Hallo dames! even een vraagje. mischien dat julie er een antwoord op hebben. ik heb 4-5 dagen geleden 2 dagen erg positief getest met een ovutest, daarna werden de teststreepjes alleen maar vager dus ik neem aan dat mijn eisprong is geweest. nou heb ik nogsteeds geen temp steiging.. hier mijn temp kaartje: dag 17 36.6 dag 18 36.2 dag 19 36.5 dag 20 36.6 dag 21 36.7 dag 22 36.7 dag 23 36.6 wat moet ik hier nou mee?? moet ik er vanauit gaan dat mijn ei wel geweest is of... ??
Volgens mij is je ei op dag 18 geweest..toen had je een dip. De dag erna was ie 0.3 graden hoger..en bleef hoog.
hmm okee,, want de ovutesten gaven op dag 19 en 20 een dikke donkerrode teststreep aan en voor en na die dagen alleen maar lichter.
ik heb waarschijnlijk vorige week zaterdag een eisprong gehad. 3 dagen positieve testen, buikpijn, afscheiding etc. ook mijn temperatuur gaat niet omhoog, terwijl ik er zeer zeker van ben dat ie geweest is. ik zit nu op 10 dpo, en heb sinds zondag wat oranje roze rood bloedverlies zonder stolseltjes. het lijkt totaal niet op een menstruatie... dus ik lees ook even mee.
hmm wat vaag... somebody die hier een verklaring voor heeft..?? ik blijf doortesten met de ovutestjes maar die houden nu steeds een vaag teststreepje,, negatief dus. k denk mischien is er een lh piek geweest maar geen eisprong door t een of t ander en dan kan de eisprong een aantal dagen later nog doorzetten en er een nieuwe lh piek ontstaan .. maar tot zover alles negatief na die dag 19 en 20... frustrerend
Tja het kan een windei zijn geweest. Een positieve ovutest garandeerd geen eisprong. Windei, dan greit er een follikel en die springt. Maar er zit dan geen eicel in. w.s heb ik dit ook gehad deze maandn want mijn temp gaat dus ook niet omhoog. Lekker weer!
ik heb vanochtend een vroege test van zwanger en kids gedaan. het was nog vroeg, dus ik heb 5 minuten gewacht, geen streepje en ben toen weer naar bed gegaan. maar toen ik net uit bed ging, stond er wel een licht streepje! ik dacht aan een indrooglijntje, maar toen heb ik een test erbij gepakt die ik eerder deze week gedaan heb. en daar was geen indrooglijntje te zien. en trouwens ook niet bij eerdere testen van Z&K. voor hetzelfde geld is hij in minuut 6 gekomen. ik probeer er niet teveel waarde aan te hechten en dan doe ik vrijdag weer een test. spannend!!
oh ja, mijn temperatuur was de afgelopen dagen iets lager en vandaag wee ietsje hoger, maar zeker geen duidelijke stijging. het ziet er net zo uit als vóór mijn vermoedelijke eisprong.