Hallo allemaal, Misschien kunnen jullie helpen. Bij de test van de etos zie ik een heel licht streepje. Aangezien ik hier altijd lees dat die van de kruidvat zo gevoelig zijn heb ik die ook maar even gekocht. Vol goede moed getest: negatief! Ik zit nu twee dagen voor mijn nod. Wat denken jullie?
Echt balen maar de baterij van mijn fototoetsel is kapot. Nee dus! Misschien dat ik die van mijn zus even mag lenen dan zorg ik ervoor dat hij er vanavond op staat. Als jullie dan even willen kijken....
mm etos is volgens mij wel eens vaker vals positief helaas... Maar de etos was met ochtendurine en de kruidvat niet? Want het kan ook zijn omdat je een lichte streep had je middagurine niet geconcentreerd genoeg was
Ik heb ook een mindere ervaring met de Etos test.. Bij mij was een licht streepje zichtbaar.. maar was niet zwanger. Toch is het bij lastig beoordelen aangezien je geen foto hebt..bij mij was het een soort pennenstreepje, best dun, met een lichte schaduw rechts ervan..negatief dus.
Het is niet gelukt met de foto maar inderdaad een pennenstreepje met rechts een schaduw. Shit zeg....