http://www.mijnalbum.nl/Foto-JLF7S73R.jpg vorige jaar okt gestopt met de pil.. nov meteen zwanger in jan. een mk * vanaf jan. tot aug. geen ongesteld heid afgelopen 1,5 a 2 maand heel onregelmatig maar nu echt eindelijk weer een knaller !!! onwijs blij. vanavond en morgen avond klussen !! dus rond 13 nov mijn. nod...
Aah een actief wachtbankje! LEUK! Ik sluit me ook aan. Tis de eerste ronde, 3e kindje. We zijn gelijk met ovu-testen aan de gang gegaan en voor zover ik heb kunnen ontdekken heb ik op dag 25 mijn eisprong gehad. Gisteren had ik de hele dag allerlei krampjes dat ik echt het idee had dat ik ongesteld ging worden... maar tot op heden niets! Naar verwachting zou ik woensdag kunnen testen, maar eigenwijs als ik ben heb ik het vanmorgen al gedaan... Helaas witter dan wit! (maar ja, als gisteren innesteling zou kunnen zijn niet zo gek ) Dus.... wie helpt mij de dagen tot woensdag door!
@willie: Haha ik wil je graag helpen hoor! Hier alleen hetzelfde probleem 3 nov. Nod denk ik en zo stom geweest om gister al een test te doen haha wetend dat t natuurlijk eigenlijk helemaal geen zin had maar toch wilde t gewoon doen haha maar je bent dus niet de enige Wel spannend hoor al je wel krampjes hebt maar verder nog geen ongi. Duim voor je! En succes met wachten nog even!!
Wat leuk om dit allemaal te lezen, spannend man! Ik had vandaag veel familie over de vloer en een baby en dan roepen ze o neem jij hem maar kun je oefenen. Dan denk ik je moest s weten dat ik al een tijdje bezig ben grrrrrr Trouwens nog geen eisprong gehad, heb altijd temp stijging op dag 16/17 tis nu al 19!!! Heb wel spanning gehad door nieuwe baan, misschien van invloed? Iemand een idee? Iedereen succes!!!!!!!
Haha dat grrrr gevoel ken ik ik kan zoooo jaloers worden van mensen die zwanger zijn of een kleintje hebben terwijl ik t ze natuurlijk echt wel gun maar wil zoo graag!! Haha en dan zit ik pas in de 3e ronde Heb ook super leuk :S een schoonmoeder die de hele tijd loopt te zeuren om een kleinkind echt moeilijk om dan niet een snauw te geven en te zeggen ja ja WE ZIJN BEZIG!! Haha Verder heb ik geen idee of spanning invloed kan hebben op je eisprong
Succes voor de dames die een deze dagen mogen testen! Hopelijk veel roze en blauwe wolken hier Stress kan zeker van invloed zijn op je hormonen en dus ook op je menstruatiecyclus. De eisprong kan volgens mij dan ook best wat later zijn. En sommige dames hebben gewoon sowieso een onregelmatige cyclus. Ik ben er daar een van. Voor mijn eerst zwangerschap varieerde mijn cyclus tussen de 116 dagen en de 29 dagen. Succes iedereen op het wachtbankje.
Hai dames, vanochtend getest en volgens mij is tie positief!!! Ik sta helemaal te trillen...t streepje is nog niet erg donker maar wel duidelijk te zien...hoop zo dat tie snel donkerder word...ben wel erg onzeker na door de mk van eind aug/begin sep. Ik hoop op een mooie plakbeeb Ik hoop dat ik er een beetje van kan genieten.
Wauwie! Spannend meid, maar een streepje is een streepje, bij deze gefeliciteerd en ik hoop met je mee voor een Plakbeeb!
Ohh ingie!!! Wat super :-D ik zeg gefeliciteerd!!! Morgen is officieel je nod toch? Dus morgen of woe nog een test en dan is hij vast donkerder!!! Kan je er geen foto van maken en doe erop zetten?? Xx
Ik kan me trouwens helemaal voorstellen d'r je onzeker bent! Heb zelf 3 miskramen gehad. Maar je hebt nu wel recht op een echo met 7/8 weken! Zo ga ik dat ook met mijn dochter. En de vk vertelde dat dat protocol is na een miskraam! Maar ik duim heel hard met je mee dat het een mooie plakker blijft!!!
Super goed dorientje! Flink aan de klus wordt dat ;p Ik heb een vraagje: ik heb de afgelopen 4/5 dagen mn temp een beetje in de gaten gehouden en eigenlijk zat t de hele tijd tussen de 36,3 en de 36,6 nu doe ik t net en is t ineens 37,3!!! Kan dit iets betekenen of is t gewoon toeval? Ik ben afgelopen donderdag ochtend even misselijk geweest en borsten doen pijn maar anders dan normaal... Dit weekend is mn nod... Hoop dat iemand me kan helpen want ben helemaal hyper de pieper nu terwijl t misschien wel helemaal niets is.. Haha
Gefeliciteerd Ingie!!! Fantastich!!! Eillanad: ik heb geen ervaring met temperaturen.. hopelijk kan iemand anders je vraag beantwoorden! Succes met wachten allemaal! Hopelijk veel op ROZE
Hier mijn testen.. bovenste is van vanochtend en de onderste van 5 min geleden. In het echt zijn ze ook wat donkerder....wat denken jullie? Ik heb wrs mn eisprong een paar dagen later gehad, gezien mijn temp kaartje. Dus nod verplaatst naar woe /donderdag.
Ingie gefeliciteerd!!!!! Elleinad: wel elke dag ong zelfde tijd meten, smorgens voor het opstaan!!!! Dat scheelt alles je moet echt nauwkeurig zijn hoor (uit ervaring) Zelf heb ik nu een lichte stijging, hoop echt dat het doorzet en een late eisprong was.....toch nog kans hoop ik....