Wie weet dit Ik ben al dagen misselijk, en normaal nooit. Afgelopen pil strip ben ik veranderd van pil. Niet bij stil gestaan dat een nieuwe pil weer moet inwerken (dat las ik gisteren in de beschrijving ) Nu slik ik a.s. dinsdag de laatste pil, maar omdat ik me zo misselijk voel wil ik het zekere voor het onzekere weten. Stel dat ik zwanger zou zijn, moet ik uiteraard gelijk stoppen met de pil. Maar kan ik nu al testen?????? Heb net een test gekocht van Kruidvat, maar daar staat op dat je pas kan testen vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden. Iemand ervaring hier mee????? En wat zouden jullie doen?
Je kan het proberen maar weet bijna zeker dat hij negatief zou zijn, denk dat het Miss bijwerkingen zijn van het overstappen van de pil, maar bij twijfel kan je er altijd een testje tegen aan gooien natuurlijk
Net een testje gedaan en indd negatief. Kan me ook bijna niet voorstellen dat het nu raak zou zijn ook met het idee dat het met mijn zoontje 8 maanden heeft geduurd. Ik hou het er nu maar even op dat het indd komt doordat ik aan een nieuwe pil ben begonnen.
Ik zou het even aankijken tot je dinsdag stopt met de pil, het kan zijn dat je niet meteen ongesteld word omdat je lichaam toch even moet wennen, als je in de stopweek niet ongesteld word zou ik er voor de zekerheid nog een test tegen aan gooien.
De pil is wel meteen veilig,zegt mijn huisarts. Daarbij kun je ook misselijk zijn door het switchen van de pil. Ik zou zeker pas testen als je menstruatie uitblijft.
Je pil is veilig als je na de oude pil geen stopweek neemt en gelijk door gaat met een nieuwe pil. Ik heb na mijn oude pil wel een stopweek gehouden, en dan is het advies om het 7 dagen (met mijn pil gelezen in de beschrijving 9 dagen) extra voorbehoedsmiddelen te gebruiken. Ik ga er nu vanuit dat het komt door het switchen van de pil. Vindt het alleen raar dat ik me zo misselijk voel, ben wel vaker van pil gewisseld maar voelde me dan niet zo misselijk. Ik was/ ben een beetje bang dat als het toch zo blijkt te zijn ik nog steeds de pil slik, vandaar dat ik zo snel een testje hebt gedaan. Maar goed hij is negatief, ik ben misselijk en geen idee waarvan