Eisprong gehad en nu wachten maar!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happy83, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Hee dames,

Hier ook alles rustig! Nog steeds elke keer een beetje bloed.. Maar goed ze kunnen er niks mee..
    Placenta ligt goed en voor de rest is ook alles goed. Moet echt rustig aan doen.
    Wat goed dat je ff gebeld hebt en dat ze meteen door pakten happy! Ze zeggen wel eens dat het kan betekenen dat de bevalling eraan zit te komen.. Fijn dat alles iig goed is!
    Ik merk ook dat het zwaarder wordt elleinad, buik zit gewoon echt in de weg en kan steeds minder met mijn dochter ivm bekken klachten die weer toenemen..

Ik werk al niet meer sinds 16 weken zwangerschap 😳 ivm de laagliggende placenta en dat bloedverlies mocht ik niks meer van de gyn. Geen seks, geen huishouding, niet zwaar tillen.. Lastig hoor, maar goed alles beter dan een placenta scheuring of vroeg geboorte! Hou me er ook netjes aan! Nu wel weer wat meer wat mag omdat de placenta goed ligt, maar nu ik weer wat bloedverlies heb, doe ik het maar rustig aan weer!

2. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Happy wat goed dat je gebeld hebt! En fijn dat t ook serieus genomen werd en er naar gekeken werd! Gelukkig alles goed!!

Bepster das balen dat je al zo lang thuis zit! Nou je t zegt heb je t volgens mij toen ook wel verteld of niet? Wel fijn dat je nu weer wat meer mag maar zou idd als t lukt lekker rustig aan doen als je weer bloedverlies hebt! Maar dat lijkt me ook best lastig!

Hier gaat alles ook nog goed :) begin t thuis zitten en rustig aan echt zat te zijn haha maar lees net dat ik absoluut niet mag klagen vergeleken met jou bepster! ;) hier wel regelmatig ook wat voorweeen vooral savonds snachts en smorgens niet heel pijnlijk maar fijn is anders.. Mijn gevoel zegt ook al een tijdje dat onze man dinsdag gaat komen haha dus ben benieuwd of mn gevoel gelijk heeft! Ik zou t zeker niet erg vinden als t zo is iig :D

3. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Hoe is het bij jullie? Donderdag liep ik nog te verkondigen dat het nog zo lekker gaat. Vrijdag de hele dag kots misselijk geweest. Heb zelfs mijn dochter op laten halen want was me ff te druk. Vandaag gelukkig iets minder misselijk maar nog wel erg moe. Van mij mag het nu echt wel eens zover zijn. Heb helaas nog helemaal geen tekenen dat het bijna zover is. Buik nog steeds erg rustig.
    Moet van mezelf rustig aan doen en rustig blijven wachten. Maar echt fijn is het niet meer....

4. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Happy wat balen dat je zo beroerd was vrijdag!! Gelukkig gaat t nu beter!
    Hier een beetje t zelfde dat t van mij wel komen mag! Ik irriteer me erg aan t feit dat ik zo rustig aan moet doen enzo en wil die kleine nu wel eens zien haha verder gaat t hier op zich goed! Af en toe wat voor weeen zoals nu ook weer maar t zakt elke keer na een tijdje weer af..

5. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Dat is vervelend happy, hopelijk is de misselijkheid nu weet minder? Ben ook sinds vannacht kots misselijk.. Nu nog, heel naar!
    Kan me voorstellen dat jullie er klaar mee zijn!! Nieuwsgierig, maar ook de ongemakken waar je nu wel klaar mee bent! Heb het heel af en toe dat ik het denk.. Maar zal ook de komende weken vast wel meer worden!!
    Voorweeen heb ik bij suus heel veel gehad ben benieuwd of ik ze nu ook weer krijg!! En de week voor ik ging bevallen helemaal nergens meer last van. Voelde me zo goed, echt heel vaag. Had toen ook helemaal noet het idee van, ik ga binnenkort bevallen. Had controle bij de vk en vroeg haar of ze wilde voelen of er al het 1 en ander aan het verweken was.. Zo gezegd zo gedaan.. Ze was klaar met het onderzoek en zei: nou alles zit nog pot en pot dicht, volgende week zie ik je wel weer hoor, op het spreekuur. Nou niet dus haha.. Dat was maandags en zaterdag nacht begon het ;) Hihi!

Meiden ik wens jullie al wel vast heel veel succes!! Het kan ook zo ineens gebeurt zijn nu!! Jullie kunnen het, maar goed wie weet spreken we elkaar wel nog zonder dat jullie bevallen zijn! Maar ik hoop dat jullie snel met goed nieuws komen :-D

6. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    He dames.

Vannacht zijn we de trotse ouders en grote zus geworden van Jurre Douwe!
    Om 3:15 werd ik wakker en twijfelde ik een beetje of ik nu wel of niet weeën voelde. Mijn vk had gezegd dat als je twijfelt dat je dan in bad of onder de douche moest gaan staan. Om half 4 onder de douche gegaan en ging wel door. Zat geenn 5 min meer tussen dus manlief gevraagd om vk te bellen. Ze was er 4:20. Na paar weeën gevoeld hoeveel ontsluiting ik had. 4/5 cm en kleine zat nog heel hoog dus zou nog wel even duren. Ondertussen hele heftige weeën en besloten im naar ziekenhuis te gaan want zulke heftige weeën ging ik niet heel lang meer trekken. Dus manlief belt mijn moeder zodat zij op dochter kon letten en vk belde ziekenhuis. Terwijl ze belde voelde ik toch echt persdrang. Vk ophangen en voelde bij me. En inderdaad kon hoofdje al voelen. Om 04:50 bevallen. Dus al met al slechts 1, 5 uur! Alles met beide ging/gaat het goed. Hij woog 3590 gram en is 50 cm.
    Wie had dat gedacht!!!!

7. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Ohh happy, gefeliciteerd!!! Een jongen, wat super leuk!!!
    En wat een vlotte bevalling zeg, is het nou wel thuis geboren of toch nog naar het zh gegaan?
    Wat een super leuke naam ook :)
    Nu lekker genieten van je prachtige zoon!! Laat je lekker door de kraamverzorgster verwennen!!

Dikke kus voor jullie 😄

8. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Nee thuis bevallen want ging giga snel ineens. Had ziekenhuis nooit gered.
    Gaat heel goed hier. Super kraamhulp die alles heel duidelijk uitlegd.
    Borstvoeding komt ook al heel goed op gang.

9. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Wat goed om te horen dat het allemaal zo goed gaat!!
    En de bv komt mooi op gang, fijn☺️

Ik wil ook wel nu Hihi
    Lekker genieten!

10. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooohhh happy!! Gefeliciteerd!!! Jeetje nu baal ik echt dat ik nog steeds niet geabbonneerd ben!! Zie t nu las sorry!!!
    wat fijn dat alles goed gaat met jullie en wat een leuke naam!! :D
    T is wel echt super snel gegaan idd!
    Echt top joh! Heel fijn ook dat bv goed op gang komt! En je een fijne kraamverzorgster hebt!!

Nou geniet lekker met zn 4tjes!! En laat je idd lekker verwennen!!

Hier nu een beetje aan t rommelen maar ja dat heeft t al vaker gedaan dus zegt niets haha zo meteen idd maar even de douche onder en dan naar bed en dan maar afwachten wat er gebeurt..

Hoe gaat t met jou bepster? Voel je je nog goed?

11. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Hier gaat alles goed!! Rustig aan doen, want doe ik dat niet worst ik gestraft door mijn bekken helaas 😁
    Ook afgelopen woe pillen gekregen van de ha (op recept) voor mijn maagzuur! Wat een pijn had ik joh.. Werd er 's nachts wakker van. Nu ist helemaal weg, kan alles weer eten en drinken, echt zo fijn!!!

Afgelopen week ook voor het eerst weer bij de vk geweest 😄 zo fijn!! Alles was goed, baby groeide goed, buik was een mooi formaat voor een tweede zwangerschap 'n meneer heeft nog alle ruimte.. Hij lag in stuit en even later voelde ze nog een keer en toen lag ie dwars haha! Veel vruchtwater.. Maar ik ken het, had ik met suus ook.. Die draaide met 37 weken ineens naar stuit omdat ze ook zoveel ruimte had en met 38.6 ofzo draaide ze eindelijk in haar goeie positie en daalde ze in haha! Dus dat zal met deze kleine man ook wel zo gaan.
    Ook gaf ze aan dat het een normaal kindje is qua grootte. Best bang dat hij heel groot wordt (wij waren allebei 10 pond😳), maar dat was ik toen bij suus ook. Zei was 3100 gram en de vk schat weer zo'n gewicht. Misschien iets zwaarder, omdat het een jongen is. Ben besnoeid of ze gelijk heeft Hihi! Bij suus toen wel.

Jij echt de allerlaatste lootjes he!! Ben benieuwd of het gerommel doorzet snel!! Toi toi too iig!! Je kan het 😄

12. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Wat fijn joh!! Kan me echt voorstellen dat daf een goed gevoel geeft!! :D en wat grappig dat ie nog zo aan t draaien is haha dan heeft ie zeker nog wel lekker veel ruimte!

En t indalen kan idd altijd nog! Hier is kleine ook nog niet ingedaald! Wel een beetje balen want moet dus meteen gaan liggen als mn vliezen breken.. Durf niet echt lang meer weg te gaan daardoor..

T gerommel gaat hier trouwens gewoon vrolijk verder! Was gisteravond onder de douche gaan staan om een beetje te ontspannen en toen kreeg ik me toch een kramp onderin mn buik! Geen weeen maar echt ongi kramp en t hield de hele tijd aan.. Ben toen maar naar bed gegaan met een warme pittenzak en dat hielp gelukkig wel!! Nog wel een paar keer wakker geworden van harde buiken maar verder goed geslapen! Ik benieuwd of t door gaat zetten of dat t een beetje oefenen is haha

Heb je nog leuke plannen voor t weekend??

13. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Alles nog rustig elleinad?? Hopelijk heb je niet net als ik bij suus had, heel lang voorweeen 😳 niet fijn!!
    Ik zou dat idd ook niet durven als de kleine nog noet ingedaald zou zijn.. Hopelijk doet ie dat nog!!

Gisteren ff met suus naar een indoor speeltuin geweest en 's avonds lekker uit eten. Straks een kinderverjaardag. Jullie nog leuke dingen doen of gedaan?
    Xx

14. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Ja nog steeds wel wat gerommel af en toe met een wee her en der haha heb wel t idee dat ie wat verder omlaag is gezakt want als ik zit heb ik t gevoel dat ik meer ruimte heb.. Misschien dat t gerommel daar vandaan komt :)

Verder ben ik vandaag met mn zus naar t tuincentrum geweest lekker kerstspulletjes kijken :D

Jij hebt een leuke dag gehad gister :D wel druk! Trek je dat nog gewoon?? Lijkt me wel super leuk die indoor speeltuinen!

15. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Hoi dames,

Hoe is het bij jullie? Is het nog een beetje vol te houden?
    Hier gaat het super. Jurre doet het super. Vandaag alweer bijna op geboortegewicht. De borstvoeding gaat heel goed. Afgelopen dagen last gehad van de gebruikelijke stuwing. Maar die is nu weer voorbij en Jurre drinkt heel goed. In het begin veel last van kraampjes maar we gebruiken nu infacol en dat helpt heel goed. Tip zorg dat je dit in huis hebt want scheelt ons veel gebroken nachten. Zelf voel ik me ook goed. Vanmiddag wel wat last van kraamtranen. Morgen is kraamverzorgster alweer voor laatst.
    Gelukkig heb ik verder veel mensen om me heen die bij willen springen.

Ben erg benieuwd wanneer jullie jongens zich aandienen. Geel veel succes met laatste loodjes.

16. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!!

Wat fijn dat t zo goed gaat happy!! En fijn dat de infacol helpt! :D
    Gaat snel zeker zo n eerste week! De kraam alweer bijna weg! Pff super dat je lekker mensen om je heen hebt die kunnen helpen!

Hier gaat alles goed! T rommelt nog steeds lekker met af en toe een uurtje twee wat voorweeen achter elkaar en dan zakt t weer af.. Heb t idee dat. Meneer eindelijk is ingedaald! Kan nu tenminste weer normaal zitten enzo zonder dat mn ribben voelen alsof ze uit elkaar knappen!! Morgen weer controle en ga denk ik vragen of ze wil kijken of er al wat aan t verweken is of op gang aan t komen is want ben er wel klaar mee!

Goed om te horen dat alles goed gaat met jullie happy :D geniet lekker van jullie mannetje!!

17. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Hee dames,

Had idd een druk weekend elleinad en dat heb ik ook zeker gemerkt 😳
    Indoor speeltuin kan ik suus helemaal laten gaan zonder dat ik mee hoef. Ze hebben hier een hele mooie pamper hoek👍😄 kan niks gebeuren en suus kan alles zelf! Ik kon lekker relaxed zitten met een kop thee en een boekje 😄

Wat goed om te horen happy dat het zo goed gaat!! Wn ook met se bv!! Top spul he, infacol!! Heb het al ik huis Hihi 😉 bij suus de eerste weken ook veel gebruikt! Jee morgen de kraam alweer voor het laatst! Dat gaat ook altijd zo snel voorbij helaas.. Maar vond het na suus ook erg fijn om weer lekker met je eigen te zijn. Al veel visite gehad? Of is het echt zo bij een tweede dat dat minder is?

Hopelijk zet het snel door elleinad!! Ik moet nog ff helaas.. Wordt me soms echt ff te veel! Veel harde buiken, last van bekken en slecht slapen.. En ik niet alleen, mijn dochter slaapt de laatste dagen ook erg slecht, veel wakker 's nachts en overdag ineens kort slapen 😳 hopelijk is het een fase!

Hoop de volgende keer elleinad op een baby berichtje 😉 spannend!!

18. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Elleinad...!!!! Hoe is het bij jou? Ben zo nieuwschierig 😄
    En hoe gaat het bij jullie happy? Lekker aan het genieten? Ben wel benieuwd naar een foto van jullie kleine prinsje 😄

19. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay!!

Hier helaas nog steeds t zelfde! Hoop gerommeld en hoop harde buiken maar niets zet door :( wordt er echt gek van op t moment!!

Kan me voorstellen dat je moe was na vorige week haha wel lekker dat suus zo dr gang kan gaan in de speeltuin!!
    Ook balen dat je zo n last hebt van je bekken en harde buiken! Dan ben je t idd snel zat dat geloof ik heel graag!!
    Paar weekjes nog volhouden!! :)

Ik denk dat ik morgen ga bellen of ze iets kunnen doen voor me als er nog niets is want ik wordt hier echt gek van!!

En happy ben idd wel heel benieuwd naar jullie mannetje! :) en hoe gaat t met jullie? Lekker aan t genieten hoop ik!! :D

Nou fijne zondag!

20. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Ah frustrerend he? Ken het van suus!!
    Heb je nog gebeld elleinad??

Xx