hey hallo ik heb nu een cyclus van 24 dagen al 2 maanden achter elkaar dus ik ga nu uit van 24 dagen voor het berekenen van mijn cyclus, ik ben 1 spetember ongesteld geworden en maandag 4 september was het alweer over . nu 8 september heb ik steeds weer het gevoel dat ik weer ongesteld moet worden. heeft iemand dit als een gehad en heeft enig idee wat dit kan zijn. kan het zijn dat ik dan weer ongesteld word? groetjes lil momo
dat is dan togh al veelste vroeg, ik heb rechtsonder last van mijn eierstok altmaar van die rare steekje en kvoel me er niet goed bij. als ik naar de dockter ga zegt tie van kom over 6 maanden maar terug dan ben je een jaar bezig en dan zien we wel verder. ik vind het maar raar. het kan idd zijn dat het me eisprong al is. ben gelukkig ook aan het klussen gewoon lekker heel de maand door hoef ik niet te stressen meer met die ovaluatie testen waar is toch niet vele wijzer van wordt.
een eitje heeft 8 dgn nodig om te rijpen (vanaf begin van de nieuwe cyclus) dus het zou wel van je eisprong kunnen zijn, maar je kunt jammer genoeg niets anders doen dan afwachten meid..
het gaat ook niet echt helpen he als het nu me eitje is wordt het weer een maandje wachten me man heeft deze week de nacht en ligt al heel de avond te slapen en heeft geen zin om uit bed te komen of wat te doen:S gezellig op zaterdag avond. maar goed volgende maand dan beter als het me eitje is
hoihoi! Ik heb altijd een paar dagen voordat mijn eitje komt al die bekende ovulatie pijn... Dus misschien issie nog niet geweest.... Ik had de pijn al beginnend op vrijdag...zaterdag had ik t ook...vandaag alweer minder en mijn temp blijft laag...dus het kan heel goed zijn dat je eitje gewoon nog komt maar dat je net als ik dus al de voorpijntjes hebt.... Succes!
jah dat bedoel ik ik heb steeds steken net als ovaluatie pijn al een paar dagen vanaf donderdag en gisteren zat ik op visite bij een kennis en toen voelde ik me eitje en nu heb ik er bijna geen last van van die zogenaamde ovaluatie pijn. nu heb ik telkens steekjes in me onderbuik. vanavond nog een klussen voor de zekerheid. en wie weet zijn we dan allebei wel zwanger over 2 weken. groetjes lilmomo