Wanneer eisprong gehad?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gabri, 13 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Dag allemaal,

12 september mijn eerste menstruatie na 7 maanden na de bevalling gehad. 2 weken daarvoor achteraf veel doorzichtig slijm gehad dus dan zal wel ongeveer mijn eisprong zijn geweest. Nu heb eigenlijk van 23-9 tot 30-9 (woe tot woe)ook veel doorzichtig slijm gehad en die zondag en maandag daarin wat last van buik en rug. Omdat ik op vakantie was geen ovulatie test gedaan. Dus ik denk dat ik toen ongeveer mijn eisprong moet hebben gehad iig niet later dan dinsdag denk ik. Ben nu nog steeds niet ongesteld en zijn ook geen tekenen van. Alleen die dinsdag sex gehad en toen ruim voor het zingen de kerk uit geweest. (Ik weet dat het niks zegt maar toch) testen zijn ook negatief. Net een 2v5 gedaan hoewel mijn urine wel licht was. Of zou het slijm ook iets anders geweest kunnen zijn? En duurt deze cyclus gewoon wat langer? Stand baarmoedermond heeft ook een bepaalde stand vlak voor menstruatie toch?
    Alvast bedankt!

2. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Je cyclus kan nog een tijdje in de war zijn.

Ik schrik ervan hoeveel mensen 'voor het zingen de kerk verlaten' als voorbehoedsmiddelen gebruiken.

3. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ja er zit eigenlijk niks anders op dan even afwachten denk ik ook. Ik moet er wel bij zeggen we dat niet als voorbehoedsmiddel gebruiken hoor! Haha het zou juist erg welkom zijn. Alleen op dat moment kwam het er gewoon zo van haha ;)

Als ik van de week toch nog ongesteld wordt ga ik de volgende keer rond de 'slijmerige dagen' wel ovu testen doen.

Bedankt voor je berichtje!

4. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiƫle dienstverlening
    Noord Brabant
    Dan ben je er weer vroeg bij, terwijl je kleintje nog zo klein is. :) Hartstikke leuk natuurlijk, veel succes nog!

Ik sluit me aan bij wat je zelf al zegt, het is afwachten geblazen :p Ikzelf heb altijd na het vruchtbare slijm de eisprong, maar in jouw geval zou ik er echt niks van durven te zeggen daar je cycli pas net weer op gang zijn gekomen.

Deel Deze Pagina