Is er nog een kans???

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ikzelf, 27 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mijn kaartje ziet er nu wel erg dramatisch uit:(
    Denken jullie dat er nog een kans is of moeten we weer op naar de volgende ronde?

Liefs

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Hmm in schat in dat je helaas de volgende ronde in moet. (hoop voor je dat ik het fout heb)
    Voel je nog niks wat duidt op ongi?

3. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Nee dat voel ik niet. Sterker nog voel juist eerder zw.symptomen.
    Weet dat deze op elkaar lijken maar heb dit alleen gevoeld in mijn eerdere zw.schap.
    Daarom moet ik heel eerlijk bekennen dat ik nogal opkijk van deze temperatuurdaling. Kan te maken hebben met het feit dat ik een korte nacht heb gehad of mijn lichaam houdt me gewoon voor de gek, is mijn lichaam goed in;) hihi

Dat zou betekenen dat ik een deze dagen onge ga worden en dat mijn temp morgen niet meer stijgt. Ben heel benieuwd.
    Alhoewel ik nu toch meer neig naar het feit dat mijn lichaam mij weer es voor de gek houdt:(

4. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou het een beetje afwachten tot morgen, want kan inderdaad wel zijn dat je temp niet heel juist is als je een korte nacht hebt gehad.

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    het kan nog steeds hoor... ik wil je geen valse hoop geven natuurlijk, maar je ziet ook wel eens een tempdaling vlak voor nod (dus ook als er al een innestelingsdip is geweest) als je zwanger bent... dus ik hoop het heel erg voor je!

6. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Heej surf:)

Nou heel benieuwd dan wat mijn temp morgen gaat doen;)

Hoe is het met jou?

7. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    de temp is vanmorgen omhoog gegaan maar vrees dat dit niet genoeg is. Hij staat nu op maar op 36.8, is te laag denk ik:(

8. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    nee denk niet dat dit hem word voor je..

9. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    :(
    Weer op naar de volgende ronde dus. En ben bang dat er zo nog vele zullen volgen. Is echt zo frustrerend:(

10. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Nou dit is echt heel raar!
    Ik heb even een aantal temperaturen genoteerd bij morgen.
    Bij iedere temp die lager is dan die van vandaag haalt ff het rode kruis weg. Hoe kan dat nou???
    Als mijn temp morgen gelijk blijft of hoger, dan blijft het kruis staan.
    Dat is een eisprong heb gehad is 100 % zeker!

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Hmm dat is wel apart. Ik denk dat FF dan gaat twijfelen doordat er verschillende temps rond je coverline liggen. Als je het zeker weet en hij haalt m weg dan zet je m toch vast met override?

12. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    ja dat zal het zijn indd, toch vreemd he.
    Maar override, waar vind ik dat dan?

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Als bij je grafiek naar beneden scrolt zie je een kopje "Ovulation Detector" staan. Daaronder een button 'Tuning/Override'. Als je daarop klikt kom je op een nieuwe pagina met "Detector Manual Override". Daar kun je zelf een 'Ovulation Cycle Day' en 'Coverline Value' invullen.

Het kruis wordt dan wel blauw ipv rood.

14. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ok dank je wel!
    Ik vind het toch wel raar omdat ik wel echt een eisprong heb gehad!
    Zo raar is mijn temp deze cyclus toch niet?

15. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Op het eerste gezicht ziet het er wel normaal uit, maar je hebt voor je ovu wel bijna evenveel dagen boven als onder de coverline... Dat zou kunnen komen door verschil in slapen/tempen etc. maar dat weet jij natuurlijk het beste.

16. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    ok, moet ook wel zeggen dat mijn temp niet meer zo stabiel is als voor mijn miskraam. Toen was hij een stuk stabieler.
    Maar ik denk dat dat wel weer terug komt maar dat heeft zijn tijd nodig. Het wordt naar mijn idee wel iedere maand iets beter:)

17. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    En nu, op mijn NOD of 1 dag erna gaat mijn temperatuur weer omhoog. Snap er niks van!! De rode lijn is er ook weer:)

Ik heb woensdag, 2 weken geleden, een echo gehad waar de eitjes nog te zien waren en vandaag, 2 weken geleden, waren ze er niet meer. Dus gesprongen. Dus gister of vandaag mijn NOD, geen twijfel over mogelijk. Hoe kan dan mijn temp weer omhoog gaan???

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    je kaartje ziet er toch best goed uit nu? heb je nog twijfels? al getest?

hier gaat het best weer goed, krijg steeds meer energie terug en word al langzaamaan minder labiel... ik hoop heel erg dat ik mn ei snel krijg... temp is nog niet gezakt na curettage (en testjes zijn nog posi...), dus ben bang dat het nog wel even duurt...

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ikzelf: hopelijk heb je een tempstijging omdat je zwanger bent!

20. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Heej surf:)

Fijn dat het iets beter met je gaat. Wel jammer dat het zo lang duurt voordat je lichaam weer aangeeft dat je niet meer zwanger bent he.
    Ik heb gemerkt dat het beter voor me was om weer verder te kunnen dan erin te blijven hangen. Dus beter als je lichaam snel weer aangeeft dat je weer verder kan.

Ja is het zo? Ziet mijn kaartje er goed uit?
    En ja zeker heb ik twijfels. Dwz dat ik zeker wist dat ik ongesteld zou worden omdat mijn temp daalde en had niet verwacht dat hij op mijn nod weer omhoog zou gaan. Maar omdat mijn temp na mijn miskraam toch nog steeds niet de oude is durf is daar ook niet echt vanuit te gaan.
    Nee ik heb nog niet getest, denk nog steeds dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden. Ik wacht het nog even af.
    Het voelt vanaf gister ook alsof ik ieder moment ongesteld moet worden maar ja tot op heden dus nog niks...

Deel Deze Pagina