jaar terug teun en fien! Haha echt grappig! @happy: wat heerlijk joh! Zo'n huisje is dat wel echt perfect! En dan nog t weer erbij idd! Klinkt goed!! Hopen dat t nog ffies zo blijft ja! Wij willen begin augustus nog ffies weg misschien ook naar landal dus hoop dat we dan ook zulk lekker weer hebben welke park waren jullie geweest? Wij zitten te kijken naar de lommerbergen. Daar zijn we al eerder geweest en vinden we een erg fijn park! Wat betreft slapen heb ik precies t zelfde! Sliep ook altijd op mn buik! Maar durf t niet meer! De kleine gaat heel erg schoppen als ik op mn buik ga liggen en t voelt ook niet echt fijn meer! Maar ja op mn zij is ook niet pettig want dan zakt die hele buik naar de zijkant wat na een tijdje pijn gaat doen haha ik slaap nu op mn zij met een kussen onder mn buik maar ja als ik in mn slaap omdraai draait t kussen niet mee natuurlijk dus word ik steeds wakker.. Maar goed t is allemaal voor een goed doel al kan ik echt niet meer wachten tot ik de kleine man in armen heb!! Haha nu al niet meer!! Nou geniet lekker van t weer!
Nou dames.. Net pretecho gehad :-D Ik zat er helemaal naast met mijn gevoel Hahaha We krijgen een jongen!!! Zo leuk!!! Met die collega hebben we privé ook contact, maar ze zei vanmorgen al teen mij dat haar vriend de naam niks aan vindt mazzel voor ons maar goed hebben nog tijd zat voor namen!! Slapen gaat bij mij al een hele tijd niet lekker ivm bekken.. Nog niet zoveel last van door mijn buik! Hematoom en cysten zitten er nog, dus ben benieuwd wat daar verder mee moet! Wel grappig, de echo foto's zijn precies hetzelfde!! Dit mannetje lijkt zo op Suus!! Bizar, ben benieuwd!!
Oh bepster, wat leuk een jongen! Nu hebben jullie straks het koningskoppel! Baluh wel van je bekken. Vervelend om er nu al uit te moeten liggen. Maar heerlijk veel quality time met suus. Wat zal ze straks moeten afkikken haha. Leuk hoor dat jullie al kunnen zien, dat ze op elkaar lijken. Hebben jullie 3D echo gehad? Ik begin nu toch ook wel nieuwsgierig te worden. Maar we wachten lekker tot de bevalling. Al moet ik zeggen dat mijn gevoel ook naar een jongen gaat. DAt zou grappig zijn alle drie een zoon. Wij zijn naar Hellendoornse Berg geweest in Overijssel. Heel netjes park met leuke huisjes. Kunnen jullie het nog wat houden met deze warmte? Vanmorgen buiten met buurvrouw in de tuin gezeten, maar ook wel weer lekker om even binnen te zitten, want werd toch wel erg warm.
Oh wat leuk bepster!!! Even omschakelen dan haha maar dat is zo gebeurt! Gelukkig vind de vriend van je collega de naam niet leuk dan kunnen jullie m gewoon houden haha en grappig dat je nu al kan zien dat ze op elkaar lijken! Ben benieuwd happy wat t word bij jullie! vind t knap dat jullie t vol houden! Haha ik zou t denk ik niet kunnen hoor! Wat betreft de hitte kan ik t echt helemaal niet meer hebben! Zit t liefst de hele dag in mn auto met de airco aan en in de zon zitten zit er al helemaal niet bij maar goed hoort er allemaal bij zeg ik dan maar
Hee dames, Alles goed bij jullie? Pff deze zwangerschap gaat nog niet zoals het moet :-/ vorige week donderdag in het zh gezeten omdat ik weer bloedingen had.. (Toen al bijna een week en eigenlijk schrik ik er nieter van omdat de kleine man het wel goed doet, maar las in de info folder van de Vk dat je altijd moet bellen na 16 weken zwangerschap.. Dus toehaal gedaan) naja en dan wordt je doorverwezen naar het zh. Echo gehad en nu blijkt dat de placenta te laag zit. Nt op het randje, daar komen waarschijnlijk ook nu de bloedingen vandaan. Heb geen hematoom meer gelukkig. Baby doet het goed!! Alleen nadeel is dat de bloedingen de baarmoeder kunnen prikkelen en dat je er weeën an kan krijgen niet de bedoeling.. En als de placenta zo laag blijft is er een kleine kans dat deze loslaat en dan is het levensbedreigend voor mij en de kleine.. Na 22 weken kunnen ze pas zien of hij verder omhoog is getrokken.. Daar ga ik eigenlijk wel snuit, want bij min dochter lag ie volens mij ook laag.. Naja door dit gedoe dus jammer genoeg overgedragen aan de gyn! Morgen voor het eerst heen.. Enige voordeel is, dat je elke keer een echo krijgt! Maar baal wel dat ik nu nieter bij de Vk zit maar er is me wel verteld dat als alles goed gaat, ik na 34 weken weer overgedragen kan worden aan de Vk dus dat hopen we dan maar!!! Als ik het niet met mijn bekken had gehad had ik er alsnog uit gemoeten, mag met deze bloedingen niet werken.. Naja komt goed uit, deed ik toch al niet Ik vind het ook heel knap van je happy, dat je het zo goed voor je kan houden! Ik zou het niet kunnen hihi! En wat betreft de warmte, ik kan er ook niet zo goed tegen helaas.. Normaal absoluut geen last van. Zit nu veelal binnen. Elke keer denk ik voel ik nu wel wat of niet?? Kan het nog niet helemaal plaatsten, maar het is absoluut nog niet duidelijk. Hopelijk komt het snel! Zal zo ff de twee echo foto's plaatsten van Suus en van deze, kunnen jullie zien dat ze op elkaar lijken We zijn nu twee weken in het huis van mijn man zijn ouders. Die zijn op vakantie. Rene heeft een gehandicapte broer (spierziekte) en woont nog thuis. Dus Rene doet nu alle zorg voor hem! Ff wennen in een ander huis haha.. Fijne avond dames!! Ik hou jullie op de hoogte als ik morgen bij de gyn ben geweest Xx
He dames, Leuke echo foto's. Ze lijken inderdaad wel veel op elkaar. Benieuwd of dat straks ook nog steeds zo is. Balen dat je placenta zo laag zit. Hopelijk trekt het snel omhoog en blijft alles goed gaan. Die warmte vond ik inderdaad ook maar niets. Zie nu alweer op tegen de komende dagen. Helemaal omdat ik er op moment helemaal doorheen zit. Slaap sinds ik zwanger ben niet zo goed. Heb moeite met inslapen. Wordt nu steeds erger. Voorheen kon ik 's middags als de kleine meid ook op bed gaat wel ff slapen maar dat lukt me nu ook niet meer. Ben zo moe maar val niet in slaap. Zeer frustrerend. Heb gisteren na veel gedonder temaken gekregen maar vannacht weer hele tijd wakker gelegen. Mag vanavond dubbele dosering hebben. Hoop dat helpt. Anders moet ik misschien nachtje in ziekenhuis slapen. Hoop natuurlijk dat het zover niet hoeft te komen
Hè bah happy! Dat is niet fijn.. Ik heb dat de eerste 14/15 weken ook heel erg gehad, maar dan lukte het me wel om 's middags te slapen! Maar sinds twee weken slaap ik ineens super! Heb je slaap medicatie gekregen? Hopelijk kan je vannacht de slaap vatten! Maar hoezo moet je anders een nachtje in het zh slapen? Xx
Omdat het nu al zo lang duurt en mijn lichaam helemaal op is. In het ziekenhuis krijg je dan een prik in je bil met denk ik zwaardere medicatie. De temazepan is een inslaper. Viel gisteren bijna flauw zo op is mijn lichaam. Als ik zit of lig is het te doen, maar zodra ik te snel loop of beweeg begint het me te duizelen. Mijn dochter is ook al twee middagen bij mijn zusje/ouders omdat het me teveel wordt. Hoop zo dat ik goed slaap vannacht!
He wat vervelend!! Hoop echt dat je lekker zult slapen vannacht!! Zo kan je idd niet door.. Succes..!!
Hey!! Wat een nare verhalen hier! @bepster: hoop dat je placenta snel optrekt! En dat t gewoon goed gaat!! En ja! Ze lijken wel echt op elkaar ja! Haha ben heel benieuwd hoe t straks is als de kleine man er is!! @happy: en? Beetje goed geslapen? Hoop t wel! Ziekenhuis met medicatie lijkt me ook maar niets :S maar ja flauwvallen omdat je zo moe bent kan natuurlijk ook niet @hier: gaat alles zn gangetje! Merk dat ik t wat zwaarder vind worden en mn banden buikspieren echt pijn gaan doen maar ja dat hoort erbij! Ben vorige week weer de hele week weg geweest naar een danskamp waar ik ook nog les heb gegeven en heel veel gelopen! Had gelukkig een steunband mee en die heeft wel goed geholpen! buik is echt weer behoorlijk aan t groeien! Haha echt leuk om te merken! Verder gaan we vrijdag lekker een weekje weg naar centerparcs! Echt zin in! En wat betreft slapen gaat t hier niet super doordat ik een buikslapen ben.. Heb nu een kussen wat ik onder mn buik leg en dan gaat t wel oke.. Maar als ik te lang in 1 houding lig word ik wakker omdat mn banden pijn gaan doen of ik met plassen maar ja dan ga ik plassen of ik draai om en dan slaap ik weer lekker verder dus zeker goed te doen! Hoe gaat t met de groei van jullie buiken??
He dames, Hier gaat het slapen gelukkig weer een stuk beter. De temazepan pillen hebben zijn werk gedaan. Natuurlijk wordt ik 's nachts nog wel wakker omdat ik niet lekker lig. Ben ook een buikslaper. Of inderdaad naar de wc is ook een standaard bezigheid in de nacht. Mijn buik gaat ook lekker door. Heb gelukkig niet zoveel last van mijn banden. Misschien komt dit wel omdat ze al een keer zijn opgerekt door vorige zwangerschap.