Hee dames!! Wat fijn dat het slapen beter gaat happy!! Hier gaat het slapen ook wel ok. Idd op het geplas na en het niet dijn liggen.. Ben namelijk ook een buikslaper haha! Maar goed ik mag niet klagen.. Nu ik bij de deur zit, gaat het met mijn bekken ook beter gelukkig! Alleen dat stomme bloedverlies nog steeds.. Ben over gedragen aan de gyn.. Moet oppassen met Waar tillen en liever geen zware klussen doen. En weekend voor manlief, maar ook seks mag niet.. Anja met al dat bloedverlies en het groter worden van mijn buik toch al niet zoveel behoefte aan Hoe zit het net jullie gewicht? Ben zo bang dat ik ontzettend uitdij :-/ ben nu (na eerst afgevallen te zijn) 1 kg aangekomen! Nog 3 weken, dan gaan we lekker wen week naar Egmond heen! Verder doet de kleine man het goed, over een kleine twee weken de 20 weken echo. Die is wel ff spannend ivm de placenta! En natuurlijk of de rest ook goed is. Ze vertelde me bij de controle dat min. Baarmoeder hoog staat voor het aantal weken dat ik zwanger ben.. Ai als ik maar niet zo'n baby van 6,2 kg krijg 😳😁 Fijn weekend dames!!
He bepster. Bij mij staat de baarmoeder ook hoger dan het aantal weken. Is volgens mij niet gekoppeld aan gewicht van kleine. Hoefde me ook nergens zorgen om te maken. En wat betreft gewicht. Ben je nog maar 1 kg aangekomen? Das toch niks? Ik zit nu al bijna op 10 kg! Moet wat minder snoepen want gaat veel te snel Verder alles oke hier. Mag volgende week weer op controle. Vanaf dan ook veel vaker. Zit nu alweer op 27 weken. Gaat zo snel
Hey! Toppie dat t weer wat beter gaat bij jullie!! Mijn buik groeit ook echt gigantisch hard hoor!! Haha was afgelopen week wel 3 cm gegroeid in 1 week tijd!! :O denk dat ik daarom ook last heb van mn banden! Maar goed als dat alles haha Qua kilo's probeer ik er echt op te letten! Vanmorgen nog op de weegschaal gestaan en zit nu op 5,5 kilo aangekomen.. Volgens mn moeder is dat wel oke dus daar ga ik dan maar van uit haha Bepster denk dat jij je geen zorgen hoeft te maken nog ovEr die ene kilo hoor!! Haha en spannend de 20 weken echo!! Zal duimen dat alles goed is! Hier vanmiddag weer op controle bij de vk. Helemaal leuk ik heb echt zin in elke keer weer t hartje horen enzo geniet er echt volop van! Net zoals van dat getrappel in mn buik! Jeetje wat is ie al sterk zeg! M hele buik schud heen en weer haha echt grappig!
Hee dames! Hoe gaat het bij jullie? Vorige week de 20 weken eho gehad en alles was voor zover ze dat kunnen zien goed Placenta uiteraard nog steeds lag, maar de lans is groot dat ie nog mooi mee optrekt. Heb dus ook nog wel steeds (helaas) last van bloedverlies :-/ met 30 weken de groeiecho en opnieuw een placenta bepaling. En vanuit die echo wordt bekeken hoe ik mag bevallen. Hoop op de natuurlijke manier! Verder alles goed hier.. Bekken aardig onder controle gelukkig. Groei als een malle ineens en voel de kleine man steeds beter trappelen zo fijn ❤ Gisteren stond ik op de weegschaal en zit nu op 3,5 kg! Pff volgens mij was ik met suus niet zo bezig met mijn gewicht 😬 naja hoop binnen de 12 kg te blijven.. Sorry hoor dames voor mijn gezeur hierover 😉 Wij hebben nu lekker vakantie. Gaan vrijdag voor een week lekker naar Egmond aan zee! Als het dit weer blijft (wat ze wel voorspelt hebben) is het toch heerlijk vertoeven aan de kust! Ik zal jullie zo nog ff een foto van mijn buik erbij doen! Fijne avond 😄
Wat super om te horen dat je 20 weken echo goed was. Is toch altijd weer spannend. Wat betreft die kg heb je echt niets te klagen. Ik zit nu al bijna op die 12 kg. Had ik bij eerste ook en toen gelukkig ook snel weer kwijt. Hoop nu ook weer. Maar moet zeggen dat ik ook best snoep. Verder gaat het bij ons redelijk. Ben best veel moe en soms last van harde buik. Ga nu wat minder werken. Tot uur of 3 's middags. Hoop dat dit gaat schelen. Vind het best moeilijk om dan thuis rustig aan te doen. Dochtertje is er ook altijd natuurlijk.
hay! bepster wat fijn dat de echo goed was!! en mooi buikje hoor! wat betreft de kilo's denk ik ook dat je niet veel te klagen te hebt hoor! haha ik zit op 6 kilo erbij en daar ben ik ook best tevreden mee! volgens mij was ik met 20 weken ook zoiets als jij nu aangekomen. maar volgens mij gaat t in de laatste weken wel harder toch? naja ik zie wel wat t hier wordt. fijn ook dat t beter gaat met je bekken! lijkt me echt heel vervelend als je daar de hele tijd last van hebt! en de kleine man voelen is natuurlijk helemaal top! daar geniet ik hier ook elke dag volop van @happy:balen dat je moeier wordt! moet zeggen dat ik er hier soms ook last van heb maar wel lekker dat je dan korter gaan werken! zo'n kleine meid thuis kost ook een hoop energie natuurlijk! kan me wel voorstellen dat je t moeilijk vind om thuis rustig aan te doen haha ik zie dan elke keer dingen die nog gedaan moeten worden en dan denk ik.. ja oke alleen dat nog en dan ga ik zitten en doe ik niets meer maar ja dan zie ik alweer wat anders en denk ik weer t zelfde.. toch proberen want die harde buiken zijn toch een teken dat je eigenlijk wat rustiger aan moet doen! @hier: van t weekend ziek geweest. best balen want voelde me echt goed beroerd maar had heel erg t idee dat ik steeds moest eten omdat de kleine anders niet genoeg binnen kreeg.. ook veel harde buiken gehad maar die zijn nu gelukkig weer weg en ik ben weer lekker aan het werk deze week moet ik even bloed laten en dan volgende week weer op controle. hoop dat ze nu kan voelen hoe de kleine ligt want daar ben ik wel erg benieuwd naar! in ieder geval 11 sept. weer een groei en ligging echo dus dan weten we het sowieso.
Doen ze dat standaard bij jullie? Een groei echo met 30 weken? Bij ons doen ze dat niet. Op zich wel jammer want gade de kleine best ff willen bewonderen. Maar nu kom ik ook niet in de verleiding om geslacht te weten. Maandag alweer 30 weken. Komt huis echt dichterbij. We zijn bijna klaar met kamerlid can onze dochter. Als die klaar is kunnen we babykamer ook weer inrichten. Blijft verder hetzelfde hoor. Hebben neutraal kamertje. Moeten alleen nieuwe gordijnen want die er nu hangen zijn roze. Das natuurlijk niet leuk. Verder gaat hier goed. Kon vannacht weer niet slapen. Lig nu lekker languit in bad. Straks kop slaap lekker thee renbaan hoop ik vannacht weer een lekkere nacht te kunnen draaien
Ja is bij ons standaard idd! Vind t ook wel heel erg leuk hoor! Een vriendin van mij vertelde ook dat ze sinds 20 weken echo geen echo's meer gehad had en toen dacht ik jeetje! Das wel lang wachten dan tot je je uk weer mag zien! Scheelt wel weer idd dat je dan sowieso t geslacht niet weet! Leuk ook dat jullie aan t kamertje kunnen beginnen! Hier is ie bijna af super trots op haha vind t heerlijk om dr elke dag even naar binnen te lopen en te kijken wat er allemaal ligt en staat voor onze kleine man! Hoe ging t met slapen? Heb jij ook zo n last van je buik als je gaat slapen? Ik wel! Slaap nu met een voedingskussen maar lig nog niet echt lekker eigenlijk.. Echt nog een paar weekjes zeg ik dan maar tegen mezelf
hey! hoe is t met jullie? ook zo n last van de hitte vandaag? hier gaat t verder goed! alleen een brief thuis gekregen dat mn contract niet verlengt wordt :S dat is wel even flink balen hoor! nu maar druk aan t uitzoeken waar ik allemaal recht op heb enzo met mn verlof maar wordt er niet echt wijzer van.. verder hebben we zondag een pretecho gehad in 4d ook een deel echt super mooi en gaaf om te zien! alleen jammer dat meneer nog al eigenwijs was en zn handjes niet helemaal voor zn gezichtje weg wilde doen. maar wel echt heel gaaf!
Hee dames!! Had jullie berichtjes hiervoor helemaal niet gelezen, ook geen melding van gehad :-| Hier alles goed. Lekker een weekje in Egmond nu! Gaan zo nog ff naar het strand Op mijn buik slapen gaat nog aardig, maar merk dat ik als ik me wil omdraaien, wel last van heb!! Dus probeer het niet meer te doen. Verder slaap ik beroerd! Veel wakker, maar dat had ik met suus ook. Verder gaat alles zijn gangetje hier. Bloedverlies lijkt gelukkig minder te worden joepie, zou ik dan toch nog terug kunnen naar de vk? Wat vervelend dat je contract niet verlengd wordt elleinad! Zat het er al aan te komen of denk je dat de zwangerschap er mee te maken heeft? Hier met 30 weken ook standaard een groeiecho!! Wat jammeraar ze dat bij jullie niet doen, happy! Ik dacht dat dat landelijk was! Ons kamertje is ook klaar waren toch al aan bet breken en verbouwen boven, dus gelijk het kamertje aangepakt! Zijn jullie al helemaal definitief uit over de naam/namen van jullie kindje? Wij wel helemaal blij mee! We gaan hem jip noemen! Aan jullie kan ik het wel vertellen, kennen elkaar verder toch niet Hihi! Nou wij gaan lekker naar het strand, ik vind het wel iets te warm nu, dus hopelijk doet de zeewind wonderen!! Liefs x
Hey bepster! Wat fijn dat t bloedverlies zo verminderd is!! Zou echt top zijn als je terug kan naar de vk!!! Heerlijk ook dat jullie lekker een weekje weg zijn! Lekkervan genieten! Wel balen dat je slecht slaapt! Kan ik over mee praten hier! Haha vind t echt heel vervelend! Maar de ene nacht gaat beter dan de andere.. Contract is zeker vervelend! Ik heb geen idee waar t door komt. Ik kon de afgelopen tijd al minder werken want ik zit in de flexpool. Dus ke geeft dan aan wanneer je kan werken en dan als ze iemand nodig hebben dan werd ik gebeld maar ja zou ook zomaar kunnen door de zwangerschap.. Ik weet t echt niet! Maar is wel flink balen want via mn danslessen krijg ik geen verlof omdat dit op vrijwillege basis is waar ik dan een onkostenvergoeding voor krijg en dat is mijn salaris als het ware. Maar ja daar krijg je dus geen verlof over.. Dus nu waarschijnlijk de ww in en dan hopen dat ik mag blijven werken als dansdocent.. Anders weet ik echt even niet wat ik dan moet doen want zonder verlof uitkering redden we het niet denk ik die paar maanden dat ik niet kan werken.. Jip vind ik een erg leuke naam!! Lekker ook dat jullie dr al uit zijn!! Wij hebben ook de naam al! We gaan de kleine man mats roan noemen met roepnaam mats. Roan is een combinatie van ronald en jan wat namen zijn van mijn vader en mn vriend zn opa! Hele fijne week nog even daar in egmond! Geniet lekker van t weer maar ik denk dat dat wel goed komt
He dames, Goed om te lezen dat het bij jullie ook allemaal goed gaat met de zwangerschap. Bepster, super dat je bijna geen bloedingen meer hebt. Vk lijkt mij ook veel fijner. Contact is dan toch net even wat persoonlijker. En elleinad, balen van je contract. Hopelijk kan je gewoon in een ww. Of nog beter iets vinden met langer contract. Leuke namen hebben jullie bedacht. Wij zijn soms nog steeds aan het twijfelen. Moeten natuurlijk ook twee bedenken omdat geslacht nog verassing is. En moet natuurlijk bij naam van onze dochter passen. Nou ja we hebben nog even en komen er vast wel uit. Verder gaat het hier goed. Werk nu maar 6 uurtjes per dag. Is wel lekker. Woensdag en vrijdags ben ik altijd al vrij. Moeten nu echt bezig gaan om alles klaar te maken voor kleine. Waarschijnlijk gaat de kleine meid volgende week over naar nieuwe slaapkamer en dan kunnen we babykamer en spulletjes ook klaarmaken. Wordt nu echt wel tijd. Ik ga nu lekker slapen. Gaat trouwens op moment wel redelijk. Hoop dat het bij jullie ook snel weer wat beter gaat want weet uit ervaring dat slaap erg belangrijk is.
Hey! Goed om te horen dat t bij jou ook goed gaat happy!! En langer contract ergens zit er helaas niet in want de kinderopvang ligt echt helemaal op zn gat!! Hoop dat ik recht heb op ww maar dat is nu even een weekje ong. Afwachten en dan weet ik meer! Dus mn duimen draaien hier! Kan me voorstellen dat de namen lastig zijn! Ik vond t ook heel anders toen we nog niet wisten wat t geslacht was! Haha maar je hebt idd nog tijd zat dus komt vast goed!! Babykamer heb je ook nog wel ffies de tijd voor toch! Maar wel leuk om er aan te beginnen natuurlijk!! Weten jullie al helemaal hoe je t hebben wil? Slapen gaat hier helaas nog niet echt heel veel beter.. Soms word ik wakker en dan moet ik echt ffies rondlopen omdat mn rug of mn banden zo'n pijn doen! En dan in slaap vallen opnieuw.. Zit er vaak niet echt snel in dan.. Maar ja kan nu veel uitslapen dus dan ga ik gewoon even rondlopen en kruip ik daarna weer drin en ben ik nog wel een beetje uitgerust gelukkig. Lekker ook dat je 6 uurtjes werkt!! Kan je lekker rustig aan doen!!
We laten de kinderkamer zoals die is. Deze is vrij neutraal. Wil alleen de gordijnen wisselen als het een jongen wordt. Die er nu hangen zijn echt voor meiden. Maar als ik deze wijzig naar blauw lijkt het alweer heel anders. Hoop dat je volgende week goed bericht krijgt. Ww is dan toch mooi meegenomen.
oke! naja alsnog leuk om alles weer netjes te maken enzo toch en ik vind t echt leuk ook dat je niet weet wat t word! haha zoals met de gordijntjes! echt een leuke verassing is t! wat betreft WW zou t zeker mooi meegenomen zijn maar ja had liever gewoon mn baan nog gehad natuurlijk! t vervelende is ook dat als mn contract een week later was afgelopen ik dan gewoon recht had gehad op verlof via mn werkgever.. dus wel een beetje zuur! maar we blijven positief en hopen op die WW! want omdat ik inval werk heb gedaan is t niet helemaal zeker dat ik t krijg.. maar ik houd jullie op de hoogte
Doet je werkgever ook moeilijk over verlof via hem? Anders zou je misschien via verloskundige de uitgerekende datum een week kunnen verschuiven. Is natuurlijk niet helemaal zoals het hoort maar je kunt het proberen. Tenzij je datum al hebt doorgegeven.
Hee dames, Stom is dat hè, elleinad! Moss kan je het idd eens via de vk proberen, zoals happy zegt. Niet helemaal zoals het hoort, maar toch fijn als je daardoor wel een verlof uitkering krijgt! Kinderopvang gaat idd slecht. Hoor veel mensen om me heen die eruit moeten helaas.. Hoop dat je snel wat nieuws hebt! Slapen is zo belangrijk, helemaal nu, maar snap wat je bedoelt. Doe precies hetzelfde elleinad! En wat fijn happy, dat jij nu 6 uurtjes werkt! Goed aan jezelf denken met de laatste loodjes! Hoeveel weken van te voren neem je verlof? Wanneer zijn jullie allebei eigenlijk allebei precies uitgerekend? Hebben jullie mss al wel eens verteld, maar weet het niet meer haha..! Beetje last van vergeetachtigheid :-| Mijn verlof begint 24 nov officieel! Wij hebben de babykamer al klaar.. M We waren boven alles aan het vernieuwen, nieuwe badkamer, sausen, vloerbedekking overal, dus gelijk de babykamer mee genomen. Suus gelijk naar haar nieuwe kamer gegaan.. Mu alleen de aankleding nog. Hebben blauw wit geblokt behang van lief! Op de muur met kleine sterretjes. Rest ban de muren neutraal. Hebben een oud tafeltje blau gemaakt, zelfde kleur als de sterretjes in het behang en daar komt een tafellampje op. Wit pootje, rood kapje. Dekens en hoeslakens ook wit en de lakentjes wit met een rood biesje. Klinkt mss heel warrig, maar als her helemaal af is stuur ik jullie een foto :-D
hay! ja ik heb de datum helaas al doorgegeven ondertussen anders was t idd wel een idee geweest! jammer dat ik daar niet aan gedacht heb! ik ben 19 november uitgerekend bepster. dus vlak voor jij met verlof gaat haha en ik ga 21 okt. met "verlof" nog een andere leuke bijkomstigheid is dat mn vervanging voor mn danslessen nu ineens liet weten dat ze t toch liever niet overneemt.. pff handig zo op t laatste moment!! dus als jullie iemand weten in haarlem die dansles zou willen/kunnen geven voor een paar maandjes haha ik hoor t graag kamertje klinkt leuk bepster! ben benieuwd naar de foto's!! wij hebben t heel basic gehouden allemaal. een grijze muur met witte meubels en blauwe accenten. vrij strak maar ik vind het wel lief ook! ook wij hebben sterretjes haha das helemaal hip nu volgens mij want je ziet t overal. mn ma is nu bezig met lakentjes maken voor in het ledikantje 1 wordt wit met blauwe sterretjes en de andere word blauwe met witte sterretjes. dan heb ik nog gordijnen gevonden die wit met grijze sterretjes zijn dus die wil ik nog heel graag hebben en dan hebben we een blauw aankleedkussen hoesje en matras hoesje. bij ons ook nog niet helemaal klaar dus de foto's komen wel als t echt helemaal af is hoe gaat t trouwens met jullie buiken? groeien ze nog lekker door haha heb t idee dat t hier al een tijdje stil staat! ben ook nog steeds maar 6 kilo aangekomen. nu vind ik dat helemaal niet erg natuurlijk maar vraag me af en toe wel af of die kleine goed groeit.. maar de vorige controle was top dus dat zal vast wel!
Klinkt leuk die kamers. Echt leuk om te lezen dat jullie een echte jongens kamer heeben gemaakt. Wij hebben op twee zijden van de muur behang met allemaal gekleurde figuren. Lijken bloemen maar is het niet. Andere wanden zijn wit met lichte zilver glans. Vrij neutrale kamer dus. Meubeltjes hebben mijn man en zijn vriend zelf gemaakt. Die heeft een hout winkel. Had leuke meubels gezien maar alleen kast koste al 1500 euries en dat vond ik teveel. Ze hebben die serie toen nagemaakt. Erg mooi geworden. Dochter haar nieuwe kamer hebben we lila met licht groen geverfd.erg leuk geworden al zeg ik het zelf. Vandaag weer op controle geweest. Alles was weer goed. Bloeddruk mooi laag 112/62. Buik gemeten nu 33 cm. Meten ze vanaf schaambeen tot bovenkant baarmoeder. Doen ze dat bij jullie ook? Scheelt nu twee cm met vorige keer. Maar dat is volgens mij normaal bij tweede zwangerschap. Ben wel 7kg lichter dan vorige keer. Zit nu bijna op 10 kg. Maar vorige keer hield ik erg veel vocht vast. Nu gelukkig minder last van. Verder gaat alles goed. Hebben jullie ook last van brandend maagzuur? Ik wel heel veel. Niet dat het veel om hoog komt maar veel brandend gevoel in maag. Ik ga ff lang uit voor de tv. Love is in the air. Zit steeds te janken. Stomme hormonen!