Hee lou2082 Wat balen is dat he? Kan me heel goed voorstellen dat jeverdrietig bent!! Lief zijn oor jezelf nu!! Sterkte en op naar de volgende ronde!! En elleinad, ben je ook ongi geworden? Balen zeg!! Sterkte en ook lief zijn voor jezelf! Op naar de volgende ronde!! Hoe is het met de dames die zwanger zijn? Al veel last van kwalen of valt het mee??? Hier is het een beetje vaag allemaal! Ik ben di morgen (dacht ik) ongi geworden. Maar di was het alleen die ochtend met afveen iets bruinig. Daarna hele dag niks meer. En gisteren ook alleen met afvegen af en toe bruinig en net ook snap er niks meer van!!! Is dit nou wel een ongi, of niet. Normaal ben ik dag 2/3 behoorlijk ongesteld! Met veel do met rood bloed!! Heb nog geen test weer gedaan, maar dat is meer zelfbescherming denk ik! Liefs x
Dank jullie wel meiden! T is wel zwaar balen ja! Helemaal omdat ik echt zwanger dacht te zijn maar denk nu achteraf dat ik toch een beetje stress heb gehad en dat de vermoeidheid en latere ongi heeft veroorzaakt :S maar goed ben ergens ook wel blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben want elke keer die negatieven testen was ook niet leuk meer haha volgende ronde ga ik zeker niet zoveel testen als nu!! @debsterdorien: hmm das wel vreemd ja! Ik heb geen idee of t kan beteken dat je toch zwanger bent anders misschien de ha even bellen en vragen of dat mogelijk is? Wel spannend zeg!!!
ooo meiden wat een toestanden allemaal he. Gelukkig is het Sint tijd, kunnen we veel chocola vinden in de winkel. Sterkte Eleinad en Bepster!!!! Hier nog mega onzeker. NOD was gister oorspronkelijk maar door later ei moet ik rekening houden met zat/zon. Nieuw dit. Dan pas testen hou ik mezelf voor. Heb soms ongi krampen, weinig afscheiding, moe, soms misselijk (of beeld ik me dit in). Verder niks, nada. Temp blijft boven 37.( maar zakt altijd pas tijdens ongi bij mij) Dus ik heb nog hoop, hoewel ik weet dat alle symptoompjes bij ongi passen en stress, heb hele drukke week op mn werk namelijk. Afwachten denk.Doeg!
Heeft er iemand wel eens oranje bloedverlies gehad? Ik vandaag 1 druppel. Ik weer hopen op innesteling.... Het raadsel wordt steeds groter. Heb wel n test gehaald, voor het weekend. Geduld is n schone zaak.
@bepsterdorien, Ik had ook last van bruinig afscheiding (klinkt toch elke keer weer raar/vies) een paar dagen voor NOD. Helaas ben ik toen ongi geworden. Het kan ook als je zwanger bent dus je weet het pas zeker als je test. Je kunt pas zeggen dat je ongi bent als je helder rood bloed verliest. Hopelijk blijft dit bij jou achter en kun je het weekend toch nog posi testen. Ik zit weer in de wachtstoel voor de volgende ronde. Nog een weekje tot eisprong. Blijft spannend hoor. Hoop zo dat het deze rond zo mag zijn. Ik heb ff zitten te rekenen en ben dan 3 maand als mijn schoonmoeder jarig is. Leuk verjaardag cadeau zou het kunnen zijn toch? Ach dat duurt nog zo lang. Eerst maar lekker genieten van mijn dochter en we zien wel hoe het gaat lopen @ alle zwangeren, Van harte gefeliciteerd. Hopelijk hebben jullie niet te veel last van alle kwaaltjes.
Ik hoop het echt, maar heb verder geen symptomen behalve nog steeds koud en emotioneel. Als het morgenavond nog zo licht is, ga ik testen. Meestal zet t na 2 dagen nl. door, maar zo licht als nu heb ik zelden gehad en oranje ook niet. Maar ja, heb ook nog nooit zo een lange cyclus als nu gehad. Vanmorgen zat ik er helemaal doorheen, manlief heeft me getroost, dat het echt wel goedkomt. Hij lijkt ervan overtuigd, terwijl ik onzekerder wordt. Als ik morgen ongi word, kap ik na 3 mnd met temperaturen, ik heb dan genoeg info voor evt bezoek huisarts en wil er ff niet aan denken, even een maandje leven en van elkaar genieten, misschien dat t helpt (oeps ben ik er toch weer mee bezig ) Iedereen goed weekend, sterkte, succes en geluk!
@Goudvis, Sterkte vandaag. Ik hoop voor jullie dat de test nu eindelijk twee strepen bevat. Duurt wel erg lang he. Ik ben bij mijn eerste ook pas in de 11 maand zwanger geraakt. Het wachten duurde toen ook steeds erg lang. Ik had die maand ook andere afscheiding als anders en wist toen eigenlijk vrij zeker dat het raak was. Hoop dat het voor jullie hetzelfde geldt.
Hee dames, Sorry dat ik ff niet gereageerd heb. Was een paar dagen weg Heb uiteindelijk wel wat rood bloed gehad, maar nog steeds weinig vergeleken met wat ik normaal heb. En nu os het alweer klaar.. Duurt normaal ook langer.. Net getest, maar niks Beschouw dit dan ook maar als een ongi! Hoe gaat het met jullie allemaal? Goudvis al duidelijkheid?! Groetjes
Hee meiden, Gisteravond getest, negatief.... Vandaag klein beetje roze rood bij afvegen, snap er echt geen bal van jongens.....
Balen Goudvis! Denk dat de ongi wel door gaat zetten helaas...hoop het niet natuurlijk! Hier alles goed, op de gebruikelijke kwaaltjes na dan..ben echt super moe! In vlagen misselijk en erg pijnlijke borsten...Vrijdag de echo, ben zo benieuwd
@goudvus: balen hoor!! Hoop idd wat depsteedorien ook al zegt dat je snel duidelijkheid hebt!! Duim voor een positieve duidelijkheid voor je @ingie1983: spannend!! Duim voor een goed plakbeeb voor je!!
Dankje girlz! Nou nog geen duidelijkheid, 1 inlegkruisje per dag soms bruin soms rood. Ik heb dat nooit, altijd op tijd en heftig na 1 dag. Ik hoop dat het morgen echt doorzet want dit is ook niks. Soms heb ik nog hoop, maar lijkt me sterk.... @Ingie succes bij de echo echt leuk joh!
Ik ga heel hard voor je duimen goudvis!!!! Ik hoop zo voor je dat je een mooie test in handen hebt morgen Mijn rode monsters zijn weer voorbij, dus bij ons begint het klussen weer