eisprong gehad: temp blijft laag... iemand ervaring mee gehad en toch zwanger>

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ketie, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ketie

Ketie Actief lid

28 nov 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee jammer... Had je dus ook een zwangerschapstest gedaan? Ik heb in oktober ook een miskraam gehad :(. Ik was 12 weken...

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik had een lichtroze streep. Nog licht, maar duidelijk en binnen een minuutje. Jeetje 12 weken, dat is dan echt een minikindje toch? Heel triest. Is het door je lichaam zelf afgestoten of moest je curettage? Dat van mij was jammer, maar het was nog niet echt iets hè. Heb wel goed kramp en diarree ervan gehad.

3. Ketie

Ketie Actief lid

28 nov 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    ‪ Ik ben gecuretteerd... heb daarna nog een paar weken in spanning gezeten want ze hadden niet alles weg gehaald. Mocht het blijven zitten dan moest ik opnieuw worden gecuretteerd... gelukkig is het vanzelf afgekomen...
    Het is behoorlijk heftig geweest. Lichamelijk is het niet zo'n grote impact, na 2 maanden was ik (lichamelijk) weer de oude, enkel op emotioneel vlak is het behoorlijk binnen gekomen. Dat had ik niet verwacht. Nah ja, ik wist ook niet wat ik moest verwachten want (naïef genoeg) had ik helemaal geen rekening gehouden dat je ook een miskraam kunt krijgen. Ik was er 100% van overtuigd dat het goed zat.

Al mijn vriendinnen hebben nu kleine kindjes, eentje is 4 dagen langer zwanger dan dat ik was (die gaat dus in mei bevallen), 2 zijn er net bevallen en nog eentje is nu 13 weken zwanger. Snap je dat ik een lichte obsessie heb:)
    Het lijkt me zo fijn om het van je af te kunnen zetten, onbevangen weer zwanger worden... nu zit er zo'n druk op... ik weet het...

Ik ga hier even duimen dat men temperatuur morgen verhoogd is...

Welterusten

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Jeetje wat een verhaal. Logisch dat je gespannen bent.

En hoe is je temp vandaag? Bij mij is hij ineen zeven!! tiende hoger dan gisteren. Als ik de komende twee dagen ook hoog zit, was mijn ei volgens ff toch donderdag. Waar die lage van gisteren dan vandaan komt?

5. Ketie

Ketie Actief lid

28 nov 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL

geen verhoging :(
    36,7 nog steeds

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik heb je cyclus even in een grafiek gezet, dat is makkelijker kijken. En als ik het zo zie, zou het me toch niet verbazen als hij bijna komt. Over het geheel gaat je lijn omlaag en meestal betekent dat wel dat het eraan zit te komen.

7. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Babke: Wat een fijne stijging is er nu te zien in je kaartje !

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    @Fiore, Ja dat vond ik ook wel. Heel gek, want als ik hoog blijf zegt ff dat mijn ei donderdag al was. Maar dan vind ik die lage temp van gisteren zo raar. Bij jou stijgt hij ook nog lekker door he?

9. Ketie

Ketie Actief lid

28 nov 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik blijf gewoon door testen met sensitest en clearblu. ik ehb trouwens nieuwe testen van Sensitest besteld. De gewone en niet de extra gevoelige. Die laatste zijn verwarrend.
    Normaal gezien heb ik altijd op dag 14 of 15 de ovulatie, maar we wachten het gewoon af.
    Voor jou is het nu ook weer even duimen:)

10. Ketie

Ketie Actief lid

28 nov 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Babke,

Hoe gaat het daar bij jou...Blijft je temp hoog?
    Mijn temperatuur is jammer genoeg nog steeds laag gebleven. Wel heb ik de hele week een beetje buikpijn...
    Vandaag lags de ha geweest... die adviseerde mij met klem te ontspannen en er minder mee bezig te zijn (?). Pfff ik ga het proberen..

Grtj

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi, mijn temp. is nog steeds laag. Ik geloof zo'n opmerking van je ha maar deels. Ik geloof niet dat ermee bezig zijn op zich invloed heeft. Maar als het ermee bezig zijn stress geeft natuurlijk wel. Ik ben er best mee bezig, maar ik durf ook te zeggen dat ik er niet stresserig over ben. Ja ik heb af en toe een uitlaatklep nodig, maar relativeer meestal ook vrij snel weer hoor. Dus laat je ha maar even voor wat het is en doe vooral waar je jezelf goed bij voelt. Bij hielp juist meer ermee bezig zijn in die zin dat ik door het tempen en ovutesten meer grip kreeg voor mijn gevoel. Zeg namelijk tegen een controlfreak dat die iets los moet laten, dan heeft die persoon juist stress haha.

12. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Je temp moet echt stijgen na je eisprong, anders moet je je afvragen of je er wel een hebt gehad helaas.

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi, ik heb mijn eisprong nog neit gehad hoor. Dat weet ik nu wel zeker. Maar het is wel raar dat ik wel een positieve ovulatietest gehad heb. Ketie heeft hem (althans gisteren) ook nog niet gehad.

Ik zie dat je uit west-brabant kom. Leuk. Dat is vast bij mij in de buurt.

14. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Temp hè wel voordat je omhoog komt? Anders werkt t niet goed hè?
    Ja breda, bij jou in buurt?
    Xxxxxxxxxxxx

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Roosendaal. Ja, tempen doen ik volgens de regels. Vind het een uitkomst en ben er nu zo blij mee, stel je voor dat ik het niet gedaan had, dat hadden weer een hoop frustrerende dagen opgeleverd met negatieve testen. Als ik trouwens zou opstaan zou de temp toch juist te hoog zijn?

16. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ja dat scheelt een paar tienden. Ik zette de temperaturen altijd in een grafiek, na 3 maanden kreeg ik duidelijk beeld. Wel intensief, elke ochtend zelfde tijd, geen alcohol..... maar dankzij tempen snel naar fertiliteit gekunt en toen met clomid gezien dat tempen idd werkt als je ei hebt :)

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik ben nu de vierde maand bezig, je kunt mijn andere kaartjes ook zien via de link in mijn handtekening. De eisprong is altijd zo duidelijk dat ik er nu ook niet meer aan twijfel. Ik heb vandaag trouwens voor het eerst en zonder twijfel (geen sperma in de buurt hehe) een toename in vruchtbaar slijm gespot. Maar dan duurt het normaal bij mij nog gerust een week 1 10 dagen hoor. Wordt straks dus nog echt pasen ook.

Jij ben al 36 weken onderweg zie ik. Is je verlof al begonnen of was je misschien al thuis?

18. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ja ben al thuis met verlof, gelukkig wel :) Is ons 2e kindje, een verrassing, want bij de eerste had ik geen spontane eisprong, nu blijkbaar wel. Beetje oeps, maar zo welkom!
    Geen sperma in de buurt...in periode van je ei....das niet zo handig hè? ;) Ronde 4, hopelijk is t.snel raak!
    Xxx

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Haha nee die is wel in de buurt natuurlijk. Maar ik had vorige week van alles aangezien voor vruchtbaar slijm, maar dat bleek het sperma van mijn man te zijn. Mijn ei is erg laat deze maand namelijk. Ondanks positieve ovutest vorige week, nog geen ei gezien,

20. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Gewoon om de dag of om de 2 dagen klussen gedurende 10.dagen en dan zit je altijd goed :)

Deel Deze Pagina