Hallo meiden ! Na mijn miskraam van vorige maand ben ik hier weer even om jullie om raad te vragen. 3 weken geleden voor de laatste keer bloed geprikt en geen hcg meer te vinden. Afgelopen week merkte manlief op dat mijn bh ineens weer goed gevuld was Was mij zelf nog helemaal niet opgevallen. Nu heb ik vandaag toch maar een testje gedaan van de action. Tot mijn grote verbazing staat er net als de vorige keer een heeeeeeel licht streepje. Toen was het binnen 2 dagen heel duidelijk. Dus ik test over 2 dagen weer. Zouden jullie even mee willen kijken ?
Ik lijk wel iets te zien heel licht, maar hij lijkt ook veel dunner dan de controle streep. Wanneer is je NOD?
Ik heb echt geen idee wanneer m'n nod is. Als ik vanaf de laatste bloeding tijdens de miskraam uitga over een dag of 5
Ik zie ook "iets" maar weet ook dat action testen voorgedrukte streepjes hebben en vaak opdrogen met een streep Ik zou morgen een kV test doen. Spannend!!
Daarom ben ik na een keer zn test gebruiken gestopt. Clear blue duidelijker kan je t niet krijgen "niet zwanger" "zwanger". Bol.com kan je een set van 3 kopen voor 15 euro.
Ik ben een slechte tuurder dus in dat geval heb je niks aan mij maar wil wel ff zeggen dat ik het jullie enorm zou gunnen! Heb je de vorige keer gevolgd en leefde erg mee!