Eisprong gehad en nu wachten... :-)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door RomyM, 10 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daiss8

Daiss8 Actief lid

7 sep 2012
    232
    194
    43
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik denk dat ik tussen 3 en 10 oktober een eisprong heb gehad, als ik nu terug denk aan het slijm. Gisteren last gehad van m'n lies. Begint nu weer een beetje.. Maarja al die kwaaltjes pff..

Dit is trouwens dag 47 in mijn eerste ronde ! Ik wil maandag of dinsdag gaan testen. Heb geen idee wanneer mijn NOD zou zijn, dus als het negatief is volgende week, probeer ik het die weer erna nog een keer.. Mocht ik nog niet ongesteld zijn dan ;)

2. Missoni

Missoni Lid

7 nov 2011
    87
    0
    0
    noord holland
    Hoi meiden,

Starshine, wat een naar nieuws!

Jette, spannend! Ga je een gokje wagen?

Hier nog 5 dagen te gaan... Ik wil nergens meer vanuit gaan maar het is zoooooo moeilijk! Ben soms zo bang dat mijn lichaam me in de maling neemt.
    Ik heb nog steeds last van menstruatie krampjes en ben moe, ga al dagen de deur niet uit, zodra m'n meisjes op school zijn bivakkeer ik lekker op de bank! Maar zulke dagen heb ik wel vaker.
    M'n tepels zijn nog wel erg gevoelig.
    Ik hoop het uit te kunnen houden tot m'n nod, koop ook expres nog geen test want dan kan ik me niet inhouden!

Hoe tellen jullie? Hou je je laatste cyclus aan of neem je die over het algemeen??

Vind het allemaal erg spannend en ik hoop echt dat het voor ons allemaal raak mag zijn!

3. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Het wachtbankje is voor mij ook weer begonnen!
    Hier afgelopen zaterdag een knal ovutest gehad. Mijn NOD is 28 okt....hoop zo dat het gaat lukken!
    Duim natuurlijk ook voor alle meiden hier.

4. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Pfff, gelukkig is de wachtbank dus groot genoeg voor ons allemaal! Spannend hoor... Hopelijk snel heel veel positieve testen!!

5. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Liza, zie dat je overtijd bent....of klopt je banner niet? Wanneer is je NOD?

6. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Overtijd klopt niet helemaal en banner dus ook niet.. Althans, uitgaande van mijn vorige 2 cyclussen van 34 dagen klopt het wel..En zo heb ik mijn banner ingesteld..
    Maar heb deze ronde en langere cyclus waarschijnlijk...
    Want als ik uitga van mijn pos. ovutest, eisprong en temp is mijn NOD donderdag... Zit vandaag op 13 dpo als ik daar naar kijk.. Super spannend dus...

Ga niet meer voor a.s. vrijdag testen heb ik besloten.. Heb vorige week donderdagavond getest.. Die was 10 min na afleestijd een echte tuurstreep (alleen in het licht) dus beschouw ik 'm als negatief.. Was achteraf natuurlijk ook veel te vroeg en ook nog eens met avondurine.. Namelijk 8 dpo en CD 34..

Nu zit ik dus 13 dpo en CD 39..

7. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Spannend zeg! Dan zou je ip morgen kunnen testen toch! Dapper als je kan wachten, ik krijg een week voor NOD al de kriebels!

8. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Ja maar heb vorige week op 8 dpo dus al negatief getest.. Of althans, pas na de afleestijd iets van een soort streepje.. Maar voelde toen de teleurstelling alweer :( Dus heb liever teleurstelling van een ongi, die is toch iets minder hard dan de teleurstelling van een negatieve, spierwitte test.. kortom: zelfbescherming ;)

Wil dus eigenlijk echt tot vrijdag proberen te wachten.. Maar zou morgen (of misschien zelfs al vandaag) in principe kunnen testen inderdaad.. Maar nogmaals, durf het nog niet aan, eerst mijn nod voorbij haha!

9. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    zoals jullie lezen zit ik al in ronde 7 dus ik wacht minste een week naar mijn nod datum of ik moet het worden ,ik vind het zonde van me geld steeds om elke maand te gaan testen dus ik wacht rustig af pas naar een week van me nod ga ik testen !!!

10. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Ik ga wel een gokje wagen zaterdag ja. Pijn in mijn borsten en mijn gevoel heeft steeds gezegd dat het deze keer ook niks was..... De spanning dat ik nu andere dingen voel en het misschien nu wel raak is neemt toe..... Ik kan me echt niet inhouden. Ik tel wat mijn meest voorkomende cyclus is 26 dagen. Vorige maand was het ineens 24 dan zou zaterdag mijn NOD zijn....... Anders gewoon maandag!.

11. Luv u more 1982

8 okt 2012
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet eigenlijk wel om mezelf lachen ... het bericht van vanmorgen waarin ik vertelde dat oma op bezoek was gekomen moest opoe zijn, was geloof ik nog niet helemaal goed wakker haha. En voor degene die deze uitdrukking niet kent: dat betekent inderdaad dat je ongesteld geworden bent.

Toch denk ik dat het geen ongesteldheid is, ben nooit zomaar ineens ongesteld. Ik had verder geen symptomen van menstruatie en het lijkt nu ook weer ver over te zijn eigenlijk.
    Misschien toch innesteling?

Volgens de site van Sensitest zou ik morgen (met bepaalde testen - die ik in huis heb) kunnen testen maar dat heeft nu niet zoveel zin denk ik? Ik was er dit weekend echt van overtuigd dat het raak was maar toen las ik ergens dat je lichaam je ook voor de gek kan houden dus ik ben nu weer helemaal neutraal.

@Starshine: wat naar van die kennis. Het is voor haar te hopen dat het goed te genezen is en dat ze snel opknapt.

Wat een spanning bij iedereen en ook wel leuk dat we elkaar op de hoogte houden. Wist niet goed wat ik me bij dit forum voor moest stellen maar ik vind het nu al leuk :).

12. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Misschien gekke vraag maar zijn er nog meer mensen die na hun eisprong nog steeds helder/wit draderig slijm verliezen?
    En wat zou dit betekenen?

13. Missoni

Missoni Lid

7 nov 2011
    87
    0
    0
    noord holland
    Selina89, ik heb dat voor m'n eisprong of net voor ik echt ongesteld word...

Jette wat spannend! Ik ben echt een schijterd en durf gewoon niet voor nod te testen.

14. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Maar misschien is zaterdag mijn NOD wel....?? Dan zou ik net als mijn laatste cyclus op 24 dagen zitten:p

15. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Ik ben ook een schijterd, durf ook niet te testen.. Bang voor weer een teleurstelling :(

16. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Selina, ik heb ook ergens gelezen dat iemand dat slijm heeft toen ze zwanger was.. Daar hou ik het ook maar op, want ik heb er ook last van. Zit nu op dag 35 dus nog drie dagen wachten en dan zal ik weer een testje wagen.. Op dag 33 nog getest, negatief natuurlijk, dus wil nu echt wachten.. Ik zou ook zo graag weten hoe het voelt om zwanger te zijn.. Nog nooit geweest, dus geen vergelijkingsmateriaal. Al met al gewoon blijven zitten op deze wachtbank samen met jullie ;-P. Spanning loopt op :-D

17. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    nou indd ben erg benieuwd!
    heb vorige maand vmk gehad maar daar herken ik het slijm niet van!
    maar goed ik moet nog +- weekje wachten:(
    want weet nie of cyclus nu 28 of 30 is!!

18. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Betekend vkm, vroegtijdige miskraam?

19. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Als ik het goed begrijp wel.. Dat is echt shit dat het is gebeurd.. Goed dat je het een plekje heb kunnen geven! Ik hoop dat het deze keer weer raak is, en nu goed gaat! Hou ons op de hoogte...

20. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Jeetje meiden, spannend!
    Iedereen zit een beetje tegen de nod aan.

Ik heb nog steeds last van pijnlijke borsten en mijn urine ruikt sinds twee dagen heel vreemd. Kan het niet echt uitleggen maar het ruikt sterk, beetje ijzergeurtje haha gek hé?
    Uiteraard dacht ik aan een blaasontsteking maar dat heb ik op me werk even laten uitsluiten (werk in het ZH) . Herkent iemand dit of heeft dit totaal niet te maken met een eventuele zwangerschap? ;)

Deel Deze Pagina