eisprong gehad en overtijd.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bambie88, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    Haha ja dat is waar :)

we wachten het maar weer af super lief dat jullie me even een hart onder de riem hebben gestoken en jullie horen volgende week van me hoe het is afgelopen.. dikke kus voor jullie meiden!!!!!

P.s. Babke: Wat erg van je miskraam heel veel sterkte dikke kus

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    @Bambi, lief van je. Ik kan er inmiddels wel rationeel naar kijken.
    Dat er bijvoorbeeld een zwangerschap mogelijk is! En blijkbaar zat er iets niet goed, dus alleen meer mooi dat het snel afgevoerd is.
    Ik noem het eigenlijk ook geen miskraam. Ik weet dat het medisch gezien wel een vroege miskraam is, maar dan geef ik er voor mijn gevoel te veel lading aan. Ik noem het zelf maar een afgestoten vruchtje. Geen idee ofdat de juiste term is, maar dan voelt het beter.

3. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    Dat kan ik me voorstellen.. vind het heel knap hoe je er mee omgaat ik heb er af en toe nog last van dat ik eraan denk enzo..

Pff ik heb net de "dokters ass" gesproken..

en ik probeerde mijn verhaal uit te leggen
    dat ik 17 feb mijn ei sprong heb gehad (ook een echo gehad) en 1 week later progesteron geprikt was 32 dus betekent een ei sprong nu zit ik (ei sprong dag niet meegeteld) vandaag op 17 DPO.
    het kan natuurlijk ook een cyste zijn hoor.. maar
    wat die assistent zei daar keek ik een beetje raar van op:
    Assistent: maar ben je wel regelmatig ongesteld.
    Ik: nee maar een Lut. fase is gemiddeld 14 dagen en zit vandaag op dag 17
    Assistent: ja maar een week later wil nog niets zeggen
    Ik: ook niet als ik zeker ben van een ei sprong?
    Assistent: nee omdat je onregelmatiog bent weet je nooit wanneer je ongi wordt. dus je hoeft niet perse zwanger te zijn..
    Ik: oke.. dus er zijn ook langere Lut. fases dan 17 dagen.
    Assistent: ja ga morgen maar gewoon even lnags de gynecoloog..

ik had het gevoel alsof ze het niet helemaal begreep.. :(

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nee die doktersassistenten hebben er helaas ook niet voor doorgeleerd hè. Dus ze kunnen niet alles weten. ;)

Ik geloof dat ik alsnog vandaag zou gaan testen, dan heb je enige zekerheid. Is die negatief dan kun je dat morgen gewoon aangeven aan de gyn. Misschien dat er voor de zekerheid een echo wordt gemaakt?

5. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    dat is ook zo..
    ja misschien ga ik wel testen dan vandaag..
    al sta ik er niet helemaal achter.. omdat de vorige keer dat ik zw was ook de 1e x negatief teste.. daarom wilde ik wat langer wachten..

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou die assistent snapt er inderdaad niks van. Er kunnen overigens wel langere luteale fases zijn dan dan 14, maar langer dan 18 komt haast niet voor. Zou wel heel toevallig zijn als jij dat net hebt. Onregelematige ongesteldheid zit in de rijping van de eicel. Er zijn wel mensen met een wisselende lf, maar dat komt weinig voor hoor. Die van mij is altijd 10 en als ik bruiverlies mee zou rekenen altijd 9.
    De periode ervoor daarentegen is altijd anders, op de laatste twee cycli na dan.

Als je wil wachten. zou ik gewoon wachten. Maar ik zou wel vandaag testen. Dan weet je toch wat er speelt. Nu is een beetje kop in het zand tactiek haha.
    Ik bedoel als jij donderdag ineens heel hevig ongesteld bent, weet je toch ook wel beter, dan dat dat een gewone menstruatie is?

En misschien was hij toen wel negatief, omdat je al weinig hcg aanmaakte?

7. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    Ja babpke, jij weet precies wat ik bedoel.. over die LF

Ik steek inderdaad mn kop in het zand ja misschien is al deze onzekerheid niet nodig.. want misschien ben ik wel gewoon zwanger..
    maar dat is het juist ik denk dat ik zwanger ben en ik ben bang dat hij negatief is..

maar genoeg gezeurd ik ga vanavond testen.. want je kan als het niet zo is er toch niets aan verranderen..

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ohhh, ik duim met je mee. En ik begrijp je volkomen hoor. Na mijn debacle, heb ik me ook voorgenomen volgende keer pas te testen als ik 4 dagen overtijd ben. Op 14 dpo dus. Maar ja, als het zo ver is, wil ik waarschijnlijk toch weten hoe of wat. Dus of ik 14 dan ga redden. Maar ik test sowieso pas als ik overtijd ben. Want eerder testen heeft toch geen zin.

Maar anders test je toch lekker morgenochtend. Als je het vanavond weet, wil je dat toch samen vieren en dan moet je naar je schoonmoeder om vervolgens niet van oor tot oor te mogen glimmen als het wel zo is. En als het negatief is, dan wil je toch lekker met een grote bak ijs en een warm dekentje op de bank lekker zielig zijn? Dat wil ik sowieso als ik ongesteld word trouwens :D

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Yeahhh, want nu wil ik t ook weten :D Ik zal voor je duimen.
    Al heeft Babke met haar reactie wel een goed punt, of je kan nog testen als je weer thuis bent.

Die doktersassistente heeft het idd niet helemaal door met haar: "ja maar een week later wil nog niets zeggen" ? Pff

10. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hier wel iemand met een wisselende LF. Het zit tussen de 6 en de 9. Dus het kan...

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi, ja ik wist dat het bij korte LF's wel voorkomt, maar of dat alleen bij korte is wist ik niet zeker. Ik denk zelfs dat ik het me van jouw handtekening kon herrinneren want ik wist het door een handtekening waar de Lf steeds in stond. Maar goed, het scheelt bij jou ook geen week toch?

12. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    ik ben ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    ZO BLIJ kan het nog niet helemaal bevatte

13. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    hihi kon je er niet langer mee wachten:)
    gefeliciteerd hoor en lekker eten bij je schoonouders vanavond:)

14. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    Haha nee als het moet moet het!

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hahahaha! Hoe ga je nu die big smile verbergen vanavond? ;)

16. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    Ach ik heb geen idee ben altijd wel druk aanwezig dus het zal ze niet opvallen (hoop ik)

17. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    proficiat Bambie! Heel erg leuk voor jullie!
    Geniet ervan en eet smakelijk!

18. sampie1986

sampie1986 Actief lid

13 okt 2008
    408
    18
    18
    utrecht
    gefeliciteerd :D

19. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    dankjewel lieverds..

20. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Wat heerlijk voor je! Gefeliciteerd! Geniet van je avond, gezellig bij je schoonouders. Lijkt me heel speciaal, die eerste momenten dat jij en je vriend het weten en verder niemand... Geniet er van!

Deel Deze Pagina