Oh! En kijk hoe mats t naar zn zin had in zn wippertje!! Haha papa was met m aan t spelen! Zo schattig!!
Oh vervelend koemelk allergie. Bij onze dochter hebben ze er ook even aan gedacht maar bleek gelukkig niet zo te zijn. Er is speciale kunst voeding. Nutrilon heeft pepti. Volgens mij kun je dat gewoon halen bij drogist. Anders sowieso bij apotheek. Maar dat zullen ze van CB ook wel uitleggen. Als jij zelf ook koemelkallergie en dus geen zuivel producten eet/drinkt kreeg mans het inderdaad niet binnen. Jammer hoor dat het zo snel terug loopt. Hoop dat het bij mij niet gebeurd. We wachten maar gewoon af. Maar eerste 6 weken zijn het belangrijkste en die heb je binnen. Wat ben je trouwens alweer snel aan het werk. Bevalt het je een beetje?
Ja ik baal ontzettend dat t zo terug loopt! Maar idd wat je zegt die eerste 6 weken zijn binnen en daar ben ik super blij mee! Werken bevalt voor geen meter! Vind t erg zwaar ondanks dat t maar drie ochtenden zijn... Maar ja ik kreeg geen verlof uitbetaald omdat mn contract niet verlengt is binnen de kinderoovang organisatie waar ik werkte dus we hebben hard geld nodig hier! Ik geef nog geem dansles gelukkig maar werk nu bij mn moeder op een middlbare school in de kantine.. Haar collega moest geopereerd worden aan een hernia dus kon ik mooi wat uurtjes overnemen. En mats gaat mee! Dus die hoeft dan ook niet naar de opvang.. Niet idiaal maar beter dan zo klein al naar de opvang vind ik!
Hee dames, Wat gijn happy dat het zo lekker loopt met de borstvoeding!! Idd de eerste weken is investeren en komen ze het meest! Maar het maakte me wel ontzettend onzeker 😁 ik ben gestopt. Afgelopen weekend hoge koorts een borst die heel pijnlijk was en vol en hard bleef.. Heb een borstontsteking! Ik ben er klaar mee😢 mees was heel onrustig door mijn overvolle borsten, had veel krampen en kwam elk half uur omdat hij na 5 min zoveel Melk had gehad dat hij als een blok sliep en niet wakker te krijgen was. Helaas slaat de ab nog niet echt aan, blijven mijn borsten hard, vol en pijnlijk ondank regelmatig kolven.. Dus moet morgen de ha weer bellen als er nog koorts is😁😳 Sinds mees de fles krijgt spuugt hij ineens ontzettend veel, echt met bogen, dus daar ben ik ook nog niet zo gerust op.. Gelukkig niet na elke voeding, maar zeker 3 x per dag! Wat een mooie mannetjes zeg!! Heerlijk die lach al op hun gezichtjes 😄😄 daar wordt ik vrolijk van💕 Idd snel weer aan het werk elleinad, maar snap dat er geld in het laatje moet komen.. Snap ook zeker dat het je niet bevalt 😁 Wat jammer van jou bv😔 maar fijn dat je het van de positieve kant kam zien, hij heeft iig 6 wkn gehad!!! Kunnen ze je niet meer afpakken!! Zin om te werken, happy?? Nou ik ga ff kolven, daarna mees een fles (komt zelfs met de fles om de anderhalf uur. Ook als hij niet spuugt. Dus denk dat ik forte voeding haal, bij suus ook gegeven) doen en dan ff slapen. Suus lekker bij de opvang en manlief aan het werk! Zitten jullie trouwens ook op die app van babyboom??
Ik heb weer een voeding momentje. Om de tijd te doden en niet in slaap te vallen heb ik tablet mee naar boven genomen. Jurre komt meestal rond half vier nog een keer en dan half 8. En gelukkig drinkt hij snel dus binnen half uur slaapt hij weer. Balen vandie borstonsteking bepster. Kan me voorstellen dat je het dan hebt gehad en voor zekerheid kiest door over te gaan op borstvoeding. Vervelend dat hijnu nog steeds zo vaak komt. Geen regeldagen? Hoop dat het snel beter gaat want hier wordt je zo onzeker van. Elleinad, er moet inderdaad wel geld in laatje komen. Met die kleine erbij gaat het nog sneller. Gelukkig dat je toch zo snel wat hebt kunnen vinden. En handig dat mats gewoon mee kan. Ze lopen ook nog niemand in de weg natuurlijk Zo ik ben weer klaar met voeden. Manneke ligt weer heerlijk te brabbelen op bed. Zal zo wel in slaap vallen. Ik draai me ook weer om.
Hee dames, Hoe is het met jullie?? Hier alles weer goed heerlijk genieten van ons mannetje. Gisteren moesten we voor afsluiting naar de kinderarts. Alles was goed. Mees weegt 4500 gr en is 57 cm!! Wat een beer of noet Hihi!! Xx
Hier is het vandaag nationale poepdag. Jurre had bijna 3 weken niet gepoept. Ik wist dat het lang mocht duren met BV maar zolang! Huisarts al gevraagd en zei dat het echt vanzelf kwam. Nou dat was vandaag. Jeetje wat kan er uit zo'n klein hummeltje komen. Vandaag tot nu toe 3 dikke boepluiers gehad + nog eentje van mijn dochter. Kon mijn lol wel op dus. Gelukkig is hij het nu kwijt. Hoop dat er nu niet weer zo lang tussen zit. Jeetje Bepster wat groeit mees snel. En ook al zo lang. Jurre was bij de laatste meting 5840 en 58 cm. Maar ik moet dinsdag weer dus ben erg benieuwd wat hij nu weegt enz. Heeft mees zijn eerste prikje al gehad? Nog niet toch?
Hay! Bepster wat fijn dat alles goed gaat!! En hij groeit lekker ja! Maar vind m niet zwaar ofzo hoor!! Mats woog al meer toen ie geboren werd met 51 cm!! Whaha Happy lekker dan! Zal je idd niet blij mee zijn geweest! Mats heeft ook een keer 1,5 week niet gepoept en dat was al veel dus 3 weken zal helemaal wel feest zijn geweest :S Hij groeit wel ook goed! Fijn hoor!! Hoop dat morgen ook alles weer goed is! Hier druk in de weer met mats zn voedingen we waren begonnen met afbouwen van de borstvoeding omdat ik weer werk en helaas niet mee genoeg aanmaak voor hem dus maar hij drinkt echt heel slecht uit zn fles! Meestal maar 40 tot 70 cc met af en toe een uitschieter naar de 90 of 100.. En hij zou eigenlijk minimaal 120 moeten drinken op t moment.. Dus ik heb t cb gebeld en die gaven aan dat als hij gewoon tevreden is overdag dat er waarschijnlijk niets aan de hand is en hoj er genoeg aan heeft maar voor de zekerheid moet ik woensdag even naar het inloop spreekuur op t cb om m te wegen en te meten zodat we kunnen checken of echt alles goed gaat!
Hee!! Hier gelukkig weer alles goed. Mees is net vandaag uit het zh ontslagen. Vorige week opgenomen met het rs virus. Jee wat is dat naar wat was mees benauwd! Zijn zuurstof gehalte was 85% en de grens vanaf wanneer E zuurstof gaan geven is 93% Maar gelukkig nu weer lekker thuis en alles weer goed!! Verder lekker aan het genieten van mijn laatste welen verlof! Nig maar 4 weken 😳 pff wat gast het snel! Ben ook benieuwd hoe het bij jullie is 😄
jeetje wat naar joh! 85% is wel echt weinig zeg! hoe lang heeft ie moeten blijven? gelukkig is ie nu weer lekker thuis idd! en geniet er idd nog maar van! dat werken bevalt me voor geen meter haha hier gaat t ook niet super op t moment. hij drinkt nog steeds erg slecht dus maandag moeten we naar de ka. ook is zn ontlasting heel hard en schreeuwt t arme mannetje t uit als hij moet poepen! gelukkig kon ik daar vandaag wat voor ophalen dus hoop dat dit snel werkt en ze wat vinden in het ziekenhuis zodat t snel beter gaat! verder ben ik echt helemaal gesloopt van het werken! omdat ik nu inval bij mn moeder werk ik op maandag en woensdag 10 uur op 1 dag! de andere dagen werk ik ook gewoon en mats kom ook af en toe nu om 04:00 of 05:00 uur voor een voeding! zelfs t weekend is eigenlijk te kort om helemaal bij te trekken. maar dat is nog ong. 3 weken en daar ben ik daar klaar mee dus ik kijk nu al uit naar dat moment!
He dames Ben ik ook weer een keertje. Eigenlijk heel weinig achter de computer gezet de afgelopen tijd. Bepster wat vreselijk dat je kleine man zo benauwd was. Hopelijk gaat het herstel nu snel. Niks aan als je die kleine zo'n pijn ziet hebben en je er niets aan kan doen. Bij ons ook beide virus flink te pakken. Iris is al 4 weken enorm aan het hoesten en ook Jurre al 2 weken. Vanmorgen naar huisarts geweest en pufje gekregen voor beide. Hopelijk knap het snel op. Zijn heel veel met virussen. Eilland, wat balen dat het werken je zoveel energie kost. Kan me voorstellen dat als je 10 uur per dag moet werken, dat het veel is. En dan 's nachts er ook nog uit. Hoop de je man ook kan bijspringen. Hier nu weer twee weken aan het werk en gaat heel goed. Het is natuurlijk even wennen maar valt mij mee. Ik doe 's ochtends Jurre. Hij wordt tussen 6:30 en 7:15 wakker of ik maak hem wakker en dan voed ik hem. Mijn man doet dan onze dochter en dan vertrekken we rond kwart voor 8 richting werk. Ik heb geluk dat ik variabele tijden heb dus als ik iets later ben is dat geen probleem. Kolven gaat ook nog goed. Jurre drinkt niet altijd de 180 ml per fles wat hij mag hebben, maar misschien doet hij dit ook wel niet al hij bij mij drinkt.
Wat goed happy dat t zo lekker gaat met werken erbij!! Wel ook al virussen bij jullie hopelijk slaan de pufjes snel aan! Vind t echt goed dat t kolven goed gaat bij jou!! Lekker zo doorgaan!