Eisprong gehad en nu wachten maar!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happy83, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    ja, ik ben heerlijk aan het genieten van mijn verlof. Gaat heel goed, behalve dat ik zo'n last heb van maagzuur. Ben daardoor steeds zo misselijk en heb nergens zin in. Maar moet toch maar weer eens iets doen in huis. Geen nesteldrang hier, al heb ik voor de kleine wel alles klaar staan. Deze week komt bed in woonkamer en dan wordt het echt spannend hoor. Komt nu echt dichterbij. Nog maar 3,5 week!!

2. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Oh vervelend, maagzuur! Ik heb er ook behoorlijk last van helaas.. Bij suus ook gehad! Waarom komt het bed in de woonkamer happy?
    Het komt idd nu wel heel dichtbij hihi..
    Ik wou soms wel dat ik al zo ver was.. Soms zoveel last van mijn bekken en slapen wordt ook alleen maar slechter :( Maar verder. Ijs te klagen gelukkig :)
    Volgende week hebben we de groeiecho en de placenta ligging! Ben heel nieuwschieriig!! Nog steeds geen bloedverlies weer gehad, dus heb goeie hoop!!!

Hoe is het bij jou elleinad? Heb je nu verlof of moest je nog een weekje?

Ben zo benieuwd wie er van jullie eerst gaat en wat jij krijgt happy :)

3. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Wij hebben een serre aan onze woonkamer en daar komt het bed waar ik eventueel kan bevallen. Volgende week 37 weken dus dan moet het klaar staan. Kan ons eigen bed lekker blijven zoals het is. En in kraamweek ook wel lekker om beneden te kunnen liggen. Als nodig is kan ik ook gewoon op mijn eigen bed kruipen.
    Fijn dat je geen bloedingen meer hebt gehad. Bijna weer echo ofniet? Spannend hoor

4. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bepster wat fijn dat je geen bloedingen meer hebt gehad!! Ben benieuwd naar je echo dan! Moet haast wel positief nieuws uitkomen dan toch!? Laat je t even horen als je wat weet? :)

Happy lekker idd een bed beneden! Ben je dr een beetje klaar voor? Je mag echt al bijna thuis bevallen! Heerlijk joh!

Hier gaat alles goed! Begin t wel zat te worden en zou graag gewoon weer willen kunnen wat ik hiervoor allemaal deed! Hahamaar ja paar weekjes nog :) ik ben nu ook lekker met verlof! Daar was ik wel echt aan toe! Haha mn buik groeit nog lekker door ook!
    Maandag hebben we een echo om te kijken hoe t staat met zn groei. Vorige keer was zn rompje een stuk groter dan de rest van lijfje dus nu even checken hoe het daarmee gaat en dan donderdag weer oo controle bij de vk. Ben wel een nerveus voor maandag want hoop dat alles gewoon goed is natuurlijk maar goed even afwachten nog.

5. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag de eerste foto van de shoot die we afgelopen donderdag hadden gekregen :D ben er echt super blij mee!!!

6. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Vind ik leuk! Mooie foto hoor. Leuk dat jullie een fotoshoot hebben gedaan. Je hebt inderdaad een flinke buik. Fijn hé, om verlof te hebben. Nu ook echt rustig aan gaan doen. En schrik niet als je buik nog veel groter wordt. Vaak heb je een groei spurt als je in de rust gaat.
    Veel succes ook met de echo maandag. Ben erg benieuwd if het verschil is bijgetrokken.

7. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Idd fijn een bed beneden, happy! Dat past bij ons helaas niet. Maar vind boven toch ook wel wat hebben :) lekker knus! Vind het zelf in mijn werk altijd heerlijk als mensen lekker de eerste dagen in bed blijven!! Lekker tutten en de ruimte mooi maken met de kadootjes die je krijgt!! Spannend joh, je bent gewoon 37 weken nu! Heb je een idee dat het eerder komt? Mss kan je er maar beter niet vanuit gaan.. Vriendinnetje vn mij is van de eerste met 38 weken bevallen en vn de tweede met 41 weken oas :-o dat was zo'n tegenvaller voor haar!

Vrijdag echo :) vind het erg spannend! Hoop zo op goed nieuws!! Ik laat het jullie zeker weten :)

Hoe was je echo elleinad? Ben heel benieuwd of het bijgetrokken is. En wat fijn dat je verlof hebt! Wat happy al zegt, vaak als je rut hebt, krijg je een groeipurt!!
    En wat een per mooie foto!! Je hebt idd een mooie buik :)

Vandaag maar eens op de Weegschaal gestaan. Zit op 8 kg nu.. Bij suus was ik totaal 9 kg dus daar ga ik vast wel overheen.. Hoop alleen niet zoveel :-| naja andere kant! het is voor een goed doel en 'n de tijd maar weer flink aan de sport en sonj bakker ;)
    Kn het som echt niet laten om de lekkere dingen te laten liggen..

8. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Ik heb trouwens best vaak harde buiken, ook als ik niks doe, en die doen soms ook echt zeer. Herkennen jullie dit? Kan met niet herinneren dat ik dat met suus ook heb gehad..

9. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Die harde buiken herken ik inderdaad wel. Heb er ook veel last van. Ben natuurlijk wel iets verder dan jou dus bij mij is het wel normaal. Hoorde vanavond onder zwangerschapszwemmen dat er een aantal dames ook last hadden van harde buiken. Die zijn tussen de 30 en 33 weken. Er zijn dus meer die er last van hebben. Ik weet het ook niet meer zo goed of ik het de vorige keer ook had. Maar toen herkende ik het volgens mij ook minder goed. Weet nog wel dat ik toen vaak dacht dat de kleine draaide, maar de VK zei bij een controle dat ik een harde buik had. En ik maar denken dat het de kleine was. Nu herken ik het wel direct. Is soms best pijnlijk. Voornamelijk krijg ik erge druk op mijn blaas. Heb het inderdaad ook in de rust.
    Morgen weer op controle. Vanaf nu iedere week. Wordt nu steeds spannender hoor. Heb nog niet zo'n gevoel dat het bijna gaat komen, dus verwacht niet dat ik deze keer met 38 weken al beval. Maar je weet natuurlijk nooit. Tot nu toe is het nog goed vol te houden. Doe rustig aan en met afleiding van dochter vliegen de dagen voorbij.

10. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Zucht, vanavond gezwommen en ben nu klaar waker. Heb maar een glas slaap lekker thee in geschonken. Hoop dat ik zo toch nog lekker in slaap val....

11. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel :D

En ik merk idd dat mn buik echt gaat groeien! Haha dat deed ie sowieso al de laatste tijd best wel weer maar ik zie wel waar ik eindig ;)
    Echo was goed. Verschil was niet minder maar ook niet meer geworden dus ze gaf aan me er niet druk om te moeten maken! Dus tja dat probeer ik dan maar. :) ook meteen controle gehad en dat was allemaal goed ook.

Happy spannend idd dat je gewoon al 37 weken bent!! :D ik ben zoo benieuwd wanneer t komt haha
    Balen dat je niet kon slapen! Heb ik normaal altijd als ik gesport heb! Maar nu wil je dat niet!! Hoop dat de thee geholpen heeft! :)

Bepster: spannend hoor ke echo! Ik hoop zo op goed nieuws voor je!! :D en tja die 8 kilo.. T hoort er bij toch! Ik vind t soms wel lastig als ik op de weegschaal sta en die kilo's zie maar ja je weet idd dat t voor een goed doel is! Enuh wat lekkers hoort er ook wel bij toch :D

12. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Echt heel vaag... Ik krijg soms helemaal geen melding meer s 1 van jullie gereageerd heeft. Dan denk ik na een paar dagen, goh laat ik eens kijken en dan zijn er na mijn bericht alweer 3 berichten ofzo door jullie gedaan 😁 stom! Kijk ik net, was ik ook gewoon uitgelogd, terwijl ik dat nooit doe, blijf automatisch aangemeld.. Dus als ik ff een paar dagen njet reageer, weten jullie hoe het komt!

Wij hebben zo echo, spannend! Heb er gewoon buikpijn van 😳

Hoe gaat het bij jullie?? Alles nog rustig?

Jullie horen van mij 😄👍

13. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!
    ik krijg helemaal nooit een melding joh kan dat dan?? Haha

Spanenned de echo! Heb je m al gehad?

Hier gaat alles zn gangetje! Wordt t wel echt zat merk ik. Alles kost moeite en slaap slecht maar ja dat hoort er bij he de laatste weken :)

Hoe is t bij jou verder? Nog steeds geen bloedingen meer gehad!? :D

14. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    He hoi.
    Hier ook nog steeds alles rustig. Vanavond zit die kleine vervelend tegen mijn ribben of zo. Voelt in ieder geval niet lekker. Net of er rechts iets in de knel zit.
    Controle was dinsdag weer goed. Kleine was akkoord beetje ingedaald! Was ik wel erg blij om, want was stiekum bang voor dat ik direct plat moet bij bevalling maar dat hoeft gelukkig nu niet.
    Hoop zo dat de echo goed was. Fijn ook elleinad dat jou echo ook weer goed was. Toch een geruststelling.

15. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Ja als je je abonneert op dit onderwerp, krijg je een melding via je mail :)
    Mijn echo was helemaal goed!!! Jippy, zit weer bij de vk!!! :)
    De placenta was heel mooi omhoog getrokken en de kleine man groeit super! Zit tussen de gemiddelde lijn en de bovenste lijn., maar niet te groot zei ze.. We zullen zien met de geboorte!

Vervelend he, happy, als ze zo hoog zitten? Ik ken het.. Laatste loodjes dames :)

16. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh oke! Nou dan ga ik dat ook maar s doen dan haha ;)

Happy heel vervelend als de kleine zo hoog zit! Doet die van ons ook vaak en doet echt zeer dan!

Bepster super fijn dat alles goed is!! En terug bij de vk!! Heerlijk joh!! :D
    De laatste loodjes vallen idd zwaar!
    Hier ook hoor! Ik kan me kapot irriteren aan t feit dat ik niet gewoon kan doen wat ik wil haha maar geniet ook zeker nog wel van t ukje in mn buik! Maar zou t ook echt niet erg vinden als ie al komt :D

17. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Alles nog rustig hier??
    Ik moet echt rustig aan gaan doen, gisteren weer beetje bloedverlies :( verder alles goed hier! Ben benieuwd wie van jullie als eerst bevalt :)
    Zat net ff terug te kijken, maar vorig jaar rond deze tijd is dit topic geopend :)

Heeft 1 van jullie nog wat van goudvis gehoord of gelezen?

18. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Bij ons is alles nog rustig. Vanmorgen weer voor controle geweest en ging goed. Bloeddruk was nog steeds hetzelfde en was zelfs iets lichter dan vorige week.
    Vervelend dat je weer wat bloed verlies had. Inderdaad maar rustig aan. Ben je nog wel aan het werk, of zit je in de ziektewet. Kan me voorstellen als kraamverzorgster dat best zwaar is. Je moet toch 8 dagen achter elkaar werken. Of doe jij dit niet?

Ik heb niets meer gehoord van goudvis. Moet zeggen dat ik verder niet heel actief ben op het forum. Ik kijk of reageer soms wel eens, maar minder dan op dit topic.

19. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay!

Hier ook alles nog rustig! Wel af en toe wat oefen weeeen maar dat vind ik wel oke :)
    Merk wel dat t zwaarder wordt! Even mn huis doorwerken is er niet echt meer bij haha moet echt pauze houden tussendoor.

Balen dat je weer bloedverlies hebt gehad! Lekker rustig aan idd!
    En wat happy zegt: werk je nog? Lijkt me ook wel heel zwaar nu ja!!

Happy fijn dat bij jou ook alles goed gaat! :D en wat minder wegen is nooit erg toch haha zolang de kleine gewpon goed groeit!

Ik heb ook niets meer van goudvis gehoord maar zit idd hier en nog bij een andere maar verder kijk ik eigenlijk nooit echt meer op t forum.

20. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    He dames,

Hoest bij jullie? Nog een beetje vol te houden. Hoop natuurlijk dat hij/zij snel komt maar is nog redelijk te doen. Gisteren had ik het gevoel dat ik de kleine minder voelde bewegen. Heb toen toch maar ff aan de bel getrokken bij vk. Pakte het direct goed aan. Moest naar ziekenhuis voor ctg en echo. Was beide helemaal goed. Toch een hele geruststelling. Echo was heel snel maar toch leuk om kleine ff te zien. Kleine is ook opgemeten en schatting zat nu op 3200 gram. Maar van buiten te voelen dacht ze dat hij/zij zwaarder zou zijn. Waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden.

Deel Deze Pagina