Mega positieve ovulatietest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lil85, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lil85

lil85 Actief lid

24 sep 2009
    115
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben aan de ovuatietesten en aan het temperaturen. Mijn temperatuur ging twee dagen geleden omlaag. Ik dacht nu al, mijn cyclus is normaal langer. Ik heb toen een ovulatie test gedaan en al veel feller als normaal van kleur. Meteen geklust die dag. De volgende dag weer getest en nog feller van kleur weer geklust. Nu is hij mega fel van kleur, zelfs donkerder dan de teststreep en nu willen we vanavond weer klussen, maar nu ben ik bang dat het sperma niet sterk genoeg is. Net nu mijn eisprong vandaag is. Of maakt dat niet uit. Ik heb al geod geklust de dagen er voor. Wie kan mij helpen?

Lfs Lil85

2. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik zou me niet al te druk maken en als je zin hebt vandaag nog klussen.
    Zo niet, dan zullen de zaadjes van gister het nog wel een dag of 2 leven.
    Volgens mij maakt het niet zo heel veel uit voor de kwaliteit van het zaad ( mits er afwijkingen zijn ) dat je het de afgelopen 2 dagen al hebt gedaan.

3. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Dat had ik de afgelopen maand ook! 3 dagen achter elkaar geklust en zat toen ook met die gedachte.

4. lil85

lil85 Actief lid

24 sep 2009
    115
    0
    0
    Hoi hoi,

Klussen doen we sowieso wel haha... Alleen vroeg ik me af of kwaliteit van het zaad wel optimaal is. Omdat het 36 uur duurt voordat het weer goed is aangevuld. Ik hoop dat we deze maand geluk hebben. Hoe lang zou ik nog door kunnen klussen voor deze eisprong? Met het zaad van mijn man is trouwens niks mis hoor.

Wie heeft er ook twee dagen voor de eisprong seks gehad en was wel zwanger?

Ik hoop voor jullie dat het nu ook gauw raak is

Lfs lil85

Deel Deze Pagina