Hee meiden, Even vraag.. vandaag op mijn nod weer een testje gedaan en geen knaltest. Hij was zeker niet lichter dan die van zondag maar ook niet veel donkerder.. word er een beetje onzeker van. Ik zal vanmiddag een foto maken.. ben nu opweg naar het werk. Heeft iemand van jullie dit ook weleens gehad? Heb trouwens nog wel alle symptomen. @bepsterdorien wat balen meid.. had zo gehoopt dat je een positieve test zou krijgen. Hopen dat je snel weer aan de klus kan. Sterkte
Dankje wel manoukspoor! Het is altijd ff dat kl*te momentje als je dan weer ongi bent.. Maar gelukkig ben ik altijd positief ingesteld en weet ik zeker dat het bij ons ook wel gaat lukken! Ze zeggen gemiddeld een jaar, dus daar hou ik me aan vast! Het is alleen die stomme endometriose die het wat lastig maakt! Bij mijn dochter in juni 2010 begonnen en was na een mk in sept 2010 pas in maart 2011 zwanger van haar! We zullen zien Wat jij nu hebt met je test, ken ik ook! Ze beleven een beetje hetzelfde. Ook met de test van mvm vroeg de consulent zich af of ik wel echt zwanger was! Maar het was toch echt zo Werkse Lieve groet
Ahw debsterdorien! Wat balen zeg!! Hopen dat t volgende ronde raak mag zijn! @manoukspoor geen ervaring mee sorry
Bepsterdorien: niks geen sorry daar zitten we hier toch voor! Echt klote voor je. Lief zijn voor jezelf! Sterkte meis! Vandaag echt hoge temp, 37.4 (!). Morgen zou mn oude nod zijn, maar door dat late ei, kan ik later ongi worden, hoop t niet..... Mijn temp zakt helaas altijd pas tijdens ongi. Heb wel lage rugpijn nu en slaap al 3 nachten onrustig en veel dromen, maar zal de spanning wel zijn. Heb t ook zooooo koud. Herkenbaar bij iemand? Sterkte alle meiden! @Happy83: succes de volgende ronde en met je training, niet te moe terugkomen he
@bepsterdorien balen! Hoop voor je de volgende ronde meer geluk! @ Manoukspoor, die testen zeggen niks, misschien maak je langzaam hcg aan...en weet je zeker wanneer je eisprong is geweest? Gewoon over 2 dagen nogmaals testen dan moet tie wel stuk duidelijker zijn! @ goudvis, ik heb het ook zoo koud vanaf mijn posi test en droom ook ontzettend veel en raar, dus wie weet succes. Wanneer ga je testen?
Wat vinden jullie meiden? De bovenste is van zondag (2 dgn voor nod) de onderste van vandaag (nod). Geen knaltest maar wel donkerder geworden. Heb net ook een cb digital gekocht
@ManoukTjee, ik heb nooit een test gedaan dus niet de ervaringsdeskundige hierin sorry.....maar ik zie hem wel duidelijk hoor! CB spannend!!! Hoe voel je je? @Ingie goh, ik hoop dat het bij mij ook een symptoom is, heb het nl nooit koud terwijl mn vriendinnen al bij 16 graden in een wollen trui lopen. Maar ja, ben veel te bang dat het gewoon verkoudheidje is door de tijd van het jaar.....(hoewel ik dan ook geen koukleum ben) Mmm, wanneer testen? Ik denk t wkend want denk dat door die late eisprong deze maand nod ook later is....vind echt spannnend heb nooit een test gedaan. En begin ook nog eens net met een nieuwe baan.....oeps....(nou ja thats life toch) Voel je je verder ok? Gefeliciteerd trouwens!
Wauw nou die cb is toch wel duidelijk bewijs he!! Super goed hoor!! Voor de rest spannend!!! Laten jullie t weten!! Ik heb net weer negatief getest :S 2 dagen na nod.. Dus ben heeell benieuwd donderdag weer testen als ik dan nog niet ongi ben geworden Succes allemaal!!!
@goudvis de cb heeft het bevestigd Heb echt last van bijna alle kwaaltjes.. daarom had ik ook al eerder getest omdat ik het gwn voelde. Vanaf een paar dagen na de eisprong wat buikkrampen en steekjes. Laatste week pukkels, witte afscheiding, vaker plassen, 's ochtends last van maagzuur en last van mn darmen. De vorige zwangerschap zat ik ook onder de pukkels terwijl ik die normaal nooit heb. Dat was voor mij een duidelijk teken. Ik vind het wel heel spannend en kan het nog niet helemaal geloven
@Ingie goh, ik hoop dat het bij mij ook een symptoom is, heb het nl nooit koud terwijl mn vriendinnen al bij 16 graden in een wollen trui lopen. Maar ja, ben veel te bang dat het gewoon verkoudheidje is door de tijd van het jaar.....(hoewel ik dan ook geen koukleum ben) Mmm, wanneer testen? Ik denk t wkend want denk dat door die late eisprong deze maand nod ook later is....vind echt spannnend heb nooit een test gedaan. En begin ook nog eens net met een nieuwe baan.....oeps....(nou ja thats life toch) Voel je je verder ok? Gefeliciteerd trouwens![/QUOTE] Spannend hoor, ik hoop echt voor je dat het symptomen zijn...Een nieuwe baan....ach ja je hebt het niet voor het zeggen wanneer het raak is! Komt vast wel goed! Ik voel me goed, af en toe wat misselijk, erg pijnlijke borsten en beetje last van steken in de baarmoeder, en verschrikkelijk moe! Ik heb volgende week vrijdag de eerste echo...vind het zo spannend en hoop dat alles nu wel goed mag gaan...
Hihi, nou ik snap je bericht hoor! Steken in de baarmoeder? Waar voel je dat dan? Ik heb het nu bij mn onderrug en soms rechts onderin mijn buik.... Pfff zal je zien dan denk je o zou het....en dan morgen ongi....wat duurt wachten toch lang soms.
@ goudvis ik heb ook steekjes in mijn baarmoeder en last van mijn onderrug. Misschien is het een goed teken. Spannend!
Gefeliciteerd voor de meiden met een een positieve test! Ik ben vandaag ongesteld geworden en ondanks dat het pas de 2e ronde is ben ik erg verdrietig. Ik had ook veel symptomen, maar achteraf gezien hoorde het bij mijn menstruatie. Ik had echt gehoopt zwanger te zijn!
@lou2082 oef das balen!! Hier precies t zelfde! Voelt niet leuk idd!! Nou lekker op de bank met wat lekkers ga ik ook doen