Eisprong gehad of toch nog niet?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Summerfeeling, 21 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Summerfeeling

11 jun 2012
    66
    0
    0
    Gent
    Dag meiden,

Ik temperatuur nu al een hele tijd. Drie maand geleden had ik een positieve test. Bij de eerste echo op 8 weken bleek ik enkel een lege vruchtzak te hebben. Ik had een curettage op 9 weken... :(
    Ondertussen zijn mijn MS natuurlijk doorgekomen en sindsdien gaan we er terug voor. Alleen doet mijn temperatuur precies heel raar.

Normaal zijn mijn cyclussen 34 tot 37 dagen lang. Vandaag zit ik op dag 26 en ik zie nog steeds geen echte temperatuurverhoging. Normaal zit ik voor mijn eisprong op 36.0 tot 36.3 en dan na de eisprong van 36.5 tot 37. Maar nu zit ik nog steeds maar op 36.3, terwijl ik echt het gevoel heb dat mijn eisprong voorbij is (slijm is fel verminderd en heb ook vanalles gevoeld in mijn buik).

Wat is jullie mening? Denken jullie dat mijn eisprong misschien op dag 18 zou kunnen zijn geweest?

389800 Ovulation charts on FertilityFriend.com

Alvast bedankt!

2. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    972
    66
    28
    Dag summerfeeling,

Wat verdrietig, een miskraam. Hoe is het nu met je?

Over je temp kaartje:

Is het je eerste cyclus na de miskraam? Dan kan je temp aardig van slag zijn! En kan het soms even duren voor je een eisprong hebt of het patroon kan anders zijn dan normaal.
    Ik had eerste cyclus helemaal geen duidelijke eisprong en werd toch na 32 dagen ongesteld (heel hevig overigens, alsof het nog met de mk te maken had) en had pas weer die cyclus daarna een duidelijke temp verhoging bij de eisprong.

Op je kaartje kan ik in ieder geval geen eisprong ontdekken.

Veel succes de komende tijd, hopen dat je lichaam zich weer snel herstelt en klaar is voor een nieuw frummeltje!

3. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Je cyclus zal van slag zijn.
    Sommige mensen hebben dan wisselend vruchtbare symptomen maar de eisprong zet niet door en de symptomen zakken weer af.

Heb geduld, je eisprong is nog niet geweest.

4. Summerfeeling

11 jun 2012
    66
    0
    0
    Gent
    Hoi,

Bedankt voor julllie reactie. Het gaat wel goed met mij, de miskraam heeft een plaatsje gekregen.

Ik dacht dat als je je MS krijgt, dat je dan altijd sowieso een eisprong hebt gehad? Vandaag had ik een iets hogere temperatuur en FF heeft nu toch een mogelijke eisprong gedetecteerd. Hopelijk morgen opnieuw hoger...

Liefs!

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik hoop voor je dat je temp doorzet.
    Het is niet altijd zo dat als je je ongi krijgt dat je dan een eisprong hebt gehad. Dat weet je of je temp wel of niet stijgt. Stijgen is eisprong.
    Maar er kunnen na een miskraam ook meerdere cyclussen in de war zijn voordat alles weer echt rustig wordt. Ik wens je veel sterkte.

6. Ik ben het eens met Sandana. Ik heb na een miskraam twee cyclussen gehad zonder eisprong. Ik ben al 5 jaar pilloos, dus herken het ook echt wel.
    Het lijkt er niet op dat je eisprong is geweest. Na een curretage kan het even duren voor je cyclus weer naar behoren werkt.. heel misschien is je eisprong op dag 25 geweest, maar kan dat nu nog niet beoordelen natuurlijk.

7. Summerfeeling

11 jun 2012
    66
    0
    0
    Gent
    Hoi,

FF heeft nu toch mijn eisprong aangeduid, inderdaad op dag 25. Hopelijk heeft hij het bij het rechte eind. Spannend!

Deel Deze Pagina