Wij hebben twee eenpersoonsbedden. Heb dus hoes voor eenpersoons bed gekocht. Heb nog niet getest of het past maar dat zal vast wel goed komen. Vandaag baby lakentjes en wieg bekleding gestrekt . Morgen of maandag de kleertjes nog even en dan alles opruimen. Dan zijn we er klaar voor. Tas moet ik ook alvast klaar zetten. Je weet maar nooit. Als het zo gaat als bij mijn dochtertje dan is de kleine er met dikke drie weken al. Gaat nu wel snel hoor
Oh oke! Nou dan gaat het sowieso niet passen hier haha wij hebben we twee losse bedden maar zo n topper dr overheen. Doe t wel gewoon met wat er in t kraampakket zit haha Heerlijk dat alles zo n beetje klaar is bij jullie! En tas klaar zetten is idd wel een goed idee dan! Ik heb hier ook sterk het gevoel dat onze man eerder gaat komen dus ben ook alle laatste dingetjes aan t regelen. Verder ook gister bij de echo te horen gekregen dat zn buik al de omvang heeft die t zou moeten hebben met 38 weken!! maak me daar wel een beetje zorgen om nu! De rest van zn lijfje liep namelijk gewoon in de groei.. Vind t verschil van 4 weken best groot! Probeer mezelf niet gek te maken maar denk dat ik toch even de vk ga bellen morgen en vragen wat dit kan veroorzaken! Ook heb ik gister een babyshower gehad!! was echt super leuk! En ben onwijs verwent! De meiden gingen allemaal opschrijven wat ze dachten dat de naam wordt en welke dag ze denken dat ie geboren wordt! En daarna gingen ze allemaal een sterretje maken en daarop een wens voor ons schrijven echt heel leuk!! Een vriendin heeft dat nu weer mee en gaat t op een canvas plakken zodat we t ergens op kunnen hangen of iets! Mn schoonmoeder had super mooie cupcakes laten maken! En een vriendin had een hele leuke luiertaart gemaakt! Echt helemaal top dus! Nou hele fijne zondag!!
Ik heb idd van mijn vorige zwangerschap ook nog zo'n matras beschermer ga ik er, als officieel mijn verlof begint, ook maar weer op doen. Bij suus braken de vliezen 's nachts dus was heel blij met dat ding!! En fijn happy dat je bijna alles voor elkaar hebt!! Nu je tas nog en dan nog ff genieten met zijn 3en spannend dat je met je dochter rond 37 weken bent bevallen!! Ben benieuwd of het nu weer zo is!! Al last van voorweeen? Het gaat nu ook wel heel snel, bij jullie allebei ben zo benieuwd!!! Ojee elleinad..!! Ik zou zelf idd ook ff bellen naar de vk.. Waarschijnlijk maak je je druk om niks, maar ik zou het ook hebben!! Al zegt een echo ook niet alles.. Bij suus was het telkens dat ze voorliep met alles en uiteindelijk was ze een popje van 3100 gram! Wat super leuk, de babyshower!! En wat een super origineel idee zeg met die wensen en sterretjes!!! Hier gaat alles goed, slapen Iran mijn bekken zijn de enige lastposten, maar voor de rest voel ik me top!! 24 nov begint mijn officiƫle verlof, leuk leuk!! Inprincipe hebben we alles klaar.. Heb ook al de kleertjes enzo gewassen, maar als ik weer zo'n nesteldrang als bij suus krijg gebeurt dat nog wel een paar keer vakar Hihi! Fijne zondag
Oh das inderdaad een vreemde uitslag van echo. Daar zou ik ook ff over bellen. Maar konden ze je daar niks over vertellen. Ben benieuwd wat je vk zegt. Hopelijk maak je je zorgen om niks. Ik heb geen last van voorweeen. Maar dat heb ik bij de eerste ook nooit gehad. Tenminste was me er niet bewust van. Morgen gaat mijn dochtertje lekker een dag naar mijn schoonouders. Ga ik lekker boven aan de slag. Kamertje ff helemaal afmaken en schoonmaken. Tas klaar zetten. Maar niet teveel in een keer want dat trekt mijn buik niet.
Hey! Ja gek he! De vrouw die epde echo deed gaf een dat we ons nergens zorgen om moesten maken dan toen drong t ook nog niet echt tot me door hoeveel verschil t eigenlijk wel niet is! Zn rompje zou nu eigenlijk dus al bijna klaar zijn qua omvang! Maar ik bel morgen dus dan hoor ik even wat de vk zegt Ben benieuwd idd happy of je weer rond de 37 weken bevalt!! Dan ben je dr echt al bijna! Bepster fijn dat jullie ook al alles een beetje op orde hebben! En watgaat t snel he!! Ik ga idd ook t zeiltje er onder leggen zodra mn verlof in gaat. Al heb ik echt heeell sterk t idee dat t niet lang meer duurt voor onze man zich gaat melden! Hij beweegt ook zo anders nu! En heeell veel! Ik voel m bijna de hele dag wel bewegen en snachts ook nog!! of is dat normaal voor deze periode? En grappig dat je vorige keer zo n last had van nesteldrang! Haha vind dat maar een vreemd iets hoor! Maar begin er wel ook last van te krijgen ja! Probeer me in te houden tot ik met verlof ga ben benieuwd hoe t bij jou gaat bepster! Kunnen trouwens veel overeenkomsten vinden in jullie zwangerschappen? Of toch wel heel anders? Voor mij is alles sowieso nieuw natuurlijk haha Nu ik ga mn bedje in duiken en hopen dat ik een beetje slaap en dan morgen de vk bellen kijken wat ze zegt! Jullie horen t van me als ik meer weet
Goedemorgen!! Net de vk gebeld en ze heeft gerust kunnen stellen. T is niet erg dat zn rompje zo veel voor ligt. Hij wordt waarschijnlijk wel grote baby en dat is nu begonnen in zn rompje met groeien en daarna komt de rest van lijfje wat gaat groeien.. Met 30 weken moest ik bloed laten prikken en daarin was mn suiker goed dus hier kan t niet door komen. Wel ga ik nu meer opletten hoeveel suiker ik eet zodat ik zeker weet dat t niet mijn schuld is!! Ook mogen we nu super lief met 36 weken voor een extra echo komen puur om mij gerust te stellen en te laten zien dat t allemaal al minder verschil heeft dan! ( als t goed is natuurlijk haha) Dus helemaal blij dat ik gebeld heb!
Wat fijn dat het allemaal mee valt. Is toch wel ff schrikken. Soms denk ik dan wel eens zou bij ons ook alles wel goed gas? Wij hebben geen extra groei echo bij 30 weken dus dat mis ik wel een beetje. De controles geven niet aan hoor dat er iets niet goed zit, maar toch. Had die extra echo best ook wel willen hebben. Al was het alleen maar om de kleine weer ff te bewonderen. Kun je natuurlijk voor pretecho kiezen maar dan weet ik niet of we ons in konden houden qua geslacht. Vind het nog steeds super spannend dat we niet weten wat het wordt. Verder hier alles okƩ. Morgen weer voor controle. Begin onder wel steeds meer druk te voelen dus verwacht dat kleine aan indalen is. Is normaal geloof ik rond de 35/36 weken. We wachten af.
Wat fijn elleinad!! Weer een geruststelling!! En zeker heel tof dat je met 36 weken nog een echo hebt. Is ie dan echt heel groot, gaan ze vast met 38 of 39 weken inleiden! Goed dat je gebeld hebt, stress is niet goed! Haha tja die nesteldrang 😁 had het bij suus echt heel erg, manlief werd er soms gek van! Heb zelfs tot 2x toe de kelder uitgesopt😮 naja zie wel hie het nu verloopt.. Niet heel echt verschil met de vorige zwangerschap. Ik dacht dat deze drukker was, was ie ook een tijdje, maar dat is nu al een hele tijd weer heel anders. Net als bij suus.. Die voelde ik soms een paar uur niet en dan bewoog ze ff en dan was het weer rust. Dat heb ik nu weer zo. Mijn buik groeit wel anders.. Meer naar voren. Bij suus had ik hem rond om. Jij dan happy, overeenkomsten of totaal anders? Kan me voorstellen happy, dat je nog graag een echo had gewild. Ik dacht ook serieus dat het landelijk was vastgesteld dat die echo nu stadaart gedaan wordt! Ik heb hem 25 okt! Groeiecho en daarna nog de placentabepaling! Ben benieuwd. Eerst do gewone controle, ❤️ Weer luisteren!! Blijft zo mooi en bijzonder elke keer😄 Hie was je controle happy, kleine al aan het indalen? Gisteren heb ik mijn kraampakket gekregen. Zaten naast de nodige dingen, erg leuke spullen in! Bordje met lepeltjes, een wiegdeken,, slabbers en een wasmand! Allemaal mooi neutraal, dus past overal bij👍 ik zeg top!! Staat mats nu helemaal vast elleinad? Jip bij ons wel, nog wel een tijdje naar andere namen gekeken, maar dit is hem gewoon😄 Jullie al uit de namen happy?
Hey! Ja ik ben zeker blij dat ik gebeld heb want merk dat ik een stuk rustiger ben! Kan me heel goed voorstellen dat je graag nog een echo had gehad happy! En wat bepster zegt vind ik eigenlijk wel dat ze t gewoon landelijk moeten invoeren! Je ziet toch weer andere dingen dan op een gewone controle idd! Maar ja opzich als bij de controle alles goed is zal t ook gewoon goed gaan! Haha die nesteldrang bepseter is hier gister echt toegeslagen! Ik heb mn hele huis uitgesopt! Haha de ramen gelapt, gestofzuigt, hele keuken uitgesopt! Ik kom niet meer dat ik klaar was en toen moest ik nog werken en ook nog naar cursus! Maar gaf me wel een goed gevoel toen ik klaar was! Ben erg benieuwd hoe t nu gaat bij jou en of je er net zoveel last van krijgt als bij suus. Wat een leuke dingen zitten er bij in het kraampakket bepster!! Bij ons zat er wel een knuffeltje bij ook heel schattig maar niet zo veel als bij jou haha Happy zou wel fijn zijn toch als de kleine aan t inadalen is? Van mij mag ie wel iig haha hoe ging t bij de controle? Ik heb vrijdag weer controle Mats staat bij ons wel vast ja we zijn er nog steeds super blij mee! Leuk ook dat jip bij jullie vast staat! Ik ben ook benieuwd naar jullie namen idd happy! En zijn jullie er al uit wat je op t geboorte kaartje voor tekst wilt?? Ik vind t echt super moeilijk! En dan is t ook nog zo dat ik graag een leuk gedichtje erop wil en mn vriend t graag zo simpel mogelijk wil houden.. Hmmm lastig lastig!!
He dames, Nog even snel de beloofde foto voordat ik zo op controle ga. Foto is van vandaag dus ben hier 35+2 weken.
Hahaha elleinad, goed bezig!!! Ze zeggen (maar dat zal ook wel een bakerpraatje zijn) dat als de nesteldrang zich aankondigt het niet lang meer zal duren.. Maar heerlijk toch, huisje weer lekker schoon! Niet te gek gedaan, dat je nu ergens last van hebt? Ja ben idd ook benieuwd bij mij haha.. Ik hou jullie op de hoogte Ja leuke dingen he, had ik bij mijn dochter ook allemaal niet. Toen had ik ook alleen een knuffelje! Wij zijn eruit wat er op het kaartje komt te staan. Manlief is wat dat betreft heel goed in leuke stukjes zelf bedenken.. Wij houden het simpel op de kaart. Bij suus hadden we alleen: Hoera ik ben op mijn verjaardag geboren aan de linkerkant. Aan de rechterkant haar naam gewicht lengte etc! Nu komt er aan de linkerkant van het kaartje zoiets te staan als: ik heb een weddenschap met mijn zusje dat ik ook op mijn verjaardag geboren wordt, zij denkt van niet, maar gelukkig heb ik hem gewonnen! Zoiets, maar dan mooi rijmend.. Kon het papiertje waar het op staat niet weer vinden Hihi en dan op de rechterkant naam geboortegegevens en adres etc!
Ben weer goedgekeurd. Groei verloopt goed. Vk verwacht dat kleine wel iets groter is dan bij onze dochter. Die was precies 3000 gram maar was natuurlijk met 37+6 weken. Ben benieuwd. We wachten maar gewoon af. Kreeg nrt bericht dat mijn neef en vriendin, die een dikke week eerder dan mij waren uitgerekend, zijn bevallen van een zoon. Wah komt nu wel heel dichtbij. Kan me namelijk nog niet voorstellen dat ik volgende week al beval.
Mooi buik heb je trouwens happy!! Fijn dat alles goed was.. Ben benieuwd wanneer de kleine zich aandient!! Wat leuk voor je neef, wat is het geworden en hoe et de baby? Ik ga lekker slapen, hopelijk een keer goed 😁 weet precies hoe je je soms gevoeld hebt, happy!! Xxx
Mooie buik happy!! en fijn dat alles goed was op de controle!! Gefeliciteerd met de geboorte van t kindje van je neef!! Alles goed gegaan? En moeder en kindje gezond? Bepster ik heb wel een beetje te veel gedaan haha ik kom savonds echt niet meer en was gister nog steeds mega moe en veel last van mn rug maar ja had wel een heerlijk gevoel dat ik eindelijk weer s een dag had gedaan wat ik ook allemaal deed voor ik die dikke buik had! Ik kan de laatste tijd af en toe heel boos worden dat ik niet kan doen wat ik wil af en toe! Happy t komt idd wek dichtbij nu he! Haha ik vind t echt spannend worden! Heb heel sterk t idee dat onze man eerder gaat komen dus we gaan t zien!! Ben ook benieuwd voor jullie hoor! Haha wanneer t komt en wat t geslacht is natuurlijk!! Super spannend!!
Mijn neef heeft een jongen gekregen genaamd silvan. Met keizersnede want kleine lag in stuit ligging. Maar alles was gelukkig goed met moeders en zoon. Ben ook zo benieuwd wat het wordt. Vandaag geshopt in Leeuwarden bij v&d (nijntje vind ik zo leuk) en prenatal. Wat leuk spul allemaal maar dan kom je er achter dat je niks kunt want je weet niet wat het wordt. Ach maar goed ook anders had ik toch veel te veel gekocht. Heb wel heel leuk jongens en meisjes shirt gekocht voor de kleine die hij/zij aan mag na de bevalling. We zouden ook nog ff langs lingeriewinkel om voedingsbh te passen maar dat liep wat anders. Zaten bij bakkerij bart voor broodje. Mijn dochtertje had flesje fristi met rietje. Houdt ze te scheef en giet het zo over haar heen. Schrok enorm allemaal tranen. Alles nat tot aan rromper toe. Ik snel naar h&m voor nieuwe kleren want had natuurlijk geen reserve kleertjs mee. Daarna maar snel naar huis want jas was ook helemaal nat en ze moet natuurlijk niet ziek/koud worden. Die voedingsbh moet dan maar eens een andere keer. Had mammae bh gezien. Vond ik er wel gaaf en vrouwelijk uit zien. Maar wilde eerst een passen of ie stevig zit. Heb grote cupmaat dus moet wel stevig zijn. Durf alleen nog niet te kopen want voor hetzelfde groeien ze nog en zijn ze straks te klein.
Hey! Leuke naam! En fijn dat alles goed is gegaan! Balen dat je dochter dr fristi over zich heen gooide! Nijntje vind ik ook super leuk en heb idd ook heel veel pakjes en dingetjes ervan ik vind vooral die boxpakjes met voetjes eraan zo schattig haha Voedings bh heb ik echt precies t zelfde mee! Wil m passen om te kijken of t echt goed zit enzo maar durf nog niet te kopen want moet nog 6 weken..maar ja.. Als je straks te laat bent haha omdat de kleine eerder komt ofzo vind ik dan ook weer balen.. Lastig dus! Haha Zometeen naar de controle hopen dat de kleine man is ingedaald
En hoe was je controle? Kleine al aan het indalen? Als het goed is zou je zelf ook wat meer lucht kunnen krijgen. Hier nog niets volgens mij. Tenminste blijf veel last van maagzuur houden. Heb nu bovenste gedeelte van bed iets omhoog. Hoop dat dit helpt. Begin ook meer vocht vast te houden. Het is niet meer leuk om op de weegschaal te staan. Scheelt bijna 4 kg met vorige week. Kleine groeit maar 500 gr per week dus is de rest vocht. Nou ja ben ook wel van het snoepen dus jan niet alleen vocht de schuld geven.... Verder alles goed bij jullie? Spannend he nu we steeds meer richting eindstation gaan. Kijk er zo naar uit maar vind het ook erg spannend om straks niet meer met zijn drietjes te zijn. Hou ik van een kleine wel net zoveel als van mijn dochter??
Hay! Nou dit. Geloof je nooit haha de kleine man was dus met de vorige controle al ingedaald!! Heeft ze toen helemaal niet gezegd wat ik best vreemd vind maar goed t gekste vind ik dat ie nu niet meer ingedaald was!! Haha hij is gewoon weer terug omhoog gekropen! Kon geen kwaad gaf ze aan maar ik wist echt niet dat dit kon!! Verder was alles goed! Balen dat zo n last van maagzuur hebt! Ik heb t ook best erg en wordt ook echt helemaal gek van!! Hopen dat dit snel weg is!! Vocht is ok vervelend! en die kilo's! Tja ik sta maar niet meer zo vaak op de weegschaal want ik vind t echt vreselijk!! Heb de laatste tijd best wel wat vreetbuien dus ben aardig bang dat er flink wat aan zit! Verder gaat t met mij op zich goed. Ik heb erg veel last van mn ribben en spieren! De bovenkant van mn buik en de ribben die daar zitten voelen helemaal beurs! En als te veel zit op een dag gaat een tussenribspier ( zei de vk) aan de linkerkant helemaal pijn doen!! Net alsof je de hele tijd kramp hebt zeg maar maar dan gaat t nier meer weg doet echt pijn!! Gelukkig deze week laatste week werken! Want dat is ook echt een hel momenteel! Ik kom als een waggelede eend thuis of meer als een soort manke eend want mn banden en alles in mn bekken gaat zo n pijn doen van al dar gehups! Maar goed deze week doe ik lekker feestlessen dus zijn alleen de kids aan t dansen en ik niet meer Zo klaag uurtje haha verder voel ik me gewoon prima hoor! Vind t idd wel super spannend worden!! Ben zoo benieuwd hoe t straks is als we met zn drietjes zijn! En hoe de bevalling zal zijn en de periode erna enzo! Maar kan ook echt niet wachten tot t zover is!! Een vriendin is afgelopen vrijdag nacht bevallen en betrapte mezelf erop dat ik echt een beetje jaloers ben! Haha wil ook zo graag onze man vast houden! En ik denk dat als jij jullie ukje vast hebt je zeker net zoveel ervan zal houden als jullie dochter! Laatste weekjes!! Spannend spannend!!
Hee dames, Heb aes mee gelezen hoor maar hebben erg drukke dagen gehad! Zal morgen kf overmorgen ook ff goed reageren! Nu slapen, waarschijnlijk lig ik over een paar uur wel weer rond te koekeloeren :-/ Ennuh elleinad, dat heb ik ook nog nooit gehoord.. Denk je dat meneer mooi vast ligt, en is ie er toch weer uit gekropen :-| haha nu al een boefje!! Lekker van je verlof aan het genieten happy? Slaap lekker meiden!!