Ben weer terug hier

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miss2015, 11 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na een miskraam (zie handtekening voor meer info) ben ik weer terug in deze forum... Mijn bloeding is over.. Ik dacht dat het eergister al over was maat nee, laatste 2 dagen wat rozig/bruinig verlies, had ook witte afscheiding dus blijkbaar was de laatste bloedinb gemengd met de afscheiding

Nou.. We gaan weer aan de gang.. Ik weet niet wanneer mijn eisprong precies zal zijn, maar ik verwacht het op mijn normale cyclus dag (ongeveer op dag 16-17)

Hopelijk is mijn cyclus niet door de war.. Ik ga deze maand geen ovulatietesten gebruiken want je weet maar nooit of de cyclus korter of langer is... Als het deze maand niet raak is, ga ik volgende maand wel testen gebruiken.., maar hopelijk is dat niet nodig, ik lees verhalen dat het voor veel vrouwen gelijk raak is, hopelijk bij mij ook♥️

En even een vraagje, na menstruatie witte afscheiding? Wat kan dat zijn? Is mijn eisprong vroeg dit keer of wat?

2. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er meiden hier met successvolle verhalen direct na een miskraam?

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    De witte afscheiding is bij mij meestal in de week voordat ei springt, tot ongeveer 2 dagen ervoor dan verandert het en wordt het meer doorzichtig.

Ik ben na mijn vroege miskraam in januari 2014 na 1 ronde (pauze gehad) weer zwanger geraakt, helaas werd dit ook een miskraam. Daarna 3 rondes pauze en toen weer meteen zwanger, mijn dochtertje is nu 5 maanden.

4. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aha ja je kan nooit weten hoe het gaat verlopen, bij iemand mis, bij iemand raak, maar leuk om te horen dat het toch uiteindelijk goed is gegaan

Ik hoop snel weer zwanger te raken♥️

Net weer bruinig slijm, elke dag weer wat beetje, wanneeer loopt dit af😏

5. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Hoi miss2015, fijn dat je terug bent.
    Verdrietig te lezen dat het mis is gegaan, maar het geluk wat het kleintje je al heeft gegeven bij de posi test nemen ze je nooit meer af. Vol goede moed naar de volgende ronde!:)

6. Sannie86

Sannie86 Actief lid

29 mrt 2015
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij zat er tussen mijn mk en deze zwangerschap 1 ronde. Bij een vriendin van mij was het de ronde na haar mk wel gelijk raak. Maar dat zegt niets hoor wij hebben allebei heel veel geluk gehad!

Succes meid blijf positief

7. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sowieso blijf ik positief, kan niet wachten om weer te proberen

En ja @stat87: dat gevoel toen ik een positieve test had en de 4 weken van weten dat je zwanger bent, waren heel apart, ik hoop snel weer zo te voelen♥️

8. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik heb altijd bewust een menstruatie afgewacht daarna in de eerste ronde raak. Na tweede mk 10 weken later een positieve test. Na de derde niet moet nu wachten ivm operatie.:(
    Benieuwd of t daarna ook weer zo snek raak is.

9. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Ik heb sinds de miskraam ook last van redelijk veel witte afscheiding. Maar als er nog bruin in zit zal baarmoeder waarschijnlijk toch niet helemaal schoon zijn. Heb je nacontrole gehad?

Nu laten wij geen ronde tussen ivm een hele lange cyclus. De vorige keer wel een ronde tussen gelaten en heb daar achteraf spijt van gehad. Want wat als het toen prijs had geweest.
    Achteraf kan je dat dan beter relativeren. Miss had mijn dochter zo flink niet geweest was het onmiddellijk prijs geweest.:p

10. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Oh, wat verdrietig dat je ook een miskraam hebt moeten doormaken!
    Bij mij ging het de vorige ronde al heel vroeg mis, bij 4,5 week.
    Ik heb deze ronde wel meteen weer ovulatie testen gebruikt.
    Ben ik ook blij mee, want mijn cyclus was wat van slag. Ik testte pas 5 dagen later positief dan ik verwachtte..
    Scheelt mij straks gelukkig 5 dagen minder in spanning zitten!
    Hopelijk zijn we beiden snel zwanger en is het dan een plakbeep!

11. roever

roever Niet meer actief

Bahh... naar van de miskraam.
    Helaas hier nog geen positief verhaal.
    in april gecurreteteerd en nu alweer 6 rondes verder.
    Ook wij zouden heel graag weer zwanger willen wezen, maar blijkt steeds meer dat het echte wondertje zijn!
    Tuurlijk hoop ik voor jou dat je eerste ronde weer zwanger zult zijn, maar hou ook in je achterhoofd dat het wat langer kan duren!
    succes!

12. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op 21 okt heb ik weer een inwendig echo om te kijken of alles schoon is en 1 van deze dagen een testje doen

13. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hopelijk👍🏻 ik wil geen testen deze maand gebruiken, want dan zit je ermee... Stel dat mijn eisprong wat later is, dan zit ik hele tijd met de volgende: krijg ik wel een eisprong of niet? Is alles oke? Waarom heb ik geen eisprong gehad? Blah blah

Ik hoor vaker dat de eisprong wat later kan zijn, maar hoeveel dagen later, dat kan je niet weten, dus deze maand gewooon met gevoel klussen

14. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het kan altijd 2 kanten op, welke.. Dat weet je niet... Maar natuurlijk blijf ik positief, ik denk niet aan de andere kant, want soms speelt je gevoel ook een rol, positief blijven > positief krijgen!😄

15. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk wel👍🏻 blijf positief

16. Angros

Angros Lid

16 aug 2015
    96
    0
    0
    Na twee miskramen zijn wij nu ook aan het proberen een kindje te krijgen. Heel raar, ik weet zeker dat mijn eisprong is geweest (wordt gemonitord in het ziekenhuis), maar ik heb geen positieve ovulatietest gehad. Hier iemand ervaring mee?

17. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien op een verkeerde tijdstip getest? Of had je teveel gedronken waardoor de test niet goed gedaan was??

18. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Ik heb de 22sten nacontrole. Ik duim dat alles schoon is!

Angros miss een hele korte piek? Heb je een regelmatige cyclus?

19. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik verlies sinds de laatste 3 dagen maar ergens rond de middag wat bruinig slijm... Kan ik nu wel beginen met klussen of beter wachten tot de bruine slijm ook is afgelopen???

Het is per dag maar 1 keer sinds de laatste 3 dagen.. En voor de rest is het helemaal niks...

20. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand?

Deel Deze Pagina