hallo dames, Op FF gaf de grafiek eerst aan dat mijn eisprong op dag 15 was en daarna gaf die aan dat mijn eisprong op dag 17 was en daarna verschoof het kruis naar dag 19. Ik heb zelf het idee dat op dag 19 mijn ei al geweest was. Wat denken jullie ervan als jullie mijn grafiek zien... Ik denk zelf dat mijn eisprong op dag 15/16.17 gehad te hebben. Kan dat als je kijkt naar mijn temp? dank je wel !!! Kuss
Pfff ik vind het een lastig grafiekje.... Het kruis staat op zich nu wel logisch, als je kijkt naar je afscheiding.... Ook qua temp zou het heel goed kunnen, want op dag 17-19 was ie ongeveer even hoog als ie eerder ook wel was geweest, dus om dat al te zien als eerste stuk van een tempstijging.... kweenie... Had je hiervoor ook een dik vet rood kruis, of zo'n stippellijntjes-ding? Wel irritant dat ie zo verspringt. Misschien kun je de volgende ronde (als dat nodig is; hopelijk niet natuurlijk) ook wat extra dingen doen, zoals baarmoedermond checken of ovu testen doen? Dan heb je wat meer zekerheid... En ben je zorgvuldig met tempen? Elke dag zelfde tijdstip na minimaal blok van 3 uren slaap? Als je niet elke dag op hetzelfde tijdstip je temp neemt, dan kun je er niet helemaal van op aan... Dat zou ook voor onduidelijkheid kunnen zorgen....
Dat zou natuurlijk ook kunnen! Maar het aparte is wel dat er dan nog vruchtbaar slijm is na het ei.... Is bij sommige vrouwen wel zo, dus het kan...
halloa annabethm, bedankt voor je reactie !!!! Alle drie de keren was het een duidelijk rood kruis. dus ik vind het erg lastig hahaha. Maar de 15de ei en 19 innestelingsdip klinkt erg leuk ahhha ik hoop dat het dat is ahahah. Jij ook bedankt voor je reactie bloem !!! Kuss