Eisprong gehad of toch niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jummymummy, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0

Kut pco!!

Ik ben de vorige cyclus gestopt op dag 34 of zo was er helemaal klaar mee. Ik ben wel blijven tempen. Toen ineens op daag 58 had ik vruchtbaarslijm. Dus ik de volgende dat mijn aller laatste ovu test gedaan en die was positief, twee weken later zwanger.... In een clyclus van ruim 70 dagen

2. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff das ook echt een enorm lange cyclus. Echt kut dat de beeb niet is blijven plakken.

Naja ik test wel door dan. Ik ga ook maar beginnen met temperaturen, dan heb ik vast wat metingen. Of ik mn ei nie wel of niet heb gehad/ga krijgen.

Ik vrees dat als ik mn ei niet gehad heb we toch echt gaan beginnen met hormonen. De 16e heb ik daarvoor de afspraak. Bah. Zoals je al zegt... Kut pco!

3. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb vandaag bloed laten prikken én de gyn even gesproken. Hcg bloedmeting had nog geen zin vandaag. Áls ik daadwerkelijk een ei heb gehad dan zit ik nu op. 6 of 7 dpo, dus dan was t nog niet genoeg. Woensdag krijg ik de uitslag van het bloedprikken (oestradiol en progesteron) en dan hoor ik of ik daadwerkelijk een ei heb gehad.
    Áls ik een ei heb gehad doe ik vrijdag een super gevoelige test die vanaf 10 huppellepup per mmol al kan meten, vanaf 6 dagen voor de NOD geeft hij t al aan (natuurlijk niet erg betrouwbaar en veel vals negatief, dat begrijp ik ook) Ik zit dan 10 of 11 dpo. Die test doe ik dan vanwege dat ik daarna naar de gyn van de pre conceptionele poli moet.

Afhankelijk van wat die test aangeeft en of ik een ei heb gehad gaanwe dan verder kijken.
    Als ik geen ei heb gehad dan wacht ik gewoon rustig de afspraak bij de fertiliteits gyn af (16e). Als ik wel een ei heb gehad dan zal ik tegen de tijd dat ik die afspraak heb wel met zekerheid via een urine stickie vast stellen of ik zwanger ben.

Ik weet dat de kans klein is, maar t is erg erg gewenst. En anders beginnen we met hormonen deze maand.
    Ik ben wel erg hoopvol, want ik heb veel steekjes gevoeld in mn rechter lies en heb een erg rommelende onderbuik de afgelopen 2 dagen.

4. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Spannend meid!!

Ik heb op 9dpo met action test positief getest. En op 10 al met een cb

5. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh, ik denk dat ik morgen eens een stel action testen ga inslaan dan :)

Zijn de action ovu testen ook goed?

6. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Vind ik niet. Die was lang niet positief terwijl de z&k dat sl wel was

7. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Joepie ik heb mijn ei gehad!!

8. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn!!!

Ik kan stoppen met testen want mijn hormonen hebben helemaal niks gedaan, geen ei, geen cyclus...

We beginnen binnenkort met behandelingen.

9. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Aaaah shit zeg!! Hopelijk door de hormonen snel een eisprong en zwanger!!!

10. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle symptomen, de "steekjes" en het gerommel in mn buik bleken een blaasontsteking -.- het kwartje viel pas toen ik vanochtend roze plaste. Blijkbaar zit hij er al langer, want tijdens de ovu testen had ik ook af en toe troebele urine. Maar daar heb ik toen nooit bij stil gestaan (ik had nog nooit een blaas ontsteking gehad)

Maar goed, dat was dus de verklaring ;) hoe erg kan je jezelf voor de gek houden he..

Deel Deze Pagina