Hi dames, ik heb hier heel wat tempkaartjes gezien maar wat mij opvalt is dat mijn temp vrij laag ligt.. Weet iemand of dit normaal is of uitzonderlijk? En zo ja heeft het invloed op het zwanger worden? (Zie temp kaartje in handtekening) Dank jullie
Toen ik ruim vijf jaar geleden met temperaturen begon was mijn temperatuur ook zo laag. Inmiddels ben ik drie kindjes rijker. Nu is de gemiddelde temperatuur iets hoger geworden. Ik heb er niet voor geleerd maar ik denk niet dat het erg is. Als je straks maar ergens in je cyclus een stijging ziet zit het volgens mij wel goed.
Mijne is voor de eisprong tussen de 35.3 en de 35.5 graden en na de eisprong rond de 35.8 a 35.9 graden. Toen ik zwanger was van mijn zoontje toen had ik een trifase vanaf dag 10 na eisprong en had ik 36.2. Bij mijn dochtertje geen trifase en bleef ik 35.7 a 35.8 houden
Hi dat kan evt komen door een wat tragere schildklier. Temp je via je mond of anus? Dat kan ook erg schelen
Ik vind je temp best hoog hoor Voor mn ei (lijn van FF staat nu niet goed) zit ik altijd rond 36,3 en na mn eisprong rond 36,6/36,7
Ook ik zit voor mijn eisprong lager dan jij nu. Maar je kan echt het beste rectaal tempen meid, voor een goed overzicht.